KÜLÖN OLDALAK ! Ébresztő Filmek Írások ! WAKE UP!

2012. április 29., vasárnap

Szabadkőművesek légvárai - Szaniszló Ferenc - Hihetetlenül FONTOS !




Rendkívül fontos és minden magyar számára kötelező információk hangzanak el a legutóbbi adásban, ezért kell megnéznetek, ha még nem tettétek ! 


A március 15-i Csíkszeredán megtartott ünnepségen olyan történelmi tényekről beszél Darvas Kozma József pápai káplán, amit én még így nyilvánosan soha nem hallhattam.

Külön cikkben is foglalkoztam vele:

Miért fordult véres szabadságharcba Március 15 - Rothschildok és pénzkibocsátás
Rotschildok, szabadkőművesség, 1848 és Trianon összefüggéséről. Nagyon bátor és épp ezért megdöbbentő igaz beszéd! (2perctől)




(SBG Buddha - VilagHelyzete.com)
◢ BLOG: VilagHelyzete.com 
◢ Youtube-csatorna: VilagHelyzeteTV
◢ Legnagyobb FB-oldal: https://www.facebook.com/AWAKENINGtheWORLD
◢ Párhuzamosan futó FB-oldal (az előző törlése esetére) : https://www.facebook.com/VilagHelyzete
◢ FB-oldal 'vész' esetére: https://www.facebook.com/VilagHelyzeteBlog
◢ Azonnali Alternatív VilagHelyzete hírek: http://alternativhirek.blogspot.com

42 megjegyzés:

  1. "Ferenc József magyar apostoli király..." XD LOL. Na én ettől a résztől nem is néztem tovább mert sejtem, hogy ez a pápai káplán kiféle, miféle.

    Csak egy Árpádházi király lehetett magyar apostoli király amikor megkoronázták a beavató szent koronával. Na meg még ezelőtt is zajlott egy beavató szertartás a Pilisben amit nem is kell mondanom, hogy csak egy magyar király kaphatott meg.

    Másrészt meg a bankok a háború mindkét oldalát finanszírozták mindíg mindenkor. Így Ferenc József is a kezükben volt...Fuggerek csicskája. Így nehezen hiszem, hogy Józsinak bárminemű beleszólása is volt a pápaválasztásba. Pláne, hogy akor már a bankok, jezsuiták elég nagy hatalommal rendelkeztek. Na meghogy eddig a történelemben legalább 40 zsidó pápa volt.

    VálaszTörlés
  2. Megadóztatták a bankokat, és ezért van rossz a véleményük a bankároknak Magyarországról :DDD Örülniük kellett volna, vagy mi van??? Láttatok péket, kőművest, asztalost, aki örült, ha plusz adót kap???

    A Vatikán meg a világ első igazi multicége professzionális marketingosztállyal :D

    Abban igaza van a faszinak, hogy a "háttérhatalom" el akarja hitetni, hogy mindent ural, szabályoz, stb. Ez nyilván nem igaz.

    VálaszTörlés
  3. Inkább a szemem száradjon ki ,minthogy echo tv-t nézzek!Az igazság sok helyről jöhet,de azt garantálom,hogy innen nem.Ebben a műsorban feszegették,hogy Jézus magyar volt!LOL

    VálaszTörlés
  4. akkor neked a tv2 meg az rtl mondja a tutit?

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Ki kéne nyitni a csipákat - nad - , s jó hogy legalább ilyen szintű tájékoztatás lemegy a médiában, mint az Echo TV-ben.

    Utána kellene nézni az igaz magyar történelemnek, kezdve az Arvisurákkal és a szíriuszi ősökkel, valamint a magyar nyelvnek, mint ősnyelvnek, s akkor tisztább lenne a kép.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Épp ezt akartam mondani én is, de megelőztél.Azt már rég tudhatná mindenki , hogy amit a mi történelmünkről,vagy úgy általában tanitanak az iskolában annak 90 % utólagos tákolmány.
      Szaniszló Ferencnek igaza van abban, hogy a nagy István királyunk rontotta el a legjobban a dolgunkat, mikor kivégeztette és betiltatta az ősi táltos hagyományokat, hogy tetszelegjen nyugatnak. Jobb lett volna megmaradni magyarnak , mint fürtösök csicskájának lenni.
      Ideje lenne már nem csak a Jóban rosszbanból tanulni , hanem valami tényleg tartalmas dolgokkal foglalkozni, mert mindjárt minden szedett vedett 100 éves történelemmel rendelkező nép felül a fejünkre és mindenki csak tűri. Jól sikerül ezeknek belénknevelni , hogy "bűnös , szánalmas" nép vagyunk.

      Törlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. ezen az oldalon sok érdekes dolgot olvastam a magyarságról is és még más népekről is:

    http://www.rovasoldal.eoldal.hu/fenykepek/

    VálaszTörlés
  9. 1000 bocsánat, helyesen:

    http://www.rovasoldal.eoldal.hu/

    VálaszTörlés
  10. Elsőre is meg találtam a lényeget én nem küzdök szem szárazsággal.
    Ha az oldalnak hihetünk akkor nem hogy Jézus de a fél világ Magyar volt vagyis magyarság szelemében élő emberekről beszélhetünk.!

    Érdekesnek találtam:
    http://www.youtube.com/watch?v=LPrytM3XgzM&feature=related

    VálaszTörlés
  11. Nem tv2-őt meg rtl-t sem.Sőt tévét sem nagyon.De azért ennyire ne szálljunk már el magunktól.Úgy beszéltek,mintha nálunk lennének a piramisok meg a maja templomok meg minden fellelhető ősi civilizáció.A világon minden nép azt hiszi,hogy húú ők aztán nagyon nagyon nagy ősök a többi meg smafu.Ti sem gondolkoztok másképp!
    És ha mondjuk igaz amit mondanak itt?
    Az változtat valamit is a világban?
    Csak az Egótok fog nőni tőle,de az "igazsághoz" nem kerültök közelebb!

    VálaszTörlés
  12. Azt nem tudom, hogy is van ez, de lehet, h tényleg van abban valami, h a Magyar nép már régóta itt van és hogy Jézus pártus herceg volt. Mindenesetre az ősi rovásírásos táblák talán mondanak valamit. És talán az is, h még mindig félnek tőlünk, pedig már meglehetősen összezsugorították népünket. Az csak a szőke fejemben fordult meg, h talán a szellemi erőnktől tartanak (a "fejlett" nyugat?)

    VálaszTörlés
  13. Azt azért jó lenne tisztázni, hogy ki is a Magyar.
    A Magyarság egyfajta vállalás (vallás), vállalása a Magyarsághoz tartozó értékeknek. Magyar bárki lehet, még akár a legsötétebb néger is (és még nem is kell a nyelvünket beszélnie), aki olyan odaadással, hittel, hűséggel gondol Istenre, a hazára, a népre, az emberekre a természetre, állatokra, stb.
    Zsidó pl. nem lehet bárki, abba születni lehet csak. Na ezt nem tudják megérteni a nyugati "kultúrában" ezért ha meg nem értik, akkor elpusztítják, eltiporják. Alap gondolkodásbeli hiba a nyugati emberekben. Ilyen megközelítésben akár Jézus is lehetett magyar. Megy egyébként is, amit hivatalosan tanítanak, annak nem biztos, hogy a fele is igaz.

    VálaszTörlés
  14. Én teljesen tisztában voltam vele, hogy a Magyar Magyarság az egyfajta "szellemi" minőség.!
    A "nyugat" e fajta minőség hiányában mindentől fél tényleg félnek még a saját anyukájuktól is.
    Állandóan harcban vannak önmagukkal, meg persze mindenkivel.
    Szerintem még nem tudják de pont ránk van szükségük, vagy éppen tudják csak nem akarják elfogadni. :)

    VálaszTörlés
  15. nad: "Úgy beszéltek,mintha nálunk lennének a piramisok meg a maja templomok meg minden fellelhető ősi civilizáció."
    Lehet nem véletlenül. Itt egy kicsit nézz körül, járj utána és lehet megváltozik a véleményed:
    http://komlomedia.wordpress.com/2011/10/06/vajon-tenyleg-ujra-kell-irni-a-tortenelmet/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,érdekes.Bevallom még csak hallottam róla,eddig nem láttam semmi videót.Mos ezt pótoltam.:)
      Azonban akkor sem tartom jónak,hogy egyesek "felsőbbrendűnek" tartják magukat.
      Magyarok vagyunk és kész,ne tartsunk egy másik embert kevesebbnek csak a származása miatt!Egy földön élünk.Én az echo tvvel kapcsolatban akkor is szkeptikus vagyok,nem tartom egy "elfogulatlan" csatornának,finoman szólva.
      Mi fogjuk felvilágosítani a világot?Még a saját szaros kormányunkkal sem tudunk mit kezdeni!
      "A sors akaratából árpádsávos csíkokat vájt a markológép vasfoga":)))
      Azért ezt Te sem gondolod komolyan?!:))
      Amúgy nagyon érdekes kis film,de megnéznék valamivel objektívebb megvilágításban egyet!

      Törlés
  16. Sok érdekesség van ezen az oldalon, itt is elhangzik pár, de ugyanannyi marhaság is, mint az "agymosottak" oldalán. Nem egy-egy médium, vagy "hangos" ember szavaira kell adni, hanem a hasznosabb infokat kiragadva magunk utána járni az igazságnak. Egyébként már vannak bizonyítékok arra, hogy bizony nem hogy megbízhatatlan bármely forrás az elmúlt 1000-1500 évről, de valószínüleg 1-200 évet el is csaltak a kora középkorban.

    VálaszTörlés
  17. Nem tudom mi volt annyira fontos ezen a suletlenségen,amit Szaniszlo itt eloadott,na de nem is ez a lenyeg,hanem az,hogy oriasi tévedesben marad mindenki aki elhiteti magaval,hogy Jezus partus herceg volt.Nem volt az,"Mert az udvosség a zsidok kozul tamadt"(Janos evang.4:22),"akik kozul valo test szerint a Krisztus"(Roma 9:4-5).

    Jezus tehat zsido szarmazasu es nem volt soha partus herceg!

    Jezus nem volt partus herceg
    Egy olyan kísérlet, amely az újszövetséget az ószövetségi kinyilatkoztatás nélkül próbálja értelmezni, épp olyan abszurd, mintha valaki az emelettel akarná kezdeni egy ház építését. Az a végtelenül szent, mindeneket teremtő Teljesség, akit az ószövetség a titokzatos Négy Betűvel nevez meg, a názáreti Jézusban jött tapintható közelségbe hozzánk.
    Ennek ellenére történtek kísérletek az ó- és újszövetség szembeállítására. A Kr. u. 2. századtól a gnoszticizmus, amely a kinyilatkoztatás misztériumai helyébe okkult tudást állít, több változatában megpróbálta szembeállítani az ószövetség Istenét Jézus mennyei Atyjával. Ma, a „New Age” divatja idejében, ez a kísérlet megintcsak nem hiányzik korunk szellemi térképéről. Mi magyarok kiáltó példáját láthatjuk ennek Badiny Jós Ferenc „Jézus király – A pártus herceg” c. könyvében, amely magyar nacionalista körökben erős hatást gyakorol, és nem egyszer kísértést jelent hívő katolikusok számára is. E könyv alaptétele az, hogy Jézus nem volt zsidó, hanem pártus, a pártusok viszont a magyarok ősei. A zsidóságra épített kereszténység a könyv szerint hamisítás, amit Saul rabbi (Pál apostol) vezetett be, Géza fejedelem és István király pedig ráerőltetett a magyarságra.
    Badiny Jós Ferenc 1909-ben született, a második világháborúban az 1. sz. nehézbombázó repülőszázad parancsnoka volt, a háború után nyugatra emigrált és 1946-tól Argentinában élt. Nemzetünk megalázott helyzetében, az orosz megszállás és a bolsevista diktatúra idején, a magyar emigráns körök érdeklődése a régi dicsőség felé fordult. Ekkor született a gondolat, hogy a magyarság a suméroktól származik. Badiny sumerológiával kezdett foglalkozni, és a Buenos Aires-i jezsuita egyetem sumerológiai tanszékének professzora lett. A magyarországi rendszerváltás után, 1997-ben megalapította a miskolci Nagy Lajos Király Magánegyetem ókori közel-keleti és sumerológiai tanszékét, melynek a rendelkezésemre álló adatok szerint jelenleg is tanszékvezető egyetemi tanára. E tudományos karrier láttán arra gondolhatunk, hogy Jézus-könyve a történettudomány teljes eszköztárával megírt mű, amellyel nem lehet vitába szállni komoly történészi felkészültség nélkül. Én magam mindig fantaszta elméletnek tartottam a magyarság sumér származtatását, s végképp abszurdnak azt a gondolatot, hogy Jézus nem volt zsidó, úgy gondoltam azonban, hogy történeti teóriákkal vitába bocsátkozni nem feladatom, hiszen nem vagyok történész; ezt a feladatot meg akartam hagyni a szakembereknek. Csak baráti kérésre vettem nagysokára kezembe a könyvet, hogy lássam, mi áll benne, és elmondhassam róla benyomásaimat. Hatalmas meglepetés ért. Én egy történeti munkát úgy képzelek el, hogy forrásokra épül, és az állításaival ellentétes elméleteket, adatokra támaszkodva, rendre gondosan cáfolja. Meglepetésem abban állt, hogy Badiny könyvében ennek a szakszerűségnek nyoma sincs.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehehe! Már megint egy "véletlen" jezsuita szál. Mondtam én, hogy jobban oda kéne figyelni a jezsuitákra, Pierre Teilhard de Chardin-ra, Vatikánra és most már erre a jóságos Ferenc pápára is.

      "However, some of Teilhard's views became influential in the reforms of the Second Vatican Council. More recently, Pope John Paul II indicated a positive attitude towards some of Teilhard's ideas. In 2009, Pope Benedict XVI mentioned Teilhard's idea of the universe as a "living host"."

      Nocsak, milyen egy diszkrét irányváltás. Olyan finoman csinálják, hogy legtöbben semmit sem látnak, semmit sem sejtenek. Omladoznak a Vatikán falai mondják egyesek. Dehogy omladoznak, csak átmossák az ostobák agyát és bevezetik őket a New Age-be. Na ezért kéne jobban megismerni az ellenséget, igyekezeteit.

      "Befutottunk a New Age kikötőjébe, ezúttal piros-fehér-zöld lobogoval"

      Egyetértek. De akkor ezek után felvetőtik egy-két további kérdés. Miröl is szeretne meggyözni minket ez az oldal, miért erölteti folyton ezt a "magyarság" topic-ot? Vagy. Egy ugyancsak megtévesztett ember oldala ez, esetleg tudatos megtévesztés folyik?

      Mindenesetre nekem nagyon tetszett ez a néhány hozzászólás ettől a bizonyos Unknown-tol és Schwaben-töl, tanulságos volt, köszönöm nekik.

      Törlés
    2. és ha majd jönnek az askenázik (askenázi jelentése szkíta), "hisz ti mondtátok, hogy Magyarország a szkítáké" majd kapkodhatják a fejüket a buddha-félék.

      nem tudom, hogy buddha szerepe mi... a new-age felkent apostola, avagy pusztán hasznos idióta

      Törlés
    3. És még mennyire, hogy jönni fognak, pont mint Hitler idejében a dicső germán hazafiak. Kísértetiesen ugyan az a légkör kezd kialakulni. A történelem-és az emberi hülyeség-úgy látszik ismételni önmagát.

      redneck

      Törlés
  18. Váratlannál váratlanabb tézisekkel bombázza olvasóját. Megtudjuk tőle, hogy Jézus idejében Názáret nem létezett. Betlehem létezett, de Galileában volt. Galileában nem laktak zsidók. Megtudjuk Badinytól, hogy a biblikusok Márk evangéliumát nevezik Q-nak. (A valóságban épp ellenkezőleg, a Márknál hiányzó szinoptikus anyag közös forrását – Quelle – jelölik Q-val.) Megtudjuk, hogy Jézus szeretett tanítványa nem János apostol volt, hanem Mária Magdolna. Uriás voltaképpen Óriás. Az evangélisták nem tanítják a Szentlélek fogalmát. Megtudjuk, hogy a pártusok igazából pártosok, és voltaképpen hunok. A filiszteusok is hunok. A magyarok ősei a sumérok, a pártusok, a hunok, a szkíták, az arámok, az avarok, a kusiták, a filiszteusok, a galileusok, az ujgurok, a káldeusok, a szamáriaiak, a qumrániak, az arimatheaiak, a massageták, a szabírok és a hetiták. (Egy kicsit az örmények is, bár ez nem teljesen egyértelmű.) Megtudjuk, hogy Jézusra nem galamb szállt le, hanem szent sólyom. Megtudjuk, hogy Lukács evangélista zsidó volt, sőt Plinius is zsidó író. A föníciai írás azonos a hun írással. Heródiás leánya, Szalome, akinek tánca Keresztelő János fejébe kerül, azonos Szaloméval, Jakab és János apostolok anyjával. Továbbá megtudjuk, hogy Simon mágus azonos a kánai Simon apostollal. Megtudjuk, hogy a biblikusok nagy része ténynek fogadja el Abgár edesszai király levélváltását Jézussal. (Nem vagyok biblikus, de mosolyogni tudok. Szeretném látni azt a „nagy részt”. Ez a levélváltás ugyanis nem több jámbor fikciónál.) Megtudjuk Badinyitól, hogy az efezusi zsinat fölvette Máriát a Szentháromságba. Megtudjuk, hogy Péter sírja Antiochiában van. Továbbá, hogy a perzsa gnosztikus Mani személyében Jézus jött el újból a földre. Megtudjuk azt is, hogy a nesztoriánusok azonosak a manicheusokkal. (Ami körülbelül olyan, mintha azt mondanánk, hogy az anglikánok azonosak a mormonokkal.) És megtudjuk Badinytól, hogy Jézus legrégibb szimbóluma a turulmadár.
    Sírjunk vagy nevessünk? Nem szólva a nyilvánvaló tévedésekről és baklövésekről, ha valaki ilyen káprázatos fantasztikumokat akar történészként elfogadtatni, alapos bizonyítékokkal kellene előállnia, az ellentétes felfogás lelkiismeretes cáfolatával. Badiny ezt meg sem kísérli – mint ő maga mondja:
    Nincs szándékomban a vitatkozás. Állító mondatokban írtam le mindent.

    VálaszTörlés
  19. Ettől függetlenül Badiny olvasottsága széleskörű, gyakran idéz forrásokat, de mindig csak azokat, amelyek alátámasztják felfogását. Jellemző, ahogy az evangéliumokat kezeli. Szerinte a gnosztikus evangéliumok az igaziak (köztük az, amelyben Jézus az utolsó vacsorán csókolgatja Mária Magdolnát). A kánoni evangéliumok, amelyeket az Egyház hitünk mércéjének fogad el, szerinte meg vannak hamisítva, az egyházatyák átírták őket zsidó szellemben. Hogy ezt a merész állítást bizonyítani is kellene, az Badinyban föl sem merül; a tézis már csak azért is fölöttébb sajátságos, mert az evangéliumok anyaga az apostoli korban kristályosodott ki, az egyházatyák kora pedig az apostoli kor után kezdődik. De ami még meglepőbb, Badiny habozás nélkül bizonyító anyagként kezeli a kánoni evangéliumokat mindazokban a pontokban, amelyekben megegyeznek véleményével. Úgy látszik, csak olyankor vannak meghamisítva, amikor ellentmondanak Badinynak.
    Ezt a szelektív idézési módot leplezi le Badiny könyvéről írt kritikájában Jelenits István piarista teológiai tanár is, olyan forrásokkal kapcsolatban, amelyeket eredetiben ellenőrzött. A metódus a következő. Badiny idéz egy teóriát, amit forrása cáfol. A cáfolatot azonban már nem idézi. Így a forrás (pl. egy biblikus szaklexikon) tekintélyét egy olyan vélemény alátámasztására használja fel, amit a forrás elutasít. Ez nem tudományos érvelés, sőt egyáltalán nem tisztességes eljárás.
    Badiny tényleges munkamódszere abból áll, hogy az elképzeléseivel ellentétes adatokat figyelmen kívül hagyja, a többi adatot pedig, mint játszó gyerek a kirakós kockát, úgy forgatja, hogy a kívánt kép összeálljon. Így nem a valósággal, hanem a szerző fantáziájával illeszkednek jól a részletek.
    Szavaimat ne vegye az olvasó szemrehányásnak, mert az érzéseim, amiből azok fakadtak, inkább olyan misztikus sugallatokon alapuló meglátások, amiket mind Jézussal kapcsolatos meditációim adtak. Csak ezután következett a módszeres kutatás...
    Vagyis a szerző előbb agyrémeket alkotott, és utóbb keresett hozzájuk érveket. Ahol végképp nem talált érvet, ott ezt mondja:
    Amit itt most leírok, azt az olvasó veheti egy extraszenzoriális érzékelésnek, a felső világból kapott, múltunkra vonatkozó, tér és idő által nem korlátozott történelmi információnak, egy újabb hipotézisnek, vagy – ha úgy véli – forgatókönyvnek is. Én úgy látom, hogy... (És elmondja, hogyan látja.)
    Badiny tehát elsődlegesen nem adatokkal dolgozik, hanem vizionál. Nem történelmet ír, hanem mítoszt.
    Mitológiájának kimondatlan alaptétele, amit mindenek fölött tiszteletben tart: ami magyar, az a legjobb. Kiegészítő kimondatlan tétele: ami zsidó, az a legrosszabb.
    Mivel Jézus istenségét elfogadja, alaptételéből következik, hogy Jézusnak magyarnak kell lennie. Könyve elején ugyan ezt írja:
    E sorok írója sohasem állítja azt, hogy „Jézus magyar volt”, hanem éppen fordított sorrendben kell ezt értelmezni, vagyis: a magyarok Jézus Urunk vértestvérei.

    VálaszTörlés
  20. Csekély értelmemmel nem igen tudom fölfogni a különbséget. Annál is inkább, mivel később ezt olvassuk:
    Jézus csak a magyarság Jézusa!
    A nacionalizmus lényege: a nemzet numinizációja. Numinizáción azt értem, hogy egy alanyt a numinózum tulajdonságaival ruházunk fel. A numinózum nem okvetlenül az istenség (numen), hanem bármi lehet, ami az istenséggel kapcsolatos, amire az istenség sajátos jellege rávetül. A nacionalizmus a nemzet evilági valóságát fölruházza a szentség jegyeivel. Jellegzetesek ilyen szempontból a 19. század költői alkotásai:
    ... Ez, melyhez minden szent nevet
    Egy ezredév csatolt...
    ... És áldó imádság mellett
    Mondják el szent neveinket...
    ... Hogy szent hazám és hős nevem
    Szeplőtlen megmarad ...
    A 20. században ilyen karakterisztikus nemzet-numinizáció a Magyar Hiszekegy, amely a hazában való hitet az Istenben való hittel helyezi egy sorba. De még a kommunista diktatúra éveiben is azt mondták nekünk a kiegészítő parancsnokságon, hogy „a haza védelme minden állampolgárnak szent kötelessége”. Ezt a „szent” jelzőt természetesen lehet átvitt értelemben is érteni, mint a „nagyon értékes” szinonímáját. Ám ahogy a 19. század patriótái a „magyarok Istenéről” beszéltek, az inkább azt mutatja, hogy az istenséget rendelték alá a hazának, a Teremtőt a teremtménynek.
    És ebben áll a végzetes eltévelyedés. A magyarságot numinizáló Badiny, heveny antiszemitizmusában, a zsidó Istent nem hajlandó saját Istenének elfogadni. Jézus szavait a János-evangéliumban: „Ti az ördög-atyától vagytok” (Jn 8,44), nem a hitetlen zsidókra, hanem általában a zsidókra érti. Szerinte Jézus másik mennyei Atyáról beszélt, a zsidóság Istene pedig – borzasztó kimondani – az ördög.
    Az agg istenkáromló szerint Jézus vallása mágus-vallás, valamilyen zavaros gnosztikus „Fény-Szentháromsággal”: Fény-Atya, Fény-Szűze, Fény-Fia. A Szentlélek helyét egy anyaistennő foglalja el, akinek megtestesülése Szűz Mária. Mária éppúgy isten, mint Jézus. A pogány vallások isteneit Badiny mind hajlandó behelyettesíteni e képzelt istenségbe: Bált, Mardukot, Osirist, Astartét, Istart, Isist, En-Lilt, Horust... Csak a zsidó YHWH-t nem. Megváltás nincs, nem is szükséges. Jézus nem Messiás. Csak azért halt kereszthalált, hogy demonstrálja: testét bármikor leteheti és újból fölveheti. Badiny pogány háromság-konstrukciója volna a „jézusi szkítizmus”, állítólag a sumérok, a pártusok, a hunok és a magyarok ősi vallása. Könyvének több utalása is jelzi, hogy az így felfogott istenség kozmikusan értelmezhető, nem igazán transzcendens. A hiteles numinózum radikális más-volta föl van áldozva a numinizált magyarság oltárán. Befutottunk a New Age kikötőjébe, ezúttal piros-fehér-zöld lobogóval.
    Badiny egyetemi tanár. Hogy történelem helyett illúziókból táplálkozó mítoszt ad elő, az, úgy látszik, nem akadály. Én nem bíznám az ifjúságot Badinyra. Őszintén szólva a macskámat se bíznám rá. Nem mintha félnék, hogy goromba lesz a cicával, elvégre a macska nem zsidó. Inkább attól tartanék, hogy oltárt épít neki. Hiszen ha az egyiptomiak sólyomfejű Horusa lehet Jézus, akkor a macska is lehet turulmadár...
    Magyar testvéreimet arra kérem: szeressék nemzetünket. Szeressék valóságában. Szeressék benne azt, amit Isten megálmodott róla. Ne alacsonyítsák mítosszá.
    2006. május 11.Egy tudomanyos teologiat vegzett lelkipasztor irasabol.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  21. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  22. Van egy könyv ami azt fejtegeti,hogy a civilizáció bölcsője nem a Tigris és Eufrátesz vidéke és nem Egyiptom,hanem a kárpát-medence.Nem magyar írta,hanem egy ausztrál születésű angol,Vere Gordon Childe régész és filológus.
    1929-ben íródott,magyarul sohasem adták ki.Címe:The History of the Danube.

    VálaszTörlés
  23. Milyen jól elbeszélgethetett itt magával unknown barátunk. Így persze könnyű az igét hírdetni, ha más hozzá sem szólhat. Gusztustalan, ahogy a gyönyörű életművet hazája és honfitársai épülésére az asztalra letett professzor Badiny Joós Ferencet igyekszik hiteltelenné tenni. Jóllehet ő is tévedhetett; nem származunk ugyanis a szumiroktól, hanem ők a Kárpátmedencéből a folyamközbe vándorolt leszármazottaink. Az ő nézeteit nem mondanám nacinalizmust elkövetőnek, annál is inkább, mert mint minden "izmus" melyet a mi ismert időnkben művileg kitaláltak, az arra volt jó, hogy a REND-et az IGAZ-at összekuszálja, és elhintse a hazugság a gyűlölet és a káosz magvát, amivel az emberek tudását igyekeztek bizonytalanná tenni.
    Ugyanezt a célt szolgálta(ja) a biblia is, - amely nem magyar tudósok által is elismerten a szumir ékíratok tartalmának kusza átvétele, kiegészítve a zsidók által az ő életfelfogásuk és erkölcsi gondolkozásuk becsempészésével. Milyen "szent " írás az, amely arra búzdít, hogy férfi és nő szemben álljon egymással?.. hogy testvér megölheti a testvért?..,hogy hazudni lehet az apa halálos ágya mellett abból a célból, hogy elorozza azt, ami a testvérét illeti?..,hogy ha azt hazudod, saját életed védelmében, hogy a feleséged a húgod, akit ha elvesz egy másik férfi ennek tudatában, akkor az a férfi a felelős ezért? .., hogy egyik nép a "kiválasztott" öljön le minden élőt, asszonyt, férfit, gyereket?? MEGVÁLTÁS?? Mi az? Azt jelenti, hogy bűnözz, lopj, csalj, hazudj, gyilkolj bátran, mert Jézus megváltott, megbocsátott az Isten, nincs felelősséged? Ez SZENT írás? Milyen erkölcsi mércét diktál ez az embereknek? Mikor és kik írták ezt a könyvet? Mert még a középkorban sem olvashatták a szerzetesek sem, nemhogy a köznép! Akkor ugye határtalan volt évszázadokon keresztül azt beleírni, amit csak akartak az íróik érdekeiknek és elérendő céljaiknak megfelelően.
    Érdemes összehasonlítani a Badiny Joós Ferenc által szerkesztett -nem nyolcszáz oldal zagyva gonoszságból álló - Magyar Bibliáját a "szent" bibliával. A különbség ordít!
    Ami pedig a magyarságot illeti: csak körül kell nézni a világban, a térképeken, hogy hol találhatók a magyar nyomok. Mit tartanak keleten a magyarokról? Hogy lehet az, hogy magyar földrajzi nevek tömegével fordulnak elő más földrészeken?
    Lehetséges, hogy Badiny Joós Ferenc nem "kiválasztottságot" akart szerezni népének, csupán az igazság felderítésén fáradozott?
    Minden, amit nekünk az iskoláinkban tanítottak és tanítanak ma is gyermekeinknek magunkról, származásunkról, nyelvünkről, az színtiszta hazugság! Nacionalizmus ezt köztudottá tenni? Nem az! Nekünk nem dolgunk a zsidókkal foglalkozni, foglalkoznak azok magukkal és próbálnak ránk erőltetni épp eleget. A mi dolgunk az igazsághoz és kimondásához való ragaszkodás! És hála a MINDENHATÓNAK ennek az ideje eljött és ezt az illetékesek nagyon jól tudják, ellene nincs mit tenni, ahhoz ők kicsik!

    VálaszTörlés
  24. .......és az mi, amikor egy nép művészetét, költészetét, hazaszeretetét próbálja valaki lealázni, és valami ellenségképet abba belemagyarázni?
    Egyébként itt egy kis ismeret az ember által alkotott "szent" szóról, annak használatáról:

    A szent szó részint az elkülönítettség, részint a tökéletesség fogalomkörébe tartozó személyek, dolgok és fogalmak jelölésére használatos, vallásos kifejezés. Noha a fogalom minden vallásban létezik, a mi kultúrkörünkben elsősorban keresztény szövegösszefüggésben fordul elő, illetve a buddhizmus magyarországi terjedésével egyre ismertebb buddhista összefüggésekben is.

    Azon keresztény felekezetekben, amelyeknek vallásgyakorlata a reformáció kora előtt alakult ki (katolicizmus, ortodoxia), mind a liturgiában, mind hit személyes megélésében fontos szerepet kap a szentek tisztelete és a velük való kapcsolattartás. Ebben a kontextusban a szentek azok, akik haláluk után az adott keresztény közösség hite szerint üdvözültek. - A mai katolikus tanítás szerint: „Szentek (lat. sancti): tág értelemben az összes hívő, akik a keresztség által részesülnek Isten életében és szentségében. Szoros értelemben azok, akiket az Egyház hivatalosan szentté avatott és a liturgiában, ünnepnapjukon megemlékezik róluk.” [1]
    Ugyanezen felekezetekben jellemző az ószövetségi szóhasználat továbbélése; ilyen értelemben beszélnek szent helyekről, időkről és tárgyakról, azt kifejezendő, hogy ezeket elkülönítették a profán használattól, és Isten számára „foglalták le”.
    A magyarországi katolikus szóhasználattal kapcsolatban említést érdemel a szent szó inflációja. Ez azt jelenti, hogy számos kifejezést, amelyek eo ipso szakrális tartalmat hordoznak, a szent- előtaggal egészítenek ki. Példa az ilyen pleonazmusokra: (szent)mise, (szent)gyónás, (szent)áldozás, (szent) Eukarisztia, (szent)olvasó, (szent)lecke stb.
    A reformáció egyházaiban nem kap kiemelt jelentőséget a szentség fogalma, amennyiben mégis előkerül, főleg erkölcsi értelmezéssel szerepel.
    A fundamentalizmus szóhasználata az ősegyház gyakorlatát követi, és a szent szót elsősorban élő személyekre alkalmazza. Eszerint szent az, aki tiszta és kegyes életet él.
    Kora középkori írásokban „zentnek” írták. A nicolsburgi abc-ben külön jel van rá:ZNT (rovásjel).PNG. A jel olvasható Istennek és szentnek egyaránt.
    Köznapi használatában az olyan tárgyakat, eseményeket, mondják szentnek amik nagy figyelmet, tiszteletet, megbecsülést érdemelnek. Pl.: „Az asztalos szerszámai szentek, még neked sem adja kölcsön.” A vadász a fegyver gondozását „szent dolognak” tartja. A karácsony, a házastárs születésnapja, a vasárnap „szent nap”, stb.

    Általánosan elmondható, hogy a szent szó használatában napjainkban a morális értelmezés dominál.

    A buddhizmus szóhasználatában és terminológiájában a szent kifejezés a kereszténységgel ellentétben nem feltétlenül egy adományozott cím, hanem a buddhista gyakorlat eredménye. Ilyenformán beszélhetünk szent könyvekről, szent szobrokról, szent helyekről, szent növényekről és szent személyekről, tanítókról, lámákról. Az eddigi egyetlen magyar személy, akit a buddhizmus szentként tisztel, Kőrösi Csoma Sándor (1784-1842), akit 1933-ban, Japánban nyilvánítottak hivatalosan is szentté.

    ....ebben szó nincs sorrendiségről, arról, hogy ha ezt a szót használom bizonyos dolgokra, az azt jelentené, hogy azokat Isten fölé helyezem. Ez egy magyar embernek sem jutna soha eszébe! Már csak azért sem, mert nem ez van a magyar közösségi tudatban! Ráadásul a magyarok voltak azok az ősnép, aki mindenek előtt ismerte, tudta és követte a MINDENHATÓT vagy ha így jobban tetszik: ISTENT!

    VálaszTörlés
  25. Az ismertetőt a wikipédia oldalról másoltam ki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Éva!
      Örömünkre szolgált, hogy a wikipédiából másolod ki a katolikus dolgokat.
      A wikipédia mindig az igazat mondja mindenben...:D
      Én is tanulmányoztam ezt a magyar voltot, pártus voltunkat. Arra a következtetésre kellett jutnom, hogy egy ideig engedtem a csábításnak és bedőltem ennek az ősmagyar szép regének, de ez változott, hála Istennek.
      A magyar bibliában azt olvashatjuk, hogy a magyarok is ugyanazt tették amit a zsidók, elfajzottak lettek, ezért ÉN-LIL vagy ki, kidobott minket a semmibe kb. ez a történet. A magyar ószövetség bibliája szép dolgokat ír, Én-lil, te lil, mi lil meg mindenféle lilről. Ezt aki normális el sem hiszi!
      Az ősnép követte mindenben a mindenhatót????? Azért ölték meg a magyar hadvezérek egymást, hogy átszálljon a lelke a vezetőről a fiába. Nyugodtan Éva olvass utána!
      Aztán ott vannak a Sztélé kövek, amelyek bizonyítják, hogy a zsidók Istene Jahve erősebb volt Molochnál és legyőzte. Moloch isten mindenféle áldozatokat követelt, ez le van írva a Sztélé kövekre. Szóval ezeket a 5000 éves köveket is tuti meghamisították a katolikusok.
      Szóval a moabiták a mi rokonaink voltak, ahogy Badiny úr ezt kifejtette:D
      Akkor gyorsan beégek az ősmagyar voltommal, ha nekem a moabiták a rokonaim voltak, és mélységesen megvetem azokat, akik szerint a jebuziták meg ilyesmik fejlettek voltak lelkileg.
      A régi pogány népek rettenetesen fejlettek voltak(anyagilag), mivel a gonoszt szolgálták és a sátán angyalainak rótták le tiszteletüket. Azért voltak ennyire fejlettek, mert az anyagi világra koncentráltak és nem a lelkire, kielégítették isteneiket emberáldozattal (ahogy ezt sátán megkívánta).
      Bebizonyított tény ez, nem a levegőbe beszélek.
      Maják, inkák, aztékok, moabiták, filiszteusok, jebuziták, ezek a népek sajnos, mind egyként szolgálták a sátánt. Ti az ősmagyar voltunkkal meg akarjátok eleveníteni a régi magyar barbár szokásokat, de ez nem fog összejönni, hiszen, ahogy egy egykori farizeus mondta: "Majd kiderül, hogy ez a kereszténység meddig jut el, s ha sokáig megmarad akkor valószínűleg biztos, hogy Istentől van".
      És meg is maradt a kereszténység már több mint 2000 éve szerencsére:D
      A Bibliát se Hitler, se táltos, se Napóleon, se Koppány nem tudta elpusztítani, mert a Biblia Isten szavának irományba foglalása.
      Ti ősmagyar gondolkodók, Isten szavát akarjátok meghamisítani a képmutató ősmagyar Bibliával, amit 100 éve találtak ki az akkori szabadon kőműveskedő tagok:D
      Mindenkinek ajánlom( nem kényszerítek senkit) a Bibliát olvassa el és keresse a valódi értelmét! Gondolkodjatok kicsit, mielőtt beszéltek, s mielőtt gondolkodtok, ne beszéljetek.

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    4. Tisztelt Schwaben!

      Nem akarlak megbántani, de mondanivalód - hogy is mondjam? - arra vall, hogy ismereteid meglehetősen hiányosak, ennek ellenére magabiztos véleményt formálsz. Ami nem baj, csak kissé megmosolyogtató. Ha felhívhatom a figyelmedet: nem én, te, mi lil, hanem EN-LIL. Esetleg ha érdekel, nézz utána, ki volt ő. Ha nem, akkor jobb, ha csendben maradsz. A többi gondolatod meg a tipikus irányított elméből származó mondanivaló. Bibliástól, zsidóstól, keresztényestől ...
      Persze Badiny Feri bá elmélete sem sokkal jobb. Az öreg jót akart, de következtetéseivel inkább nevetségessé tette a magyarság őstörténetben betöltött szerepét.

      Üdvözlettel!

      Törlés
  26. Kedves Umna Pisti!

    Szívből remélem, hogy majd meglátod az igazságot, ahogyan én is.
    Nagyon is tájékozott vagyok az ősmagyar hitvilágból, csak sajnos akkora ellentmondásokat tapasztaltam, az egyes "feltáró magyar tudósok" között, hogy nem lehet felfogni épp ésszel akkora baromságok hangzanak el.
    Érdekesnek tartom, hogy a mai keresztény teóriát cáfoljátok, hiszen miért is lenne bűn, ha valaki Jézusban és Istenben hisz?
    Azt akarod mondani, hogy be vagyok csapva és én nem Istenben hiszek. Szeretnélek tájékoztatni, hogy, ha Én-Lil-ben hinnék, akkor többistenhívő lennék. Nem tudom ki az az Én-lil de, hogy nem az én szerető Istenem azt tudom!
    Mivel erős a hitem, nem tudtok megingatni a szabadkőműves, varázslós, természetfeletti Bibliátokkal, hiszen a sátán szólal meg benne és a többistenhit.
    A nap, a hold ezek nem istenek, hanem az embert szolgálják mindennapjaikban Isten jóvoltából. A nap sosem lesz isten, mivel nem létezik se napisten, se úr-napistm se semmi ilyesmi. A napnak igen nagy ereje van, bőrrákot is tud okozni:D
    De ha igazad lenne, akkor kérdem én tőled, hol vannak En-lil meg ezek?
    En-lil ha olyan kegyes istenség akkor,hol van? Szíriusz bolygón lakik gondolom, és éppen levest főz Babbának. Röhej tárgyáva teszitek a magyarokat ezekkel az oltári nagy baromságokkal. Eddig is szenvedett a népünk, és ezután is fog, mivel kiröhögnek minket, sőt még a végén pogányok leszünk, de nélkülem és 7 millió ember nélkül.
    7 millió ember az igaz Istenben hisz, 100 ezer pedig Én-lilben.
    De ha magyar az Isten akkor miért Magyarország szív állandóan?:D
    Elmondom neked, azért mert Istent megbántjátok ezzel, hogy más istenekben hisztek, akiket kézzel csináltak az ősi pogányok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tisztelt Schwaben!

      "Mivel erős a hitem, nem tudtok megingatni a szabadkőműves, varázslós, természetfeletti Bibliátokkal, hiszen a sátán szólal meg benne és a többistenhit."
      Valamit nagyon elnéztél! Ha ezt olvastad ki soraimból, akkor tévedsz.
      Csupán cinikus szavaidat próbáltam helyre rakni. EN-LIL, EN-KI, NIN-HUR-SAG ősanyánk nem istenek, hanem hús-vér lények voltak, akik a keresztezett földi embert megalkották. Együtt éltek teremtményeikkel, akik őket szolgálták. Erről rengeteg ókori anyagtábla tanúskodik. Olyan időkből, amikor még Emánuel angyalka sem volt a mennyországban.
      Hogy hová lettek ezek a lények? Sajnos nem tudom. Valahová nyilvánvalóan eltávoztak. Az égből jöttek, az égbe mentek.
      " En-lil ha olyan kegyes istenség akkor,hol van? Szíriusz bolygón lakik gondolom, és éppen levest főz Babbának." Ha már (d)BA-BA szóba került és annyira odavagy a Bibliáért, Emánuelért meg a Szent Szellemért, valamint nevetségesnek tartod a magyar őstörténet sumer gyökereit, akkor mondom, hogy a kereszténység főleg Erdélyben ismert Babba Máriája a sumer (d)BA-BA átgyúrt figurája. Több ilyen történet van, amely valójában sokkal régebbi korokban játszódott, majd a zsidókra gyúrva Mózes könyveiben össze lett gyűjtve. Plagizált az öreg rendesen, már ha ő írta a szöveggyűjteményt.
      Ha esetleg érdekelne a magyar őstörténet sumer gyökere, akkor javaslom Torma Zsófia: Sumér nyomok Erdélyben, ill. Huszka József: Turáni magyar ornamentika című könyvét. Ezek nem az általad említett "feltáró magyar tudósok" művei, azoknál sokkal igényesebbek és mélyebb tartalmúak.
      És még el nem felejtem: Úr-napistm nem babiloni bolygó-isten volt, hanem ő a bibliai Noé. (Gilgames eposz)

      Üdvözlettel!

      Törlés
  27. Kedves Umna Pisti!
    Örülök, hogy nem többistenhívő vagy akkor! Lelki beállítottságod látom erős.
    Napisten nem létezik, sőt semmilyen Isten nem létezik magán Istenen kívül.
    A keveredéses kérdésben viszont vitatkoznék veled egy csöppet!
    A nefilimek óriások voltak majdnem minden eposzban. Ezek az óriások istenszerű lényeknek adták ki magukat, hiszen az angyalok keveredtek a földi emberrel.
    Olyan nagy tudás jött ezáltal létre, hogy a tudás legvégén az élet háborúba torkollott Noé előtt. Istennek ez nem tetszett, és vízözönt fakasztott. Utána is jött egy új generációs angyal sereg, akinek szintúgy megtetszettek a földi nők, de mivel Isten megígérte, hogy nem csinál még egy vízözönt, ezeket "földi emberekkel" kiirtatta Kánaán földjéről. Így a gigászok elbukta. Valószínűleg ilyen gigászok lehettek pl. Ré isten akinek fia Hórusz, a félisten. Ezek technológiát tanítottak és a végén szokásuk szerint fellázadtak Isten ellen, mivel az emberekkel elhitették, hogy ők az Istenek. Jelenleg is ez folyik a 21. században, elhitetik az emberekkel, hogy saját maguk is istenek. Te sajnos azt mondod, hogy a tudás jó dolog, de a tudás hatalom is egyben. Ezt a hatalmat felhasználva az illuminati, kihasználja Isten népét. Hidd el, hogy a Szent iratokat mindig a néptől 1 különálló ember íratta meg, mivel mindenki békét hirdetett egyfolytában, de a mai világban is aki nem a békét hirdeti az már egy "összeesküvő". Ugyanilyennek kiáltották ki Izajás prófétát is, aki nem hirdetett békét.
    A nefilim nemzetséget sikeresen kipusztították a Földről, de a tudásuk itt maradt és ezt használja fel az elit. Ezek hamis tanok, azért is nem tiltják be az ősmagyar vallást Magyarországon, mivel az elitet szolgálja "tudásügyileg". Ezt a tudás hallgatják el előlünk, ami nem is baj. Isten azért nem adja a tudást tudtunkra, nehogy hamarabb következzen be a végítélet. Megy minden a maga sorrendjébe, hidd el nekem. Számtalan ősi népnek is voltak világvége eseményei, ahol ugyanis a Föld állításuk szerint pusztulásra van ítélve az emberek gonoszságai miatt.
    A kígyót Kínában jelenleg is Istennek tartják. A kígyó minden népnél előfordul, hogy Istenként, hol sátánként.
    Én nem bántani akarom az ősmagyar hitvilágotokat, csak nem árt néha górcső alá venni a sok apokrif iratot, nehogy 1-2 a gonosz felé vigyen.

    Köszönettel: Schwaben

    VálaszTörlés