KÜLÖN OLDALAK ! Ébresztő Filmek Írások ! WAKE UP!

2012. október 9., kedd

Október a tőzsdeösszeomlások hónapja - A derivatívák irreális mennyisége pedig a szikra lesz...


A piac összeomlása ideális lehetőség lenne az Antikrisztus és a világkormány számára, hogy átvegyék a hatalmat. A világ egy ilyen esemény hatására olyan pénzügyi szorítóba kerülne, hogy igazi megmentőként fogadná az Antikrisztust és az általa kínált gazdasági megoldását, aminek részeként, az együttműködés és összefogás ürügyén ráveszi majd az embereket terve feltétel nélküli elfogadására. – Joseph Candel


HA EZT A SZEMLÉLTETÉST MEGNÉZED A DERIVATÍVÁK MENNYISÉGÉRŐL,
talán megérted!

A világ GDP-jének 23-szorosa van kint nem létező pénzek formájában egy virtuális kaszinóban! 


A pénzvilágban október a tőzsdekrachok hónapja. Idén vajon mire számíthatunk? Egy biztos, a pénzrendszer rosszabb állapotban van, mint 2008-ban volt és több neves szakértő, köztük Doug Short, Peter Schiff, Robert Wiedemer és Harry Dent is egy közelgő összeomlásra figyelmeztetnek.
A világtörténelem legnagyobb adósságlufija alakult ki és ma a Wall Street nem egyéb, mint egy hatalmas, adósság, kockázat és tőkeáttét hálóra épült kaszinó. Amikor ez a háló átszakad, a világ felett összecsapnak a 2008-as válságnál sokkal pusztítóbb hullámok.
Az amerikai Fed most havi 40 milliárd dollár új pénz nyomtatásával próbál javítani a helyzeten, de ezt az összeomlást ennyi pénz sem fogja megakadályozni. Remélhetőleg ezt az októbert és az év hátralévő részét megússzuk krach nélkül, de sajnos végleg elkerülni nem tudjuk.
A pénzügyi történelem kiemelkedő eseményei adják ennek a hónapnak a jelentőségét. A USA Today a következőket írta erről:
A vagyonok hirtelen megsemmisülését tekintve október vészjósló hónapnak számít. A Nagy Gazdasági Világválsághoz vezető 1929-es tőzsdekrach is októberben történt. 1987-ben, szintén októberben jártunk, amikor a Dow Jones ipari átlag 22,6 százalékot esett azon a bizonyos „fekete hétfőn”.
A 2008-as válság legfélelmetesebb 19 napja is októberben volt, amikor a Dow 2675 pontot zuhant, miután a befektetők, a pénzügyi összeomlástól tartva, pánikszerű részvényeladásba kezdtek, így a Dow 123 éves történelmének 10 legnagyobb napi eséséből öt ebben a hónapban került feljegyzésre.
Természetesen nem tudhatjuk előre mi fog történni, de a krach idei elmaradása nem jelenti azt, hogy ezek a szakértők tévedtek. Csupán időben, esetleg túl korán szóltak.
A világgazdaságot több ezer folyamatosan mozgásban lévő kerék tartja mozgásban, így tökéletes előrejelzés nem létezik. A pénzügyi helyzet folyamatosan változik.
Nézzük meg, mit mondanak a fent említett szakértők a jelenlegi helyzetről.
Doug Short
Doug Short, az Advisor Perspectives elnök-helyettese szerint a tőzsde úgy 33-51 százalékkal van túlértékelve. A Business Insider számára írt cikkében a következő bizonyítékokkal támasztotta alá állítását:
  • Crestmont Research ár/eredmény arány (LINK)
  • Ciklikus ár/eredmény arány a csúszó 10 évre vonatkozó eredményeket alkalmazva osztóként (LINK)
  • A Q arány, ami a piac teljes értéke osztva annak pótlási költségével (LINK)
  • Az S&P Composite árindex viszonya egy regresszív irányvonallal (LINK)
Peter Schiff
Peter Schiff, az Euro Pacific Capital elnök-vezérigazgatója, a pénzügyi közösség egyik vezető hangjának számít az érkező válságra való figyelmeztetésben.
Fox Business számára nemrégiben adott interjú során, Schiff kijelentette, hogy a 2008-ban tapasztalt komoly pénzügyi összeomlás nem az a bizonyos „igazi összeomlás volt” és, hogy az „igazi krach még hátravan”.
Vajon igaza lesz?
Robert Wiedemer
Robert Wiedemer, közgazdász, már 2008 előtt figyelmeztette az embereket az összeomlásra és most ismét ezt teszi, kihangsúlyozva, hogy a következő krach súlyosabb lesz az előzőnél:
„Az adatok egyértelműek. 50%-os munkanélküliség, 90%-os zuhanás az értéktőzsdén és 100%-os éves infláció … úgy 2012-től kezdve.”
Harry Dent
Harry Dent, pénzügyi szakíró, úgy hiszi, hogy az értéktőzsde akár 60%-ot is zuhanhat az elkövetkező hónapok során. Meg van győződve arról, hogy a tőzsde hihetetlen mértékben túlértékelt jelenleg:
„A történelem legnagyobb adósságlufijának vagyunk szemtanúi. Globális hanyatlást fogunk tapasztalni és ilyen válságkörnyezetben a részvényekkel az eredmény öt-hétszerese értékben kellene, kereskedjenek.”
Hamarosan elválik mennyire volt igazuk. Az is figyelemreméltó, hogy egyes ismert befektetők olyan intézkedéseket hoznak, amelyek egy érkező válságra való felkészülés jeleinek értelmezhetők.
Ilyen például Soros György, aki minden JP Morgan, Citigroup és Goldman Sachs részvényétől megszabadult a közelmúltban.
John Paulson, hírhedt milliárdos, aki úgy 20 milliárd dollárt keresett az amerikai ingatlanpiac összeomlásán az előző válságban, óriási összegeket tesz az euró ellen.
A fővonalas médiában nyilatkozó „pénzügyi szakértők” nevetnek egy tőzsdei összeomlás eshetőségén. Kitartanak amellett, hogy minden rendben lesz és meg vannak győződve arról, hogy az új mennyiségi enyhítés hatására az árfolyamok még magasabbra fognak emelkedni.
Végtére is a likviditásnövelési programoknak jótékony hatással kellene lenniük a részvényekre.
Akkor hogyan jósolhat bárki is tőzsdekrachot? Nem ellentmondás ez?
Egyáltalán nem.
Az első két mennyiségi enyhítés valóban felverte a részvényárakat. Ugyanez történne a harmadik kör esetében is, hacsak közbe nem szól valamilyen komoly krízishelyzet.
Ilyen lehet például a derivatíva piac összeomlása, ami esetén a mostani mennyiségi enyhítés értelmetlenné válna. 

globális derivatíva piac spekulatív értékét 600.000 milliárd és 1,5 billiárd (1,5 x 1015) dollár közötti értékre becsülik. A pontos értéket senki sem tudja, de abban mindenki egyetért, hogy felfoghatatlan összegről van szó.
Amikor ilyen számokról beszélünk, havi 40 milliárd dollár akkora befolyással bír a helyzetre, mint egy köpés a Niagara vízesésbe. Egyszóval semmilyennel.
Sok ember azt sem tudja, mit takar a derivatíva kifejezés. Egy korábbi cikkben a következőképpen foglaltuk össze:
Egy derivatívának nincs saját értéke. A derivatíva tulajdonképpen egy külön tét. Ezekre a külön tétekre általában a magas tőkeáttét jellemző.
Mára a pénzvilágban ezek a külön tétek irányíthatatlanná váltak. Szinte mindenre lehet külön tétet tenni és a nagy Wall Street-i bankok óriási pénzeket keresnek rajtuk. Ennek a rendszernek szinte egyáltalán nincsenek szabályai és teljes egészében a nagy nemzetközi bankok uralják.
Az elmúlt néhány évtized során a derivatíva piac mérete megsokszorozódott. Jelenlegi spekulatív értéke a világ GDP-jének a 23-szorosa.
Öt amerikai nagybank (köztük a Goldman Sachs, a JP Morgan és a Bank of America) kitettsége a derivatíva piacban meghaladja a 250.000 milliárd dollárt. Ne feledjük, hogy az USA GDP-je 2011-ben körülbelül 15.000 milliárd dollár volt. Ezek felfoghatatlan számok. Nem véletlen, hogy ilyen sok szó esik a derivatívákról, de még ennél is többet kellene beszélnünk róluk.
Aki szeretné megérteni a közelgő pénzügyi összeomlást, elsősorban a derivatívákat kell megértenie. A világ pénzrendszere, ahogy említettem, egy hatalmas kaszinóvá alakult hatásukra. A szerencsejátékban pedig elkerülhetetlen a bukás.
Emlékezzünk a JP Morgan bejelentésére, amikor közölték a világgal hány milliárd dollárt veszítettek. Azt is a derivatívták okozták. A játéknak pedig még mindig nincs vége számukra és további komoly összegek elvesztése forog kockán.
Sajnos még ez is csak a jéghegy csúcsa. A híreket figyelve különösen hegyezzük fülünket a „derivatíva válság” említésére. Ne akadjunk fenn az időbeli előrejelzések pontosságán vagy pontatlanságán. Csupán azért, mert ebben a hónapban nem volt piaci összeomlás, nem jelenti azt, hogy a következőben sem lesz.
Amikor viszont beüt, mindannyiunk élete megváltozik. Remélem mindenki készen áll rá. 
Biggest Banks' Derivative Exposure - $228.72 Trillion
Forrás: Idők Jelei

60 megjegyzés:

  1. Talán épp itt az ideje, hogy a pénzvilág összeomoljon. Talán épp itt az ideje, hogy a földön élő emberek ébredezzenek. Talán ép itt az ideje annak, hogy rajtunk kívül mások is élnek (léteznek). Talán épp itt az ideje, hogy segítsünk elesett embertársainknak, szomszédainknak. Talán épp ideje kezet nyújtani az embereknek, és tiszteletben tartani azok véleményét. Talán épp ideje közösséget formálni céljaink megvalósításáért. Talán épp ideje, hogy kezünkbe vegyük a hatalmat. Talán ép ideje gyermekeinknek elmagyarázni az a valóságot melyben élünk. Talán épp ideje félretenni egymás közötti félreértéseket. És talán épp ideje, hogy minden gátlás, és hátsó gondolat nélkül véghezvigyük azt, amiért leszülettünk! Talán épp itt az ideje...Mihez is?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ummacdan:)

      Na ezt már szeretem, ha az emberek szépen beszélnek egymással..
      Látod tudsz Te szépen is fogalmazni!:)

      Ettől sokkal szebben: "Aztán ki a túró vagy, hogy megmondod azt ki érett, ki meg nem!..."

      "Talán épp itt az ideje...Mihez is?" Felemelkedni, egymás felé fordulni, és kidugni a fejünket a homokból a fény felé, megérteni minden más embert, türelmesnek lenni mindenkihez, nem leordítani a fejét, mert tükröt tart feléd...:)
      Félre ne érts, a gondolataid nagyon jók...:) Maradjon is ilyen azt javaslom, ne hagyd, hogy bárki felidegesítsen...:) Na most akkor utálsz még??:)

      Törlés
    2. ummacdan:)

      Bocsika de ezt nem hagyhatom ki:)=> "Talán épp ideje félretenni egymás közötti félreértéseket." Na akarsz róla beszélni?

      "Talán épp ideje ... => és tiszteletben tartani azok véleményét." => Khhöm!:)

      Törlés
    3. Nekem is az jut először eszembe, hogy semmi gond, legalább valami végre történik. Egyre nyilvánvalóbbá válik, hogy a még fennálló rendszerben nagyon sokan nem tudunk sikeresek lenni, mégpedig főleg a fiatalok, és csak egyre rosszabb lesz. A legtöbben még csak nem is tudunk a saját lábunkra állni pénzügyileg, és/vagy annyi munkát kapunk, hogy tönkremegy az egészségünk... én még egész jó helyzetben vagyok, de azt látva, hogy a Barátaimnak miket kell kiállniuk, majd' megszakad a szívem. Bármi is történik, csak jobb lehet, mint ez a mostani nyűglődés.

      Törlés
    4. ...Nem tudom megállni, hogy hozzá ne tegyem, hogy előfordul, hogy amikor valakivel erről beszélgetek, megkérdezi: "És minek törődsz te a másikkal? Ha neked jó, a többiekkel ne foglalkozz!" <-Hát pont ez a baj!!!

      Törlés
  2. Remek.
    Sok szám, meg pénzügyi maszlag.
    Kérdés, ez mért is érdekeljen engem személy szerint? Úgyértem, én nem játszadozok a tőzsdén. S az sem fog földhöz verni túlzottan, hogy a jövőben esetleg pár amrik, meg egyéb brókerház, meg bank befuccsol. Betétem nincs sehol, az adósságom meg... akkor mán úgysem fog számítani. Minden színes papírossal, meg elektronikus bitekkel játszódó fickó meg majd szépen rájön, tök felesleges bornyúságokkal verte el az idejét.
    Tudom, időnként kissé érzéketlennek tűnhetek bizonyos dolgokkal kapcsolatban, deugye...
    Jahogy, majd ennek folyományaként jön az iszonyat drágaság, meg szuper-infláció... Aha. És?

    Amúgy ez megint egy kissé ilyen "rettegjünk" hangulattal megáldott iromány volt. De biztos kell az ilyen is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Quedra! Ha azt hiszed, hogy ez Téged személy szerint nem fog érinteni, nagyon nagyot tévedsz! Mindenkit fog! Hogy miért is érdekeljen Téged? Talán azért mert a családod és Te is és még sok millió ember egy pillanat alatt fog a létbizonytalanságba kerülni, egy szempillantás alatt. Ez nem arról szól majd, hogy pár tőzsdés fickó elveszíti a befektetését vagy bukott a részvénye a tőzsdén! Sőt nem is arról, hogy Ők majd rájönnek, hogy felesleges "bornyúságokkal" verték el az idejüket. Ők nem pazaroltak el semmi időt, hiszen a pénzből, amit a semmiből és egy buborékból vettek ki éveken keresztül, ők biztonságot, védelmet, birtokokat, földet, a túlélést vásárolták meg. Ezt minden átlagember és rabszolga munkájának értékéből tehették meg, és abból, hogy a gépezet nem állt le, mert a rabszolgák tömegei fenntartották ezt az idilli állapotot a kaszinójukhoz. Ez a Te és a mi bőrünkön valósulhatott meg és az összeomlásakor a Te és a mi bőrünkön fog hatalmasat csattanni !

      Ezért nem mindegy! Nem iszonyat-drágaság és szuperinfláció, ami csak fenyeget, ez annál sokkal több lesz. 1929-33-as nagy válságban és az Argentin válságban sem az volt a fő gond, hogy 90% elveszítette mindenét!
      Hanem az élelmiszerhiány, a fegyveres rablások, a káosz és a létbizonytalanság, mely elveszi minden élet alapját!

      És esetünkben a statárium és rendőrállam bevezetése elhozza majd a "Káoszból Rendet", az Új Világrendet és az egy Világkormány Diktatúráját. De ez már csak a túlélők számára lesz, akik átvészelik ezt a vészterhes időszakot, mivel a válságból egyenes ÚT vezet át majd a HÁBORÚBA! Ez törvényszerű és szükségszerű is, mindemellett lefektetett cél is.......

      Szóval ez nem egy "rettegjünk hangulattal" megáldott iromány, sem félelemkeltés, pusztán realitás és jövőbelátás, minden jel és minden célkitűzés ismeretében....

      Törlés
    2. Oké. Lehet kissé fáradt voltam tennap, mikor a kommentet megírtam...

      Valami olyasmire próbáltam rávilágítani, hogy személy szerint nekem (s a hozzám hasonló átlagnépeknek - max. nem ismerték még fel) bizonyos szempontból édes mindegy, mennyi terhet pakolnak még a vállunkra a harácsbácsik és cimboráik...
      Az ország lakosságának jelentős része már mostanság is eléggé egyik napról a másikra él. Ebben a nagy pénzügyi összeomlásnak nevezett bohózatban pedig annak van csak igazán sok vesztenivalója, aki a fentebbi polcokon ücsörög. Ugyanis, ahogy látom egyre többen nem kedvelik a "bankár-kasztot". S hiába a sok pénzen megvett "védelem", meg biztonság, meg izé... Ha balhé lesz (márpedig esélyes ugye) bőven fog a tasliból jutni nekik is. Hacsak nem lécelnek le idejében az összeharácsolt javaikkal a föld mélyibe, vagy dezertálnak valami másik dimenzióba, vagy bolygóra.

      A kérdés viszont valójában talán az, hogy mért is kezdjek el félni attól, netán meg fogok dögölni? Erre a fizikai síkon azért megvan amúgy is az esély mindennap. Ha menni kell, hát menni kell. Ez ilyen egyszerű. Gondolom.

      Törlés
    3. SBG Buddha:)

      "Szóval ez nem egy "rettegjünk hangulattal" megáldott iromány, sem félelemkeltés, pusztán realitás és jövőbelátás, minden jel és minden célkitűzés ismeretében...."

      Miért látod ilyen borúsan a jövőt? Ugye ezt Te, Ti is tudjátok, hogy a gondolatok teremtő erejűek, tehát ha Te azt gondolod: "Úristen daganatos vagyok!
      Az is leszel, megteremted magadnak... Akkor miért nem inkább az emberiség felszabadulására gondolsz? Én úgy érzem a cikkekből (nem mindegyikből), hogy bele vagy nyugodva a világkormány létrejöttébe, és egy olyan jövőbe ami az előző cikk videójában volt. Az a kis film egy nagyon profi munka volt, csak egy baj van vele, nem érdemes komolyan venni, mert ez lehúzza az embert a félelem mélységébe.
      Tudom, hogy nem kedvelsz, de én ennek ellenére azt tanácsolom neked ne idegesítsd magad állandóan, hogy jajj mi lesz..
      Mellesleg én nem hinném, hogy ezt a teljesen központilag irányított degenerált világot hagyná valóra válni az emberiség, aki meg beletörődik, az majd előbb utóbb megtalálja a kiutat abból is..

      Törlés
  3. És ahogy Ummacdan írta, talán épp itt az ideje sok mindennek, amire már hamarabb rá kellett volna jönnünk, de nagy pofon nélkül úgy látszik, nem megy! Talán épp itt az ideje, hogy segítő kezet nyújtsunk egymásnak és itt az ideje, hogy azt a vackot, amit hajszolunk nap, mint nap és KÉPES VAGYUNK ÉLETNEK NEVEZNI, egy fogyasztói hipnotizált társadalom tagjaként, egyszer s mindenkorra ÁTGONDOLJUK és kiszállunk belőle....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogyan lehet ebből kiszállni?Pénz nélkül nincs élet,ezt te is nagyon jól tudod és a luciferista Illuminátus rabszolgartóink is.Jövőre a kutyákat fogják chippelni,aztán az embereket.A pénz szépen eltűnik és viruális számmá alakul,ami már most is az...Ha nem hódolsz be meghalsz,nem tudsz eladni és venni sem,nem tudsz virtuális kredithez jutni...éhezni fogsz....míg éhen nem halsz.Erre mi a megoldás?Menjenek az emberek erdőbe bogyókon élni és vadászni,mint az ősemberek?

      Törlés
  4. És mégis hogyan készüljek fel a válságra? Tartós élelniszereket vásároljak vagy mi? Panel lakásban élek, írhatnátok konkrétan erről a "túlélésről"!

    Köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Épp itt az ideje befejezni ezt a rémálmot, fel kell kelni, azt mondani amikor a legrosszabb az álmunk: "de hát ez csak egy álom", nem félek, nem félek hogy éhen halok, kezembe veszem a sorsom, nyugodt maradok bármilyen káosz is legyen, és várom a változást, várom ennek a beteg álomnak a végét, mert utána egy sokkal szebb helyen kelek fel!

      Nem szabad félni, aki így él, gondolkozik, a túlélés utáni vágy fogja vezérelni..

      Ha teli tömöm a kamrát félelmemben, mert annyira félek, mi lesz holnap, jobb lesz?
      Nálam lesz egy raklap rizs, a szomszéd, a testvérem.. meg halljon éhen?
      Mert hát vagyunk 4-en a város szélén lakó testvérem meg vegyen magának, nem adok neki, kell nekünk... Ez olyan, mint amikor egy magyar embert vernek a cigók, és a többi magyar szépen el megy mellette, hadd verjék nem az én bajom, meg hát félek mert ezek cigók és összefognak.. Mit csinálnak? Összefognak..
      Elérkezett az idő, hogy "felnőtt emberré" váljunk, megtanuljuk azt hogy csak egymásra számíthatunk, ne a halálfélelem, vagy az önző érdekek vezéreljenek,
      hanem a szeretet, a kiutat nem a félelem és az ezáltali önző tettek fogják megmutatni.:)

      Törlés
    2. Ezzel a cikkel kapcsolatban felébredt benne a nosztalgia, hogy megnézzem a Szalacsi filmeket.
      A Spectrum TV csatornán folyamatosan mennek azok a filmek, hogy valaki, a gyűjtögetés betegségébe esik, és a saját lakásába nem fér.
      EZ a szegény Ssalacsi bá' egész életében a VILÁGVÉGÉRE készült, és az életét "boldogságban" a halálra készülődés "boldogságában" éli le.

      Nyilas Misiben olvastuk: A család jelmondata (ahol korrepetál) "Úgy még nem volt, hogy ne lett volna sehogysem."

      Törlés
    3. Nem Szalacsi. Hanem Fogarassy Árpi, a jómunkásember.

      Törlés
    4. Braveheart.
      "Nem szabad félni, aki így él, gondolkozik, a túlélés utáni vágy fogja vezérelni"
      Tökéletesen egyetértek, nekem már komolyan vicces, hogy sokan túl akarják élni az általuk elképzelt borzalmakat, hogy utána egy még borzalmasabb világban élhessenek.
      Én inkább úgy vagyok vele, hogy az elsők közt lépnék tovább!:)

      Törlés
  5. Együtt a fényben, így fogod túl élni !!!

    VálaszTörlés
  6. Talán itt az ideje komolyan venni saját-és szeretteink jövőjét. Befektetéseinkről, túlélésünkről a realitásban, nem a varázslat és illúzió világában. Pont ezt mosták ki a társadalom elméjéből és érzékeiből az elmúlt sok-sok évtized alatt.
    1 - vásárolj befektetési aranyat! Nem vicc!
    2 - rendezkedj be az önellátásra, vidékre kell menni, passzív ház, saját kert, kút, fűtés, minden. Ez sem vicc!
    A következő háborúban nem kinyitni, hanem elzárni fogják a gázcsapot. Ami nem lesz vicces Budapesten mínusz 20-ban télvíz idején.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És ezt mégis kinek ajánlgatod? Vegyen aranyat, házat, stb., a csóringer 90%-nak??? Bazd meg azt sem tudják/tudjuk miből vesz holnap kaját, nemhogy aranyat!

      Törlés
  7. Kíváncsi vagyok az itt olvasók hány százaléka érti a hivatkozott linkek mögött álló grafikonokat, mutatókat, számokat; hogy hányan járnak utána esetleg más forrásokból is az itt található adatoknak, és nem csak abból, amikre innen egy link-el átugorhatunk. Vagy elég annyi is, ha a riogató dolgokat elolvassák, és elhiszik kapásból?
    más... és ha túlértékelt a tőzsde 30-50%-al?, akkor mi van? Max esik ennyit, aztán újra elindul felfele, ahogy mindig is, így működik a piac. Másik, mindig úgy írják, hogy majd egyszer be fog következni, nem tudni mikor, de be fog következni, az biztos, nevetséges ez az állandó félelemben tartás.

    VálaszTörlés
  8. TadzsiGurma:)

    Ilyenre gondoltál nem?

    http://ausbullion.blogspot.hu/2012/03/tungsten-filled-gold-bars.html

    Tehát mindenki most adja el hamar a házát, ami
    lehetetlen, és menjünk tanyára... mert félünk...

    És az aranyunkat meg a kamrában majd simogatjuk,
    éhség esetén szopogatjuk, ha esetleg majd valaki cserélne élelmet tripla áron adjuk, és használjuk ki ezt a káoszt majd a saját önző meggazdagodásunkra.

    Nagyon "jó" tanácsokat adsz.
    Magányosan, egy raklap mellet fogsz meghalni, én inkább a kertben hullok a porba, minthogy a raklap rizsem mellet találjanak egy aranynak látszó rudat szorítva.:)
    Számodra még lesz egy pár kötelező kör a 3d-ben, míg meg nem tanulsz önzetlen lenni az ember =>
    t á r s a i d d a l!:)

    VálaszTörlés
  9. Sajnálom, hogy rosszindulatú reagálást nyertem Bravehart. Semmi ilyen szándékom nem volt.
    Sajnos ez van. Ez a reagálás manapság, ez van kódolva. Nem eladni kell, venni kell, passzív házat már egymillió forintból lehet építeni föld területtel együtt. Nem tart örökké a válság, csak épp elég ideig ahhoz hogy az emberek nagy része éhen haljon, illetve kiírtsa egymást polgárháborúkban.
    Az aranyat sem kell raklapszámra venni (mondjuk nem rossz ötlet:), csak épp annyi legyen, amennyivel egy válságot túl lehet élni. Az egész pontosan (kb:) 100 gramm.
    Biztonsági aranytartalék, semmi több.
    Káosz, önzés, meggazdagodás...ezeknek a szavaknak a mai hanyatló világban vannak csupán jelentőségei. Pont az a lényeg, hogy ez az út már nem járható.
    És egyébként nem muszáj cselekedni, csak javasolt...
    Személyesen Neked Bravehart pedig azt mondom, gondolkodj el az Ön-zésen...szóval kinek kell itt mit megtanulni? Ennyiből megvan az ítélet és a vélemény? Engem találsz meg? Rajtam élesíted haragot? Nem is ismersz, csak a szívedben lévő dühöt vetíted rám. Pont rám? Bántottalak én?

    A többiektől pedig elnézést kérek, nem szeretem amikor így "elcsúsznak" a hozzászólások, talán ebből is tanulhatunk valamit. Rosszindulatú megnyilvánulásokra egyébként nem szoktam válaszolni, de lassan fel kell hagynom ezzel, mert cselekednünk kell és ez egyre fontosabb, nem csak a fenti cikk igazságain alapozva. Egyébként is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem gondolom, hogy meg fogom enni, el fogom fűteni, betakarózok, megcsókolom vagy megölelem az aranyat. Akkor minek is nekem? Más lehet hasznát veszi majd erre, én meg fosszam meg tőle?

      Törlés
    2. TadzsiGurma:)

      Igazad van, bocsánat nem akartalak lehurrogni, csak rögtön az jött le nekem rosszat akarsz ezzel az arany dologgal.. Még egyszer elnézést kérek!

      Csak azért hoztad ki ezt a stílust belőlem, mert ezzel a vegyél aranyat.. rendezkedj be önellátásra dologgal az a baj hogy pont arra ösztönzöd az embereket, hogy menjen mindenki külön egy tanyára, és éljen meg külön magának.. Így nem bukna meg ez a beteg rendszer ami pont erre épít, mindenkit eltávolít egymástól, ne legyenek barátok, csoportosulások.. csak szétszórt magával törődő emberek, akik féljenek, ne szeressék egymást, ne segítsék egymást...

      Ahogyan írod legalább tanulunk valamit ebből Te megtanulod hogy egy szerető egységgé kovácsold az embereket, én meg megtanulom hogy nem lehetek ilyen hirtelen, nekem is van mit tanulni..
      Az önzésről annyit ha az lennék nem aggódnék az emberek miatt, ha nem aggódnék nem is lennék itt, nem is tudnál felzaklatni... jobban féltem én a többi embert mint magamat, ezért lehetek néha fura..
      Béke veled!:)

      Törlés
  10. A vagyonok hirtelen megsemmisülését tekintve október vészjósló hónapnak számít. A Nagy Gazdasági Világválsághoz vezető 1929-es tőzsdekrach is októberben történt. 1987-ben, szintén októberben jártunk, amikor a Dow Jones ipari átlag 22,6 százalékot esett azon a bizonyos „fekete hétfőn”.
    A 2008-as válság legfélelmetesebb 19 napja is októberben volt, amikor a Dow 2675 pontot zuhant, miután a befektetők, a pénzügyi összeomlástól tartva, pánikszerű részvényeladásba kezdtek, így a Dow 123 éves történelmének 10 legnagyobb napi eséséből öt ebben a hónapban került feljegyzésre.
    ------
    Kétségtelen. Viszont én szeptemberben születtem. Van ennek köze a WTC katasztrófához? Hiszen az is szeptemberben volt.
    És ha azt veszem, hogy az 9/11-én volt -- (4 évszak van, 4 égtáj, 4 kereke van az autónak, ha az 5diket nem számolom) -- szóval 9/11 + 4 az 9/15. Ajaj!!!! Én meg ekkor születtem. Lehet, hogy a létezésem okozza a tőzsdekrachokat?
    ------
    A viccet félretéve.
    Amíg 2 kifli lesz a világon, valaki azt el akarja adni, valaki meg azt meg akarja venni.
    Derivatíve: Ha valaki előre kifizeti nekem a kifli árának töredékét azért az ígéretért, hogy majd megveheti tőlem egy szabott áron -- (a másnapos, szikkadt, száraz kifli nagy érték) --, akkor (pénzért persze hogy) adok neki arról papírt, hogy ezt a kiflit megkaphatja.
    Nem látom be, hogy ettől miért lenne világvége.

    Azt, hogy Soros, mit short-ol be OTP-t vagy mit, abból, még nem kell messzemenő következtetést levonni. Tehát egy csődből is lehet keresni?

    Summa-summarum: Én nem hiszek benne, hogy a tőzsde meg fog szűnni, és ezért nem szaladok világgá, hogy gyökereket rágjak. Mert van az a véglet, http://videa.hu/videok/hirek-politika/arpi-bunker-1.-atom-atombunker-kocsord-Iryk7C1a8cc2DYne .

    Én erre a kis időre szeretném jól-érezni magam. Ugye nem baj?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://videa.hu/videok/vicces/szalacsi-original-300000-kocsord-malvin-8U8rkHCQYa47k5nF
      http://videa.hu/videok/hirek-politika/arpi-bunker-1.-atom-atombunker-kocsord-Iryk7C1a8cc2DYne

      Törlés
  11. Peace Bro!:)

    Na ennyit a félreértésekről. Pont az a lényeg, hogy össze kovácsolódjunk, egyedül is megy, de többen könnyebb, "csupán" az egót kell kordában tartani. A másik m,eg, hogy bizony részekből áll az egész. Egyénileg is "rendben" kell lenni, hogy adjak másnak, ha magamnak sincs mit? Úgy anyagilag, mint mentálisan. Persze hogy az a lényeg, hogy összefogás, persze hogy az a lényeg, hogy cselekedjünk. nem egyedül kell egy házat építeni. Sokan sokat. Közösség építés, mi már egyébként olyan kb. 400 főnél tartunk, már hely is van az Őrségben, illetve indulnak a továbbiak Tolnában és Somogyban.
    Házak még nem épültek, az az elkövetkező 5 éves terv projektje:)
    Legyen egy kis arany - az mindig jó, legalább nem rozsdásodik:) - meg egyébként lehet raklapszámra kaja meg minden, könnyen ad az ember ha van miből. Jó lesz ez! Pont időben történik minden!
    Szerető egységgé kovácsolni az embereket.. Hát ha ez menne hallod...én lennék a Mester:) de rajta vagyok!
    Minden jót Nektek!

    VálaszTörlés
  12. http://index.hu/tech/2012/10/10/rejtelyes_szoftver_benitja_a_tozsdet/
    Rettegjetek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zoltan, itt senki nem retteg! Vagyis remélem, hogy nem, mert egyre több tudatosabb ember olvassa okosan a dolgokat és önálló következtetésekre tud jutni, amire éppen szüksége van az adott pillanatban!

      Ezek tények folyamatok, amik zajlanak. Semmi sem Jó vagy ROSSZ ! Attól, hogy beszélünk helyzetekről és gondolkodunk, attól még nem kell félni és rémüldözni. Minden pontosan úgy lesz, ahogy lennie kell. És ez így van jól! A világ létezett 5000 évvel ezelőtt és fog 5000 év múltán is.....

      Törlés
  13. Én tudjátok min gondolkodtam? Sokan mondják tényleg, hogy tegyünk félre ennivalót, aranyat stb. meg ugye hogy vissza kell térni a természetbe, ahogy itt is írta valaki.
    Ez tényleg jól hangzik, de mi van akkor ha 15 év múlva a vidéki házikóba magunkkal vitt fazék kilyukad, a tányér eltörik, honnan fogjuk pótolni? Mert ugye mindenki vidéken fog lakni, állattenyésztéssel, és növénytermesztéssel fog foglalkozni. Elvileg ekkor már nem lesznek gyárak, nem lesz rabszolgamunka, de mégis szükség lesz olyan dolgokra, amikhez kell bizonyos technológia, és gépek. Ezeket persze ki lehet iktatni, de az meg már úgy visszafejlődés nem? Használhatunk újra, fakanalat, fatányért, és fűthetünk fával, de akkor vajon csak tévedés volt az elmúlt néhány száz év technológiai fejlődése? A fatüzelésre visszatérve azt tudtátok, hogy a Földön ha minden ember használna WC papírt, akkor 3 nap alatt elfogyna az összes erdő? Na el lehet képzelni, hogy mennyi idő kell ugyanerre képletesen, ha 7 milliárd ember elkezd fával tüzelni. Félreértés ne essék én szeretem a természetet, de szerintem itt sokkal inkább a technológia és a természet integrációjára van szükség pl. permakultúra semmint visszatérni a középkori szintre. Aki ilyeneket ír, az valóban csak a félelmet erősíti, ahogy az is aki a felhalmozást hangoztatja.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha bekövetkezik az összeomlás.Nem leszel biztonságban a vidéki házadban és senki sem,csak ha nem rendelkeztek hadsereggel.A városi emberek elkezdenek fosztogatni,rabolni,gyilkolni, a közbiztonság összeomlik.Lezúdulnak majd videékre,a városi bűnözők...stb.Hiába van felhalmozva étel,nem fogod tudni megtartani,megvédeni,sem azt ,sem magadat.nem lesz más választás menni kell.Mint a bibliai időkben az egyik próféta,egy kis kocsival megpakolva a legfontosabb cuccaival elindult.Az erdőben több esély lesz az életben maradásra,mint a városokban,vagy falun.Jó ez sem megoldás teljesen,de az előbbi 2nél akkor is jobb.Az edőben ellehet rejtőzni,vadászni,halászni,sárból tiszta vizet csinálni ,speciális vízszűrűvel....stb.Persze ehhez túlélő felszerelés kell,amit be kell szerezni már előtte...

      Törlés
  14. Gazdasági összeomláshoz:)
    http://www.foldimennyorszag.hu/95BE88E8-68D4-44B2-B60F-D24409D113CB.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért örülök hogy van itt mindig aki ezt a Galaktikus fény és egyéb hihetetlen mennyiségű ökörséget elhiszi :)Mondjuk remekül lehet sikítva röhögni rajta az tuti,bent meloban ha unjuk magunkat mindig ilyeneket olvasunk és remekül szórakozunk.

      Törlés
    2. Lehet, hogy igazad van és "ökörség" az egész. Sőt egyes csatornázások teljesen nyilvánvalóan azok. DE mivel olyan dolgokról szólnak, amikről sohasem fogsz kapni parlamenti vizsgálóbizottsági jelentést, meg XY jónevű egyetem tudósainak tanúsítványát; ezért én személy szerint úgy vagyok vele, hogy nem engedhetem meg magamnak, hogy legalább teória szintjén ne tudjak róla. Ha csak 0,0000000001% esélyt adsz neki, hogy igaz (mert ugye nem csak bizonyítani hanem egyértelműen elvetni/cáfolni sem tudod); akkor ha egy nap mégis bekövetkezik, csak pislogni fogsz... mert lövésed nem lesz, hogy mi a fene van. Persze a ló túloldalára sem célszerű átesni, és isteni kinyilatkoztatásnak meg felsőbb tanításnak venni minden ilyesmit. Tudni kell, nem hinni - ahogy a közhely mondja. Ne zárj ki semmit, amit nem tudsz cáfolni és ne vegyél komolyan semmit, amit nem tudsz bizonyítani. Ami meg a kettő közé esik, azt fogadd nyitottsággal. Még a végén kiderül, hogy igaz... vagy hamis. :)

      Nem akarok nagyon támadó lenni, csak arra kérni; hogy ne legyél lenéző azzal, aki komolyabban foglalkozik ilyesmivel. Kellő magasságból nézve, mindenkinek megvannak a butaságai és az esendőségei. (Pl. én most "ku.va okos" vagyok :P)

      Törlés
    3. Zoltán Takács:)

      "Azért örülök hogy van itt mindig aki ezt a Galaktikus fény és egyéb hihetetlen mennyiségű ökörséget elhiszi :)Mondjuk remekül lehet sikítva röhögni rajta az tuti,bent meloban ha unjuk magunkat mindig ilyeneket olvasunk és remekül szórakozunk." => Na látod mivel Te ezt hiszed, hogy nincsenek... egy darabig nem is fogsz találkozni velük.:) Még álmodban sem... Van egy pár bizonyíték (barlangrajzocska, meg generációról generációra szállt mondácska) is rá hogy nem a fáról jöttünk le..., de mindegy majd utánanézel egyszer...

      Aztán sikíthasz.:))

      http://rejtelyekszigete.blogger.hu/2012/07/18/teremto-anunnakik

      http://aranylaci.freeweb.hu/billi/billi.htm

      "Elsőként a Taygeta körül keringő Erra nevű bolygón szálltak le, 230.000 ezer évvel ezelőtt. Itt alapítottak új civilizációt, és innen származik Semjase is, a Svájcban élő Billy Meiert felkereső és tanító idegen nő."=> POZITÍV FÖLDÖNKÍVŰLI

      http://sirius-plejad.blogspot.hu/2012/10/galaktikus-civilizaciok-es-azok-hatasai.html

      http://www.youtube.com/watch?v=14-HdoD6gjU&feature=plcp

      Törlés
  15. :)

    "Kedves Olvasók,

    fogadjátok szeretettel az interjú 2. részét. A beszélgetés július 3.-án zajlott, azóta egy-két dolog megváltozhatott, hamarosan várható új interjú.. Javaslom, mindenki használja a saját intuicióját / belső iránytűjét annak eldöntésére mennyiben fedik a valóságot az elhangzottak."

    http://2012felemelkedes.blog.hu/2012/10/11/cobra_2_interjuja_alexandra_meadors-sal_2_resz

    "A: Ok, ennek így van értelme. Olvastam, hogy egyszer csak eltűntek komoly összegek bizonyos tehetős emberek bankszámlájáról múlt héten. Tudsz erről bármit?

    C: Oh, igen. Az Ellenállásnak volt egy nagyon sikeres gyakorlata, amelynek keretében azt tesztelték, mennyire hatékonyan tudnak behatolni a rendszerbe és ott összekuszálni a szálakat. Senki nem tudta megmondani honnan érkezett a támadás. Ötletük sem volt. A háttérhatalom teljesen összezavarodott. Fogalmuk sincs hová tűnt a pénz. Olyan gazdag emberektől lett elemelve, akik a háttérhatalom tagjai, illetve a bankok saját pénzéből. http://tech.cert-hungary.hu/tech-blog/120628/csak-gazdagoktol-lopott-egy-automatizalt-banki-csalas"

    =>index.hu/tech/2012/10/10/rejtelyes_szoftver_benitja_a_tozsdet/ !!!:)

    Mindenkinek joga van abban hinni amiben szeretne. Persze megértem, amíg nincs kézzel fogható bizonyíték, addig ez egy szép álomnak tűnik. De most hogyan is éljek?
    állandóan féljek a holnaptól, nézzem a híreket a Tv-ben ki mikor hallt meg? Vagy azon filózzak, miért is vonnak tőlem nyugdíjat, mire 62, 67 leszek már 100 év lesz a korhatár.. Higgyem azt, hogy csak ennyi az élet itt ez a túlélésért folytatott harc?
    Aztán meg 55 évesen kinyúlok, mint egy pite? Érdemes idegeskedni?

    Persze hogy sokan nem hisznek a pozitív idegen fajokban, mivel már a 60-as évektől kezdve a legtöbb scifi, arról szól, ha jönnek is azért jönnek, hogy leigázzanak...
    Vajon miért is szól erről a legtöbb scifi? Ha a galaktikus federáció nem létezik miért van ebben ennyi munka?? Kb. 50 éve ezt sugallják.
    Én úgy vagyok vele inkább ebben hiszek, mint hogy a központi számítógépen keresztül irányított, és mikrochippel ellátott bio robotok jövőjében, mert ez kell történjen.:)
    Már mióta fujják a 3. világháborút. Na hol van? Mi van a sötét irányítókkal? Nem tudják elindítani? Akkor hogyan chipeznek be majd??:)

    Nincs más út ebből a sötét barlangból, csak a fény felé fordulás.:)

    VálaszTörlés
  16. Az a baj legtöbbször félre értjük egymást.

    Itt van pl. az előző cikk. Ugye SBG Buddha ezzel meg szeretné mutatni az egyik általa vélt lehetséges jövőt, de ezt nem biztos, hogy a legnegatívabb értelemben kell értelmezzük, lehet Ő
    úgy gondolta megmutatja milyen lehet a jövő, ha nem fog össze az emberiség.

    Aztán sokan írtak olyan hívő emberek kik a biblia tanításai szerint élnek gondolkoznak, ezért másolják be az ott leírtakat, Ők is mutatni szeretnének valamit mit tegyünk, hogy jobb legyen a világunk.

    Végül vannak olyan emberek akik a pozitív idegen fajok általi felszabadulásban látják az esélyünket, amit a valós üzeneteikben küldenek nekünk az ugyan az mint az előző esetek, mindegy milyen a hatalom kezünkbe kell vegyük a sorsunkat, és ezt csak összefogva egy egymást elfogadó egymást szerető egységben tudjuk megvalósítani, édes mindegy ki miben hisz, a célunk egy, csak más utakon, megközelítésből.
    Ezért van az hogy még mindig uralkodhatnak felettünk, mert nagyon ügyesen megosztottak bennünket emberiséget.

    És mindannyiunknak meg kell érteni a másikat, egyet akarunk emberként élni, nem robotként!:)

    Ezért ha az írom fény és szeretet, az ugyan azt jelenti mintha a bibliából idéz valaki a szeretetről, vagy egy harmadik gondolkozású ember aki azt javasolja fogjunk össze építsünk házakat, közösséget, zárjuk ki a rendszert az életünkből...

    A szeretet a kulcs mindenhez, de amíg ezt meg nem értjük addig csak egymás mellet beszélünk el..mindenki a maga felfogását..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. +1
      Amíg valakit nem zökkenti ki bármi ebből a valóságból, addig nem fog tudni szeretni (szerintem). Saját tapasztalásomat írom. Eddigi életemben is pozitív ember voltam, ilyen szellemben is nőttem fel. Azonban a szeretet számomra eléggé elcsépelt fogalom volt, a fény pedig csak a fizikai fényt jelentette nekem. Számomra a kizökkenést

      Balogh Béla - A végső valóság

      című műve jelentette. Hozzáteszem előtte olvastam nem egy ezoterikus/spirituális könyvet. Szóval találja meg mindenki azt a pontot, ahonnan már tudatosan el tud indulni, ha élhetek ilyen képzavarral.
      A szeretet az EGYETLEN törvény az univerzumban, a legfőbb. Szóval hajrá testvéreim!

      Törlés
  17. Hmm ez érdekes...

    http://index.hu/tech/2012/10/10/rejtelyes_szoftver_benitja_a_tozsdet/

    VálaszTörlés
  18. Tisztelt Mindenki !

    Valaki meg tudná nekem mondani, hogy miért van az, hogy az előző néhány, szerintem nagyon generális kérdésekkel foglalkozó cikkekre (pl. a 2001.Űrodüsszeia film kapcsán írtak) csak néhány hozzászólás érkezett, erre a cikkre (ami nyilvánvalóan a részletekbe menő téma, azokhoz a cikkekhez képest) már vagy 35 bejegyzés jött. Nekem van egy elszomorító és elég lesújtó feltevésem erre, de ha valaki meg tudja ezt fogalmazni, kérem tegye meg !

    VálaszTörlés
  19. Nagyon egyszerű a válasz:)

    No Para! Olimpia. Avagy biztos, hogy nem történt semmi ?

    "Utóbbi 50 évvel korábban készült, mégis pontosan ugyanaz az üzenet van bemutatva benne, mint az első kettőben. A film végén pedig csak egyetlen űrhajós marad életben, aki transzformálódik, szimbolikusan magzattá válik, és ezzel megszületik az "Új Ember".
    A többiek pedig szépen meghalnak, ők nem mehetnek át a jövőbe."
    =>Negatív dolgokat mutat meg.

    No Para Olimpia - Az ajándékozó - Luciferizmus, miszticizmus és sátánizmus 2.

    "SS valódi jelentése Satan's Service, SA valódi jelentése Satan's Army... és tele van az egész nácizmus az okkult szimbólumokkal."
    => Negatív tartalom.

    Az USA az amerikai honpolgárokon próbált ki vegyi fegyvert
    => Szintén negatív dolgok, hírek.

    PLURALITY - A jövőben a Nagy Testvér mindent lát. Vagy ez már a jelen ?
    =>Szomorú, ijesztő jövőkép.

    Október a tőzsdeösszeomlások hónapja - A derivatívák irreális mennyisége pedig
    a szikra lesz...
    => Látszólag negatív, rémhír, de átgondolva az emberiséget fogva tartó rendszer
    egyik fontos pillére omlik össze, tehát nekünk pozitív hír!:))

    Ennyi.:) Ha megfigyeled a médiában szinte mindenhol csak rémhíreket láthatsz, az emberek már unják ezt nem is csoda, egy bizonyos szint után, már nem is érdekli őket, minket, már nem fognak félni, felülkerekednek a félelmen, és felemelkednek,=> felemelkedünk.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocs, de ez számomra minimum naivitás. Rosszabb esetben infantilizmus. Magyarul, a tényekkel való szembenézéstől való menekülés a kényelmetlenségek stb., miatt. Ne vedd magadra !

      Törlés
    2. Azt hiszem meg is van a kérdésre a válasz. Ezt neked köszönhetem, Bravehart.

      Törlés
    3. arpiel:)

      Milyen jogon gondolod, hogy..!!? Nyugi nem sértődök:)
      Itt mindenki aki olvas, hozzászól érdekli minden oldala az életnek, még ezek a negatív hírű témák is, persze én mindig fújom ilyenkor a magamét, ne ijesztgessük már a népet, de végül is igaza van Buddhának, vagy neked is erről is kell beszélni, tudni, a jó felfedezéséhez meg kell ismerni a rosszat is. Ez olyan mint amikor régebben elképzeltem gyerekkoromban milyen jó lehet a menyben, ott csak egész nap szőlőt kell zabálni, és futkározni a réten... Jó lenne ez? Nem, csak egy darabig, akármilyen beteg is a világunk pont azért ilyen, hogy megtanuljunk változtatni rajta, hogy utána értékeljük azt amit közösen, mint emberiség létrehoztunk. De sokan nem ilyenek, mint az itt olvasók, pl. régebben én is állandóan tájékoztattam az ismerősöket, szüleimet... hogy most ez az ország azt csinálta és akkor a másik majd húú de oda fog... Aztán szóltak egy idő múlva hogy nem érdekel, van elég bajom, gondoltam miért nem akartok tudni a világ eseményeiről? Ezt nem mondják el a híradóban? Valamilyen szinten igazuk van, minden nap azon agyaljak mikor lesz háború, meddig van még kenyér a boltban, jövőre még lesz állásom? Rájöttem, hogy az emberek nagy része teljesen be van zárkózva a mindennapi túlélés fogságába, a munka, család, sorozatok, hülye híradó=> mi lesz 5 Ft-al drágább... Tehát nem azon törik a fejüket, hogyan kellene ebből a rendszerből kitörni, hanem meghajtják a fejüket és beletörődnek.

      A tényekkel való szembenézésre:
      Én pl. hiába megértem, olvastam ezeket a negatív dolgokat a világban, mégsem szólok hozzá, mert nem akarok ezen agyalni, miért van mindenhol a vakolók jele...
      Úgymond direkt kerülöm a negatív dolgokat, híreket, embereket... Lehet ezért nincs annyi hozzászólás a "vakolós, vagy sötét erők" témájú cikkeknél, más se akar ezen agyalni...

      Törlés
  20. egy kicsit másképp:

    http://www.youtube.com/watch?v=vjPZqhNeE1A&feature=em-uploademail-new&noredirect=1

    üdv Dani

    VálaszTörlés
  21. Kedves Bravehart. Nemtudom te, vagy bárki más hogy van ezzel, de nekem az a problémám a jóságos ufó mizériával hogy addig ok, hogy lejönnek és sarlót meg kalapácsot fogva segítenek felépíteni a szép új világot... csak viccelek, szóval az addig oké, hogy segítenének a földönkívüliek, de addig, amíg ez a segítség földön kívüli, és nem az embertől származik, addig ez nem halottnak a csók egy kicsit? Vagy hogyismondjam, mint ahogy a keresztények imája tartja vissza az apokalipszist. Had jőjön ama tisztítótűz, hisz máshogy nem tanulja meg az ember a leckét, ha nem segítség nélkül kecmereg ki a gödörből. Így visszaesne megint vagy figyelmetlenségből vagy túlbizakodottságból, hisz hozzá lenne szokva a segítséghez. Vagy legalábbis én így gondolom, és azért nem szimpatizálok ezzel a teóriával. Jőjenek csak, de a kapitány a süllyedő hajón marad, gyermekek, asszonyok előre.

    VálaszTörlés
  22. Táborszki Bálint:)

    Igen jól látod, nem lenne értelme az életnek, nem tanulnánk meg semmit ha év végén megjelenne egy flotta és 2 nap alatt mindent megváltoztatnának.
    Ahogyan mondod, akkor mindenki csak erre alapozna és egy más kaparja ki helyettem a gesztenyét társadalom alakulna ki.

    Úgy vagyok vele hogy most ahogyan a bolygónk áll muszáj valaminek történnie, mert ezt a rabszolga, kőolaj alapú, adósság alapú, később már Terminátor jellegű világot meg kell változtatni, bármilyen módon, ez így úgysem megy sokáig, magát, és a bolygót pusztítja el ez a sötét és beteg irányítás.

    De ez már annyira előrehaladott állapotban van (Haarp, drónok...), hogy már úgy hiszem csak egy nálunk sokkal fejlettebb pozitív faj (emberek+más lények) tud kihozni ebből a káoszból, ez persze nem azt jelenti hogy mindent elintéznek helyettünk ez a mi ügyünk. Mi hiába pattogunk mint tyúksz... a deszkán a zöld gomb nem nálunk van, végső elkeseredésükben ezek a lelketlen sötét irányítók bármikor szénné égethetnék a bolygót. Na szóval ezért hiszem, (hogy itt vannak) és kell is egy felnőttnek segíteni egy gyereken.:)

    VálaszTörlés
  23. Ha már a tőzsde a téma megkérdezném, hogy mi a véleményetek a tőzsdézésről?
    Szerintetek ki vagy mi mozgatja az árfolyamokat?
    Különös, hogy mostanában szinte minden netes oldalon van legalább egy tőzsdeplatform, melyet reklámoznak. Valóban egy remek lehetőségnek tűnik a rabszolgaságból való kiugrásra, de bevallom hogy a tapasztalataim mást mutatnak...
    Van aki tapasztalat alapján, hasonlóképp látja a dolgot?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Személy szerint nem ajánlom a tőzsdét neked, de Te tudod mit csinálsz a pénzeddel.. Lehet nagyot nyersz, lehet mindent elbuksz...
      Ezt a játékot a nagyok találták ki a nagyoknak pl.:

      Jön egy rémhír egy parlamenti képviselőtől...
      Aztán "egész véletlenül" az általad mondjuk 1 millió Ft-ért vásárolt mondjuk OTP
      részvény a 4200 FT-os/db árról hirtelen leugrik 2800 Ft-ra mondjuk.
      Te mit csinálsz?
      Úristen mi lesz a millkómmal??? Hamar eladom, mert már 2400 Ft-ra esett le az ára.
      Ekkor a nagyok akik ezt szépen eltervezték megveszik olcsón, és majd ha megint felmegy az ára eladják...

      Valami ilyesmi, ha jól tudom, de ha nem majd valaki tapasztaltabb a témában
      leírja neked pontosabban..:)

      Törlés
    2. Üdv.

      Csak akkor csináld ha van olyan pénzed amit nem bánsz ha elbukod. Máshogy nem lehet. Gépekkel kereskednek amerikában, BUX kizárt, deviza nagyon kockázatos. Európai piac amin lehet keresni kezdőként, de kell egy tanácsadó aki mindig segít pl Quaestoros, csak mondtam valamit. Tudok olyat aki 200milliót nyert meg olyat is aki 20 milliót bukott 2 hét alatt :/ Minden a hírekre épül, kijön munkanélküliség adat, kamatváltozás stb.

      Törlés
    3. Úgylátszik nem voltam egyértelmű, de sebaj. Azért hangsúlyoztam hogy a tapasztalataim mást mutatnak, mert már 3 éve tőzsdézem.
      Van valaki olyan, vagy ismertek olyat aki folyamatosan nyer a tőzsdén? /"kisemberekre" gondolok"/
      Én volt sokszor hogy nyertem, de a veszteség fura mód mindig nagyobb...
      Igen, valóban a hírekre épül az egész. Hiába van RSI, MACD, mozgóátlagok stb. amik valami jelzést adnak látszatra, ha jön egy hír felborul minden.
      Egyre inkább gyanítom azt is, hogy akik tőzsdetanfolyamokat tartanak azok sem értenek hozzá, csak azt a látszatot keltik mintha értenének hozzá. Elkérnek 100 ezer forintot egy tanfolyamért, elmegy pl 10 ember az 1millió, ezt megcsinálja csak 2 havonta, és az máris 6x1millió vagyis 6millió/év. Az nem rossz, és közben még stresszelnie sem kell az árfolyamok előtt.

      Törlés
  24. A képeket elnézve a cikkben már tudom honnan származik a WallStreet (FalUtca) elnevezés. :)

    VálaszTörlés
  25. Tomi:)

    Látod én nem értek a tőzsdéhez mivel nem hiszek benne, nem akartam kipróbálni, kockáztatni... De ahogyan Te mint ebben a dologban tapasztalt ember írod=>
    "Én volt sokszor hogy nyertem, de a veszteség fura mód mindig nagyobb..."
    Látod milyen cseles? Nyersz, de az csak olyan mutatóba van. Ezért írtam, hogy ez a nagyoknak lett kitalálva, mert ők nagyon nagy összegekkel játszanak, és egy telefonjukba kerül, aztán szépen össze dolgoznak... Nekik jön a füles most kell ezt meg ezt a részvényt venni, most kel ezt+ezt eladni... Mocskos emberek... mások vérén élnek...
    Nem baj nekünk ez is kell, mindent meg kell tanuljunk amit csak lehet...
    A pénzüket nem vihetik a sírba... és egyáltalán nem boldogabbak! Egy bizonyos összeg felett már nem is tudják felfogni mennyijük van, már csak azt élvezik kinek parancsolhatnak, kit uralhatnak, akár egy országot... ennek örülni??
    Erre mondják azt megverte az isten. Mit ér a pénzével?...

    Fény és szeretet!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen kb. így zajlik a dolog szerintem is, telefon, vagy előre megbeszélt konkrét időpontban indul a buli...

      Törlés
    2. De még egyébként azt is meg merem kockáztatni, hogy miután megtörtént a "buli" és a "nagy emberek" zárják a pozíciójukat, a számítógép veszi át az irányítást úgy mozgatva az árfolyamot, hogy a lehető legtöbb vesztő stop aktiválódjon így lenyúlva a "kisemberek" pénzét, vagy ha az ember nem tett be vesztő stoppot akkor legalább kapjon egy kis depressziót. Így az ember picinek, és jelentéktelennek érzi magát, de mégis másnap hatalmas lelkesedéssel vágtat be a munkahelyére azzal a jelmondattal, hogy "legalább a munkám megvan" vagy "én csak erre vagyok jó"...

      Törlés
  26. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  27. sajnos úgy néz ki nem lesz most hirtelen összeomlás

    VálaszTörlés
  28. én csak annyit tudok a tőzsdéről hogy akik legfelül vannak benne azok állandóan csalnak és állandóan olyan akciókat csinálnak amik miatt tudják mi fog történni a jövőben egy országban, vagyis mindig előnyben vannak, vagyis akik simán csak kishalak a tőzsdén azok mindig megszívják néhány kivételtől eltekintve, mert képtelenség a csalókkal versenyezni

    VálaszTörlés
  29. Ha október...

    http://www.youtube.com/watch?v=hN3xgAJgkhc

    VálaszTörlés
  30. http://hetivalasz.hu/vilag/szemelyes-jokivansagokkal-zarul-az-iras-55891

    Nem politizálunk ,de azért...

    Háláját fejezte ki Orbán Viktornak írt levelében Yona Metzger, Izrael főrabbija azért a nagyszerű kapcsolatért, amelyet a kormányfő a magyarországi zsidósággal ápol - közölte a miniszterelnök sajtófőnöke az MTI-vel.

    VálaszTörlés