2001. Szeptember 11 ( 9-11) óta tudjuk, hogy számtalan utalás és filmbeli előrejelzés ott volt évekkel korábban a szemünk előtt, mégis utólag vagyunk csak képesek észrevenni a jeleket....
Amit írni fogok, azt sokan kapásból belemagyarázásnak és összeesküvés-elméletnek fogják titulálni, ennek ellenére megosztom veletek, hiszen egy nagyon furcsa prediktív (előre az esemény bekövetkezte előtt valahol már megjelent - vagy arra felkészítő tudat alatti) dologról lesz szó. Annyira lehetetlen, hogy már-már szándékosság feltételezhető valahol a háttérben......
Lehet sokaknak ilyen fel sem tűnik, de egy páran, akik szimbólumokkal vagy olyan utalásokkal foglalkozunk, amik köthetők valamiféle árnyékban tevékenykedő erőkhöz, energiákhoz, nekünk megakad a szemünk néha ilyeneken.
Amit írni fogok, azt sokan kapásból belemagyarázásnak és összeesküvés-elméletnek fogják titulálni, ennek ellenére megosztom veletek, hiszen egy nagyon furcsa prediktív (előre az esemény bekövetkezte előtt valahol már megjelent - vagy arra felkészítő tudat alatti) dologról lesz szó. Annyira lehetetlen, hogy már-már szándékosság feltételezhető valahol a háttérben......
Lehet sokaknak ilyen fel sem tűnik, de egy páran, akik szimbólumokkal vagy olyan utalásokkal foglalkozunk, amik köthetők valamiféle árnyékban tevékenykedő erőkhöz, energiákhoz, nekünk megakad a szemünk néha ilyeneken.
Hogy ne kész válaszokat adjak, ezért most is rátok bízom, döntsétek el újabb véletlen egybeesésnek tartjátok ezeket még mindig vagy kezditek megérteni, hogy vannak olyan erők a háttérben, akik ezt az egész gépezetet működtetik, valamiféle szaturnália, luciferánus, sátáni vagy ördögi erőket felhasználva és olyan tudás birtokában tehetik ezt, amikről nekünk fogalmunk sincs......
Tehát van nekünk egy kultikus mozifilmünk pár hónapja:
BATMAN - A Sötét Lovag Felemelkedése
A film elég hírhedté vált a premierjén Denverben az Auróra moziban elkövetett ominózus tömegmészárlás kapcsán. Akkor a teljesen nyilvánvalóan elme-programozott James Holmes lett tettesként elkönyvelve, bár "szerencsétlen" jól láthatóan MK-Ultra mandzsúriai jelölt volt és a mai napig fel sem fogta, mi történt vele...... A Sötét Lovag közismerten egy abszolút Szaturnália szimbolikától hemzsegő klasszikus - hasonlóan a Wembley stadionban nyáron látott olimpiai sátánista energiákhoz.
Nem is erről akarok most beszélni, hiszen az igazságot soha nem fogjuk valószínűleg megtudni. Ezek a nagyobb mészárlások az USA-ban előre láthatóak voltak ismerve a háttérhatalom tervét, mely a fegyverbirtoklás felszámolását, az alkotmány 2. pontjának eltörlését célozza. Ehhez precedens "értékű" sokkoló események kellenek.
Erről a borzalmas eseményről, Obama krokodil-könnyeiről bizonyára tudtok a hírekből, arról valószínűleg nem, hogy ez is benne van a Sötét Lovag felemelkedése filmben, mint utalás.
Mivel nem hittem el elsőre, ezért magam tekertem bele a filmbe és fotóztam ki belőle nektek. Minden egyéb gondolatot rátok bízok, hogyan és miért lehet ez.....
A választ én sem tudom, csak sejtem..... Attól, hogy belemagyarázásnak tartják sokan az ilyeneket, még léteznek és ott vannak szó szerint a szemünk előtt.....
Több, mint elgondolkodtatóak ! Tehát :
Erre itt van múlt héten 27 kegyetlenül lemészárolt ember (többségében kisgyerek) egy iskolában Connecticutban a SANDY HOOK-ban.
Erről a borzalmas eseményről, Obama krokodil-könnyeiről bizonyára tudtok a hírekből, arról valószínűleg nem, hogy ez is benne van a Sötét Lovag felemelkedése filmben, mint utalás.
Mivel nem hittem el elsőre, ezért magam tekertem bele a filmbe és fotóztam ki belőle nektek. Minden egyéb gondolatot rátok bízok, hogyan és miért lehet ez.....
A választ én sem tudom, csak sejtem..... Attól, hogy belemagyarázásnak tartják sokan az ilyeneket, még léteznek és ott vannak szó szerint a szemünk előtt.....
Több, mint elgondolkodtatóak ! Tehát :
SANDY HOOK
Kapcsolódó korábbi cikkek:
TABU #1 - Miért van okkult Szaturnália kultusz nyíltan és burkoltan ? A Mágia létezik!
NO COMMENT...
De a véleményeteket és a gondolataitokat természetesen írjátok le ...
De a véleményeteket és a gondolataitokat természetesen írjátok le ...
Nem semmi...A gonosz emberek és a szélhámosok pedig egyre messzebbre mennek majd a rosszaságban — félrevezetnek másokat, és maguk is félrevezettetnek...mondta anno egy római jogász..mennyire igaz ez!!
VálaszTörlésSzánalmas, hogy az embereket ilyen egyszerűen át lehet verni. És tényleg, az emberek már önként követelik a fegyvertartás szigorítását. Obamáék tényleg elérik amit akarnak.
VálaszTörlés"Aláírásgyűjtéssel kérik az amerikai elnököt, hogy mielőbb szabjon gátat a szabad fegyverhasználatnak, megakadályozandó a newtowni tömegmészárláshoz hasonló eseteket.
Több mint 145 ezer ember írta alá az Egyesült Államokban helyi idő szerint hétfő délig azt a petíciót, amelyben lakossági kezdeményezésre, a pénteki connecticuti iskolai tragédia nyomán a lőfegyverek forgalmazásának szigorítását sürgetik Barack Obama amerikai elnöknél.
Az amerikai jogszabályok szerint az elnöknek már 25 ezer aláírás esetén reagálnia kell a petíciókra.
A Connecticut államban fekvő Newtown Sandy Hook általános iskolájában múlt pénteken 20 gyermeket és hat felnőttet lőtt agyon a 20 éves Adam Lanza, aki aztán magával is végzett. Obama vasárnap ismét megígérte: azon fog munkálkodni, hogy a jövőben ilyen tragédiák ne fordulhassanak elő. Terveit azonban mindeddig nem részletezte.
Az említetten kívül két másik petíciót is intéztek az elnökhöz a témában. Az egyik - amelyet eddig 29 ezer ember írt alá - szigorú törvényeket követel a fegyverekről. A másik - 14 ezer aláírással - a lőfegyverek szigorúbb ellenőrzésére szólít fel.
Közben megkezdődött az áldozatok temetése és egyre többen beszélnek egy új betegségről."
Ezek a magányos farkas agyamentek szerintem mind programozott emberek. Akinek ez túlzottan földtől elrugaszkodott dolog nézze meg/olvassa el Cathy O'brien, Arizona Wilder történetét. Hallgassa meg Drábik Jánost a tudatmódosításról. Szerintem elgondolkodtató, még ha nem is szolgál 100%-os bizonyítékkal.
TörlésMartin Luther King, Malcolm X (ebben nem vagyok biztos), Kennedy, John Lennon, Bob Marley, Peter Tosh. A hírességek közül néhány. De ide tehetjük a pár hónappal ezelőtti olasz ill. francia iskolai mészárlásokat vagy a feka srác esetét aki valami gyüliben dolgozott kisgyerekekkel, majd egyik nap hazafelé úgy döntött, hogy ráugrik egy csövesre és lerágja az arcát... Aztán Kissinger titkárnője, akinek egy autóbaleset okozta sokk, előhozta a programozott énje emlékeit. Van min elmélkedni bőven...
Magam is hasonló véleményen vagyok hogy itt az MK-ULTRA-féle programok "termékei" ezek a pszichopata egyének.
TörlésA legutóbbi lövöldözésnél, ahol számomra "kilógott a lóláb" Adam esetében az egyik momentum a magántanulói státusza volt. (Lehet hogy a "tanulmányait" valamelyik földalatti bázison folytatta ahol a tanári kar "Dr. Greenekből" állt...? 8)
Az egyik mozgatórúgót ott látom, hogy a lakosság szépen fel van fegyverezve. Bármilyen "váratlan esemény" történik, akkor elszabadul a pokol ameddig lőszer van a tárakban.
A másik a szokásos terelés a Probléma-Reakció-Megoldás rögös útjain és a napi fél-elem dózis fenntartása. Ezek az illuminati körök a tömegek által gerjesztett láthatatlan ENERGIÁKKAL "sakkoznak", s használják ezeket amire lehet bőven közvetett és közvetlen bizonyítékokat is találni. (Pregnáns példa erre a 9/11 időzítése...)
! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
S itt hívnám fel SBG Buddha figyelmét is egy kb. ~4 órás (23 részes) dokumentum sorozatra amelyet épp egy másik blogon ajánlottam. Ebben elképesztő mennyiségű BIZONYÍTÉK van összegereblyézve, egy igazi csemege amit érdemes lenne megosztani itt is egy külön bejegyzésben.
http://www.youtube.com/user/Secretsinplainsight
A két előzetes:
-> 01 Introduction to Secrets in Plain Sight Miniseries
http://www.youtube.com/watch?v=JTA_EkGwUE0&list=UU_7-LlTuFgvSCzdwa4IxSBg&index=24
-> Secrets in Plain Sight Volume 2
http://www.youtube.com/watch?v=wCfiXyzQaX8&list=UU_7-LlTuFgvSCzdwa4IxSBg&index=1
-> Egyben a dokumentumfilm:
http://www.youtube.com/watch?v=L777RhL_Fz4
http://www.secretsinplainsight.com/blog/
Kerek perec kirajzolódnak a szabadkőműves / illuminátus építészet egyiptomi vonatkozásai, s az az elképesztően komplex rendszer ami szerint épült pl. Washington, New York, Róma, Párizs, London, Jeruzsálem... A magyarországi föld-vár rendszerekhez hasonlóan ők is terelgetik, fókuszálják a Föld finomenergetikai áramlási rendszereit mellyel az emberiség tudatszintjére, gondolkodására hatnak, s ez tetten is érhető.
Vagy olyan kozmikus összefüggéseket kódoltak épületekbe a naprendszerről, a bolygókról, a Téridőről, amelyeket még ma is CSAK KEZD a hivatalos tudomány felfedezni. Pedzegettem korábban a különféle labdajátékok (foci, baseball...), kőműves szimbólumok, szakrális geometriai, időfizikai vonatkozásait - ebben egy magasabb perspektívából világítják meg a kérdést.
Hogy lehet az hogy az évezredekkel korábban épült gizai "Kheopsz" piramis nagy galériájának koordinátája PONTOSAN megegyezik a FÉNY vákuumban mért sebességével? S hogy jön itt a képbe az új Jeruzsálemként épült városállam Washington D.C. (District of Columbia) központban a White House-al és Obamával?
Kheopsz: 29.9 892 458 fok északi szélesség -> Fény: 299 892 458 méter/sec
---> >> >>>
--->>> >> >
TörlésAz első 13 rész sokat mondó bélyegképei, az egy kép többet ér ezer szónál jegyében:
* http://kepfeltoltes.hu/121218/_youtube.com.01_Introduction_to_Secrets_in_Plain_Sight_Miniseries_-_YouTube.flv_thumbs_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
* http://kepfeltoltes.hu/121217/_youtube.com.02_Washington_DC_Part_1_-_Secrets_in_Plain_Sight_-_YouTube.flv_thumbs_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
* http://kepfeltoltes.hu/121217/_youtube.com.03_Washington_DC_Part_2_-_Secrets_in_Plain_Sight_-_YouTube.flv_thumbs_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
* http://kepfeltoltes.hu/121217/_youtube.com.04_Washington_DC_Part_3_-_Secrets_in_Plain_Sight_-_YouTube.flv_thumbs_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
* http://kepfeltoltes.hu/121217/_youtube.com.05_New_York_City_Part_1_-_Secrets_in_Plain_Sight_-_YouTube.flv_thumbs_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
* http://kepfeltoltes.hu/121218/_youtube.com.06_New_York_City_Part_2_-_Secrets_in_Plain_Sight_-_YouTube.flv_thumbs_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
* http://kepfeltoltes.hu/121218/_youtube.com.07_Stonehenge_-_Secrets_in_Plain_Sight_-_YouTube.flv_thumbs_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
* http://kepfeltoltes.hu/121217/_youtube.com.08_The_Great_Pyramid_-_Secrets_in_Plain_Sight_-_YouTube.flv_thumbs_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
* http://kepfeltoltes.hu/121218/_youtube.com.09_San_Francisco_-_Secrets_in_Plain_Sight_-_YouTube_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
* http://kepfeltoltes.hu/121218/_youtube.com.10_Egypt_Part_1_-_Secrets_in_Plain_Sight_-_YouTube_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
* http://kepfeltoltes.hu/121218/_youtube.com.11_Egypt_Part_2_-_Secrets_in_Plain_Sight_-_YouTube_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
* http://kepfeltoltes.hu/121218/_youtube.com.12_Jerusalem_Part_1_-_Secrets_in_Plain_Sight_-_YouTube_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
* http://kepfeltoltes.hu/121218/_youtube.com.13_Jerusalem_Part_2_-_Secrets_in_Plain_Sight_-_YouTube_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
TörlésThe soul rise ;)
Törléshttp://www.youtube.com/watch?v=DpsLS3zCRgQ
*rises
TörlésThe BATman Rises - Dec 21 (The Truth behind the myth) The DARK Knight of the Soul 2012 - http://www.youtube.com/watch?v=DpsLS3zCRgQ
TörlésKösz a linket Jenő. Újra megint Egyiptomban lyukad ki a történet... BA-BA(T),(-> B=2, A=1, AB|BA, 12|21...) Valami NYOMÓS OKA kell legyen, hogy ez a 12.21 ennyire kidomborításra került okkult körökben, még ha talán az általunk érzékelhető tartományban nem is fog történni semmi.
Az egyiptomi (szent) könyök mértékegység (6/5^a köbön... piramisok!) is magában foglalja ezt a rejtélyes dátumot, ahogy írtam tegnap a PPirula egyik bejegyzésének végén (http://pirospirula.blogspot.com/2012/12/a-visszaszamlalas-elkezdodott.html?showComment=1355850404233#c4436257550465354531), meg még számtalan illuminátusokhoz/Templomosokhoz/kőműveskehez köthető épített emlék, - szóval itt még valami "svédcsavar" lehet amit nem látunk...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Törléshmm emberek alig várom hogy végre történjen valami ami azt igazolja hogy igazak a sok összeesküvéselmeéletek de eddig semmi sem történt sem az olimpia alatt sem a többi összes elöre jövendölt kamu támadásnak vagy valami eseménynek mi lenne ha ti ébrednétek már fel az összeesküvés elmélet álomvilágából? jah és 2012 dec 21 hmm.. :)))))))) de mekkorát fogok nevetni amikor nem következik be semmi sem:))))))))))))))))))
VálaszTörlésHa azt összeesküvés-elméletnek tartod, hogy vannak olyan érdekcsoportok, amiknek hatalmi (akár világhatalmi) törekvései vannak, akkor elég naiv vagy. Kicsit olvasgass a témában, és ez alapján próbáld meg kialakítani a saját álláspontodat.
Törlés2012.12.21-ről meg annyit, hogy ezzel kapcsolatban is hatott rád a média manipulatív hatása. Nincs szó semmiféle világvégéről, ezt csak a main stream média hazudja valamilyen okból. A maják változásokat mondtak erre az időszakra, nem világvégét. Lehet pont ezért beszél világvégéről a média. Nem fog történni semmi, az emberek ezután meg nem akarnak változásokat, mert itt egy újabb hülye összeesküvés-elmélet, ami nem jött be. A változások hiányával pedig a kapitalista diktatúra szépen felőrli az emberi és más erőforrásokat. Csak idő kérdése. Ha szerinted így minden rendben van, ahogy most működik a világ, szíved joga, de akkor nálad valami baj lehet.
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
VálaszTörlésNagyon egy kalap alá veszed itt az egész bandát, pedig van ám itt sokféle vélemény. Nem mindenki a hirtelen dimenzióváltós vagy katasztrófás-atomháborús verzió híve. Sőt olyan is van, aki csak simán kíváncsi és nem köti magát egyik verzióhoz sem. Volt itt szó bőven a fokozatos átmenetről, egyéni utakról; nem csak a kollektív jó vagy rossz változásokról.
TörlésMindenestre ha sikerül a megfelelő elméletet célba venned (amelyik tuti nem jön be), akkor valóban összehozhatsz magadnak egy nevetésben gazdag dec. 22-t. :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
majd ha értelmes választ tudsz adni akkor majd irj oksa eddig csak ratyi válaszod volt csőváz
TörlésÓ hát bocsánat, nem tudtam hogy nem vagyunk egy szellemi szinten. Húzok tanulni, hátha legközelebb jobban sikerül. csőváz
TörlésNo most hogy "kitombolta" magát a megsértett egom próbálok kicsit közlékenyebb lenni. :)
TörlésMi az neked, hogy értelmes válasz? Szeretnél innen is olyan készre csócsált frankó tudást kapni mint amilyennek a főáramú médiát gondolod/gondoltad? Szeretnél bizonyító erejű videókat, bizottsági jegyzőkönyveket, bírósági ítéleteket, tudományos publikációkat? Van egy rossz hírem: sosem fogod őket megkapni senkitől. Ha eddig még nem sikerült rájönnöd, hogy az igazságot igen nehéz megtalálni, akkor majd ezután fogsz. :) Nincs ilyen videó vagy könyv, hogy "Az igazság Lacikának". Ha nem akarod kideríteni, buta, lusta vagy motiválatlan vagy az a te dolgod; de ne követeld másokon, hogy helyetted kigondolják. Persze a legegyszerűbb dolog kötekedni, arra viszont a sarki köpködős talponállót javaslom inkább. De persze ez csak egy vélemény. Van aki pl. a sötét aluljárókat előnyben részesíti. :)
Ja és csőváz
TörlésLászló Szita! 9 11-el mi a helyzet?
TörlésTe még mindig elhiszed a hivatalos magyarázatot?
Ha igen akkor lassan egyedül leszel:)
És légyszives értelmes hozzászólást írj eddig csak "ratyi" hozzászólásod volt.
Ez mind semmi!!!
VálaszTörlésEzt a videót nézzétek: http://www.youtube.com/watch?v=1tjwM7cSmRg
0:28-nál Illuminátus piramis, mögötte a keresztes rend (akikből a szabadkőművesek is lettek) logója! Ráadásul a kamera "véletlenül" épp akkor mutatja ezeket a gyönyörűséges szimbólumokat, mikor Al Pacino a "pokolról" beszél! Ezek már kézzel foghatóbb bizonyítékok, nemde?
huhhhh a mindent látó szem huhhhh :))))))))))) mennyire kézzelfogható:)) majd ha kivésik azt a szemet a falbol akkor kézzel fogható lesz :)))) ratyi
TörlésAmúgy én már maga a filmnek a címét - " Felemelkedés " - is gyanúsnak találtam. Ez is biztosan valami utalás, gondoltam ezt, mikor először láttam a trailert!
VálaszTörlésMellesleg a film egy kalap szar, főleg a sötét lovaghoz képest, a képregényhez képest meg... ocsmány.
VálaszTörlésA felemelkedés igen sokrétegű történetbeli szerepet kap a filmben. Nincs benne semmi különösebb utalás.
Bár érdekesen iszonyat sok tudatmódosítás van benne a filmben. Kezdve ott, hogy a főgonosz, Bane egy jelenetben a várost, Gotham-et felszabadítja a zsarnok bankárok meg hasonlók karmaiból, és a népnek adja az irányítást, és eddig ez még teljesen rendben van és ezzel egyet is értettem, csak aztán képbe jött az, hogy a város egy katasztrofális anarchisztikus őrültekházává vált.
Aztán ott van, ahogy az éjszaka Batmant játszó Bruce Wayne, aki egy milliárdos család árván maradt gyermeke, pénzel egy alternatív fúziós vagy atomenergiával működő... nem emlékszem már pontosan, lényeg hogy épít egy alternatív energiaforrást, ami ellátná energiával az egész várost, de nem meri nyilvánosságra hozni, mert igen egyszerűen atombombává lehetne alakítani. Ez aztán persze meg is történik.
Érdekesek ezek a dolgok, ezek inkább tudat-manipulációk, mint tudat-alatti.
Egy adalék még a cikkhez. Az iskola felülről nézve pontosan olyan, mint egy pisztoly, még ravasza is van: https://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&q=pleasant+hill+high+school+pleasant+hills,+MO+64080&ie=UTF8&z=18&ll=38.786526,-94.253833&spn=0.002287,0.004737&t=h&om=1
VálaszTörlésMiért hívják Pleasant Hill HIGH School-nak a connecticuti Sandy Hook ELEMENTARY School-t, és miért van Missouri államban? Itt mindenki ennyire hülye, vagy ti egy titkos társaság vagytok, akik azért jöttek létre, hogy faszságokat posztoljatok, aztán hangosan röhögjetek a sok birkán? Ha az utóbbi, akkor csatlakoznék. Ha nem akkor viszon nem tudom mit szívtok, de én is kérek.
TörlésBocs, elhamarkodottan csatoltam a linket az eseménnyel foglalkozó hasonló oldalról, ez egy másik iskola, sajnos tévedtem, de azért elgondolkodtató... Kedves Laczkooo és többiek, ez nem az a hely, ahol egymást kell pocskondiázni. Tartsuk tiszteletben egymást. Az alábbiakban olvasható kommententek alapján kezd elmenni a kedvem az oldaltól, pedig kezdetektől látogatója vagyok.
TörlésKedves Buddha! Nem tudom, olvasod-e kommenteket. A véleményszabadság híve vagyok, de ez már durva. Sokan fogják elhagyni ezt az oldalt, ha ilyen gyűlölettel találják magukat szemben!
Kedves Sevaster ! Hát sorstársam, azt kell mondjam, hogy kitíltásra ne is számíts. Itt az nem szokás, túl nagy a szabadság. Vagy inkább szabadosság ? Ezt úgy hívják liberalizmus. Nem folytatom. Üdv, és kitartást
Törlésnagyon egyhangon van mondjuk az ilyen sárgalapos nyomorékok mindig csak itt a neten nyomják a kamu rinyálásukat de tenni semmit nem akarnak az elnyomás és kizsákmányolás ellen ugyhogy jobb ha befogod a szádat lajos szabó meg a kutyája!!!! majd ha letesztek valamit az asztalra és kiáltok az ügy érdekébe akkor majd pofázhattok nyomoroncok!
VálaszTörlésTe mit tettél le az asztalra kedves -200 IQ-s barátom? :DDD Te mit teszel? Billentyűzetet püfölsz, nethuszárkodsz és trollkodsz. Ennyi teszel. Szerintem menj vissza homokvárat építeni, ez a tevékenység való leginkább neked az intelligencia szintedhez mérve. Továbbá a helyesírási szótárat is magadhoz kéne ragadnod és olvasgatnod egy kicsit, úgy látom eléggé műveletlennek tűnsz nyelvtanból. Előbb írni tanulj meg, utána kritizálj másokat. :) Ha képtelen vagy egy normális kritikát/véleményt megfogalmazni inkább ne is írj semmit az oldalra. A nagyzásodból, fröcsögésedből ítélve elméd ugyan olyan sötét lehet mint a bőröd színe...
Törlésnekem a böröm fehér te zsidó korcskeverék az aédesanyáddal beszélj igy te csicska hulladék!!!!!!!!!!!! inkább pusztulnál ki a rokonságoddal te ratyi hulladék!
TörlésIsmét hangsúlyoznám, ragadj magadhoz egy nyelvtankönyvet, és tanulj meg helyesen írni. Addig jobb ha billentyűzet közelébe sem mész. :)) Szomorú, hogy ilyen emberek is kikerülhetnek az iskolapadból mint te. Édesanyád nyilván büszke rád, hogy ilyen kiművelt értelmiségi fia van. Amúgy az értelmi szinted alapján nem is számítottam másfajta reakcióra tőled. Na meg abszolút modortalanság egy náladnál minden szempontból jobb és értelmesebb emberrel így beszélni. Nézd alul iskolázott barátom, csak egy kérdésem lenne. Hány év alatt jártad ki a 8 osztályt? Talán 15 évbe telhetett mire elvégezted, legalább is az intelligencia szinted alapján erre a következtetésre jutottam. De hát mit is várhat az ember egy ízig-vérig fekete bőrű állampolgártól.
TörlésNyugalom haver, nyugalom, nehogy eldurranjon egy véredényed :DDD Látom a helyesírásod valamit javult de még mindig nem az igazi. Amúgy ez miféle szitkozódás? Ne haragudj de a lovári nyelv nem tartozik az alapműveltséghez így én sem beszélem ezt a nyelvet. Ne átkozódj sötét bőrűek módjára légy szíves :)) Úgy látom a szüleidnek nem sikerült megtanítani mi az a jó modor és műveltség. Ez nem csak a te szegénységi bizonyítványod, ugyanis ez a szüleid alul iskolázottságát és alacsony intelligencia szintjét mutatja. Valószínűleg az 5-6 osztály környékén ők is otthagyták az általános iskolát miután rádöbbentek, hogy képtelenek elsajátítani az ismereteket, mert nem rendelkeznek kellő intelligencia hányadossal. De hát ez már genetika, ne is menjünk bele...Látom a szüleid selejtes génjeit örökölted a lehető legalacsonyabb intelligenciával. Sejthető, hiszen feketéknél nincsenek jó gének. :DDDD
TörlésBocs de az Káin, de sajnos úgy van (kivéve utolsó mondat).
Törlésremélem a rokonságod mihamarabb mélyen a föld alatt lesznek a sirjaikon örömtáncot járok majd de majd a temetés elött ráverem a gecit mindegyikre oksa? te kis köcsög! nekem nem fogsz it szövegelni a családomról hulladék! remélem mihamarabb megdöglesz faszszopó!!!
VálaszTörlésLátom a kulturális szakadék kettőnk között hatalmas. Sajnos látom te és családod megrekedtetek az evolúciós fejlődés legalsó szakaszán, így most mogyoró agyú Homo Erectus szintjén tengetitek mindennapi kilátástalan, nincstelen és haszontalan életeteket. Persze valószínűleg ez neked nem mond semmit hiszen még az elemi általános oktatás jó részéből is kimaradtál. A helyesírás még mindig a gyenge pontod. Ha legközelebb lovári nyelven sértegetni kezdesz valakit legalább az írásjelek helyes használatára ügyelj :)). Ennyit tudtam segíteni. Ezúton is kívánok sok sikert a nyelvtantanuláshoz és a művelődéshez (habár ennek kicsi az esélye egy nyolcadik kerületi bűzlő penészes lyuk mélyén). A műveltség olvasással kezdődik, remélem legalább olvasni megtanítottak neked műveletlen és alul iskolázott szüleid. Én jóval fejlettebb, okosabb, műveltebb vagyok nálad így nem kívánok lesüllyedni a te szintedre.
TörlésEzúton is befejezettnek tekintem a kettőnk közti társalgást, ugyanis az ember hiába próbálja megtanítani a csótánynak az ABC-t ha az képtelen felfogni (és ugye ebben a példában én vagyok az ember a csótány pedig...valószínűleg kitalálod :) ).
Ui.: Ne legyenek gyerekeid. Ők is csak ilyen genetikai hibás egyedek lennének mint te. Ne szennyezd be ezt az országot még több selejtes hozzád hasonló sötét bőrű embernek nem nevezhető véglénnyel. :))
Szita barátom, vedd már észre, hogy ez nem az a hely, ahol az idióta zsizsik, és igen jól olvasod az idióta zsizsik módszereiddel eredményt érsz el.
TörlésA többség tisztán látja, hogy erőltetetten, és kétségbeesetten próbálsz negatív energiát generálni.
Figyu, javaslom menj BÁRMELYIK párttal foglalkozó honlapra, ott lesz sikerélményed.:)
Gyenge vagy , erőtlen, és eredménytelen.( Ja, és unalmas)
TörlésAz ominózus részlet 1:53:50-nél van a filmben.
VálaszTörlésAz egyik lényeges momentum 1:32:55-től, kb. 4-5 perces monológként hangzik el.
(Ezt a figurát meg bojkottáljátok, nem érdemes a szócsatára, majd a blogszerző moderálja. Remélhetőleg.)
Szerintem rendkívül kellemes vitapartner. Ha mással vitatkozol, erőfeszítéseket kell tenni, hogy "győzz". Őt meg csak elég hagyni, hogy leírja a gondolatait. :D
TörlésBuddha! Milyen színvonal lett itt? Mi ez?
VálaszTörlésLászló Szita !!!!!!!!!!!!!!! Te hol szocializálódtál ?
VálaszTörlésNem győzöm az obszcén, alpári és minden intelligenciától mentes 4.általános iskolás hozzászólásaidat törölni !!!!
Kímélj meg minket az oldal látogatásától, de kommentelésedtől mindenképp !!!
Ha nem teszed, törlésre kerül így is-úgy is, mert mi itt Veled nem egy társaságban mozgunk szerintem ....
Ha nem vennéd komolyan a felszólítást, a profilod is törlésre kerül hamarosan....
Egyetértek, mint ahogyan gondolom sokan mások. Térjünk vissza inkább a témákhoz!
TörlésKöszönöm a moderációt, ezzel is igazoltál mindent amit leírtam te nyomorék, hiteltelen, sikertelen, IQ: nulla barom. :DDD
VálaszTörlésNos, az ember ha valakiket beenged a saját lakásába és azok csak szart és piszkot hoznak magkukkal, akkor igen is jogában áll kitakarítani azokat.
TörlésMeg is fogom tenni, hiszen nem nekik szerkesztem a blogot....
Hozz létre magadnak egy oldalt, töltsd meg gondolataiddal és várd szeretettel a látogatóidat, akik a véleményedre kíváncsiak lesznek.
Nem pocskondiázni kell és fröcsögni másokra, egyszerűen csak jobbnak lenni!
Legyél jobb hozz létre a semmiből és alkoss valamit, bármit !
Én boldog leszek, ha olyat írsz majd, amiért Téged olvasnak inkább, mint ezt az oldalt....
Ja és a létrehozásnál, nem újabb troll profilokra gondoltam !...
Kedves Buddha!
VálaszTörlésEz az idétlen két névvel regisztrált?
Szerintem egy is több mint sok belőle. :D
Egyébként nekem erről egy régi film jut az eszembe, ami valamikor Belfegor névre hallgatott. (Ha jól emlékszem ez volt a címe, - amikor a doki hipnózissal hangolta a "betegét" rá a gyilkosságokra, méghozzá úgy, hogy maga a "beteg" sem tudta "éber állapotban", hogy ő a gyilkos.)
A valóságban is érdekesen alakul a helyzet. Az elkövető vagy öngyilkosságot hajt végre, vagy pszikiátrián végzi. Mindkettőben közös vonás az, hogy utólag semmilyen értékelhető "vallomást" nem lehet "kihúzni" a gyilkosokból, hogy minek a hatására, milyen "késztető körülmények" között követték el szörnyű tetteiket.
2013 januártól tényleg kötelező a mikrochip a kutyákba?
VálaszTörléshttp://videokedvenc.hu/video/igy_nez_ki_a_kutyak_mikrochipje
Végre . Ennek nagyon örülök.
TörlésLegalább meg lehet állapitani kinek a vérebe csatangol az utcán .
Nyugi, ennek nem az lesz a célja. Hanem az, hogy előkészítse az emberi microchippeket...
TörlésNa de ahhoz, hogy megállapítsuk hogy kinek a vérebe csatangol az utcán, nem volna elég csupán egy biléta azonosítószámmal?
TörlésA biléta manipulálható.
TörlésMiért kell félni a microchipptöl ,minden emberbe kell egy .
Féljen az akinek a szándékai nem tisztességesek.
leo ezt Te sem gondoltad komolyan!? Miért kellene az emberbe? Nekem van két kutyám, senki nem fog chipet rakni beléjük. Az azonosítást meg lehet oldani akárhogyan. A kóbor kutyák nem a chip hiánya miatt vannak hanem mert vannak felelősség érzet nélküli emberek!
TörlésSőt továbbmegyek emberbe gps nyomkövetött . Mert az emberek egy része nem érett meg a szabadságra.
TörlésFéljen az akinek a szándékai nem tisztességesek.
"Nekem van két kutyám, senki nem fog chipet rakni beléjük"
TörlésVan a családban idős kutya, élete során 2 kisebb műtéte volt. Az állatkórházban közölték, amennyiben legközelebb műteni kell a kutyát, már nem tudják megcsinálni chip nélkül.
leo nem a te tiszted eldönteni, hogy ki érett meg a szabadságra és ki nem, a politikusoknak meg pláne nincs joguk ezt eldönteni. Minden ember szabadnak született. Ha te ezt másként érzed akkor rögtön lövess magadba 20 chipet, hogy a gazdáid biztos nyomon tudjanak követni ;)
TörlésÉn nem is akarom eldönteni , ahogy emelkedik a bünözés te magad fogod kérni hogy rakjanak beléd és a családtagjaidba .
TörlésGondolj csak az emberrablásokra , szervkereskedelemre stb.
Nem tudom hol élsz , biztos a rozsadombon nagy biztonságban . minap egy idös nénit ütöttek meg a lépcsöházba , a retikülje kellet nekik , de jo hogy volt kamera .
Mindenhova kamerát!!!!
Féljen a bünözö.
Én megértem az aggodalmad, de észre kellene venni, hogy amit propagálsz az éppen elősegíti a helyzet további romlását. Nincs az a remekül kitalált rendszer ami jóhiszemű üzemeltetők nélkül jót tenne az emberekkel. És bár a "piti" bűnözők is csinálnak bőven bajt, a chippeléssel azok kezébe adsz még több hatalmat akik ipari méretekben űzik mások nyomorítását.
TörlésJó példa lehet az autólopás elleni védelem. Bár rengeteg újítás és biztonsági funkció van az újabb kocsikban, így is azt visznek el amit akarnak. Haverom nagybácsijától úgy vittek el 2 mercit is 1 bmw-t kb. 50 perc alatt, hogy zárt pincegarázs, magasított, szögesdrótos biztonságikapu és 2 dobbermann őrizte. Ők meg fönt voltak a nappaliban... Most elkezdhetnénk sorolni a különböző védelmi technikákat és azok átverését, de sosem lenne vége. (Okmányirodán beépített ember, rendszám alapján megállapítja az alvázszámot, az alvázszám alapján pedig mindenféle szoftveres védelmi rendszer kiiktatható és kulcs nélkül indul a legmodernebb autó is.)
Lényeg a lényeg, hogy aki garázdálkodni akar és a chip meg a térfigyelő ebben akadályozza, az úgyis megtalálja a módját, hogy kicselezze. Az átlagember akinek eszébe sem jut rosszalkodni, viszont 24 órában megfigyelés alatt lesz. És már oda is jutottunk, hogy a szigorítás miatt az átlagember szív, és a bűnöző aki miatt bevezették ugyanúgy kicselezi.
Nem értek eggyet , kiragadtál egy kivitételt (ami egy kicsit kamuszagu ).
TörlésDe töbségébe segiti a nyomozást és a védelmet a technika .
Kérdezd meg azokat a bünözöket akik lebuktak mondjuk egy ipari kamera miatt .
Ha mondjuk belegondolsz, hogy elég magasra lépkedve a hierarchiában a bűnöző és a rendőr ugyanazon gazda szolgálatában áll, akkor szerintem nagyon is helytálló amit mondtam. Ugyanaz a probléma-reakció-megoldás ördögi kör mint minden másban.
TörlésMondok másik példát hátha ez kevésbé kamuszagú:
Autószereléssel, eladással, vizsgáztatással foglalkozik a cég ahol dolgozom. Ugye mivel az átlag magyar csóró, eléggé megnövekedett az igény arra, hogy felkészítés nélkül áttoljuk az autókat a vizsgán, mert a tulaj örül ha a vizsgadíjat ki tudja fizetni, nemhogy még a szükséges javításokat is. Ezért országos szinten elszaporodtak a csaló vizsgáztatóállomások. Minden szar autót átengedtek, mert ha nem akkor elvesztik az ügyfelet. Erre lépett a hatóság. Megszigorították ezt, megszigorították azt. Még egy tanúsítvány, készíts fotót erről-arról. Vizsgáld meg még ezt meg azt is. Vállaljon felelősséget a vizsgálóállomás tulaja is, ne csak a vizsgabiztos. Blablabla... Szerinted segített bármit is? Így bennfentesként megmondom neked, hogy az ezer szigorítás ellenére BÁRMIT levizsgáztatok neked, úgy hogy nyoma sem marad a rendszerben, hogy nem tartottam be az előírásokat. Amiért bízhatsz abban, hogy ha tőlünk elviszed az autód, akkor az rendben van; az az, hogy lelkiismerettel megcsináljuk. És veszteség ide-oda, nem engedek át balesetveszélyes autót. Aki viszont nem így áll hozzá, az havi szinten százával engedi vissza a balesetveszélyes autókat az utakra. A probléma nem szűnt meg, aki csalni akar továbbra is csal.
Viszont amikor minket ellenőriz a hatóság, a csomó értelmetlen szigorítás miatt, abszolút az ellenőrtől függünk. Vizsgabiztos kollégámat eltiltották 3 hónapra, mert átengedett egy utánfutót, aminek a 8 kerékcsavarjából 3-nak le volt kopva a szakítószilárdság felirat. Elvittük vizsgálólaborba a kérdéses 3 csavart, ahol a vizsgálatok kimutatták, hogy ugyanolyan 8.8-as csavarok mint a többi 5. Erre a válasz az volt, hogy ez lehet, hogy igaz, de a vizsgabiztosnak nincs mérlegelési lehetősége. Ha a felirat nem olvasható, meg kell buktatni; ha jó a csavar ha nem...
Vagyis a csaló az csal tovább, az átlagembert meg ilyenekkel szopatják igazságtalanul. És ami a legfontosabb: eggyel sem lett kevesebb a balesetveszélyes autók száma az utakon.
Akik lebuktak ipari kamera miatt azok nem bűnözők hanem pancserok, persze azokkal is van baj és nem azért mondom mert velük kivételt kellene tenni. De arra kérlek, hogy jól gondold át mit miért tesznek és hitetnek el az emberrel! A legtöbbször nem látjuk a szociális változások valódi okát csak évek múltán, amikor már nem biztos, hogy olyan könnyen tudunk változtatni rajta ha egyáltalán tudunk. Nézz körül, az életben melyek azok a dolgok amik a javaid szolgálják és melyek azok amik hátráltatnak...melyik részre billen a mérleg? Szerinted azért vezetnek be valamit is vagy azért hoznak új törvényeket, hogy a Te javaidat szolgálja? Ez az idő nagyon régen elmúlt! Az esetek 98%-ban más játszik a háttérben mint amit elhiszel és látsz!
TörlésAzért mert te átengeded a rossz álapotu autokat , majd egy halálos baleset után eljutnak hozzád a nyomozok , mert a soför nem akarja vállalni a felelösséget és elmondja hogy igy engedték átt a müszakin .
Törlésmás: én nem azt mondom hogy nincsenek összeesküvések , de nem kell mindenben azt látni. (arany középut)
Ahhoz, hogy egy nyomozás során megállapítsák ki volt a vizsgáztató; nem kell ez az új rendszer. Már a 70es években is oda kellett írni a neved és le kellett bélyegezni a papírt. Ha komoly baj van belőle, akkor mindenképp elkapnak.
TörlésMondjuk sok olyan hiba van ami, nem fokozatosan jön elő (lazulás, kopás), hanem 10:00kor még jó 10:01kor meg már elromlott. Kiégett izzó, eltört rugó, féltengely stb. Most hogy az a bizonyos pillanat a vizsga után vagy előtt következett be, nem igazán megmondható.
A lényeg, hogy sok ezer potencionálisan balesetveszélyes autó továbbra is az utakon van, mert a rendszer ezt nem tudja megakadályozni.
Kiégett izzó, eltört rugó, féltengely stb , nem ezek miatt van a baleset.
Törléspont lazulás, kopás miatt van . például a müszaki után három héttel történik valami komoly baleset a szakértö megálapitja lazán a vizsgáztató hibályát .
Volt is már rá példa.
Valoszinüleg 1 év mulva már nem könnyü megállapitani.
Helyes az aranyközép út DE! Megosztom saját tapasztalatom, nem azért, hogy bármit is bebizonyítsak de számomra ez a valóság ezen a téren, ha már Chipekről van szó és az ehhez kapcsolódó ártalmassági tényezőkről és veszélyekről! Másfél évvel ezelőtt 3 hónapon keresztül ideg-izom rendszeri problémáim adódtak egyik pillanatról a másikra, a szem körüli idegi-izmok folyamatosan ingerlésben voltak valami miatt és napi 24 órából 12 úgy telt, hogy folyamatosan rezgett a szemem, reggel arra ébredtem, minden egyes reggel amit eleinte, idegi kimerülésre, magnézium hiányra magyaráztak be, szedtem vitaminok, nyugtatót...semmi hatása nem volt. Amikor is valami oknál fogva a 2 hónapja vásárolt új telefonomat elkezdtem kikapcsolni és félre rakni az éjjeli szekrényemről, visszagondolva maximum ezt követően 3 napra rá elmúlt az idegrángás és vissza sem tért de még csak minimálisan sem! Ezután futottam bele a telefonok SAR sugárzásának a témájába és mint ahogyan kiderítettem az új telefonom 0.4 watt/kg-al volt erősebb a réginél, 1.3watt/kg, ami persze az európai határérték alatt van, az 2watt/kg. Ez az érték viszont nincsen alá támasztva semmivel, hogy az ez alatti értékek nem károsak az emberre és ami még ráadásul kiderült, hogy a telefonokat a gyártó amikor megállapítja, hogy mennyi elektromosságot bocsájt ki akkor az ő általuk készített tokban és a testtől 2cm-re eltartva méri le!!! Ezek után világossá vált, azóta kapcsolom ki a telefont és rakom minél messzebb éjszakára!
TörlésAkármilyen Chip emberbe való jutása, az én véleményem szerint egyenlő lenne a saját szabad akaratunk feladásával, akármikor beindíthatnak egy impulzust amire készek leszünk akár megölni egymást!
szemrángásom sajnos nekem is szokott lenni .
Törléstelefonra még nem gondoltam , biztos nem egészséges.
de nekem a magnézium és a bkomplex vitamin szokott segiteni.
Az normális ha az embernek, kimerültség vagy vitamin hiány miatt jelentkezik ilyen idegproblémája ami egy nagy alvással vagy vitamin pótlással elmúlik de ez nálam nem múlt el és szó szerint reggel az óra helyett arra ébredtem, hogy nyílik a szemem az idegek ugrálása miatt. A telefon meg ott volt a fejem mellett bekapcsolva szokás szerint egész éjjel. Amint eltettem onnan megszűnt pár napra rá. Akkor elég sok telefon használati utasítását elolvastam, volt olyan gyártó akinél szerepelt is, hogy például 6 éves kor alatt tilos a telefont használni, mivel a megállapított 2watt/kg érték felnőtt emberekre vonatkozik, kisebb tömegűeknél már károsabb lehet akár a fele ekkora sugárzás is! Te is megnézheted a tied, az apró betűs rész a legvégén, ott leírják mekkora értéket lövell ki magából a telefon a tested minden egyes kiló grammjára!
TörlésHartmanL
TörlésNekem is a fejemnél van éjjel (kb 50cm )jo hogy szoltál ,biztos ami biztos elrakom a telefonom messzebb .
Rakd csak, azzal nem vesztesz semmit! Utána lehet olvasni, nagyon sokan elemzik a SAR értékeket a telefonoknál és egyhangú vélemény nem született még, hogy mi káros és mi nem...pár éve még az átlag telefonok 1w/kg körüliek vagy az alattiak voltak, most már 1.3-1.6, a 3G-4G elterjedése erősített ezeken. Még arra lennék kíváncsi, hogy a mostanában terjedő NFC szolgáltatásnak milyen hátulütői vannak, vagy vannak-e mert erről nem igen lehet hallani, miközben ez az egész egy RFID chipre épül ami benne van a telefonban és ezáltal tudsz érintés nélkül fizetni a telefonoddal a pénztárnál vagy bárhol. Persze ez még nálunk várat magára de már nagyon sok telefon ezzel jön ki és kicsit nyugatabbra már terjed is a szolgáltatás.
TörlésAz tény, hogy nagyon sok előnye lenne a chipnek. Sőt, igazából én támogatnám is, ha nem a kormány irányítaná. Tényleg számtalan előnye van, de!
TörlésA probléma onnan gyökerezik, hogy amíg a kormány mondja meg ki a bűnöző és ki nem, és gyakorlatilag pár szavazat a parlamentben és bármelyikünk lehet már csak azért mert ezen az oldalon vagyunk. Így én nem igazán érezném magam biztonságban. Amik ma talán hétköznapi tettek, holnapra lehet bűncselekménynek számítanak.
Olyan országban élünk, ahol ugye az ún. holokauszttagadás, azaz történelmi tényekkel és kutatásokkal való egyetértés bűncselekmények számít. Ahol "ha a rendőrség megerőszakol, hívd a rendőrséget". Sajnos az országunkban a magyar föld, ember, az őszinteség, becsületesség mind képlékeny hamis dolgok, amit ott pusztítanak, ahol érnek. Orwell 1984 c. könyvében lefestette a társadalmat, ahol a gyermek tartják terrorban a szüleiket, és köpik be a hatóságoknak. Miért? Mert nem a szeretetnek, becsületnek, emberségnek élnek, hanem a törvénynek.
Az emberiség nem érett meg arra, hogy módosítsák a testét a kényelem érdekében. Sőt, én úgy gondolom, az emberiség távolabb nem is kerülhet saját természetétől, mint egy ilyen húzással.
Nem lenne egyszerűbb a megfigyelés és regulázás helyett embernek nevelni a gyermekeinket? A bűnözők nagy része azért bűnözik, mert nem megelégszik, hanem több kell. Lehet az bankár vagy zsebmetsző.
Talán azt kellene megtanítani az embereknek, hogy legyen elég. Hogy ne féljenek, és ne halmozzák a pénzt. Hogy a boldogság, a család és a haza legyen előbb a pénznél. Talán azt kellene megértetni, hogy szívünkre hagyatkozzunk félelmeink helyett, és ne az ördög hanem az isten vezesse életünket.
Talán kézbe kellene venni az irányítást.
Egyetértek Táborszki! Legyen így a jövőben, egyszerűen csak nem-et kellene mondanunk, mondjuk maximum 3 év múlva, én azzal is kiegyeznék ha csak akkor csak már mondjuk!
TörlésChip, telefon...
TörlésA Chipeknél csak megfelelő propaganda, vagy valami különleges helyzet előidézésének a kérdése hogy széles körben elterjedjen az emberek között is.
Először szoktattak a gondolathoz (média, filmek...), aztán ment a kutyákba, beteg emberekbe vagy bizonyos szórakozó helyeken ezzel lehet már fizetni (ennek átmenetének gondolom a PayPass karórákat is).
Ami egyenlőre nincs a bőr alá ültetve, az ott van a mobil telefonokban. Azt hisszük hogy a "Nagytestvér" csak a műholdakra és telefonközpontokra alapozta a megfigyelésünket? Már rég messze tartanak ettől a katonai fejlesztések!
Ez utóbbiakat inkább a "3 betűs ügynökségek" használják, de van ettől egy szinttel fentebb is. Gyakorlatilag minden CPU-ba (mikroprocesszor -> "okostelefon", TV, digitális fényképező, mp3, kamerák, laptop, asztali gépek, ...) integrálásra került egy távoli adatküldésre szolgáló parányi kristályos alkatrész amely nem az elektromágnes tartományban sugároz, s nem lehet leárnyékolni, nem kellenek hozzá adótornyok. Az ún. "száluniverzumon" keresztül történik a kommunikáció. Mit gondolunk miért csak pár cég gyártja a világon az összes CPU-t ami mindenbe belekerül?
A GSM adótornyokat le lehetne szerelni a bolygón, bár azoknak más is szerepe is lehet azt rebesgetik (MKULTRA-féle kísérletek...; ki tudja milyen jeleket ültetnek rá még az adott frekvenciákra... hogy ez összeesküvés elmélet? A valóság sokszor felülmúlja a sci-fit! ;) Szóval a technológia meg van. Komolyabb tengeralattjárókon használják már például titkos kommunikációra, de az összes földönkívüli űrhajó ezzel tartja a kapcsolatot az otthoniakkal, mert valós időben (realtime) lehet több száz fényévre adatok átvinni, szinte korlátlan sávszélességgel. Így nem kell cipelniük a hatalmas gépparkot (amin csodálkoztak régen mikor lezuhant egy-egy "csészealj" mennyire üres), s mindig elérhető minden adat és számítókapacitás, olyan mint a Felhő (cloud) rendszerek amiket mostanában népszerűsítenek.
Ráadásul a Természet is ezt használja, innen jutottak el a usa/szovjet kutatók a nyulakon, ikreken át az alagút effektuson keresztül a gyakorlati alkalmazásig (bár az is elképzelhető hogy besegítettek útközben kicsit kívülről).
* * *
Szumma szummárum: tartsuk észben hogy adott esetben a "Skynet" mindenféle digitális kütyüt elér és ami akár helymeghatározásra is képes lehet, a lehallgatáson túl.
Ezek a Szita László féle primitív, írástudatlan, nagyképű emberek honnan bújnak elő? Szita László próbáld már meg moderálni magad. Ez nem az a hely. A kommentjeidből kiindulva vagy nagyon fiatal vagy, vagy nagyon műveletlen és buta. A legnagyobb segítőszándékkal mondom, hogy ezen változtass, mert így semmit nem fogsz az életben elérni.
VálaszTörlésÉn megpróbáltam...
TörlésSzerintem aki azon gondolkodik, hogy abbahagyja a blog olvasását a Szita Lacika-féle csökevények miatt, ne tegye. Mert akkor "ők" győznek. Egy-két "elszólásából" szerintem az jön le, hogy ő jóval okosabb mint amit itt eljátszik. Ha valakinek ilyen a valódi értelmi szintje, az a számítógépet sem tudja bekapcsolni. :) Nemhogy írni.
VálaszTörlésŐ vagy egy küldött felforgató vagy valami lelkibeteg, aki élvezi, hogy itt megteheti azt amiért a való életben beleállítják a lapátnyelet a gigájába. :) Így vagy úgy ne üljünk föl neki, szerintem ha egyszerűen úgy teszünk mintha nem létezne az a legjobb ellenszer.
A trollkodás gyökere:
VálaszTörléshttp://www.youtube.com/watch?v=AArr8gObS3A
Koszonom Tomi
TörlésNa latjatok, igy kell valakibol sztart csinalni.Akarhanyszor idejovok csak azt olvasom Szita igy Laszlo ugy.Ezzel csak erositve van a hasonlo, igy keszulnek az e blogban emlitett Adam-ok is hogy a media annyit sztarolja oket.Nana hogy a sok beteg orul hogy vegre foglalkozva van vele erdemein felul is es erre elvez, azt hiszik hosok.Ha nincs sztarolas, vagy meg gyugyul vagy ongyili lesz, mind ketto megoldas.Ne kovessuk el ugyanazokat a hibakat amiket itt oly nagy odaadassal elemezgetunk es kritizalunk.Remelem ez vilagos, ugyanaz folyik itt kicsibe mint kinnt nagyban.
VálaszTörlés"Ha nincs sztarolas, vagy meg gyugyul vagy ongyili lesz..."
TörlésDehogy is, megy másik oldalra szitkozódni. A nagy számok törvénye alapján úgy is lesz legalább egy olyan ember aki nem bírja megállni, hogy ne szóljon vissza :)
A cikkel kapcsolatban: Megint egy "véletlen" egybeesés. Túl sok véletlen után az ember már gondolkodás nélkül tudja, hogy az nem is annyira véletlen. Legyen az egy pár kisebb szivatás (amiről azt hiszed, hogy véletlen történik), vagy egy hatalmas összeesküvés.
http://www.youtube.com/watch?v=mxAc6fLKf-Y
VálaszTörlésEhhez a videóhoz mit szóltok?
Hát ez félelmetes. Szegény malac ... :(
TörlésGondoltam illik a témához.
TörlésEz a kis dal is az elme programozásról szól, jól értem? http://www.youtube.com/watch?v=VQBlLip7f9s
TörlésÉppenséggel lehet benne ilyen szándék.
TörlésKedves Hunzol!
VálaszTörlésEz a tetű annyit sem érdemel, hogy a nevét elolvasd, nem hogy a mocskot, amit oda pacáz. Nem kell észrevennünk egy bolondot, és ha nem válaszol neki senki, akkor csak a saját társaságával beszélget és magának írogat.
Szeretettel: Erika
a tetűnek is sok igazsága van, még ha zavaró is, egyszerre számít minden és közben semmi sem
TörlésMegjegyezném hogy az a "tetű" is az embertársunk...
TörlésA témával kapcsolatban. Valaki le tudná írni röviden, hogy miért üzennek előre az embereknek(Sandy Hook, 9 11 stb...).
VálaszTörlésA másik amit nem értek, hogy megtörténik ez a tragédia és egy nap múlva már felkerül a youtubra a szóban forgó jelenet a filmről, ahol ki lehet olvasni az iskola nevét de csak akkor ha leáálítod és ráközelítesz.
Moziba ritkán járok(5 évente 1x), de ott sem tudom elképzelni, hogy kivehető filmnézés közben a felirat.
Megtörtént a tömeggyilkosság és eszébe jutott a filmben szereplő felirat amit elvileg nem is látott, vagy ezt egy megszállott üzenet kereső találhatta meg?
Szóval kinek "dolgozik" aki először felrakta a jelenetet?
Lehet, hogy az én felfogásom kevés ehhez, akkor elnézést.
a művészek már csak ilyenek, szeretnek néha színpadiasan üzengetni mindenkinek
TörlésVallási okokból. Létezik olyan filozófia, hogy amit elképzelsz, vizualizálsz az nagyobb eséllyel következik be. Vagy bevonzod, úgymond. Ha beleépítik ezeket az emberek tudatába, úgy sokkal nagyobb erőre tesznek szert ezáltal, és az emberek igen nagy hányada fogja tudattalanul szolgáltatni az erőt ehhez a folyamathoz, mint az elemek.
TörlésHa pedig tudatosan vadászol ezekre a jelekre, az energia amit közvetítesz irántuk (tudatos félelem) felsokszorozódik. Ezáltal a szimbólumvadászat filmekben, játékokban, videókban, zenében az ő fellegvárukat építi. Amikor az emberek éneklik a sátánista zenéket, ugyanúgy megteremtik a lefestett képet.
Ebben lehet hinni vagy sem, lényeg hogy ők hisznek benne, használják, és úgy tűnik beválik.
http://www.youtube.com/watch?v=yizm3jNmznw
VálaszTörlésKapcsolódik Szita Lacikához meg a chippeléshez is. 49:40 környékétől vagyon szó a hőzöngő hozzászólókról.
Azt mondod, hogy az internetes trollok igazából nem is megkeseredett, depressziós, magányos, eltorzult, gyenge emberek, akik csak figyelemre vágynak, és a net előtt élik meg a pubertást/kamaszodást, hanem inkább beszervezett személyek? Hm, érdekes elmélet, de személy szerint én nem hiszem, hogy e mögé különösebb szervezés kellene. Szerintem ez egy olyan dolog amit kinő az ember, vagy nem. De az ilyen emberek taszítják a többit, szal előbb-utóbb rájön, hogy változni kell.
TörlésNyilván nem lehet egyértelműen eldönteni, hogy mi a pontos ok amögött, hogy idejött. De szerintem a szándékos felforgatásnak is megvagyon az esélye, nem is kicsi. De döntse el mindenki magának. Akármelyik is igaz, a lényeg hogy ne etessük. :)
TörlésEz jobb mint az anyázás/apázás:
Törléshttp://shopping-all.hu/boksz_c303.html/Filter|15=222|15=694?gclid=CKaRqo3FqbQCFc2R3godflwA4w#scroll=100
Nekem segített. :) Ha nincs rá pénzed adok kölcsön, sőt örökbe.
Egy kis humor mindenre megoldás.
A kutyákba kötelezően ültetendő chip egyértelműen a szoktatás és beetetés fázisa, mielőtt a gyerekeinkbe is kötelezővé teszik. Ha ez átmegy ellenállás nélkül a társadalmi kontrollon, akkor nyert ügyük van a következő lépésre.
VálaszTörlésÉn sem akarom a kutyámat megcsípni :), de megmondták, hogy a (szintén!) kötelező oltásokat is csak a megcsípezett kutya kapja meg. És egy elég komoly összegű bünti van kilátásba helyezve annak aki nem tartja be ezt a törvényt - a jó büdös kva anyjukat!
Én szerintem ellenne a kutya chip és oltás nélkül is, de az a baj, hogy amilyen "kedvesek" az emberek egy része tuti, hogy előbb utóbb valaki feljelent...
Nem tudom igazából mi a jó megoldás ebben az ügyben, de azt biztosan állíthatom, hogy borsódzik a hátam az egésztől. Az a baj, hogy már látni a végét ennek az ügynek...
Nekünk 3 kutyánk van, 2 hete chippelték meg őket. Én is ellenkeztem, erre elkezdte írni a jegyzőkönyvet, hogy ellenszegült a gazdi. És mondta, hogy nem lesz kötelező oltás, de jön helyette pénzbüntetés. (Mert nincs beoltva, ami nevetséges mivel az oltást ők tagadják meg nem én.)
TörlésÉljen az NWO! :)
TörlésNálunk 2 kutya van de egyelőre még ki lehet húzni őket az oltások alól, megfelelő helyük van, nem szöknek el, vigyázunk rájuk. Nem látom értelmét az oltásnak és amíg nem fogok kegyetlenül összeveszni valakivel emiatt addig nem is lesz chip bennük! Remélem egy jó ideig!
TörlésHolnap 21! Ha gondoljátok, gondoljatok erre:
VálaszTörléshttp://www.youtube.com/watch?v=0Mwf-kbbzVo
Mikor lesz a világvége?
VálaszTörléshttp://nyisdkiaszemed2012.blogspot.hu/2012/12/mikor-lesz-vilag-vege.html
Nem szeretnék vitát indítani de szerintem egy nagy VILÁG EGYHÁZ sem adja azokat a valós és használható tanításokat amikre az embernek szüksége lenne! Ami használható belőle azokat is csak ködösítve adja tovább...Ennek ellenére tiszteletben tartom azokat akik mellette állnak.
Törlésatya uristen vééége a vilááágnak :))))))))))))))))))) nesze kutyák a kamusok királyai vagytok menjetek a rákba csicskák:) és még hisztek minden mesében :)))))))))) megérdemlitek paranoiás skizók!
VálaszTörlésA mondatot mindig nagy betűvel kezdjük írástudatlan barátom. Hát nem tanultál semmit az elmúlt pár napban az okításaimból? Ha ez így megy tovább attól tartok a 8 általánost sem fogod befejezni.
TörlésKedves Szita László!
TörlésTedd már meg , hogy elolvasod a fentebbi hozzászólásomat, már ha egyáltalán tudsz olvasni..
Köszönettel,
hunzol
Laci,
Törlésjómagam meg mások is válaszoltunk már arra a kevés értelmes hozzászólásodra ami volt. Ebben leírtam, hogy nem mindenki híve a világvégés verziónak. És megkértelek, hogy ne vegyél itt mindenkit egy kalap alá, mert sokat szoktunk vitatkozni sokmindenről. Vagyis nem igazán vagyon itt egyetértés, csak tudjuk kezelni. :)
Persze ahogy néztem, neked teljesen mind1, hogy ki mit válaszol. Ha nem kielégítő a válasz, alpári módon belekötsz; ha kielégítő akkor meg úgy teszel mintha nem létezne és úgy kötsz bele. :D Nem akarsz te itt se segíteni, se segítséget kapni, csak balhézni. És ha nem illik bele a kötözködés-ingeredbe valami akkor egyszerűen figyelmen kívül hagyod.
Ha nem ilyen megrögzött kötekedő vagy, csak "kicsit" elvesztél és így vezeted le a feszültséget, akkor itt egy video, ez talán segít: http://www.youtube.com/watch?v=hlfYHAV1i8w Az általad hiányolt és elmaradt világvégére itt a magyarázat. Ebből rá fogsz jönni, hogy inkább te vagy a félrevezetett, aki az apokalipszisben gondolkodott.
De amúgy szerintem megrögzött kötekedő vagy, és erre is csak az eddig megszokott színvonalon fogsz válaszolni. :) Igazából két oka van, hogy ezt most megírtam: Az egyik, hogy vannak sokan akik - kultúráltabb módon - ugyanezen dilemmával küzdenek mint te. Nekik talán érdekes lehet. A másik ok, meg hogy ellegyél valamivel, amíg Buddha végleg töröl innen. :) Neked nem általánosba kéne járni, hanem először faiskolába. Emberek közé nem vagy való.
Lehet, hogy buta vagy mint a föld, de legalább kiszámítható.. Esetedben egyetlen érzés van, amit emberből ki tudsz váltani, az pedig a szánalom. Szánlak, mert szülők és az otthon melege helyett bizonyára csak egy csatorna jutott, ahol rágcsálók és bogarak vettek a szárnyuk alá.. Minden túlzás nélkül, az értelmi szinted a béka segge alatt van, ahol találkozik a csatornában eltöltött kellemetlen évek sérelmeivel, valahol ennek elegyét hívod te a stílusodnak. Szánalmas lény vagy. Ne habozz, add fel.
Törlés@Dickson:
TörlésNe edd meg, ez csak provokáció. :) Ő nyilván nem így él a mindennapokban. Nem így beszél az emberekkel. Sőt ezt az egészet nem gondolja komolyan. Nem mondom, hogy rakétatudós, de annál mindenképp értelmesebb mint amit itt eljátszik. Vagy lelki sérült és élvezi, hogy itt komolyabb balhé nélkül beszólhat mindenkinek; vagy szándékos felforgató. Nem véletlen, hogy csak a személyeskedő hozzászólásokra reagál. Mások is többen meg én is hajlandóak voltunk neki több esélyt adni, amikor próbáltunk válaszolni arra a kevés értelmes kérdésre amit föltett. Táborszki testvér, ha jól emlékszem figyelmeztetett, hogy azért Lacika is ember, akármennyire is nem úgy viselkedik. Lényeg a lényeg lett volna bőven lehetősége értelmes dolgokkal is foglalkoznia, ezeket azonban sorozatosan elmulasztotta. Csak élő ill. halott rokonokról, testnedvekről és azok kinyeréséről hajlandó értekezni. :D
Azt úgy sem fogjuk tudni megállni, hogy ne válaszoljunk neki, de szerintem tegyük ezt legalább úgy, hogy súlyán kezeljük a dolgot, nem pedig fontosabbnak. Kicsit olyan ez mint a Mónika show. :D Valamint rendkívül jó elrettentő példaként is szolgál. :P
Minnél több alpári megnyilatkozás mellett van ott a neve, annál kevésbé fogja bárki is komolyan venni. Ő meg mehet vissza a tartótisztjéhez/pszichiáteréhez. :)
Elveszett Kereső!
TörlésAlább már írtam, hogy papagájjal van dolgunk. (Igaz, hogy nem tollas, hanem szőrös fajtából való,) és még kedvesnek, szeretetre méltónak sem mondható - felesleges védelmezni.
Csak a "bemagolt" szöveget tudja szajkózni, mert értelem nélkül való.
Bízzuk őt a "macskára" az tudni fogja mit kell kezdenie vele.
Szelíden megjegyezném, hogy te is azonosítod őt azzal a szereppel amit itt játszik. Ilyen ember nincs. Aki tényleg így gondolkodik és éli a mindennapjait az nem ide jár hanem a talponállóba felesezni. (A jólelkű kocsmajárók meg ne sértődjenek most. :D) Kérdés, hogy hajlandó-e kilépni a szerepből vagy makacsul ragaszkodik, és hozza továbbra is az eddigi színvonalat. Mert azzal szépen lassan minden idejáró embernél leírja magát és ami még fontosabb idővel nem fogja megütni az ingerküszöböt senkinél.
TörlésAmiatt, hogy most Lacikát "rendbe tegyük" nem érné meg a szócséplés. Inkább azért rágódok ezen ennyit, mert van egy olyan megérzésem, hogy el fognak szaporodni a hozzá hasonló egyének itt és más hasonló helyeken is. Ha az ő esetét kivesézzük, a következőkre már csak legyintünk.
Mert akárhogy is vitatkozunk itt egymással ez mégiscsak egy közösség. Keresi mindenki a maga bölcsességét és igazságát. Tanulunk egymástól, blablabla... :D De ez jó és fontos. És akármelyik világkép szerint is értelmezzük a helyzetet, az ilyen közösségek mindenképp a hatalom ellenségei. Épp ezért az egyetlen tanulnivaló a helyzetből, hogy ne tudjanak leszalámizni.
Egyet értek Veled abban, hogy "az ilyen közösségek mindenképp a hatalom ellenségei" de az ilyen felforgatók leszerelésére két lehetőség van.
Törlésl. Átnézni rajtuk mint az üvegen, a legapróbb reakciók nélkül, mint ha itt sem lennének.
2. A blog üzemeltetője, (ha nem akarja elveszteni az értelmes olvasóit)moderálja és/vagy kiszórja az ilyen nem idevaló értelmi fogyatékos megnyilvánulókat.
(Mind a két esetben ugyan az a hatás érvényesül. Nem veszünk tudomást / nem is látjuk - az ilyen hsz-eket, így egyik esetben sincs mit lereagálni.
Mióta minősül értelmes olvasónak az, aki egy troll miatt nem látogat egy blogot?
TörlésMi már átcsúsztunk a null síkba, kint teljes a sötétség és a forralt borom is fogytán van... Ez már valóban a vég kezdete!
VálaszTörlésKedves johnyd-1 és hunzol!
VálaszTörlésMire gerjedtek?
Nem látok én itt itt semmit, senkit, akire így kéne reagálnotok!
A papagájomat megtanítottam beszélni és írni is. Az püföli a klaviatúrát, de sajnos értelmet, észt nem tudtam adni neki, mert ez a "természet" törvénye.
Értelemmel csak az embert ruházta fel a természet.
Így kérlek nézzétek el neki az ilyen "beszólásokat" :D :D :D :D :D
Igaz, hogy én nem beszélek csúnyán, - nem tőlem tanulta, - de sajnos az "utca zaját" is megtanulta, mert csak ennyi az értelme ...
Olvasni úgy sem tud, érteni még úgysem, így feleslegesen túráztatjátok magatokat :D
Üdvözlettel: Erika
Amúgy ha már a várakozásról vagyon szó, ha mondjuk tavaszig/nyárig nem következik be valami, ami alapján lehet következtetni arra hogy végre történik is valami érdemleges; akkor én személy szerint a kollektív "felemelkedés" gondolatát teljesen elvetem és egyéni útra lépek. Kicsit szentimentális dolog a nagy, közös jó irányba fordulás; de attól még nem esélytelen. Ha nem is dimenzióváltás de valami... szintén a túlzott optimizmus kategóriájába sorolnám a tömeges letartóztatásokat, meg minden hasonlót ami pár nap leforgása alatt döntené be a jelenlegi rendszert. De mondjuk egy tűzparancsot megtagadó katonai vezető, vagy netán egy valóban a választók érdekeit képviselő politikai erő térnyerése, esetleg egy csúnyán besült false flag, amiről már órák múlva lehet tudni, hogy kamu és hozza a mainstream is. Ilyesmik... ezek nagy dolgok és mégsem kell elszakadni az eddig megismert valóságtól, ahhoz hogy igazak lehessenek.
VálaszTörlésHa pedig szépen döcög tovább a szekér, és jön a közös pénzrendszer meg a világdiktatúra többi eleme, akkor köszöntem szépen; engem várnak a Kárpátok és az Alpok csúcsai, vagy egy kis horvát sziget. :) Egyszer egy sírkövön láttam ezt fölírva: "XXX aki ugyan boldogult, de boldog sosem volt." Na nekem nem lesz ilyen feliratom. Fél életem már elment azzal, hogy az adott keretek között próbáljak boldogulni; a másik felét nem adom. :)
Kedves Elveszett Kereső! Egyetértek a Céloddal. Az az igazság, hogy nem a valóságot érzékeljük, hanem saját reakciónkat, (én pl. értetlenül állok itt a Szita-féle vitával, mert engem pl. egyáltalán nem bosszant, Szita nevű hozzászólónak épp elég saját problémáját tippelem, amely miatt szerintem inkább segítségre szorul) de általánosságban saját fejlődésem, melyben saját reakcióimat figyelem, s bizonyos akaratomtól függetlenül önként beinduló mechanizmusaimat, tán először ezeket előbb megbocsátom magamnak, majd másoknak, végül mindezeket természetesnek véve igyekszem tisztán látni, s aztán véleményt formálni, ha egyáltalán még akarok. Hiszen a világ és az emberek az okozat világa, nem lehet semmi sem másképp, minden tartalmazza a teljességet, az összes előző feltételt, ezért szerintem hogy én épp rosszul érzem magam, az mindig saját gondolataim, elutasításom, berögzöttségeim miatt van. Áldott Karácsonyt :)
VálaszTörlésEzt világvégére szántam, de oda nem tudtam bejelentkezni :-)
VálaszTörléshttp://vilagvege.net/egyeb/szurrealitas-magas-fokon
X: Milyen tiszta a kép!
Y: Na persze, ismered Harryt..
Béke Veletek!
http://www.youtube.com/watch?v=WXZezeqU4Ds
Hahaha, 22. van (tudom van még 7 óra nyugaton)! És még élek ! Ráadásul ugyanebben a 3 térdimenziós téridő kontiniumban. A világvége meg a dimenzióváltás megint elmaradt. De az is igaz, hogy világvégéből egy is elég, ha bejön. Jön az, csak nem kelle várni. Várjuk inkább Jézust. Mert a kettő sokaknak ugyanaz lesz. Valakinek világvége, valakinek új világ kezdete.
VálaszTörlésDe rákészültél erre a posztra, nagyon pontos volt. :) Ezt még a cunami előtt írtad? Én már gumicsónakból nyomom laptopról. :)
TörlésGondolom nem szeretnél túl sok közösséget vállalni az utóbbi napok negatív hősével. De annyiban mégis sikerült, hogy a te hozzászólásod is erősen arra hajaz, hogy itt mindenki világvége váró perpper. És már 20án éjféltől az atombiztos bunkereikben csücsülnek. Szóval a "hahaha" nem annyira indokolt.
Aztán Jézus kéretlen iderángatása, a szokásos "térj meg vagy örökké szenvedi fogsz" (egyszerűbben fogalmazva "félj, félj, félj!") szöveg kíséretében, már csak hab a tortán. A jókeresztény....
Kedves Elveszett Kereső!
TörlésKérlek ne próbáld a te tévedésen alapuló megértési szintedre redukálni a kereszténységet.
A valódi kereszténység sosem a félelemre alapozott, hisz a Biblia is a félelmet a gonosznak tulajdonítja. - Szavaiddal élve - egyszerűen fogalmazva egy hívő kereszténynek nincs mitől félnie. Az itt felsorakoztatott elképzelések a rezgésszámváltásról, aranykorról, új dimenziókról (egyáltalán, mi az, hogy új, negyedik, ötödik dimenzió?) pusztán félelem diktálta menekülés a valóságból.
S bár nem tisztem megvédeni Arpielt, de sehol nem írta, hogy térj meg.
Az örök szenvedést is teljesen félreérted. A szenvedés lényege nem a pokol tüzében való örök perzselődésben, hanem az elszalasztott lehetőségben rejlik... abban, hogy egy igen egyszerű döntéshozatal következményeként Istentől elzárva kell létezned. A döntésed lényege: Istennel, vagy nélküle... egy élet adott ennek eldöntésére. S ez nem az itt oly bőszen hangoztatott megvilágosodáson múlik (emberi képességeken - mennyivel igazságtalanabb ez: a megváltás nem mindenkinek adatott, csak azoknak, akik intelligenciájuk, emberi tulajdonságaik alkalmassá teszik erre), hanem egy sima elfogadáson... ja, hogy elfogadni bármit nehéz, mert oly büszkék vagyunk, mert mi gondolkodó, saját véleménnyel, elképzeléssel, világképpel bíró lények vagyunk? mert az alázat nekünk derogál? kérdeztem már - talán épp tőled -, hány teljesen saját, eddig soha meg nem fogalmazott gondolatod volt már? kaptam rá választ? bizony nem...
azért az elgondolkodtató, hogy itt mindenféle meglátás elfogadásra talál, de ha valaki keresztényként mer megnyilvánulni, az máris azonosítva van a szitalaci-féle primitívséggel. csak kész klisék röpködnek... "Jézus kéretlen iderángatása", de bármi más iderángatható... bármi. az ufóktól a gyíkembereken keresztül egészen gaz zsidó rockefellerekig - kizárólag Jézusnál fog el a hideglelés, mert ott kész a vád: "erőszakos hittérítés".
Ezúttal egyetértek Jeromos. Az egyetlen igazi döntésünk amit írtál: Vele, vagy elkülönülve. Persze ez utóbbival sem tud az ember szerintem teljesen elszakadni Istentől, Hozzá bármikor visszatérhet. Az ember (vagy bármilyen lény) a szenvedései időhosszát maga dönti el ezzel a fenti döntéssel.
Törlés@Jeromos:
Törlés"S bár nem tisztem megvédeni Arpielt, de sehol nem írta, hogy térj meg."
Akkor kérdem én, hogy ez mi: "világvégéből egy is elég, ha bejön. Jön az, csak nem kelle várni. Várjuk inkább Jézust. Mert a kettő sokaknak ugyanaz lesz"?
Szerintem nincs semmiféle elszalasztott lehetőség. 50-80 év alatt véghezvitt cselekedeteid alapján dől el, hogy mi lesz veled az örökkévalóságig? 50-80 év esetleges tévedésért szenvedni az örökkévalóságig? Na ilyen "logikai" csavarok miatt nem tetszik nekem ez a ti kereszténységetek. A megvilágosodást pedig beleerőlteted abba a "keresztény" nézetbe, hogy nincs reinkarnáció. Mert a reinkarnáció pont arra ad lehetőséget, hogy aki még adott életében nem alkalmas a felemelkedésre, az majd alkalmas lesz a következőben. Míg szerintetek ha valakinek olyan lelke van, hogy képtelen bármiféle szeretetteljes eszme befogadására; akkor annak a pokol elkerülhetetlen végállomás. Vagyis megint csak a félelemkeltésnél tartunk. "Ezt ne olvasd, mert sátáni. Elkárhozol!" "Azt ne nézd meg mert sátáni. Elkárhozol!" Míg a karma mit mond? "Tégy amit akarsz, de számolj a következményekkel." "Ha meg akarsz szabadulni a rossz karmától cselekedj jót." Nem mintha a karmával kapcsolatban nem lennének kétségeim, de mégiscsak sokkal több szabadságot kínál és bátorítóbb a változni akaró ember számára. Egy biztos: félelemben gyökeredző gondolatok nem tesznek boldogabbá senkit.
"hány teljesen saját, eddig soha meg nem fogalmazott gondolatod volt már?" Hogy lehet ezt leellenőrizni? Mindenkit végigkérdezek, hogy gondolt-e már ugyanarra? :O
Az elfogadásról nekem az a véleményem, hogy amíg nem tudod mit fogadsz el addig tulajdonképpen nem is fogadod el. Kiviszel egy alföldi tanyára egy laptopot az öreg papókának. Szerinted meg tudja érteni mit kapott? Majd reggeliző tálcának használja. Praktikus, mert ha kinyitja elfér rajta a fazék is. Hát kb. ez a sorsa a meg nem értett, csak elfogadott isteni igazságnak is. Azt pedig már ezerszer megbeszéltük, hogy az emberi tudat jelen állapotában képtelen a teljes isteni igazságot befogadni/megérteni. Ez nem büszkeségen múlik, hanem tudáson.
Viszont egészen bíztató jeleket vélek felfedezni kapcsolatunk felhőktől szürke egén. :D "A valódi kereszténység sosem a félelemre alapozott" Nem is érthetnénk egyet jobban.
A hideglelés nem Jézustól jön rám. Hanem attól, hogy itt kuksol, várja az éjfélt, hogy jöhessen "hahahá"-zni. Majd egy "meglepő" fordulattal ott kötünk ki, hogy egy ugyanolyan elméletet propagál (végidők, antikrisztus, stb.) mint amilyet két sorral fentebb kinevetett. Ja, hogy ez más? Mer' ez Isten szava...
És már el is érkeztünk a második lényeghez (első a félelemkeltés). Ez pedig az önkényesen kinyilatkoztatott egyetlen "isteni" igazság. Amikor mindig magas lóról beszéltek, és mindenki minimum eltévelyedett aki nem osztja a nézetetek. Nekem azzal semmi bajom, hogy úgy nézitek a világot ahogy. Azzal viszont igenis van, hogy minden egyes megnyilvánulásotokból az érződik, hogy kikezdhetetlennek és megkérdőjelezhetetlennek tartjátok a saját igazságotok. Mert ugye az "Istentől" való. De mégiscsak te vagy aki befogadja, egy emberi elme, annak minden korlátjával. Csak szerényen szerintem... de persze - mindig mondom - nem kell rám hallgatni.
Szóval félelemkeltés és önjelölt felsőbbrendűség. Ezekkel van bajom, nem Jézussal.
Kedves Kereső!
Törléskénytelen vagyok mondatonként reagálni.
"Akkor kérdem én, hogy ez mi: "világvégéből egy is elég, ha bejön. Jön az, csak nem kelle várni. Várjuk inkább Jézust. Mert a kettő sokaknak ugyanaz lesz"?"
nem különb, mint, hogy vagy felveszed a rezgést és akkor minden fasza, vagy nem és akkor nem lesz részed az aranykorban, de számos hasonló megállapítás elhangzott már ezen a site-on. azt érdekesmód mégsem tekintetted hittérítésnek.
"Szerintem nincs semmiféle elszalasztott lehetőség. 50-80 év alatt véghezvitt cselekedeteid alapján dől el, hogy mi lesz veled az örökkévalóságig? 50-80 év esetleges tévedésért szenvedni az örökkévalóságig?"
szerinted... csak sajna az élet egészen mást igazol vissza.... minden egyes döntésednek visszanemállítható következményei vannak... tudom, kényelmesebb azt gondolni, hogy amit elrontottunk azt majd egy következő életben helyrehozhatjuk, de sajna a világ nem ilyen. és amit nem igazol vissza a valóság, az bezony kuka, mert nem lehet aszerint élni, nem teheted magadévá, hiszen semmiféle bizonyosságod nem lehet efelöl. teszel valamit és annak következményei végérvényesek.
" Na ilyen "logikai" csavarok miatt nem tetszik nekem ez a ti kereszténységetek."
Törlésne keverd bele a logikát, mert ennek semmi, de semmi köze nincs hozzá. a logika három kimenetelt ismer: lehetetlen, lehetséges, bizonyos. az, hogy neked nem szimpi, a te személyes meglátásod, de ez se sem logikus, se nem logikátlan - egyszerűen a vágyaid visszatükröződése. de elég sajátosan pökhendi gondolkodásnak érzem, hogy valaki a világot (és Istent) a saját vágyai alapján akarja meghatározni.
"A megvilágosodást pedig beleerőlteted abba a "keresztény" nézetbe, hogy nincs reinkarnáció. Mert a reinkarnáció pont arra ad lehetőséget, hogy aki még adott életében nem alkalmas a felemelkedésre, az majd alkalmas lesz a következőben."
először is meg kell határoznod, mit értesz "aki" alatt. az énedet? mert én az énemtől vagyok az, aki. az énem pedig ebből az egy életből származik. furcsának, és igazságtalannak tartom azt, hogy egy következő életben - minden tapasztalatot elvesztve - egy egészen más én bűnhődjön az én cselekedeteimért. arról nem is beszélve, hogy ezen elv szerint igazságos minden népirtás, de még az inkvizició is, hiszen azok csak előző életek bűneinek következménye. ezen elv szerint igazságos az új világrend is, hisz előző nemes életek jutalmaképp részesülnek ezen kiváltságokban. ezen elv szerint elvesztesz a jogalapot a számonkérésre bárkitől, avagy bármitől a világban történő eseményekért, hisz ezek múltbéli és jelen életek karmikus következménye.
Törlés""hány teljesen saját, eddig soha meg nem fogalmazott gondolatod volt már?" Hogy lehet ezt leellenőrizni? Mindenkit végigkérdezek, hogy gondolt-e már ugyanarra? :O "
aha... engem pl. még nem kérdeztél meg... de a nejemet sem. a mindenki tehát már kizárt.
"Az elfogadásról nekem az a véleményem, hogy amíg nem tudod mit fogadsz el addig tulajdonképpen nem is fogadod el. Kiviszel egy alföldi tanyára egy laptopot az öreg papókának. Szerinted meg tudja érteni mit kapott? Majd reggeliző tálcának használja. Praktikus, mert ha kinyitja elfér rajta a fazék is. Hát kb. ez a sorsa a meg nem értett, csak elfogadott isteni igazságnak is. Azt pedig már ezerszer megbeszéltük, hogy az emberi tudat jelen állapotában képtelen a teljes isteni igazságot befogadni/megérteni. Ez nem büszkeségen múlik, hanem tudáson. "
elég szelektív módon képzeled ezt... a reinkarnációról van bármiféle ismereted, vagy bizonyosságod? elmeséled?
"A hideglelés nem Jézustól jön rám. Hanem attól, hogy itt kuksol, várja az éjfélt, hogy jöhessen "hahahá"-zni. Majd egy "meglepő" fordulattal ott kötünk ki, hogy egy ugyanolyan elméletet propagál (végidők, antikrisztus, stb.) mint amilyet két sorral fentebb kinevetett. Ja, hogy ez más? Mer' ez Isten szava...
"
ugye egy bekezdéssel feljebb írtad, hogy nem lehet elfogadni azt, amit nem ismersz. és ítéletet mondani persze lehet, mert nem ismered, az nyilvánvaló. Az apokalipszis és az utolsó ítélet tulajdonképpen az emberiség megmentése - magyarán örömhír.
" Ez pedig az önkényesen kinyilatkoztatott egyetlen "isteni" igazság. "
figyu, ezt nem mi mondjuk hanem Jézus maga... ezfelett a Bibliát összefüggéseiben vizsgálva magad is bizonyságot szerezhetsz felőle. a próféciák beteljesülése 100%-os. vesd össze a koránnal, a buddhizmussal, Nostradamussal, vagy akár a maja naptárral... ott mi ez az arány?
"Amikor mindig magas lóról beszéltek, és mindenki minimum eltévelyedett aki nem osztja a nézetetek. Nekem azzal semmi bajom, hogy úgy nézitek a világot ahogy. Azzal viszont igenis van, hogy minden egyes megnyilvánulásotokból az érződik, hogy kikezdhetetlennek és megkérdőjelezhetetlennek tartjátok a saját igazságotok."
mintha te nem ilyen lennél... mintha nem szállnál vitába saját igazságod védelmében. azt találom megdöbbentőnek, hogy (legalábbis részben) felismeritek az egyik oldalt, de a másikat nem. ha van Isten, akkor az nem sokféle... nem lehet Isten egyszerre Zeusz, a Nap, a Hold, Jupiter, meg még mittudomén micsoda. Nem lehet egyszerre Isten a világ teremtője és maga a világ, mert akkor önmagát megelőzve kellett léteznie... ez meg abszurditás, ellentmond a józan észnek, logikának (igen, a logikának). Egy igaz Isten van és minden egyéb tévhit, minden egyéb megtévesztés, hazugság.
"nem különb, mint, hogy vagy felveszed a rezgést és akkor minden fasza, vagy nem és akkor nem lesz részed az aranykorban, de számos hasonló megállapítás elhangzott már ezen a site-on. azt érdekesmód mégsem tekintetted hittérítésnek."
TörlésVagyis akkor Arpiel megnyilatkozása mégiscsak a megtérésre szólít (különben baj lesz mikor Jézus visszajön). Te magad írod, hogy nem különb. :)
Annyiban különböző, hogy aki ezt vallja, az ezt egy lehetséges verziónak veszi, elmélkedésre érdemes teóriának. De nem kiáltja ki mint egyetlen isteni igazságot. Más értelemben viszont valóban nem különböznek. Mégpedig aszerint, hogy ez is meg az is egy lehetséges magyarázat. Vagy akár mindkettő téves. Nincs rangsor. Ill. van, csak kevesek vagyunk hozzá hogy eldöntsük. :)
"minden egyes döntésednek visszanemállítható következményei vannak... tudom, kényelmesebb azt gondolni, hogy amit elrontottunk azt majd egy következő életben helyrehozhatjuk, de sajna a világ nem ilyen. és amit nem igazol vissza a valóság, az bezony kuka, mert nem lehet aszerint élni, nem teheted magadévá, hiszen semmiféle bizonyosságod nem lehet efelöl. teszel valamit és annak következményei végérvényesek."
Jézus sem törli el a múltat, csak megszabadít a bűnöd következményétől. "Ledolgozza" helyetted a számlát. A karma meg azt mondja, hogy magadnak kell ledolgozni. Nekem 100%ig egyik verzió sem tetszik. De nem is kell kizárólagosan gondolkodni. "Ha ez nem igaz, akkor a másik az igaz." Majd kiderül...
"de elég sajátosan pökhendi gondolkodásnak érzem, hogy valaki a világot (és Istent) a saját vágyai alapján akarja meghatározni."
Eszem ágában sincs meghatározni. :) Sose tudnám. Egyszerűen csak arról van szó, hogy nem tudok mást gondolni, mint amit gondolok. :) Én csak abban hiszek, hogy ez idővel eljuttat a végső célomhoz. Amikor az isteni és a saját igazságom 100%ig azonosak. De ehhez meló kell.
Az utolsó bekezdésben leírt gondolataid pedig néhány ponton megegyeznek az én fenntartásaimmal a karma kérdésében. De majd ez is kikerekedik.
Meg kell jegyeznem, hogy szelídül a vitáink hangneme. Jön a Karácsony... :)
De cseles, írtál amíg írtam... :) Akkor folyt. köv.:
Törlés"aha... engem pl. még nem kérdeztél meg... de a nejemet sem. a mindenki tehát már kizárt."
És ha titeket megkérdeztelek, akkor már kettővel kevesebb kell a 7milliárdhoz? :O Kajak nem értem ezzel mire akarsz kilyukadni.
"elég szelektív módon képzeled ezt... a reinkarnációról van bármiféle ismereted, vagy bizonyosságod? elmeséled?"
Ez egyrészt nem tudom, miben kapcsolódik a laptopos példához, abban semmi ilyenről nem írtam. Másrészt meg épp az előbb leírtam, hogy nem tanácsos szerintem ilyen végletekben gondolkodni, hogy "ha neked nincs igazad, akkor nekem van".
"ugye egy bekezdéssel feljebb írtad, hogy nem lehet elfogadni azt, amit nem ismersz. és ítéletet mondani persze lehet, mert nem ismered, az nyilvánvaló. Az apokalipszis és az utolsó ítélet tulajdonképpen az emberiség megmentése - magyarán örömhír."
Ismét kevered a szezont a fazonnal. Nem arról van szó, hogy a jövendölés negatí vagy pozitív. Hanem arról, hogy Arpiel is "csak" egy jövendölésre hivatkozott, miközben egy másikat leszólt. Sugallva ezzel, hogy az ő kedvence feljebbvaló.
"figyu, ezt nem mi mondjuk hanem Jézus maga"
Valóban nem ti mondjátok. Ti azt mondjátok, hogy szerintetek mit mondott Jézus. :D
"mintha te nem ilyen lennél... mintha nem szállnál vitába saját igazságod védelmében"
Én pont olyan vagyok mint amilyennek leírsz itt. Vitázok, okoskodok, okosodok meg miegymás. A különbség azzal van hogy én "legalább 100szor" leírtam, hogy nem tartom magam tévedhetetlennek és keresem a válaszokat, ahogy tudom. Te legalább ennyiszer leírtad, hogy már megtaláltad. És más igazság nem létezhet. Csak a te szubjektív, de objektívnek kikiáltott igazságod.
"Nem lehet egyszerre Isten a világ teremtője és maga a világ, mert akkor önmagát megelőzve kellett léteznie..."
Semelyik vallás nem mondja, hogy a teremtés és Isten együtt léteznek az idők kezdete óta. Isten mindig is létezett, mint megnyilvánulatlan entitás. Aztán mivel "unatkozott", úgy döntött hogy a végtelen megnyilvánulatlan lehetőséget, hagyja megnyilvánulni. Na most itt szerintetek az történt, hogy teremtett magán kívül egy világot; mások szerint meg saját magát terjesztette ki, hogy megtapasztalhassa a sok benne rejlő lehetőséget. Két nézet, két vélemény. De mindegyik legelőre a megnyilvánulatlan teremtőt teszi.
Köszönöm Jeromos, szívemből beszéltél (az elejére gondolok), de nagyon !!! Nagy voltál, mert próbáltam kivülállóként vagy üres fejjel olvasni az írásod, és lehengerlő volt az egységes, logikus apologetikád. Nem azért mert ügyesebb voltál Elveszett Keresőnél, hanem mert egy Igazság van, és az pont nálad volt. Ennyi. Hisz erről is szól a karácsony. "Íme, a szűz fogan méhében, fiút szül, akit Immánuelnek neveznek - ami azt jelenti: Velünk az Isten." Mikor volt ilyen a Földön, hogy itt volt az Isten ? Soha máskor. Akkor mire várjunk ? Mi jobb, igazabb nála ? Ki mer vagy tud alternatívát állítani ? Úgy hívják sátán, de hát tudjuk. És már témánál is vagyunk (lsd.: Világ helyzete), bezárult a kör.
TörlésBékesség Fejedelme mindenkivel !
"egy Igazság van, és az pont nálad volt. Ennyi."
Törlés"Ki mer vagy tud alternatívát állítani ? Úgy hívják sátán"
"bezárult a kör"
Ebbe én is beszállok :) Elhangzott itt elég sok minden, érdekesnek tartom a véleményetek, nem akarom megváltoztatni a magam mintájára, csak le szeretném írni, hogy egy-két dologról miképp vélekedek a Kereszténység kontra egyéb Hitrendszerek között.
TörlésKarma: Az egész életünk segítője, lehet sokan nem tudnak róla de folyamatosan velünk van, az egyik legfontosabb tanítási eszközünk. Akár jót teszel akár rosszat, bebizonyítja igaz mivoltát az adott cselekedetről. Nem kerülhetjük ki, folyamatosan megkapjuk, legfeljebb nem tudjuk, hogy miattunk történik mind az, ami. A hibáinkra is rá mutat időről időre, amíg le nem tudjuk küzdeni.
Az a baj, hogy a reinkarnációval szokták párosítani leginkább, miközben nagyobb hangsúlyt kellene fektetni az adott életben betöltött szerepéről, minden egyes inkarnáció és a választott "szerep" az új életedben ennek a tanulási rendszernek a következménye és eredménye.
Ez alapján választod, vagy egyezel meg a következő életed lehetőségéről, amivel próbálsz javítani az elmulasztott feladatok teljesítésén.
Jézus: Nem vele van a baj és a legtöbb ember nem ezért nem "szereti" a Keresztényeket, jobban befogadnák ha Jézus Szellemiségét próbálnák hirdetni, egyszerűen, ahogyan ő tette! Minden félELEM nélkül, nem belekeverve egy ítélkező Istent!
Jézust beszélt a reinkarnációról, Keresztelő Szent János által, amikor mondta, hogy közöttetek jár s ti mégsem hiszitek, miközben már meghalt. Ha érdekel Titeket megkeresem!
http://near-death.com/experiences/origen03.html
TörlésIgen azt látom, hogy itt is van róla szó, bár a javát sajnos nem értem. Konkrétan erre gondoltam, azóta megkerestem, bár van több ilyen "fura" utalás:
TörlésMáté 17, 10-13
„Miért mondják az írástudók, hogy előbb Illésnek kell eljönnie?” Ő így felelt: „Illés eljön ugyan, és helyreállít mindent, én azonban azt mondom nektek, hogy Illés már eljött, de nem ismerték fel, és kényük-kedvük szerint bántak vele. Így szenved majd az Emberfia is tőlük.” Ekkor értették meg a tanítványok, hogy Keresztelő Jánosról beszélt nekik.
Ezt sokan azzal magyarázzák, hogy itt Jézus csak Illés próféta szellemiségére gondolt..szerintem ez elég egyértelmű, nincsen mellébeszélés Jézus részéről! :)
Kedves HartmanL!
TörlésTe látod működni a karmát? mert én bizony nem... Ávósók öregednek meg boldogan, gazdagságban, a megbánás minden jele nélkül, számos diktátor élt sokáig, minden teher nélkül, ugyanakkor gyermekek halnak éhen, szenvednek betegségektől. A jószándékot kihasználják, az ügyeskedést, a mások átverését erénynek tekinti a korszellem. Hol van itt a karma működése???
A Bibliából idézett mondatot azok mondják a reinkarnáció igazolásaképp, akik egy prekoncepciót próbálnak magyarázni. Sajnos ezek (mint Elveszett Kereső által belinkelt szöveg szerzője sem) nem jutnak tovább az olvasásban... ennyivel megelégszenekk, pedig erre az Illés kérdésre később (Lukácsnál) nagyon világos magyarázat van - csakhát az már nem passzintható a konceptbe, azt már nem említik.
Ez van, amikor a Bibliát nem egészként, nem egy koherens rendszerként kezeljük. Tulajdonképpen bármiből bármi igazolható, ha elégséges és megfelelő (koncepciónkba nem illeszthető) részeket nem veszünk figyelembe.
kedves Elveszett Kereső!
Törlés"Vagyis akkor Arpiel megnyilatkozása mégiscsak a megtérésre szólít (különben baj lesz mikor Jézus visszajön). Te magad írod, hogy nem különb. :)"
ilyet nem állítottam, ám az ellenkezőjét igen.
amennyiben te azokat nem tekinted hittérítésnek, pusztán véleménynek, így nincs alapod arra, hogy egy keresztény véleményét hittérítésnek tituláld.
"Annyiban különböző, hogy aki ezt vallja, az ezt egy lehetséges verziónak veszi, elmélkedésre érdemes teóriának. De nem kiáltja ki mint egyetlen isteni igazságot. Más értelemben viszont valóban nem különböznek. Mégpedig aszerint, hogy ez is meg az is egy lehetséges magyarázat. Vagy akár mindkettő téves. Nincs rangsor. Ill. van, csak kevesek vagyunk hozzá hogy eldöntsük. :)"
persze ez nem igaz, szinte mindenki tényként állítja be saját véleményét (hányszor megkaptam már, hogy agymosott vagyok, hogy teletömte a fejemet a papbácsi, meg hasonlók... persze ez szerinted ez elmegy, ez nem bántja az igazságérzetedet)
tehát a bizonytalanság jobb a bizonyosságnál? inkább veszed figyelembe annak szavát, aki még maga sem biztos állításaiban. értem.tudom, sarkítok, de a modern ember gondolkodása ilyen kitekert.
a keresést teszed meg utadnak, de kevésnek titulálod magad (vagy bárkit is) az igazság eldöntésére. tehát marad az örökös kétség... nem hiábavaló út ez?
én olyan Istenben hiszek, aki képes és kész arra, hogy kijelentse magát, aki nem hagy bizonytalanságban, aki döntésemre és nem életeken áthúzódó minden leszületésnél törlődő tapasztalatokon keresztüli fejlődésre bízza üdvösségemet (mert mi van ha nem fejlődök?)
Te milyen Istenben hiszel?
"Jézus sem törli el a múltat, csak megszabadít a bűnöd következményétől. "Ledolgozza" helyetted a számlát. A karma meg azt mondja, hogy magadnak kell ledolgozni. Nekem 100%ig egyik verzió sem tetszik. De nem is kell kizárólagosan gondolkodni. "Ha ez nem igaz, akkor a másik az igaz." Majd kiderül..."
látod, ez a baj... igényeid szerint válogatsz. ez szimpi - elfogadom, ez nem tetszik, megy a levesbe. sajnos a világnézet nem ilyen és a világ sem ilyen. ha rácsapok az ujjamra kalapáccsal, az fájni fog, az eltörik - nem mondhatom, nem fogadom el, mert nem tetszik.
"Ez egyrészt nem tudom, miben kapcsolódik a laptopos példához, abban semmi ilyenről nem írtam. Másrészt meg épp az előbb leírtam, hogy nem tanácsos szerintem ilyen végletekben gondolkodni, hogy "ha neked nincs igazad, akkor nekem van". "
a laptopos példádhoz nagyonis kapcsolódik. a reinkarnáció hogy örökli át a tudást?
"nem tanácsos szerintem ilyen végletekben gondolkodni, hogy "ha neked nincs igazad, akkor nekem van". "
vagy van reinkarnáció, vagy nincs.
te aszondod van, én meg azt, nincs. harmadik lehetőség van? micsoda? kettőnk véleményének a szintézise?
"Ismét kevered a szezont a fazonnal. Nem arról van szó, hogy a jövendölés negatí vagy pozitív. Hanem arról, hogy Arpiel is "csak" egy jövendölésre hivatkozott, miközben egy másikat leszólt. Sugallva ezzel, hogy az ő kedvence feljebbvaló. "
Törlésigenám, de 2012. dec. 21-én nem lett vége a világnak, nem váltottunk sem rezgésszámot, sem dimenziót, ellenben a Biblia minden próféciája bejött, aminek eddig bizonyosan be kellett következnie (gondolj csak a messiási próféciákra, amelyek beteljesülése 100%-os... és ezek nem olyanok voltak, hogy a Messiás fog aludni, hanem nagyon precíz, nagyon konkrét próféciák).
"Valóban nem ti mondjátok. Ti azt mondjátok, hogy szerintetek mit mondott Jézus. :D
"
igen... mint mondtam, az én hitem egy olyan Istenben van aki meg tudja őrizni szavát a történelmen keresztül. de ha annyian átírták már a Bibliát, akkor miért nem sokféle az? miért csak egy Biblia van.
elég naív elképzelésnek tartom, hogy átírogatják, és kizárólag az átírt, valakik kedvére megváltoztatott szöveg marad fent.
"Én pont olyan vagyok mint amilyennek leírsz itt. Vitázok, okoskodok, okosodok meg miegymás. A különbség azzal van hogy én "legalább 100szor" leírtam, hogy nem tartom magam tévedhetetlennek és keresem a válaszokat, ahogy tudom. Te legalább ennyiszer leírtad, hogy már megtaláltad. És más igazság nem létezhet. Csak a te szubjektív, de objektívnek kikiáltott igazságod."
én sem vagyok tévedhetetlen, ám amiben hiszek azt tévedhetetlennek tartom. ez ilyen egyszerű.
"Semelyik vallás nem mondja, hogy a teremtés és Isten együtt léteznek az idők kezdete óta. Isten mindig is létezett, mint megnyilvánulatlan entitás. Aztán mivel "unatkozott", úgy döntött hogy a végtelen megnyilvánulatlan lehetőséget, hagyja megnyilvánulni. Na most itt szerintetek az történt, hogy teremtett magán kívül egy világot; mások szerint meg saját magát terjesztette ki, hogy megtapasztalhassa a sok benne rejlő lehetőséget. Két nézet, két vélemény. De mindegyik legelőre a megnyilvánulatlan teremtőt teszi."
ezzel szemben csak három (igazából csak kettő) világvallás vallja az egy abszolút teremtőt. és ez a judeo-kereszténység és az iszlám.
Sőt: „Nem ti választottatok engem, hanem én választottalak titeket." (János 15,16)."Azért a hit hallásból van, a hallás pedig Isten Igéje által." (Róma 10,17.)
TörlésKedves HartmanL ! Hogy eloszlassam ezt a merő képtelen és tévelygő állításat, mi szerint az idézett igehely a Bibliában a reinkarnáció jelenségének bizonyítéka, had citáljak ide egy tanulmányt erről, ami részletesen elemezve cáfolja ezt a butaságot. Kérlek járj utána, mert esetleg kiderül az igazság, az meg mint tudjuk Jézustól (mert Ő az), szabaddá tesz. Értsétek meg ! Nem azért erőlködünk, mert akkora az egónk és hát mindenki a maga igazságát fújja. Pont mert nem az én igazságom, csak ajándékba kaptam és nem embertől...
Törléshttp://www.apologia.hu/index.php/keresztenyseg/dokumentacio/69-a-lelek-vandorlasa-a-bibliaban
http://www.bibliabaptista.hu/reinkarnacio.html
http://maranatha.uw.hu/reinkgp%20OK.htm
MÉG EGYSZER, MINDEN REINKARNÁCIÓT a BIBLIÁBA GYÖMÖSZÖLNI KÍVÁNÓ EMBERTÁRSAMNAK,
TörlésAZ IGAZSÁG, FONTOS !!!
http://www.apologia.hu/index.php/keresztenyseg/dokumentacio/69-a-lelek-vandorlasa-a-bibliaban
Kedves Jeromos!
TörlésA karmát működni Te is láthatod, csak figyelj oda az életedre mi-miért történik, minden hatással van mindenre. Ezt még a körülöttem élő keresztények is belátják(saját tapasztalat)! A diktátorokat, politikusokat nem hiszem, hogy eltudnád dönteni, boldogan haltak-e meg. A fizikai kínnál százszorta fájdalmasabb belső betegségek léteznek, ha ezt nem ismeri fel valaki egész életén át, jó eséllyel pályázhat egy nehezebb élet megismerésére! Mindig kapsz esélyt a javításra egész életeden keresztül! Az lehet, hogy nem élsz vele és elutasítod de akkor egy hosszabb távú következményi ciklust kell vállalnod! Egy következő életben!
A biblia elemzésére nem szeretnék kitérni mert felesleges, véleményem szerint is teljesen átírták, a valódi keresztény tanok maximum Jézus halála után 200 évig voltak fellelhetőek! Kevés valós állítás lehet benne, nem térek ki, hogy miért gondolom így, mert támadásnak vennétek az egotok ellen!
Na de amúgy is, Ti mind egyet értetek például az Egyházi szervek pénzügyi hátterével? Tudjátok Ti mennyi pénzt halmoznak fel és nem utolsó sorban milyen jogkörrel rendelkezik a pápa? Ezt mind normálisnak tartjátok?
Még egy szó, amit már nagyon elcsépeltek és jómagam sem szeretem használni mert nem tükrözi a mögötte rejlő képet, "REZGÉSSZÁM"
Azzal talán mindenki tisztában van, hogy ez minden élő organizmusra vonatkozik, mindennek van egy elektromos kisugárzása. Ezt hívhatjuk rezgésszámnak de közel sem mutat túl magán a szó. Az emberekre nézve, az emelkedés nem más mint egy MINŐSÉGI változás, egyszerű, érzékeléssel megtapasztalható új gondolatok sokasága! Az ANYAG észrevétele, látása az emberekben és a környezetünkben. A TERMÉSZET felismerése, megtapasztalása annak,minden élő egy családhoz tartozik!
Bár persze ez a szó sem véletlenül lett elcsépelve, sokan fel sem figyelnek rá, pontosan emiatt!
Ez a folyamat nem egyik napról köszönt be a másikra és nem is 21. kezdődött el, hanem attól korábban, van akinek már több év óta tart. Viszont hiszek abban, hogy ez a nap valóban az utolsó volt bizonyos szempontokból, energia rendszerekből. A világ végét várok valószínűleg a saját életük bizony szakaszának a végét várták, vágytak rá, hogy valami új kezdődjön, mint ahogyan én is. Nem gondolom, hogy van olyan aki ne várná ennek a mostani sárba ragadt világnak a végét, és valami új és jobb kezdetét!
A leírtak a saját életem valósága, ha tudsz vele azonosulni akkor elhiszed ha nem akkor nem. Amúgy meg minden állítás ami itt elhangzik a részetekről, csupán az enyémmel áll szemben. Mitől lenne igazabb mint az enyém? Minden csak hit kérdése, még ha a megtapasztalás valósága és ér benneteket, vagy engem, akkor is csak az egyikünk állítása lesz a másikkal szemben.
Ezért mindenkinek ott a szabad akarata, hogy eldöntse! Én így döntöttem...
Arpiel!
TörlésSzámomra fájdalmasak ezek a magyarázkodások! Vitatkozni nem szeretnék, nem én vagy más foglak meggyőzni, hanem saját magad ha úgy alakul, ugyan így visszafelé is! Ez egy ilyen játék :)
Ne haragudj Hartman, de az érvek nélküli személyes véleményeddel és a rólam való feltételezgetéseiddel nem tudok mit kezdeni. A történelmi kutatások sajna ellentmondanak állításaidnak. Korai (első, második századi) egyházatyák Biblia-idézetei nem igazolják a Bibliahamisítást (ez tízezres nagyságrendű). A legkorábbi Bibliák megegyeznek a maival. A zsinatok jegyzőkönyvei szintén nem téged igazol. Továbbá felmerül, hogy a hamisítások során egy hibát, egy anakronizmust nem ejtettek a hamisítók. Ha a Bibliát bárhol meg akarod változtatni, akkor egy egész rendszert kéne átírni. Hol ennek a nyoma? Hadd kérdezzem meg, mi alapján állítod, hogy bárkinek Istennel szemben hatalmában állt átírni a Szentírást? mert ugye a "szerintem" nem érv, hanem vélemény.
TörlésTovábbá bármily nyitott szemmel járok nem látom a karmikus erőket. nem látom, hogy szép, meghitt kapcsolatban, böcsületben élő ismerős házaspár gyermeke milyen karmikus hatásra hal meg épp az első születésnapján. Ezzel szemben Péter Gábor főgeci ávós hogy halhat meg röhögve, mindenféle számonkérés nélkül.
Folytatva... ne keverd össze a pápizmust a kereszténységgel, mert az nem egy és ugyanaz.
Az, meg hogy minden élő egy családhoz tartozik egy materialista világkép... az ember nem más, mint egy magas összetettségű állat, egy nagy bonyolultságú biológiai gépezet. és akkor hol a lélek? hol a szellem? az honnét?
"Számomra fájdalmasak ezek a magyarázkodások! Vitatkozni nem szeretnék,"
Törlésmellébeszélés magas foka.
átlátszó, mint az ablaküveg.
vitatkozzál szépen... érveket felsorakoztatva (vagy éppen cáfolva). ez visz előre, nem a terelgetés, ködösítés.
Mint írtam nem áll szándékomban megváltoztatni a véleményed és a hited, nekem Te beszélsz mellé, mint ahogyan több millió keresztény, ha fájdalmas is, ezt el kell viseld! Tudom, hogy nem vagyok egyedül, sőt rengetegen gondolkodnak hasonlóképp mint ahogyan én.
TörlésA materialista világképhez csak annyit, hogy pont az ellenkezőjére gondoltam mint ahogyan leírtad, egy családhoz tartozunk, mind Istenből származunk, ugyan abból az energiából áll a lelkünk csak különböző megnyilvánulásain és szintjein. Csupán erre gondoltam!
Ha nem tartod tiszteletben, hogy csak a véleményemet osztottam meg veletek, akkor egyedül maradsz a saját sértettségedben!
Kemény fába vágtad a fejszéd Hartman testvér! :)
TörlésHa visszaolvasod az elmúlt hónapok vitáit, látod, hogy elég sok témát körbejártunk. Konszenzus természetesen nem született, de akit érdekel a tisztán látás; az mindenki érveiből és az azokat alátámasztó háttéranyagból is kaphat bőven. Jeromos és Arpiel is linkelt, könyvet ajánlott meg az "ellentábor" tagjai is. Aki akar, utánaolvashat. Ha nem tudja visszakeresni, majd szól. :)
Nem tudunk túllépni egy bizonyos ponton. Szerintem efféle dolgok miatt amit nem rég Arpiel-től idéztem:
"egy Igazság van, és az pont nálad volt. Ennyi." (mondta Jeromosnak)
"Ki mer vagy tud alternatívát állítani ? Úgy hívják sátán"
"bezárult a kör"
Amíg ez így marad (márpedig így fog, mert a modern kereszténység sarokköve ez a hozzáállás), nem nagyon lehet előrelépni.
És nekik is megvan az a probléma a másképp gondolkodókkal, ami kizárja a közös nevezőt. Aki így vagy úgy többet szeretne tudni, kérdezzen. Ők is biztos szívesen magyarázzák el a maguk nézetét, segítenek forrást találni az okosodáshoz.
Na kész a halászlé, nekem most sürgősen abba kell hagynom a gépelést. :D
Igen, látom :) Vissza is olvastam egy pár poszt erejéig. Úgy hiszem, hogy mindenki a saját útján jár, és ez így jó ahogyan van. Ha az ember kívánja a változást és szüksége is van rá, elő fog jönni a számára leginkább megfelelő nézet és bizonyság, amiből gyarapíthatja tudását, segítheti életét.
TörlésA halászléhez jó étvágyat!
"Mint írtam nem áll szándékomban megváltoztatni a véleményed és a hited"
Törléshát így nem is fog sikerülni
"nekem Te beszélsz mellé"
mi az, hogy neked?
elhangzott egy szerintedi ténymegállapítás, hogy a Bibliát meghamisították - ennek cáfolására érveket hoztam.
akkor mi az, ami téged meggyőz, ha nem az érvek?
"mint ahogyan több millió keresztény, ha fájdalmas is, ezt el kell viseld!"
ezt inkább neked kell elviseld, mint nekem - rád nézve kellemetlen, nem rám.
" Tudom, hogy nem vagyok egyedül, sőt rengetegen gondolkodnak hasonlóképp mint ahogyan én."
áhá... tehát akkor azoknál az igazság, akik többen vannak.
"A materialista világképhez csak annyit, hogy pont az ellenkezőjére gondoltam mint ahogyan leírtad, egy családhoz tartozunk, mind Istenből származunk, ugyan abból az energiából áll a lelkünk csak különböző megnyilvánulásain és szintjein. Csupán erre gondoltam!"
csakhogy a dolgok minőségét nem az határozza mi, ki az alkotójuk... ilyen értelemben a mindennel, a portól a bogáncsig egy családba tartozunk.
"Ha nem tartod tiszteletben, hogy csak a véleményemet osztottam meg veletek, akkor egyedül maradsz a saját sértettségedben!"
milyen sértettségről beszélsz? megkérlek, ne feltételezgess, mert - mint már írtam - azzal nem tudok mit kezdeni.
Kedves embertásraim vagy testvéreim. Nem térítek, csak elmondtam azt ami az Igazság Isten szerint, amiről meggyőzőtt Ő. Nem kötelező elfogadni. Hiszen szabad akaratot adott az Úr, és be is tartja. De rajtam számon fogja kérni, ha nem mondom el azoknak akik nem tudnak róla. Megmarad a hit, remény, szeretet, de legnagyobb a szeretet. Boldog karácsonyt mindenkinek !
TörlésNem feltételezgetek, Te rosszul érzed magad attól ha valaki nem ért Veled egyet és nem száll vitába, ÉRVeket felsorakoztatva, amik teljesen mindegy miről szólnak, Neked úgy sem lesz elég, mert a kialakult világképed a jelenlegi életedben elég ahhoz, hogy boldoguljál.
TörlésH: "Mint írtam nem áll szándékomban megváltoztatni a véleményed és a hited"
J: "hát így nem is fog sikerülni"
Mintha kicsit mondatértelmezési gondokkal küzdenél, SEGÍTEK:
Örülök neki, hogy örömöd leled a hitedben és boldogulsz az életben, nem akarom rád erőltetni a gondolataimat csak megosztottam veletek, egyelőre ehhez a művelethez nem kellenek érvek, csak elég ha leírod!
Békés, meghitt ünnepeket kívánok Számodra és Mindenki számára aki olvassa ezt!
"Nem feltételezgetek," írod, majd közvetlenül utána egy feltételezés, hogy én mitől érzem magam rosszul.
Törlésmajd egy újabb feltételezés, miszerint:
"ÉRVeket felsorakoztatva, amik teljesen mindegy miről szólnak, Neked úgy sem lesz elég, mert a kialakult világképed a jelenlegi életedben elég ahhoz, hogy boldoguljál."
csakhogy ezeddig még egy, azaz egy érvet nem mutattál fel.
tudod, véleménye mindenkinek van.
abban meg nem látok semmi ellentmondást, hogy szándékodtól függetlenül nem fogom hitem (meggyőződésem) megváltoztatni.
...
TörlésHa lecsúsztál a világvégéről, ne aggódj... az új időpont 2016, amikor is:
VálaszTörlés"...pusztító, újszerű világháború fog kitörni, amiben a főszerepet a biológiai fegyverek fogják játszani, és teljesen eltörlik az emberiséget a Föld felszínéről."
:)
forrás: http://vilagvegek.p8.hu/
Hehe! :)
TörlésAzért én bíztam benne, hogy "na most az egyszer tényleg" kikerülünk a körhintából. :)
http://mazsolameseszoba.blogspot.hu/2012/12/most-akkor-kezdjunk-el-magyarazkodni.html
Bővíteném a kronológiát @Mazsola B. A PI blogon egy rejtélyes magukat "kutatóknak" aposztrofáló komolynak tűnő csoport (asztrofizikusok, stb) - ha lehet nekik hinni - 2013. január 10-15 körülre prognosztizál valamiféle érezhető változást a Naprendszer és a Galaxis erőviszonyait (Lagrange-pontok), ciklusait tanulmányozva. A folyamat november elején (~nov. 11.) indult el elmondásuk szerint. S valóban a NAP körül és mágneses mezejében nem mindennapi változások mennek végbe, ez viszont igazolható (!) tudományos tény. A SOHO űrszonda felvételein néha Föld méretű (!) objektumokat filmeznek ahogy ott ténykednek valamin:
Törlés-> http://www.youtube.com/results?search_query=soho+sun+anomalies
-> SOHO, NASA - 2012.10.09.: http://www.youtube.com/watch?v=-4VRe62veK0&feature=player_detailpage#t=87s
Ez közel van már, úgyhogy meglátjuk. 8)
Gyerekek. Ha Jézus Krisztus (szeretem Őt és leírni is :-)) nem tudta az időpontot, pedig Ő maga lesz az időpont (lsd.Jelenések könyve), akkor kinek van joga, alapja világvége (az más kérdés, hogy nem is lesz akkor világvége, csak ennek a nyomorult és gonosz kornak lesz vége) időpontot megadni. Mekkora egó vagy arc kell hozzá ? Mint egy galaxis.
TörlésVándor, adj már valami konkrétabb elérhetőséget erről a kutatócsoportról. Kiváncsivá tettél, mert ezt még nem halottam. Kösz.
TörlésA Nappal tényleg gond van, itt biztos van valami sumákolás vagy kamuzás, mert lassan kezd befűteni nekünk. Gondolj csak a CO2-féle megvezetésre, amit tuti a Nap okoz, mármint a globális melegedést és klímaváltozást. A SOHO-t nem tudom. Sokat néztem a honlapját, beszéltem csillagásszal is, nem tud róla, hogy lennének anomáliák a Napban. A Grandpier Attilát kellene megkérdezni, bizalmasan, lehet tud valamit. Ő a 11 éves ciklusrendszerrel sincs úgy tudom kibékülve. Majd megtudjuk. Addig is én tudom, hogy Isten kezében van az egész Univerzum, és nem hagyja, hogy kicsússzon a kezéből az emberi faj sorsa. Bár a következő néhány évtized (de lehet, hogy még annyi sem) nagyon rázós lesz.
VálaszTörlés