KÜLÖN OLDALAK ! Ébresztő Filmek Írások ! WAKE UP!

2012. december 15., szombat

Az összeesküvés-elméletek valósággá váltak-Nagyon érdekes beszélgetés Dr.Magyar László PhD.fizikussal


Beszélgetés Dr. PhD. Magyar László Fizikussal

A következő beszélgetésben mindarról, amiről mi is szoktunk beszélni - amit információ hiányában sokak még mindig összeesküvés-elméletnek tartanak - most egy fizikus, tudós által is megerősítést kap. Érdemes mindenkinek meghallgatni, mert nagyon érdekes és gondolatébresztő azok számára is, akik csak most találkoznak először ezen kérdésekkel! 

A Nap elektromágneses tevékenysége kétségtelenül megnövekedett és fog növekedni továbbra is. Sokáig olyan tévhitben ringatta magát a tudomány, hogy a mágneses burok megvéd minket a napkitörésektől és nyugodtak lehetünk. Nos, a legújabb kutatások azt bizonyítják, hogy minden erős kitörés és a töltött részecskék, mint a hagyma rétegeit lehámozza rólunk ezt a védőburkot.
Az űridőjárás-figyelő műholdak precízen követik ezt a tevékenységet.
Minden nap közzé is teszik adataikat, hiszen műhold-távközlő cégek ezek figyelembevételével váltogatják transzpondereiket és nem hagyhatják figyelmen kívül. Az egykori "C" osztályú kitörések szinte napi szinten "M" osztályúra növekedtek. Egyre sűrűbbek és gyakoribbak a geomágneses viharok. 


A töltött részecskék bontják a levegő molekulákat és dinitrogén-oxidot szabadítanak fel és változtatják a sugárzást visszaverő képességet is, de bezavarja a GPS műholdakat is, ahogy most idén nyáron az USA-ban teljesen megőrült a navigációs rendszer és az összes repülőgépet földre kellett parancsolni....

A kitörést követő 12. percben már észlelhető, hogy 6-8 óra múlva eléri a Földet az elektromágneses löket, tehát megoldható lenne a védekezés, lekapcsolás az elektromos hálózatról.


Beépített mesterséges elavulásról, mely a túlhajtott fogyasztást és a minél nagyobb profitot ösztönzi....

HAARP: A globális időjárás befolyásolásával gazdasági előnyökre lehet szert tenni. ez ma már köztudott. Volt jó pár balul sikerült kísérlet ezekben a projektekben, amit soha nem fognak nyilvánosságra hozni. Ez a bioritmusunkra és a hormonháztartásunkra is hatással van. Ha mesterségesen ebbe bele lehet piszkálni, akkor ezt be is lehet vetni ellenséges hadsereg, sőt üzleti ellenfelek ellen is. Ezt meg lehet csinálni elektromágneses úton....

- Katonai kutatások..... Aurora Projekt, UFO-k, kísérleti repülőgépek, melyek 50 évvel járnak előrébb, mint a hétköznapi tudomány. Plazma-hatás előidézése nagyfrekvenciás árammal, mely egy burkot létrehoz a gép körül, emiatt radarral nem is látható az ilyen jármű, sőt körülötte lekapcsolják a légellenállást is.....

- Láthatatlanná tévő nano-szemcsés meta-anyaggal bevont öltözékek és védőburkok ......

- Antigravitációs, lebegtetési technológiák, szuper-repülőgépek a Boeing tulajdonában, bevezetésre várva....

- Földönkívüli élet lehetőségei, megannyi civilizáció létezése már nem csak sci-fi.....hiába hülyítik az embereket, előbb-utóbb el kell mondani a valóságot, hogy folyamatosan velünk éltek...vagy élnek ma is ilyen lények, hiszen a nyomaik itt vannak a Földön......

- Polihisztorok, sok mindenhez értő tudós emberek hiányáról, hiszen rengetegen vizsgálgatnak egy-egy területet, de globálisan nincs aki össze tudná kapcsolni a részeket....

"Sokan vizsgálnak, egy-egy sejtet az elefántból és arról baromira sokat tudnak, de egyben egyikük sem látott még soha elefántot és nem is érdekli őket"..... Jó lenne egy szemléletváltás ezen a téren is.....

54 megjegyzés:

  1. Elérhető évtizedek óta az az információ amelyet a fizikus úr hiányol. Az elefánt egészében, és a legkisebb atomjáig megismerhető mindennek a működése. Seth 1963-1984 között több mint 10000 oldalon keresztül elmagyaráz mindent. Ismétlem mindent! Az átadott anyag teljes egységes egészet alkot, sehol nincs ellentmondás benne. A dolgok egyszerűvé és átláthatóvá vállnak. A tudósok akik tanulmányozták, már tudják ezt, de nagyon kevesek vannak akik hajlandóak arra, hogy nyitottan befogadják az információkat. Számtalanszor "bosszankodom" olyan dolgokon amikor a fizikusok, vagy orvosok, vagy biológusok, fejtegetnek dolgokat, hogy nem tudják hogyan is működik egy adott dolog. Az én számomra, meg egyszerű és átlátható az egész. Sokszor amikor pl Egely beszél dolgokról, legszívesebben azt mondanám, hogy olvasd ezt meg azt el, és akkor a sok évtizede felhalmozott tudásod megsokszorozódna, mert megértenéd azt amit most nem értesz. Seth tanításain kívül Ábrahámék, Kryon, és Hathorok tanításaiból is össze lehet rakni a teljes képet. Úgyhogy aki kíváncsi arra hogyan is működik ez a csodálatos világ, az őket olvassa! Kryon egyébként elmagyarázza a Föld átkalibrálásával kapcsolatban milyen folyamatok vannak a napban, milyen új energiák érik a naprendszert, milyen fontosak azok a napkitörések amelyek a nap mint "anya" küldi a föld számára mint "gyermek" az új mágneses háló, új energiáit. A földanya átalakulásával az emberi DNS is átalakul és egy eddig soha sem látott fejlődés küszöbén állunk. Ezt rengeteg egyéb interdimenzionális faj várja nagy izgalommal már, és többük tevékenyen segíti is a folyamatot. Nincs félnivalónk a naptól. Igaz néhány műholdat meg fog sütni. Az új tudatosság elérése, az új korszakba történő átmenetel, persze együtt jár némi felfordulással, hiszen a földanyának is új egyensúlyba kell állnia, de mint mondtam semmi okunk félni. Sőt igazából azt kell mondjam, azok akik félnek, aggódnak, tehetetlennek érzik magukat, szoronganak, kiszolgáltatottságot éreznek, gyűlölködnek, STB ők lesznek a változás vesztesei, mert hamar megbetegednek és eltávoznak az élők sorából.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom tudom, ne azt nézd ki mondja, hanem azt amit mond, no de Seth??? Meg Ábrahám???

      Kösz, nem.

      Törlés
    2. Őszintén sajnállak az elmeállapotod miatt. De tényleg.

      Törlés
    3. Egely, aki valamelyik tévében egyszer szépen megfejtett pár gabonakör-üzenetet és szépen levezette a kutatásait az ufokkal kapcsolatban, aztán bejöttek a srácok akik csinálták a köröket. Ezen felül legsikeresebb (talán egyetlen sikeres) találmánya az ún "világon egyedülálló" vitalitásmérő 4-20e forintért, amit egy papírlapból, egy tűből meg egy ceruzából házilag el lehet készíteni.
      Igazán hiteles forrás.

      Törlés
    4. Azért nem írnám le ilyen egyszerűen amit Antal említ. Halványan dereng hogy olvastam a 90-es években a "Seth megszólal" c. könyvet, de a fentiek fényében utána fogok nézni. Melyiket ajánlod beszerezni?

      http://seth.hu/sethlista.php

      * * *

      @Táborszki Bálint - "Egely, aki valamelyik tévében egyszer szépen megfejtett pár gabonakör-üzenetet és szépen levezette a kutatásait az ufokkal kapcsolatban, aztán bejöttek a srácok akik csinálták a köröket..."

      A hátamon feláll a szőr mikor ilyen álláspontot olvasok GABONAKÖR ügyben. Ha csak picit mélyebben tájékozódunk, akkor rögtön leesik majd hogy:

      * ezeket nem tapossák (a vetési barázda látható a földön, tehát ember nem járt a gabonakör tájékán), s ezres nagyságrendben keletkeztek már.

      -> http://www.google.hu/images?q=crop+circle

      * Műszeresen mérhetően megváltozik a talajszerkezet (!), s van amikor hármasával be van fonva pl. a gabona törés nélkül (!) 100+ négyzetméteren.

      * Videó felvételek tanúskodnak róla, ahogy 2-3 másodperc (!) alatt készülnek azok a gyakran száz méteres rejtélyes - de nagyonis beszédes - ábrák.

      -> http://www.youtube.com/watch?v=6M6vP8-SbU0&feature=player_detailpage#t=9s
      -> http://www.youtube.com/watch?v=nMmZC4z5BcI&feature=player_detailpage#t=1076s

      * Erre varjunk gombot: 1974-ben kiment a világűrbe az M13-as gömbhalmaz felé a rádióteleszkópon az üzenet, s 2001-ben meg is jött rá a válasz egyenesen a teleszkóp mellé a gabonatáblába bináris kódolással...

      -> http://spear.comule.com/2_2_Arecibo-Message.html
      -> http://www.google.hu/images?q=Arecibo+Message

      * Aztán léteznek jégkörök is...

      -> http://www.google.hu/images?q=ice+circles

      ... ... ...

      Törlés
  2. "Az új tudatosság elérése" :/

    Arra a tudatosságra gondolsz, amiben a világ megjelent?
    Mert az nem új. De nem is régi.
    És ez a tudatosság, soha nem látott módon fog fejlődni?

    Ennek az ide-oda dobálható kis szónak a súlyát valahogy senki nem érzi.
    Ez a tudatosság amikor megjelent, egy pillanat alatt létrehozott egy felfoghatatlan világegyetemet.

    Most pedig fejlődni fog?

    VálaszTörlés
  3. Ez a tudatizmus új vallása. Nem ragaszkodok a név jegyzéshez. :-)
    Mazsola, írtam egy elég hosszú két részes kisregényt neked az előző bejegyzés közepén. Megvolt ? Ha már fél órát gépeltem, olvasd el. Üdv

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen olvastam, és köszönöm! Alul válaszoltam is rá, arra írtad, hogy mindenkinek hite szerint. :)
      A fizikus bácsit én is kitettem a blogomra nemrég, szerintem is jókat mond, bár ő "szakmájából adódóan" materiális oldalról közelíti meg ezt a végtelen témát, amit Életnek hívunk. :)

      Törlés
  4. Teljesen egyetéretek a fizikussal, csak annyit tennék hozzá, hogy már a környezetvédelem is kezd a mocskos hazug ideológiák és a pénz imádat hatása alá kerülni. Ennek ellenére ügyesen titkolják azt, hogy nem a CO2 okozza a globális fölmelegedést, hanem a Nap kezd bekattanni, és nő a sugárzása. Na azt kellene megtudni, hogy miért.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szegény tudós bácsiknak a steril zárt ablaktalan fűtött-hűtött laborban nem könnyű megállapítani a klímahelyzetet, de legalább próbálkoznak.

      Törlés
  5. "A töltött részecskék bontják a levegő molekulákat és dinitrogén-oxidot szabadítanak fel"

    hogy micsoda?

    levegő molekulákból kéjgáz lesz??? ekkora ökörséget is rég olvastam.

    másrészről nincs olyan, hogy levegő-molekula, mivel a levegő keverék és nem vegyület.

    Buddha! hanyasod volt kémiából?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jeromos, látszik, hogy nem nézted meg a videót és úgy szólsz hozzá... Nem az én kémia jegyem dönti ezt el, hanem a videóban lévő fizikus beszél erről. Ne ragadj már itt le, hogy levegő-molekula vagy levegőben lévő molekulák! Hiszen Te is érted mit akar jelenteni, akkor minek belekötni szavakba ?.....

      Törlés
    2. de megnéztem... sőt! utánanéztem, ki ez a doktor péhádé... te megtetted?

      Törlés
    3. de továbbmegyek... szerény kémiai ismereteim szerint a levegőt alkotó gázokból semmi körülmények közt nem lesz kéjgáz... bár tartalmaz a levegő kis mennyiségben, de az az emberi tevékenységnek köszönhető.

      ez van, amikor nem az igazságot, hanem csak a te, szubjektív igazságodat keresed és bárkitől, bármit elfogadsz, ha kicsit egybevág azzal.

      ez az ember akkor fizikus, amikor én asztronauta vagyok.

      Törlés
    4. Miért ne lehetne? A levegő nagy mennyiségben tartalmaz nitrogént (78%) és oxigént (21%) is. Szóval az elemek megvannak, csak egy olyan reakcióra van szükség, amely során dinitrogén-oxid molekulákat hoznak létre. Egyébként a növények is elő állíthatják melléktermékként, mármint bizonyos növények. Te kémikus vagy? http://index.hu/tudomany/2012/07/23/egyre_tobb_kejgaz_lehet_a_foldon/

      Törlés
    5. Kedves Hunzol!

      az index cikke egy feltételezett jövőbeni elképzelt folyamatról beszél, tehát még nem tartunk itt. a beszélgetésben pedig nem erről beszél az állítólagos fizikusunk.

      a légkör valóban tartalmaz mind oxigént, mind nitrogént, ám a kéjgáz spontán kialakulásához nem elegendő ezen elemek jelenléte, de még a napkitörések sem okoznak ilyesmit. ehhez nem kell kémikusnak lenni - elég egy átlagos műveltség, vagy 10 percet igénybevevő utánajárás.

      Törlés
    6. "SBG Buddha2012. december 16. 2:29

      Jeromos, látszik, hogy nem nézted meg a videót és úgy szólsz hozzá... Nem az én kémia jegyem dönti ezt el, hanem a videóban lévő fizikus beszél erről. Ne ragadj már itt le, hogy levegő-molekula vagy levegőben lévő molekulák! Hiszen Te is érted mit akar jelenteni, akkor minek belekötni szavakba ?....."

      Azért KELL belekötni, mert a zászlódra tűzött szó az igazság. És ugyan kitől várhatnánk el, hogy pontosan, szabatosan fogalmazzon, ha nem egy fizikustól?
      Az meg elég groteszk volna, ha el kellene magyarázni a folyományt: -ha egy fizikus a szövegében rosszul fogalmaz, akkor hiteltelenné válik MINDAZ, amit mond, nem csak az a részlet, amit nem sikerült megfogalmaznia, sőt, felmerülhet joggal a gyanú, hogy dezinformál, nem?
      Szerintem érted...?

      Törlés
    7. Jeromos, tényleg, ezt észre sem vettem, pedig tudom kellene. Szerintem azt akarta mondani, hogy O3 képződik az O2-ből. De ahhoz meg UV kell. Akkor szebad a gazda.

      Törlés
    8. arpiel!

      az emberünk az állításai alapján nem lehet fizikus, vagy ha mégis, akkor az nagyon ciki.

      Törlés
  6. Hali

    Valahogy kapcsolatba lehetne kerülni SBG Buddhával?
    Lenne hozzá egy kérdésem!

    Üdv!

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Na de miért fut a fizikussal való beszélgetés a YouTube-on 2012 december 21... név alatt?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mert az örökké nyughatatlan elme számára, most éppen ez aktuális trend.

      Törlés
  9. Érdekes a világunk nem?:)

    Hogyan lehet a tudást szépen elrejteni, elferdíteni? Hozzávalók: 1 db nagyon okos, agyonsztárolt tudós, fizikus... kitesszük a nép elé és láss csodát? :

    "Hát a Czeizel endre mondta a tv-ben hogy a tej rákot okoz! Én már nem is iszom akkor!..." Matéria, fizika, kémia ezeket tanították az iskolában, van akinek nagyon nagy tudása van erről, de miről? Ő biztos benne? Igen, mert Hans Regenkurt német atomfizikus+ mega agy azt mondta+ írta abban aa könyvben amiből tanultam... :)

    Én nem vagyok tudós... de egyet tudok az igazi tudás+ világ annak működésével nagyon régóta el van rejtve az emberiség előtt, ha nem így lenne akkor már nem vitatkoznánk a fizikán+ kémián+ mindenen, nem 450 lenne a benzin nevű energiánk, hanem szépen mágnesesen+ ingyenesen elsuhannánk egy hosszúhétvégére egy másik galaxisba... :)

    De ameddig ez rejtett, addig vitatkozhatunk miért is kell nekem fizetni a csúnyabácsiknak minden sz..rért az életben..:)



    VálaszTörlés
  10. A tudás, tudatosság, fejlődés szentháromságáról, ahogy látom manapság a neten.
    Minden nap írhatnék egy diplomára való anyagot, témát. De nem úgy, hogy hivatkozok erre és erre a munkára, írásra. Hanem egy elhangzott állítást alapjaiból újra vizsgálva.
    Hogy értsd mire gondolok.

    Kezdjük a tojással - mert ugye melyik volt előbb(?) örök téma - de inkább a 80 évekre gondoljunk.
    Nyomták, hogy így káros, úgy káros. Rá egy fél évtizedre kiderült, hogy humbug. Az iparnak kellet alapanyagnak. Jó meg rémítettek, nem etted, nem vetted, ment a gyárba.
    Ha nekiállok és megnézem a tojás élettani hatásait, írok róla egy szakdogát, hogy még sincs a tojással semmi baj, mert a méréseim, kutatásaim ezt és ezt mutatják. Két dolog történhet. Vissza dobják, mert a médiában az megy, hogy káros, és én mint senki, hogyan merem megcáfolni a tv-t, rádiót, újságot. Vagy, kiröhögnek, és jó pár évig a hátam mögött mutogatnak, míg más nem folyik a csapból.
    Ad kettő. Tanultam asztrológiát. De nem ám ilyen meg amolyan könyvből, meg önjelölt tudoroktól, hanem a BEAF-lán. Aki érti a rövidítést, az is ott tanult. Nincs is gond az ott tanultakkal. De szerencsére nem csak az asztrológia, de az asztronómia is érdekelt. Köszönhetem nagyapámnak, aki annak idején sokszor elvitt a planetáriumba. Az informatika, csak segített ebben. Nagy dobás volt a "stellarium" nevű stuff. Segített valamit felismerni, valami nem stimmel a korszakokkal. Márc. 21. kor még mindig a halakban vagyunk, nem kicsit, nagyon. Pörgetem az időt, 200, 300,700, 900 év és még a vízöntő peremét sem érinti a nap. Hoppá. Akkor még odébb van dec. 21 is. Jah, csak utána kell járni.
    Vagyis vissza a kályhához, mert nem szeretem a mindent instant a fejembe töltenek.
    Sajnos ez mindenre jellemző a mai korban. Legyen az kutatás, állítás, törvény. Valamire mindig hivatkozik. De ha valaki valahol szándékosan, vagy tévedésből vagy önös érdekből, a kutató, vagy író, szerző által közölt adatokat megváltoztatja. Ezek után (pláne ha "jó helyen van-ül"), a kutya nem fog utána nézni, hogy ő honnan vette az adatait. Sőt beépíti a maga kutatása alá, támaszkodva annak "hitelességére". Ezért van a sok info-dezinfo napjainkba.
    Példa mire is gondolok, annak egy aspektusa:
    Mark Twain mondta. Óvakodj az orvosi könyvektől, belehalhatsz egy nyomdahibába.
    Folyt. Köv.

    VálaszTörlés
  11. Folytatás.
    Ennek is van egyébként egy könnyen megmagyarázható oka miért is van az, hogy az embert meg lehet vezetni. Ez pedig a tekintélyelvű oktatás. Ahol a nálunk "okosabb, társadalmilag felettünk állónak" hinni kell (születéstől, iskolákon át végig az életen át). Ezt sulykolja beléd a rendszer, már kezdetektől fogva. Érdekes, de ez a "bizalmi viszony" a hétköznapi életben már porig lett rombolva.
    Kérdezem, akkor a tudásban-tanulásban miért állunk egy 5 éves szintjén? Miért vannak olyan emberek akik mindent benyalnak abból amit olvas, tanul, vagy mondanak neki. Ha az a "tudás" palástjába van csomagolva.
    Vissza térve az instant-ismétlő-ösztön embertípusra (nem fejtem ki, gondolkodj rajta), kiokításból nem fog tanulni. Nem tehet róla, a nevelésében b... el valamit. Becsapták, hazudtak neki, tiltva nevelték, hazudni tanították. Becsapta maga mögött az ajtót, és egy szűk kémlelő nyíláson át néz ki a világra, és abból kombinál. Ha valami nem "jó" akkor, bentről kiabál.
    Sokszor olvasok ilyen hsz-ket mindenhol, mint itt is. Vannak értelmesebbek is, de már őket is úgy látom mint akit a mentőcsónakból kib...tak, és azok maradtak a csónakban akik "hangosabban" kiabálnak, és lapáttal törik be a vízben lévők fejét. Mert akinél a lapát, azé az igazság. Lehet az biblia, hit, vallás, diploma, doktori, csak minél erősebb "isten kártya" legyen a kezembe evezőként. Mert a "tudás" hatalom.
    Azt hiszem el is érkeztünk a lényeghez.
    Nem tehetsz mást, kételkedj. Mindenbe. Saját tudásodba is (játssz kőműves Kelement). Mások állításaiba. Inkább hallgatom meg azokat akik arról beszélnek, hogy vele mi történt. Mit szűrt le belőle, mit tanult, tanít. Ha valamit állítanak, nem biztos, hogy hazugság, de ha időd, energiád engedi, kutass utána. Mert az igazság-tudás olyan drága kincs amit nem fognak eléd vetni. Azok akik azt állítják, hogy ők tudják az igazságot, na azoktól inkább óvakodj. Azoktól is akik kiokítanak, hogy a te tudásod az sz.., buta, tudatlan tuskó vagy. Mi jogon okít ki. Nem inkább türelemmel kellene lennie? Igazi tudást kellene adnia? Ő is abban a témában egy tudatlan tuskó volt míg nem lett tudóvá, tanulttá. Az is sz.., mikor a hülye okoskodik, de ilyennel leállni azért veszélyes mert összetéveszthetnek vele.
    Véleményeket "hallok" itt is, de igazán tudást, tapasztalatot, nem. Elefánt meg sehol.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "egy elhangzott állítást alapjaiból újra vizsgálva"

      Valahol működik, de ha mindent (most a "kinti világra" gondolok) állandóan az alapoktól vizsgálsz, nem elég egy földi élet.

      Amennyire tudom, a dolgok amúgy sem úgy működnek hogy valaki "felfedez" valamit és onnantól az úgy van. Többször elvégzik a kísérletet, megfigyelést, utána pedig mások (függetlenek) is elvégzik, és ha ugyanarra az eredményre jutottak, csak ezután bátorkodnak kijelenteni, hogy az úgy van. Persze tévedhetnek többen is, ilyet is láttunk már, de gondolj bele... egy átlagos ember még a Föld kerekségének sem tud utána járni saját maga, hiszen ő csak képet látott róla, amit az űrből készített MÁS!

      "Inkább hallgatom meg azokat akik arról beszélnek, hogy vele mi történt."

      És hogyan fogod az ezer meg ezer vélemény közül kiemelni az igazságot?

      "Véleményeket "hallok" itt is, de igazán tudást, tapasztalatot, nem"

      Már párszor kiveséztük. Ezen az egész világon csak egyetlen egy dologban lehetsz biztos. Egy dolog van, amit akkor is tudsz, ha nem mondták, ha nem olvastad, és ha teljesen egyedül születtél egy elhagyatott dél-amerikai dzsungel közepén, és még írni-olvasni-beszélni sem tudsz. Ez pedig az, hogy "VAGY"!
      Ez az egyetlen (veled született) igazság(od), a "VAGYOK" szüntelen érzése.

      Minden más, akarva-akaratlanul csupán vélemény.

      Törlés
    2. EK, ha időd engedi esetleg olvasd el ezt az oldalt, főleg a hozzászólásokat. Igazi esettanulmány lehetne az általad feldobott "határtudomány" jellegű cucchoz:

      http://facepalm.freeblog.hu/archives/2012/07/07/zsak_a_foltjat/

      A háttérről tudni kell, hogy ez egy antikreacionista blog és társaság, az én egyik korábbi cikkemen kezdtek élcelődni egymás között felettébb viccesen, de igazán mókássá akkor vált a társalgás, amikor bekapcsolódtam... főleg amikortól a tudományt, mint vallást kezdtük el boncolhatni.
      Jó kis agytorna volt, ajánlom elolvasásra. :)

      Ízelítő:

      "Ezek a beszólások igen látványosak, ám nem mások mint vélemények. Sajnos komolyabb tudományos körökben is általános hiba, hogy "erőből érvelnek", ami csak a tekintélyelvet használja ki. Sőt a körkörös hivatkozás sem ritka, amikor a "hivatalosan" nem elfogadott álláspontokat nem engedik megjelentetni tudományos szaklapban, mivel nem elég tudományos, majd azt írják, hogy azért nem tudományos, mert nem jelent meg tudományos szaklapban. :)

      Nem feltétlenül kell elfogadni azt, amit "tudományos" jelzővel ellátnak, mert nem feltétlenül az az igaz. Sőt ha jobban belegondolunk, a tudomány története nem más, mint tévedések története. Ebből a szempontból a mai hivatalosan elfogadott paradigmának is eljönnek a végnapjai, sőt, ha megnézitek szinte nincs olyan tudományos hír manapság, ami ne azzal kezdődne, hogy "a fizika alapjait rengette meg brit kutatók azon felfedezése..." , stb.

      Szóval csak azt akarom előadni itt, hogy egyáltalán nem biztos, hogy az az igazság, amit a Nobel-díjasok közzétesznek, vagy ami a tankönyvekben szerepel, és felesleges másokat lehurrogni csak mert más elképzelése van a világról. Valójában mindannyiunknak csupán elképzelése van a világról, ahol ráadásul az információink 99%-a másoktól származik, általunk nem megtapasztalt "ismereteket" vélünk igaznak, sőt hiszünk el, és ebből épül fel világképünk. Az igazság egy rendkívül szubjektív valami, a megfigyelőtől függő változó. Ebben a közegben a vitáink sokszor felesleges energiaharcnak tűnnek, de talán hasznosak abból a szempontból, hogy sosem tudjuk éppen kitől mit tanulunk. "

      Törlés
    3. Ezt nagyon jó, hogy betetted ide @mazsola, mert szó szerint így igaz és ez magában a 100%-os lényeg. Sosem tudhatjuk mi az igazság, és sokszor pont a hivatalos tudomány maga rejt rengeteg tévedést és zsákutcát..... De megismételnélek én is, mert ez volt az egyik célom is az oldallal : a vitáink, az eszmecseréink, a gondolkodásunk, magának az igénynek a megjelenése valami másra és válaszok keresésére is maximálisan építő jellegű tud lenni. Sosem tudhatjuk tényleg kitől tanulunk éppen.
      Ez az egész egy ÚT és a lényeg az ÚT maga, nem pedig valamiféle végcél, akárcsak a boldogság esetében. Soha nem az út végén van, vagy majd egyszer valamikor, hanem mindig út közben, megannyi pillanatban, amit ha megtanulunk tudatosan megélni, észrevenni, értékelni és másoknak is átadni, akkor már nem éltünk hiába...

      Törlés
    4. Erről azt hiszem értekeztem régebben. (Nem azért írom, hogy lássátok: én már régebben is okos voltam. :D Csak ha valaki akkor már olvasta, most spórolok neki 2 percet. :P)

      A tapasztalati és az elméleti úton való világkép formálással is súlyos gondok vannak. Gyakorlatilag bizonyítékot a szó legklasszikusabb értelmében lehetetlenség szerezni. Legalábbis elegendő mennyiségűt a teljes kép összerakásához.

      A tapasztalati úton véve egy példát: Mondjuk vita vagyon bizonyos ókori építmények koráról. Ki megy oda és méri meg maga? Mivel méri meg? Az a műszer pontos? Helyes elv szerint működik? Leellenőrizted mikor összerakták? Kiszámoltad a fizikai, kémiai egyenleteket amik a működési elvet megalapozzák? Hitelesíttetted? Milyen eszközzel hitelesítették? :D Hosszú a lista.... Ha ezeken nem mentél sajátmagad végig, akkor mikor valaki valaminek a korával kapcsolatban állít valamit, te elfogadsz tudományosan alátámasztott ténynek egy olyan dolgot amit: Valaki megmért valamivel, amit egy másik valaki rakott össze, egy harmadik valaki hitelesíttette, egy negyedik valaki lefektette az elméleti alapjait és megtervezte, egy ötödik valaki cikket/videót készített róla és egy hatodik valaki szerkesztette a végleges anyagot... Ha ezek után bármit is ténynek merünk venni... :D Izgis.

      Az elméleti okoskodással is legalább ekkora gondok vannak. Itt most nem mennék a részletekbe, mert regény lesz belőle. De annyit azért mondanék, hogy illendő lenne szerintem a teremtés nagyszerűségét, végtelen összetettségét és a teremtő Isten végtelen zsenialitását annyira tartani, hogy az emberfia nem jelenti ki önbizalommal dagadó mellkassal, hogy ő tudja az igazságot a teremtés és az élet értelméről. Ha bárki tudná közülünk, nem itt lenne és nem az én vagy mások hülyeségeit olvasná. :)

      Törlés
    5. "illendő lenne szerintem a teremtés nagyszerűségét, végtelen összetettségét és a teremtő Isten végtelen zsenialitását annyira tartani, hogy az emberfia nem jelenti ki önbizalommal dagadó mellkassal, hogy ő tudja az igazságot a teremtés és az élet értelméről."

      Ez az én "mottóm" is! :) Nézd meg a naplóm.

      Ismeretanyagok vívnak ismeretanyagokkal harcot minden szinten, így válik tényleg izgalmassá ez az élet. Szerintem ebben is meg kell látni a zsenialitást, és az eredendő játékos jókedvet ami a "VAGYOK"-ból jön. Az igazi öröm akkor jön el, amikor egy csoportban kialakul az egyetértés valamiről, bár nem kell feltétlenül igazuk legyen. :)

      Azért Jeromosnak is igaza van :) abban, amikor azt tartja, hogy minden szubjektivitásunk ellenére mégis csak létezik abszolút igazság, csak az nem nálunk van. :)

      Törlés
  12. "Minden más, akarva-akaratlanul csupán vélemény."

    Ez tetszik ez a mondat!:)

    Meg ezek is:

    "Valójában mindannyiunknak csupán elképzelése van a világról, ahol ráadásul az információink 99%-a másoktól származik, általunk nem megtapasztalt "ismereteket" vélünk igaznak, sőt hiszünk el, és ebből épül fel világképünk. Az igazság egy rendkívül szubjektív valami, a megfigyelőtől függő változó. "

    Mivel mindenkinek más a saját elméjében gondolt, tárolt kis világa egy egy ilyen megbeszélésen, mindig tanulunk valamit, ha mást nem empátiát+türelmet...

    Igen a "tudós" emberek mondjuk ezt tanulhatják a magamfajta szemléletűektől:)

    "A 21. század elejére a magyarság tehát eljutott egy olyan ***tudati-lelki-anyagi mélypontra***, mely után már nincs tovább! Ez teljesen lehetetlen! Mert ilyen szintű tudati amnézia, ilyen mértékű ***szeretetlenség!!!*** és anyagi kifosztottság után csak a halál vagy a teljes feltámadás következhet!"

    éés:

    "És itt, a mélypont „csúcspontján” mégis megszólal egy hang, egy olyan belső rezgés, amely nem földi eredetű, de ehhez a világegyetemhez sem tartozik : „Emlékezz, hogy honnan jöttél!” ( Ez azért van, mert minden tudati megfordulás alapja a lélek ősemlékezésének újbóli megjelenése! )" :)

    végül:

    "Ez a felfedezés pedig fokozatosan megváltoztatja az ember teljes személyiségét, amely most már nem lesz sem egyoldalú vallási szektás-fanatikus ( sémi modell ), sem egyoldalú hideg intellektus ( indogermán modell ), hanem a szív és a fej egy magasabb harmonikus egysége születik meg, a rég vágyott, de soha el nem ért egyensúly, a duális világegyetemünkből hiányzó nyolcadik elem : a Mag-yar!"

    http://spiritufo.ditro.hu/spiritualitas-es-a-tudomany/20-spiritualis-tudomanyos-cikkek/209-a-kozmikus-magyarsag-a-mindenseg-kulcsa

    Ha ezeket felfogtuk ott belül, na akkor már nem kell nekünk egy Dr. X-Y ember aki majd megmondja a tutit.. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, a linkelt honlap mondja meg a tutit...

      és ezt te el is hiszed? de komolyan?

      Törlés
    2. @Bravehart

      "A 21. század elejére a magyarság tehát eljutott egy olyan ***tudati-lelki-anyagi mélypontra***, mely után már nincs tovább! Ez teljesen lehetetlen! Mert ilyen szintű tudati amnézia, ilyen mértékű ***szeretetlenség!!!*** és anyagi kifosztottság után csak a halál vagy a teljes feltámadás következhet!"

      Akkor jó helyen kopogtatsz, jelentem, keresztút járásunból
      a feltámadás van hátra. Pap Gáborék megfeleltették a keresztutat
      a magyarság üdvtörténetével. Youtubon is és írásosan is fellelhetőek.

      A lényeg, hogy 2004-ben (EU) sírba tétettünk, rejtezünk. A világ nem tud
      rólunk.

      Törlés
  13. Fölteszek egy szabad préda kérdést mindenkinek ! Tényleg nem tudom rá a választ, tehát aki konkrét forrást és magyarázatot tud adni rá, írja le. Kérdés: mitől emelkedett meg a Nap energiakibocsátása ? A mitől melegszik a Föld is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyan a nap energiájáról nem tudok semmit, de felmelegedésnek (és a jégkorszakoknak) az az oka, hogy a Föld Nap körüli pályája nem statikus, legalábbis nem annyira: ciklikusan változik, ez által néha közeledünk néha távolodunk. Asszem valami ilyesmi, de itt jobban leírják: http://www.met.hu/eghajlat/eghajlatvaltozas/eghajlatvaltozas_okai/

      Törlés
    2. "A napállandó fluktuációjának idősora
      A néhány tized Wm-2 értékű, a Nap 11 éves ciklusát megjelenítő ingadozások valamelyest emelkedő trendbe (összesen +0,1 Wm-2) csoportosulnak. Ha e hipotézis igaznak bizonyul, akkor ez részben magyarázza századunk első felének pár tized fokos melegedését (amit eddig inkább az üvegházgázoknak tulajdonítottunk), másrészt néhány tized fokos hűtő hatást fejthet ki az elkövetkező évtizedekben."

      Törlés
    3. A teremto Isten akaratatol,arpiel.

      Törlés
    4. Tudod?: "A negyedik angyal is kitölté az o poharat a napra;es adaték annak,hogy az embereket tikassza tuzzel.Es tikkadanak az emberek nagy hévséggel;és az Istennek nevét karomlak,akinek hatalma van e csapasokon;es nem térének meg,hogy néki dicsoséget adjanak"(Jelenések 16:9)

      Ria.

      Törlés
    5. "Unknown2012. december 18. 3:45

      A teremto Isten akaratatol,arpiel."


      Így van. A teremtett világ minden elemére jellemző ez a ciklikusság, mondhatjuk ez a Természetes. Panta Rhei. Minden pörög, pulzál, vibrál, semmi sem áll le ebben a "gépezetben". Nem az ember okozza a felmelegedést, hanem a Teremtő így teremtette meg a világrendszert. Ahogy fent, úgy lent.

      Törlés
    6. Unknown:
      Az a nap még nagyon messze van, addig még 60x elmehet az emberiség a földről, és 120x kipusztíthatjuk magunkat :)

      Törlés
    7. Unknown és asd, arany középút. Ez a prófécia még biztos nincs itt, de közel van ! De én inkább arra gondolok, hogy lehet a Földről babrálják a Napot (pl.:HAARP).

      Törlés
    8. Na nehogy...arpiel!Azt nyugodtan kizarhatod,hogy a HAARP-al babralni lehetne a napot,mert annak az elektromagneseses hatasa,nem erheti el a napot.Tul messze van ahhoz.Na,de hol van Jeromos? O ennek a dolognak az igazi szakértoje.Remelem megjelenik minel elobb es o majd felvilagosit bennunket.
      Egyebként Ria vagyok,en irtam neked azt is,hogy "A teremto Isten akaratatol,arpiel.":)

      Törlés
  14. ha azt akarjuk hogy az ember nagyon hosszú távon is túl éljen, akkor minél hamarabb be kell népesíteni más bolygókat és más naprendszereket, mert gyakorlatilag bármikor jöhet egy kozmikus katasztrófa, nagy meteor becsapódás, elpukkanó nap stb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi a helyzet a Mars kolóniával, amit a következő évtizedben akarnak megvalósítani?

      Törlés
    2. a mars kolóniás ötlet elég gagyinak tűnt és nevetségesen kevés pénzeket adnák rá, ettől komolyabban kellene a kolonizálással foglalkozni

      Törlés
    3. Erősen úgy fest, hogy a NASA-féle marsi bohóckodás csak színjáték, cirkusz a népnek. Valahogy indokolni kell hová folynak el a horror összegű dollármilliárdok. Hogy majd 10-20 év múlva meghódítják a vörös bolygót...? Ja persze... :-)

      Ezzel szemben bizonyítékokat lehet felsorakoztatni amellett, hogy már több évtizede (!) rendelkeznek földalatti bázisokkal a MARSON és a HOLDON, ahol kutatók ezrei dolgoznak (nemzetközi projekt) és együttműködnek idegen civilizációkkal.

      Pl. elég csak ezekre rápillantani:
      -> Robert Dean 2011 Interview - magyar felirat/hungarian subtitle 1/3
      http://www.youtube.com/watch?v=AIdataG9U7s

      -> Bob Dean Awake And Aware 2011 - magyar felirat/hungarian subtitle 1/7
      http://www.youtube.com/watch?v=WLeByPoHyfE

      Már Hitler idejében kidolgozták hogyan lehet kiváltani a Space Shuttle féle "tűzijáték" technikát. Ezek az űrjárművek hasonló tértechnológiai elven működnek mint a fejlettebb földönkívüli társaik.

      Törlés
    4. én pont fordítva látom, a hitleri űrhajós dolgok mind átverés, a holdon és a marson nem csak hogy nincsen bázis, de a holdra mintha nem is mernének menni, mintha az idegenek megtiltották volna a holdra lépést

      Törlés
    5. @Csaba Barát: "én pont fordítva látom, a hitleri űrhajós dolgok mind átverés, a holdon és a marson nem csak hogy nincsen bázis, ..."

      Ahogy jólesik úgylátod. Ha jobban utánanézel talán másképp fogod. ;-)

      Épp a betmenes bejegyzésben hoztam fel az előbb a Gizai piramisok és Washington D.C. kapcsolatát, de a szálak jóval messzebbre vezetnek. Precíz matematikai alapon feketén-fehéren tudományos alapossággal bizonyítható (!), hogy akik a MARSI "vulkánrendszerbe" kódolt üzenetet létrehozták, azok akik Egyiptomban is alkottak.

      -> Földes Attila - http://spear.comule.com/2_7_A-Mars-zenete.html
      -> Matek Kamill - A német körrepülőgépek története (UFO-k a II. Világháborúban) - http://www.youtube.com/watch?v=cXvzZURBEk0

      A mai marsi bázison élő tudósok némelyike csak 2-3 évet töltött ott és azután visszahozták őket ide a Földre. Az előbb linkelt anyagban láthatsz egy ilyen kutatót akinél betelt a pohár és nyilvánosság elé lépett...

      Törlés
    6. Úgysem hisszük el egymás szavát, úgyhogy csak trollkodok kicsit:

      Mars és Hold bázisok, persze, ez a Robert Dean is hasonlóan megbízható lehet, mint Richard C. Hoagland, aki szintén azt állítja, hogy egy titkos ufó bázis van a Holdon és NASA-t egy nácikból, szabadkőművesekből és mágusokból (???) álló csoportosulás alkotja.. :D

      http://en.wikipedia.org/wiki/Richard_C._Hoagland
      http://www.badastronomy.com/bad/misc/hoagland/
      http://www.examiner.com/article/proof-the-bio-station-alpha-secret-mars-base-is-a-hoax

      Egyébként ha anno nem törekedett volna az emberiség arra, hogy meghódítsa az űrt, akkor némelyik mai technológia lehet nem is létezni, pl.: mobiltelefon, számítógép, Internet..

      Jaj de tévedtem mégiscsak itt egy youtube videó a Marsi űrlényekről :D
      http://www.youtube.com/watch?v=8AoAJOF5GVQ

      Törlés
  15. Ti ezeket beveszitek vagy utána olvastok?

    Dr. Magyar László villamosmérnök végzettségű, nem fizikus
    http://www.szkeptikus.bme.hu/borsohanyo/semlegesaram.pdf

    Az a láthatatlanná tévő videóhoz annyit fűznénk, hogy a minősége elég rossz és a láthatatlan szerkót viselő emberen - akit valójában látunk - kívül a többi rohangáló katonát is ugyanolyan elmosódottan lehet látni.

    Ancient Aliens Debunked:
    http://www.youtube.com/watch?v=j9w-i5oZqaQ

    HAARP:
    http://amindenit.blog.hu/2011/07/22/a_haarp_project_osszeeskuves_osszefoglalo
    http://skeptoid.com/episodes/4122

    VálaszTörlés