KÜLÖN OLDALAK ! Ébresztő Filmek Írások ! WAKE UP!

2013. május 7., kedd

Szíria – Izrael: A háború küszöbén? Friss hírek


Éjszakai UPDATE: Ma este (18:45 UTC) Szíria teljesen eltűnt az internetről és megszűnt minden jel, mely elhagyná az országot....  ! Először az alábbi, hálózatokat figyelő oldal vette észre és jelentette, hogy minden jel, ami Szíriából jött, a nullára csökkent, azaz Szíriát elvágták a külvilágtól. 
Mivel elsőre nem szoktam elhinni az ilyen híreket, leellenőriztem a szír kormányzati oldalakat, majd a szír arab hírügynökség oldalát, a damaszkuszi rádiókat, majd az élő kamerákat....

Eredmény: Tényleg semmi, azaz egyetlen szerver sem elérhető és teljes zárlat alatt van Szíria !!! 
Vagyis eltűnt az internetről mindennemű kapcsolata és kommunikációja...
Vagy kívülről vágták el vagy belülről saját védelmük érdekében tették meg ezt a lépést. 
Esetleg olyan zavarást alkalmaznak a szírek, hogy ne lehessen az ellenségnek sem kívülről behatolni, sem bentről kifelé üzenni... Elképzelhető, hogy egy közeledő "vihar" előszele ez a fajta hadművelet......


Vajon Szíria eltűri az izraeli agressziót és provokációt ?


Szíria rakétákat irányzott Izraelre, miután az izraeli légierő csapásokat hajtott végre Damaszkusz közelében, katonai célpontokon, ezzel hadat üzenve egy szuverén arab államnak. Mára az is bizonyossá vált, hogy gyengített urániumot használtak a töltetekben az izraeliek...Rakétaütegeket irányoztak az Izrael által megszállott Palesztina felé is. Közben Izrael Szaud-Arábiával, Jordániával és Törökországgal közös tengelyt akar létrehozni Irán ellen.

Ahogy korábban már írtam és ezt továbbra is megerősíteni tudom csak: Izrael egy globális (regionális) háború kirobbantásán dolgozik már jó ideje, mely elengedhetetlen későbbi tervei megvalósításához és egyben garantálja hosszú távon a zsidó állam biztonságát és terjeszkedésének lehetőségeit.

Szíria, Irak, Irán, Afganisztán és a Sinai-félsziget ebben kulcsfontosságú katonai célpont, amiben jól haladnak, de egyes irányítók szerint nem elég gyorsan....


Ezen tervek elindításában Izrael legalább 1 éves csúszásban van, mert nem sikerült az USA-t teljes mértékben elköteleztetni az Irán elleni támadás megindításához - ezért kezd önálló provokációba, mert tudja, ha a háború beindul, az USA is kénytelen lesz Izrael védelmére kelni.A háttérben óriási harc megy a háborút pártoló és az árnyaltabb megoldásokat kereső erők között. Ami tény, hogy jelentős személyek vannak Izraelben, akik nem akarnak tovább várni és azonnali drasztikus lépéseket fognak tenni...hacsak nem sikerül őket leszerelni "valamivel".

Párhuzamosan az Irán elleni gyűlöletkampány megindításával a világban elindult Szíria mint nemzetállam szétzilálása és polgárháborúba taszítása a már Közép-és Dél-Amerikában megismert CIA módszerek segítségével. Ennek kicsúcsosodását látjuk most. 

Érzéseim szerint pedig hamarosan újra támadást fog indítani a GAZA-övezet ellen is, hogy ezzel is még inkább tüzelje és hergelje az arab országokat és beindítsa a Hamasz jogos megtorlását - amire majd hivatkozni és mutogatni tud. Enélkül csak puszta agresszor marad, mert itt az "önvédelem-kártya" sem nagyon játszható már ki, hiszen a világ népei sem teljesen hülyék. (SBG Buddha)

"A nyugat bajban van Szíria kapcsán. Ugyanis egy valamit tényként fogadhatunk el. Amennyiben nem sikerül Asszadot és rendszerét térdre kényszeríteni, olyan erős orosz-kínai érdekszféra lesz egész Szíria, amivel a Kelet 100 évre bebetonozza magát az arab világ kellős közepére. Jelentős orosz katonai támaszpontokkal, kikötőkkel, ellátó és hírszerző központokkal, libanoni társországgal, közvetlenül Izrael nyakában. Hatalmas feltárt olaj és földgáz mezőkkel, önellátással, és megingathatatlan katonai szövetségesekkel.
Ez maga lenne a pokol kezdete Izrael számára. Márpedig ha Asszad és tanácsadói ilyen okosan sakkoznak tovább, akkor könnyen lehet, hogy ez lesz a végeredmény."(Hídfő.net)


Szíriai források szerint a rakéták „bizonyos objektumokra” mérnének csapást újabb agresszió esetén. Ezen kívül Damaszkusz szabad kezet adott a palesztin csoportoknak, hogy a Golán-fennsíkról hajtsanak végre akciókat Izrael ellen.Izrael a maga részéről a rakétavédelmi rendszerének két ütegét helyezte el a szíriai határnál, válaszként a damaszkuszi reagálásra. Mint ismeretes, Szíriai hadüzenetnek nevezte az izraeli akciót. 
Közben Izraeli nagykövetségek és kirendeltségek riadókészültségben vannak ! A Szíria elleni izraeli agressziót követően a Hezbollah válaszcsapásától félve az egész világban megnövelték a védelmi készültség szintjét diplomata kirendeltségeken és nagykövetségeken !

Szíria „megígérte, hogy megtorolja a Damaszkusz ellen vasárnap reggel elkövetett támadást. A szír kormány egyik illetékese a CNN-nek nyilatkozva elmondta, hogy a katonai kutatóközpont elleni támadás „háborús cselekménynek” minősül, amit a kormány nem vehet félvállról. „Szíria nem olyan ország, amelyik elfogadhatónak tart egy ilyen inzultust és megaláztatást,” mondta Omran Zoabi, Szíria információs minisztere. Zoabi hozzátette, hogy a támadás szélesre tárta az ajtót minden opció előtt.”

A szíriai hadsereg kijelölte a célpontokat Izraelben

A szíriai hadsereg kijelölte azokat a célpontokat Izraelben, amelyeket meg fognak támadni az izraeli hadsereg egy újabb támadása esetén – jelentette be a szíriai állami televízió.
A hadseregnek kiadták a parancsot, hogy válaszoljon az izraeli haderő bármilyen támadására anélkül, hogy erre külön utasítást várna. A kormány továbbá zöld utat adott a palesztinoknak az Izrael elleni támadásra a Golán-fennsíkon.
Damaszkusz Izrael akcióját agressziónak és hadüzenetnek nevezte. Amint Omran az-Zoubi szíriai tájékoztatási miniszter közölte, ez elvezethet egy átfogó háborúhoz a körzetben.
Az izraeli rakétacsapások utat nyitnak bármilyen következménynek a régióban. Ez az akció arra utal,hogy Izrael és a terrorista szervezetek között létezik koordináció.

Jevgenyij Szatanovszkij, a moszkvai Közel-Kelet intézet igazgatója ennek kapcsán kijelentette:

"Mindaz, ami történt akár egy eljövendő iráni – izraeli háború próbájának is tekinthető. Ha az izraeliek viszonylag könnyen fel tudják számolni a Damaszkusz melletti katonai létesítményt, ugyanígy likvidálhatják Irán területén a nukleáris objektumokat. Ezt Teheránban jól tudják."


Kairó elítélte a szíriai területet ért izraeli csapást. Az Arab Liga ugyancsak elítélte Izraelt, és felhívta a Biztonsági Tanácsot, hogy „haladéktalanul cselekedjen a Szíria elleni izraeli támadások beszüntetése érdekében”.


Az izraeli légitámadások Szíria ellen aggodalmat keltenek Moszkvában

Moszkvában különös aggodalmat keltenek az izraeli légitámadások a Damaszkusz külvárosában lévő objektumok ellen, olvasható az orosz külügyminisztérium közleményében.

„A fegyveres összecsapások további ingerlése a feszültségek növekedésének veszélyét teremti meg, nem csak Szíriában, de Libanonban is, vagy a jelenleg viszonylag nyugodt állapotban lévő libanoni-izraeli határon” – olvasható az orosz külügyminisztérium honlapján megjelent közleményben.
Ugyanakkor Benjamin Netanjahu izraeli kormányfő a feszült helyzet dacára is megkezdte hétfőn kínai látogatását. Igaz, elutazása előtt be nem jelentett kormányülést tartott, amelyen jelen voltak a kulcsminiszterek és az erőstruktúrák vezetői. A találkozóról nem adtak ki jelentést. Sőt: egyetlen izraeli vezető sem erősítette meg nyilvánosan, de nem is cáfolta a szíriai területet ért rakétatámadásokat.

Forrás: Oroszország Hangja

68 megjegyzés:

  1. Ez két baráti ország, nem? És mit fog szólni a baráti USA és a baráti Oroszország? Ennyi barát közt az élet is kellemesebb!

    VálaszTörlés
  2. Azért az érdekes lenne,ha Szíria támadta volna meg Izraelt.Szerintem már rég megkapta volna az ellencsapást.Milyen jogon dönthet egy ország úgy,hogy megtámad egy másikat,azért mert a helyzet szerinte azt kívánja.Milyen jogon írt ki ártatlan embereket akárki is?ilyenkor hol van a nagy békebíró USA?Mi a cél,és ki kivel van jelenleg?Magyarország semleges?Olyan érdekes,hogy ezzel az országgal mindig van valami probléma,de senki nem meri kritizálni őket,illetve ha meri akkor rá van sütve a bélyeg,hogy antiszemita.Kérdezem én akinek sok zsidó barátja is van,hogy ha kritizálni merem az izraeli politikát akkor én antiszemita vagyok?Vagy ez a fogalom létezik-e egyáltalán,és esetleg külön lehet választani a globális elittől?Amúgy ha visszaemlékszünk a második világháború történéseire,feltennék egy újabb kérdést--micsoda erő kell ahhoz,hogy az akkor szembenálló orosz és amerikai politika,közösen lépjen fel egy ellenféllel szemben.ez akkor annyira felháborította mindkét hatalmat,vagy valakiknek köze volt hozzá?És ha igen akkor erről miért nem tanulunk?Mi magyarok miért nem tanuljuk a pozsonyi csatánkat,ami az első honvédő háborúnk volt,és az egész nyugatot levertük(mellesleg ha nem győztünk volna,ma nem biztos,hogy lenne magyarság)De visszatérve Szíriához,úgy látom,hogy a gép forog,az alkotó pihen,de hamarosan felébred és rendet tesz,mert sokan nagyon messzire kezdenek menni.Érdekelne a bibliahívők véleménye is,hogy az 1900 2000-évekre mi van megjósolva,mert állítólag minden benne van,de kicsit konkrétabban jó lenne tudni,és nem csak találgatásokba esni.Elsősorban a dátumok érdekelnének,mert én nem igazán találom őket.Én igazából ennyit tudok:ha lehunyom a szemem sötétséget látok--de látom!Ebből a sötétségből Lucifer hozta a fényt,tehát a sötétség az amit megvilágított.de ha ez igaz akkor a sötétség a mi barátunk,hiszen onnan jövünk és oda megyünk szerencsés esetben.És itt jön az újabb bizonyíték,arra hogy létezik--kérdezzetek meg olyan embereket akiknek volt halál közeli élményük vagy visszatértek onnan--lehet buddhista,zsidó,keresztény vagy muszlim,mind ugyanazt fogja mondani aki emlékszik.A vége ugyanaz.a kérdés csupán annyi,hogy ott a sötétségben lesz-e aki világítson,mert az itteni fény már nem szűrődik át,azaz a megkapott sátáni tudásunk ott már nem működik--itt kell majd az igazi fény,hogy jól lássuk azt a sötétséget:)bízom benne,hogy minden embertársam látni fogja akkor,és minden más megvilágítás alá esik:)
    Bocs a sok zagyvaságért,de először írom ki magamból:)

    VálaszTörlés
  3. Egy kis csemege nektek is:D http://ipon.hu/hir/wolfenstein_the_new_order_bejelentes_es_elozetes/25169
    Érdemes megnézni az egyszemes előzetest:D

    VálaszTörlés
  4. Nos a sötétség-világosság, vallások, világháborúk, nagyhatalmak, Szír-Izraeli-Líbiai-Franc'-Német-Amcsi érdekek, zsidó-nemzsidó...
    Bla bla, van téma bőven, amin vitázni lehet... és az időt elütni.
    De minekünk magyaroknak nem a tűzzel-vassal játszadozó nemzetek tettei a legfontosabbak, hanem az, hogy mi lehet a MI szerepünk eme forgószínpadon.
    Nemrég még jobb-baloldali hazai csatározások őrülten értelmesnek hitt elemzéseit hallgathattam, olvashattam a médiából, vagy a kedves ultra-okos embertársaimtól, akik ma már csöndben vannak. És eközben meg szépen elúszott idehaza minden.
    Erre jönnek olyanok, akik a világ dolgait vélik ismerni.
    De mit tesznek ők, a nagyokosok idehaza?
    Elemeznek: Tóra, Talmud, Kabbala, Biblia, Korán, ultra-keresztények meg egyéb tudatlan hinduk, meg tudatlan budhisták, meg tudatlan , meg köcsög, meg sátánimádó, meg egyéb blabla, mint valami kormányszakértők.

    De ha egyszer a WC-ujságolvasásra hasonlító tevénység mellett jutna idő egy kis pártatlan gondolkodásra , egy kis lelki felkészülésre...
    De azt ki kéne ám próbálni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pléhbános: nem kellene vádaskodnod, hiszen Te ugyanazt csinálod, mint azok, akikre fújsz... Nem látom az érvrendszeredben azt, hogy Te mit TETTÉL annak érdekében, hogy a MI szerepünk mi legyen a világ forgószinpadán (sajnos a hangzatos "lelki felkészülés" nem igazán meggyőző számomra)! Például kint voltál e április 21-én a Kásler Árpád féle tüntetésen, mely a Szent Korona Alkotmányának visszaállitását követelte? Ennek az alkotmánynak a visszaállitása ugyanis lehetővé tenné a jelenlegi rendszer felszámolását, a jelenlegi politikai bértollnokok elzavarását és az általuk hozott döntések felülvizsgálatát! Más szemében a szálkát, a magadéban a gerendát sem... Gondolkodj, mielőtt kritizálsz!

      Törlés
    2. Na igen... Tudod GorcsevIván, amikor elhatároztam hogy, elkezdek erre a blogra írni, első perctől tudtam, hogy találkozni olyanokkal, akik nálam sokkalta tapasztaltabb vitapartnerek lesznek. Ahogy olyanokkal is akik vagy nem igen olvassák végig a hozzászólásaimat, hanem az első néhány szó után végigfutnak rajta, és ellentámadásba lendülnek. Vagy van a másik, aki nem érti , mit leírok, és leszólja.
      De még valamit hozzátennék, ilyenkor fájdalmat érzek, mert a vitázás nem visz előbbre. Csak éskizárólag a kitartó komoly LELKI MUNKA. De neked ez a z ötlet nem jött be. Őszintén sajnálom.
      Én nem járok tüntetésre, és képzeld nemcsak tüntetéssel lehet alakítani a jövőnket, hanem másképp is.

      Törlés
    3. Csak nagyon röviden válaszolnék. A Földön élünk, ami azt jelenti, hogy anyagba zárt lelki lények vagyunk. Továbbá azt is, hogy a LELKI MUNKA párhuzamosan kell történjen a CSELEKVÉSSEL/TETTEKKEL. Kb. olyan ez, mint amikor egy vállalkozó tanulmányozza a piacot (analóg a LELKI MUNKÁVAL), döntést hoz (analóg a KOCKÁZATVÁLLALÁSSAL) majd CSELEKSZIK. Ezt követően megfigyeli a cselekvése eredményeit, ismét döntést hoz, majd ismét CSELEKSZIK. Az efféle folyamatos körforgás két okból hasznos: 1. megvalósithatsz valamit, ahelyett hogy egy helyben toporognál, és panaszkodnál 2. TESZTELHETED a lelki munkád eredményét - ugyanis a különféle ideológiák erdejében nem könnyű olyan praktikus lelkiséget kialakitan, amely NEM CSAK ÖNMAGÁÉRT LÉTEZIK, hanem értünk, emberekért. Ennyi.

      Törlés
    4. pléhbános
      Végig olvastam hozzászólásod.
      Ó, látom te ilyen mindenkit felűről szemlélő magányos megmondó lélek vagy.
      Szerinted mélyen hallgatni kéne az embereknek magukban és várni a csodára?Miért ne mondják el az emberek a véleményüket egymásnak,miért ne menjenek tüntetni, főleg most?
      De ezek szerint te is az időt ütöd itt,mikor ide írsz.Vagyis a lelked még biztos nincs magas szinten,mert akkor már a számítógéped,tévéd,telefonod,könyveid a kukába vágtad volna a felesleges írogatások helyett.(A felesleges írogatást magamra és mindenkire is értem:)
      Na de, akkor mi is a szerepünk eme fórgoszínpadon?Valahogy nem találtam rá választ az írásodban.
      Micsoda ócska sztereotípiád van:"WC-újságolvasásra hasonlító tevékenység mellett jutna idő egy kis pártatlan gondolkodásra"Majd amíg te csöndben meditálsz a sötét lelkű megszállók már az ajtódban fognak állni.Nekik mesélhetnél majd a lelki munkáról.
      Első perctől tudtad hogy lesznek tapasztaltabb hozzád szólók. Gratulálok.
      Ha tanácsolhatom, inkább szállj vissza közénk a magasból,még mielőtt nagy esés lesz belőle :)

      Törlés
    5. Nos az a helyzet hogy te nem találtad a választ de ha feljebb görgetsz , akkor találsz olyan hozzászólót, akinek ez nem okozott nehézséget.
      Másrészt a sötét lelkűeket én nem várom tárt karokkal veled ellentétben
      :-S
      És én nem fölülről beszélek, de téged erősen irritál ha valaki olyan dologról beszél, amit nem értesz, és mereven hárítasz. Én nem bántani akartalak, de aki értette, amit írtam az nem sértődött be. :-)

      Törlés
    6. Greeneyes,
      "miért ne menjenek tüntetni, főleg most?"
      Szerintem azért barátom, mert ez egy pontosan kiszámított és megtervezett reakció, amit szintén pontosan kiszámított akciókkal ér el a negatív oldal,- kizárólag negatív energia generálása céljából, ami tovább erősíti őket, ha te ezt esetleg nem is látod-.
      De tedd, ahogy Te gondolod....

      Törlés
    7. plébános
      Viccelsz?Sértődött a nyavalya.Nem tudom hogy te kinek a hozzászólását olvastad feljebb.Ha jól értem Gorcsevlvan sem látott semmi választ a hozzászólásodban és ő sem értet egyet a csak lelki munkával.Szerintem olvasd el még egyszer mit írtál először,mert úgy tűnik mintha nem emlékeznél. Vagy ez a sok lelki munka hatása?
      De ha te ennyire munkálod a lelked,miért olvasgatod ezt az oldalt? Hiszen itt mindig csak rossz hírekről írnak és csak úgy sugárzik a negatív energia.Ez vissza vetheti lelki fejlődésedet.
      Látom azért most már kezd hatni az illuminati propaganda egyeseknél.Én nem akarlak bántani,de amit először írtál,hát...
      Szul than
      Te is csak azért nem mész tüntetni mert nem akarsz nekik negatív energiát küldeni?Nem gondolkodtál azon lehet pont az a céljuk,hogy ne kritizáld őket, ne tüntess ellenük csak várd türelem mi lesz a sorsod.A pozitív energiád nem biztos hogy elég lesz ha terveik szerint alakulnak a dolgok.Csak egy példa: a lakhelyem megyeszékhelyen pontosan egy tüntetés hatására lett leállítva egy fideszes hazaáruló polgármester akinek terve volt egy cionista agyrém megvalósítása a város szívében.Aki úgy megijedt több száz ember láttán(kapta a negatív energiát rendesen) a polgármesteri hivatala előtt,hogy még azt sem tudta melyik városban van.És azóta sem mert próbálkozni.Ráadásul,ahhoz képest hogy nálunk nincsenek komolyabb tüntetések(nem küldjük a negatív energiákat) mégis egyre erősödik az fránya háttérhatalom.
      Egyébként meg ha így gondolkodtak volna elődeink ahogy ti is már régen nem léteznénk,mert ugye a sötét erők nem csak a 20.század óta léteztek.
      Ne aggódjatok, a negyedik dimenzió szörnyei nem a tüntetések hatására erősödnek,hanem mikor ártatlan emberek, főleg ha gyerekek és nők halnak meg.

      Törlés
  5. Az ellencsapás elindult. Egyiptom felől megtámadták Izraelt



    a sáskák.

    Jó étvágyat kívánok! Milyen kár, hogy a sáskák csak növényevők!

    http://www.hidfo.net/2013/05/08/naci-saskak-pusztitanak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Természeti zavargások ??? - avagy a természet fintora ??? - VÁLASZCSAPÁSKÉNT ...

      Nagyon jó a cikk !!!

      Törlés
  6. Ezek nem antiszemita sáskák. Allah bosszúálló serege.
    Jahova hol van ilyenkor ? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizonyára fél a sáskáktól, ezért elmenekült. Arachnofóbia?

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    3. Vagy lehet, hogy inkább elbújt szégyenében - zsidóknak annyi fegyvere van - nincs már rá itt szükség ;)
      Ha csak belegondolok, hány tízmillió muszlim imádkozik, szórja az átkot Izraelre - nem kis szellemi teljesítmény. Egy ima - egy sáska :D

      Törlés
    4. Ti tényleg tök sötétek vagytok. Gúny, irónia, káröröm. Ezt tanultátok a "megvilágosodásból" ? Ez a tudatosság ? Vagy csak a szellemi apátok gyermekei vagytok...Hajrá ezotéria ! Gratula okkultizmus !
      Kiállítottátok a bizonyítványt. Bukta.

      Törlés
    5. Ja, ha meg érdekel egyáltalán itt valakit a feldobott téma, hát nem jött be semmi (egyenlőre).

      Törlés
    6. Én még nem vagyok felvilágosodott ha az lennék segitenék neked is kijutni a sötétségböl. Jézus is egy tanito volt de ezt neked nem is szeretném ecsetelni mert otthon vagy a témában. Mond meg eddig mit tanultál és mit viszel végbe a tanitásábol? Magyarul hogyan gyakorlod az ö tanitásait? olvasgatással?

      Törlés
    7. A humor emberi jelenség, ember mivoltunkkal szembesít bennünket, a kudarccal való szembesítés kegyelmi formája.

      Törlés
    8. http://www.youtube.com/watch?v=Nh7UgAprdpM

      Egy kis humor.

      Törlés
  7. Inkább nézzétek meg jelen pillanatban a Google.hu-n a videót. Érdemes elindítani és felfigyelhettek egy-két szabadkőműves szimbólumra, mint pl. a piramis, a két oszlop között:D Derűlátós jóestét kívánok az ébredőknek:D

    VálaszTörlés
  8. http://labs.umbrella.com/2013/05/07/breaking-news-traffic-from-syria-disappears-from-internet/
    "csak" 19 óra 27 percre tűnt el Szíria

    VálaszTörlés
  9. Ostoba izrael hergelje csak az arabokat, majd megnézzük mi lesz ha véletlen Szíria és Irán indít egy ellentámadást, ráadásul számíthatunk több millió anonymousos aktivistára is, a háttérből pedig az orosz medve és Kína is Iránt fogja támogatni. Remélem porig rombolják fosraelt, mert már itt az ideje.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "Remélem porig rombolják fosraelt, mert már itt az ideje"

      Szerintem pont ez a terve a háttérhatalomnak. Ezek az égbekiáltó arrogáns pofátlanságok és provokációk mind erre utalnak. S emlékeztetnék mindenkit, hogy az "oszd meg és uralkodj" taktikáját nem a zsidók találták ki, ők csak elszenvedői (lesznek), mint ahogy a többi nemzet is, ha így haladunk...

      Törlés
    2. Mazsola
      Írod:"nem a zsidók találták ki, ők csak elszenvedői" Mi???
      Miért van az hogy a rejtés háttérhatalom szereplőiről mindig kiderül hogy zsidó?Ne hogy azt mond, hogy csak annak mondják magukat,mert ez a trükkjük.
      A zsidók akkora szenvedők hogy már egész Európa az ő kegyeit keresi.Csak nekünk hivatalosan! évi 1,5 milliárdba kerül a szenvedésük.Ki is akarja megtámadni Iránt,csak mert nem esik hasra előttük?Ki gyilkolja halomra a palesztinokat?Ne hogy azt mond hogy a háttérhatalom ül a tankokban és a hátérhatalom húzza meg a ravaszt.Láttál már örömködő zsidó sorkatonákat egy Palesztinába kilőtt rakéta után?
      Persze ha majd valamelyik provokált ország bevág nekik egy nagy rakétát,rohani fognak ide, mint üldözött menekültek.Nekünk meg majd be kell fogadni őket ugye.
      Szerinted ki tartottak itt konferenciát a hét elején?A rejtés háttérhatalom?Annyira rejtés volt hogy a fél várost lezárták.Nekik az a szenvedés ha valamelyik ország nem térdel le előttük.
      Persze ha zsidó vagy nem lepődök meg a hozzászólásodon.

      Törlés
    3. Nem vagyok zsidó, és finoman szólva meglehetősen nem kedvelem őket, viszont látni kell, hogy a világszerte agyonreklámozott filoszemitizmus (hollókoszt ipar keretében) és ennek ellentéte az antiszemitizmus egy briliánsan megalkotott terv része, ami az oszd meg és uralkodj taktikára épül - ez viszont a "rómaiak" ismérve, akik viszont Egyiptomban tanulták a mesterségüket (talán érdemes elgondolkodni rajta miért van minden háttérhatalmi fővárosban piramis és obeliszk). A háttérhatalomnak teljesen mindegy milyen ideológiák vagy faji, vallási különbségek miatt gyűlöljük egymást, a lényeg a folyamatos "negatív energiák" táplálása a rendszerbe, aminek válaszreakciói általában szintén negatívak (félelem, gyűlölet, háború stb.), amiből viszont egyedül a háttérerők húznak hasznot, ez tartja életben őket. Épp elég átlag zsidót ismerek személyesen ahhoz, hogy tudjam mennyire anyagiasak, arrogánsak és gőgösek tudnak lenni, sőt általában jellemző rájuk, hogy mindenki mást őket szolgáló állatnak néznek, viszont ők is csak emberek és vannak közöttük kifejezetten jó emberek is. Gyarlóságuk miatt tehát nem érdemes őket elítélni kollektíven (mint ahogy semelyik népet sem), mert ennyi erővel ugyanúgy meg lehetne ítélni minket is a politikusaink, vagy a sok kopasz maffiózó és külföldön garázdálkodó "magyar" tolvaj miatt - persze mondhatnánk, hogy ezek nem igazi magyarok, rendben, elfogadom, de mégis ez a kép alapján ítélnek meg minket sokszor, ami nem esik jól igaz? Fontos, hogy ki, honnan, milyen képet kap...

      folyt...

      Törlés

    4. Nagyon nem szabad elfelejteni, hogy szinte minden hír (még az is amit a kurucon olvasunk!) a háttérhatalomtól érkezik, megfelelően szűrve, csúsztatva, adagolva a negatív és manipuláló energiákat, a hírszerkesztőknek meg már csak az adott közlő médium "arculatára" kell ügyelniük, hogy a törzsközönség szájíze szerint legyen adagolva. Tök mindegy melyik hírportált olvassuk, szinte mindegyik az MTI, a Reuters, vagy az AP hírügynökségtől veszi a komolyabb híreit, az utóbbi kettő a média túlnyomó többségének szállítja a híreket, és egyértelműen róccsild kézben van, akikről elmondható, hogy kb. annyi közük van az eredeti zsidókhoz, mint nekünk a finnekhez. A háttérerők operatív irányítása többségében "kazár" zsidók kezében van, nekik egész más a történelmük, mint a szemita zsidóknak (lásd Benjamin Franklin kongresszusi beszédét), és érdemes észrevenni, hogy a kazárok milyen ügyesen építették ki ezt a zsidó kultuszt, amit vagy imádsz és akkor bekebeleznek csicskának, vagy utálsz és akkor megbélyegeznek vagy kinyírnak. Oszd meg és uralkodj. És ez ugyanúgy igaz a hétköznapi emberekre is, még ha zsidók is, tök mindegy nekik. A megtervezett II. vh-ban is ez az elit ugyanúgy beáldozta a kis zsidókat (és most itt nem a valós létszám számít), mint bárki mást. Mostanra meg elérték, hogy a világ ebből a szempontból nagyjától két részre osztható: zsidópártiakra és a zsidókat gyűlölők táborára. És nem csak azért mondom, hogy az átlag-zsidók is elszenvedői a háttérerők tevékenységének, mert a tudatosan és tervezetten szított zsidógyűlőlet megfekszi a gyomrukat, hanem mert úgy tűnik elő van készítve a terv egy második hollókosztnak, csak most a "szentföldön". És igen, jól látod, ha ott forrósodik a talaj, és mintegy "véletlenül" beáldoznak néhány újabb százezernyi zsidó lakost, akkor meg lesz az alapja a további lépéseknek: válaszcsapások, III. vh., nyílt ideköltöztetés, stb, de nehogy azt hidd, hogy az ott élő zsidók többsége nem szeretne ottmaradni. És az is igaz, hogy az ott élők többsége nem szeretne háborúzni tovább, de mint ahogy mi sem tudunk mit kezdeni a háttérerőknek behódolt lakáj elitünkkel, úgy ők sem, de a "kis" ember ott sem sokkal rosszabb mint itt. Az izraeli hadsereg persze egész más kérdés, hiszen az is, mint a világ összes hadserege kontraszelektív, és az egész kiképzés arról szól, hogy építsék le az ember személyiségét, empátiáját és toleranciáját a nullára, és onnan építsenek fel egy gondolkodás-mentes gyilkológépet. Nincs ez másképp másik hadseregben sem.

      Túl hosszú voltam, a lényeg amit szerintem érdemes észrevenni, hogy az egész zsidó kérdés mögött a tenyerüket dörzsölő háttérhatalom áll, akiknek operatív szintjén valóban sok a zsidó (bár inkább kazár!) viszont meggyőződésem, hogy a valódi döntéseket embernél magasabb szintű negatív entitások hozzák. Ha érdekel olvasd el ezt a mesét:

      http://www.mazsolameseszoba.blogspot.hu/2012/11/a-birodalomepitos-jatek.html

      Törlés
    5. Mazsola, ritkán szólok be(le), de most kénytelen vagyok. Kérlek, olvasd el ezt, ha még nem lenne meg:

      1. "A globális propaganda része, hogy az askenázi zsidó elitet a kazár néppel hozták összefüggésbe, és kizárólagosan vádolják a világuralmi törekvésekben, de ez több, nem csak genetikai tény miatt is ellentmondásos. Lényegében a propaganda hadjáratnak köszönhetően mára már ott tartunk, hogy mindenki felelős csak épp a vérségileg is zsidó elit nem."

      2. "A jelenlegi vezetőréteg pontosan úgy viselkedik, mint bármilyen más valaha létezett birodalom uralkodórétege: tudatosan gyártja maga körül a mítoszokat és legendákat a hatalom megtartásának az érdekében. Ennek köszönhető a globális elit földönkívüliekkel való azonosítása, vagy olyan nemzetközi pénzügyi csoportosulásként való bemutatása, mely népi hovatartozástól függetlenül működik együtt egymással. További klasszikus propaganda módszernek mondható, amikor a háttérhatalom összetételét olyan népekkel azonosítják – gondolok itt a kazárokra – mely állításokat történelmi forrásokkal nem lehet alátámasztani. Ezek a módszerek nagyszerűen alkalmasak arra, hogy nevetségessé tegyék azokat a történészeket, kutatókat, írókat, akik tényekre alapozzák az állításaikat, és kiválóak arra is, hogy elijesszék az ébredező embereket az igazságtól."

      Törlés
    6. Én meg inkább azt gondolom, hogy pont amivel kiverik a szemünket (mindennapos zsidó ajnározás, vagy épp szidás) azzal nem szabad túl sokat foglalkozni, mert pont ez az elterelés. Ha észreveszed bedobták az alternatív médián keresztül, hogy - most épp - a zsidókat kell utáljuk minden bajunkért. Ismétlem: ezeknek tökmindegy ki kivel baszakodik, a lényeg az örökös konfrontáció, ellenségeskedés, utálat, és minden más negatív érzelem, mert ez táplálja őket.

      Én is látom mi folyik itthon, és a Közel-keleten, de szerintem ez mind csak a felszín, a megosztás verbális és gyakorlati alkalmazása, a lényeg, hogy örökösen lefoglalják az érzelmeinket, gondolatainkat, örökké harcoljunk, hőbörögjünk valaki(k) ELLEN, és sosem a saját belső lelki tisztításunkkal legyünk elfoglalva.

      Nekem mindegy ki mivel köti le az energiáit, csak azt tudom elmesélni én hogyan emelkedtem felül ezeken a szarságokon, és határozottan állítom, nem lett rosszabb az életem tőle. :)

      Törlés
    7. Mazsola ! Szerintem csak részben van igazad! A tömeg terelése, frusztrálása ennél azért bonyolultabb. Inkább folyik az arab világ elleni a propaganda, mint a zsidó ellen. Persze itt magunk között és ilyen blogokon más a helyzet. De az európai és amerikai átlagemberben ezek a kérdések nem annyira megválaszoltak, mint bennünk.Csak az amerikai filmeket és a mainstream médiát nézve szerintem ez inkább a muszlim kultúra ellen folyik (régóta).Az arab világ elmaradottsága, ideológiai rezervátumban tartása, és az ott fortyogó, nyugatellenes indulat tudatosan van szinten tartva a civilizáció ezen -USA/EU- részén. Itthon pedig az elszegényítéssel, munkanélküliséggel, a mindennapos megélhetési gondokkal pedig elveszik az emberektől az ébredés utáni vágyat, és szépen beterelik őket egy jól kontrollált globális egységbe, ahogy eltervezték. És ha szükséges - ahogy Bostonban - majd itt Európában is nyomatékosítják a terrorizmus rémét.
      De abban igazad van, hogy a negatív érzelmekkel való lefoglalás testi-lelki szinten nekik dolgozik, és ezt nem szabad hagyni.

      Törlés
    8. Még annyit hozzátennék, hogy a globalizmustól nem kell félni, hiszen ez egy természetes folyamat ahogy ahogy a falak és határok leépülnek az emberek között mind fizikailag és ideológiailag, ahogy közelednek egymás felé. Ez egy jó dolog, ez is velejárója lenne a szellemi ébredésnek .
      A probléma az, ahogy ezt egyesek irányítani akarják különféle ideológiai megosztásokkal, manipulációval, ellenségkép irányítással a szórakoztatóipar által olyan szinten, hogy az már tényleg ördögi, a lényeg, hogy a szabadság illúziója meglegyen.

      Törlés
    9. Azért a hátrányok mellett - mint mindenben itt a dualitás világában, - ebben a háttérhatalmi játszmában is van számunkra előny. Sokáig aggódtam azon, hogy jaj milyen szemét dolog ahogyan "szabadkőművesség" a nemzetek ideológiai rombolásával szép fokozatosan leépítik az identitást, a hovatartozást, és egy identitás-zavaros, gyökértelen, irányítható zombi masszát gyúrnak az emberiségből - de aztán rájöttem, hogy kettőn áll a vásár. Ha valaki nem a csak a negatív részére koncentrál ennek az igyekezetnek, akkor még javíthat is a jellemén. Mire gondolok? Például arra, hogy magyarként sem szabad elítélni másokat a bőrszínük, vagy bármilyen különbözősége alapján. Miért kellene soviniszta fajvédő, vagy idegengyűlölő legyek, csak mert egy nemzet tagja vagyok? Egy bizonyos szellemi szint felett már nem számítanak a nemzeti hovatartozások, és semmilyen más megkülönböztetések, mert mindenkiben Isten teremtményét látjuk. Nem a különbségekre hanem az azonosságra érdemes koncentrálni, és elnéző lenni az úton nálunk még "hátrébb" járó embertársunk felé. Persze ennek is vannak finom rétegei és határai, meddig toleráljuk a "másságot", ennek a határnak, az arany középútnak a megtalálására talán a legcélravezetőbb hozzáállás az "élni és élni hagyni". Befogadni, de nem engedni élősködni. Elfogadni a másik valláság, világnézetét, de tanítani ha engedi.
      Vagy valami ilyesmi. :)

      Törlés
    10. Ez így igaz ! Az éberség ezért fontos, mert különben úgy megvezetnek minket, hogy még azokat is ellenségnek nézzük, akik lehet, hogy a barátaink.

      Törlés
    11. A globalizmus nem baj, de az "amerikalizálódás" igen, és ne azt terjesszék hogy jó buzinak lenni meg hasonló "liberális" agymenéseket.

      Törlés
    12. Kedves hulivuli és lollol! Én azért "félnék" a globalizmustól is. Nem hinném, hogy természetes folyamat lenne, különös tekintettel arra, hogy a világ tapasztalt külső változásai szoros összefüggést mutatnak az ember belső tudati alakulásaival. Jelen állapotok pedig egy gyökerét és igazi lényeglátását vesztett, erősen zuhanó ember képét mutatják. Ennek az állapotnak pedig a matematikai egyenes a szimbóluma (nincs középpontja, nem tudja honnan hova megy, úgy akarja a végtelent elérni, hogy arra elvileg sem képes, nincs minőség csak mennyiség és sebesség) Ez a globalizmus rövid ontológia képlete. Maga a hőhalál. Ezzel szemben áll az egyetlen tartósan fenntartható modell: egy spirituális középpont köré rendezett sokszínűség, amely a körrel szimbolizálható. Az élet problémáit nem lehet megoldani az élet szintjéről, csak az élet felettiből. Csak így valósítható meg az igazi sokszínűség, sőt meg is követeli a minőségi differenciálódást. Ezt írják le a következő aforizmák: "csak a differenciált ember lehet integrált", vagy "a meg nem különböztetéshez a megkülönböztetésen keresztül vezet az út"

      Törlés
    13. "csak a differenciált ember lehet integrált" - Ez így igaz !
      "spirituális középpont köré rendezett sokszínűség" -az meg benned van !
      A globalizmus azért jó, mert kikényszeríti az emberből tudatának változását.A spirituális - finális szemléletmód tudja, hogy a földi élet csak egy tanulási folyamat, és a gyökeres földi változások így is úgy is kikényszerítik a megújulást. Ezt mondják a háttérerők is, mert ki- fel akarják használni azt a saját céljaikra. A változások ellen nem lehet tenni, az őskori hagyomány ezt elég jól leirja, ezeknek le kell futnia.
      Ezért nem lehet zsigerből, érzelmi alapon politizálni (mint pl. a jobbik) mert az elit felhasználja azt -akció-reakció-megoldás- alapon. A problémát nem lehet megszemélyesíteni, egy fantomot üt mindenki, mivel a háttérerők (a nevükben is benne van, nem láthatóak) elég kifinomultan ideológiai és szellemi gumicsontot dobálnak az emberek elé, összeugrasztanak népeket, embereket ha kell.
      Ezért jól írtad, az embereknek belülről kifelé és nem fordítva kell a változást elérnie.

      Törlés
    14. Ebben az összefüggésben tényleg jó a globalizmus. Kiegészítve azzal, hogy még a korábbi, kedvező megalapozottságok ellenére sem borítékolt az üdvösség, hiszen annak a világnak, amelybe belevettként találjuk magunkat (szamszára) egyik fő jellemzője, hogy ha nem uraljuk a léthelyzeteket, azok fognak uralni minket. Könnyen el lehet sodródni. Kétségtelen, hogy az Aranykorban kicsi volt az inspiráció, de nagyok a lehetőségek, míg a jelenkorban éppen fordítva. De mire is? Az eredeti centrális állapotunk helyreállítására.
      Amit a politika hozzáállásról írtál, annyira találó, hogy talán még nem is olvastam ilyen lényegre törő megvilágítást. Ezt azonban megérteni és átlátni már nem elég a darwinista-progresszionista szempont, hiszek ezt is a háttérhatalom öntötte ideológiai formába, pont a lényeglátás elfedésére.

      Törlés
    15. Az Aranykorban azért volt kicsi az inspiráció, mert az emberek tudata nem volt elég fejlett hozzá, a lehetőségek valóban nagyok voltak, de csak bizonyos beavatási helyeken, és csak azok számára, akik elég érettek voltak rá.
      Ma sajnos szintén kevés az inspiráció a szellemi sötétség miatt, de a fizikai változások kényszerítő erővel bírnak majd. A lehetőségek viszont nagyok, mert minél nagyobb a sötétség, annál inkább túlárad a kegyelem.Szinte érzékelhető, kézzel fogható. Ez nagy titok, egyetlen szent könyv sem írja le ezt, milyen könnyű pont most azon az úton végigmenni, amit megjárt előttünk az Igaz Ember. Csak annyit kell tenni, mint elengedni, nem ragaszkodni olyan dolgokhoz, amihez a sötétség is ragaszkodik, amivel manipulálja a mai embert, és ezáltal megjön az az égi béke, ami mindig is sajátunk volt. Nem véletlen, hogy ebből akarnak mindenáron kibillenteni.

      Törlés
    16. Egyetlen könyv sem írja le, viszont egyre többen beszélnek róla. Erről beszélt korábban Eckhart mester, közelmúltban Ramana Maharshi, mostanság Eckhart Tolle , illetve a dzsocsenről manapság megjelent több írás is. Ez is a kegyelem egyik formája. Klasszikus értelemben ez misztérium árulás, de mégis meg kell tenni. Mint minden nagy dolog esetében, itt is érvényes a metafizikai paradoxon: amennyire könnyű, annyira nehéz ezt "megtenni". Látszólag jól elmásztunk Szíria témájától. Látszólag...

      Törlés
    17. Elírtam. Helyesen: dzogcsen

      Törlés
    18. Misztérium csak addig volt, amíg az Igaz Ember el nem jött. Azóta már nem az, bárki hozzáférhet, akár az egyiptomihoz, akár a többihez. Ez a probléma a vallásokkal, félelemben tartják az embereket, nem tarták arra érdemesnek őket, hogy a saját józan eszüket használják.
      Ehhez egy kis történet:
      Az ördög egyszer a barátjával sétált. Megpilantottak egy embert, aki éppen lehajolt, s felvett valamit az útról.
      - Mit talált az az ember ? - kérdezte az ördögtől a barátja.
      - Az igazság egy darabját. - válaszolta az ördög.
      - És nem zavar ez téged ? - kérdezte a barát.
      - Egyáltalán nem - mondta az ördög - Hagyom, hogy vallást csináljon belőle.
      (A vallás nem más, mint az Igazságra mutató jelzőoszlop. Azok az emberek, akik állhatatosan belekapaszkodnak, képtelenek közelebb kerülni az Igazsághoz, mert az a téves képzetük támad, hogy már birtokában vannak.)
      Anthony De Mello/A madár dala

      Törlés
    19. Mazsola
      Értem én hogy mit akarnak itt többen mondani a nagy békéről és boldogságról,szellemi felemelkedésről amire mindenki vágyik.
      De ahogy olvasom miket írsz itt...
      A holoka, hogy jön össze az oszd meg és uralkodj taktikával?A holokához semmi köze a magyar népnek csak egyszerűen ránk meg más országra is erőltetik.Semmi köze nincs a megosztáshoz,mert nem él itt annyi zsidó hogy megosztásról beszéljünk.A magyarok között meg már jóval többnek van és lesz tele a t...,mint annak aki helyesli.Ha a digókat vagy a csőcselék bevándorlókat említetted volna, amiket tudatosan betelepítettek a cionisták minden EU országba.Na ez az oszd meg és uralkodj taktika.
      Akkor szerinted örömmel kell fogadni és szeretni kell ezeket,mert így sok pozitív energia lesz?Mert ha csak közömbös vagy feléjük akkor már az is negatív energia!Szerinted mikor Magyarországot megtámadták az osztrákok vagy a törökök akkor a Magyaroknak tárt karokkal kellett volna várni őket,hogy nehogy negatív energiát küldjenek a hátérhatalomnak?Mert ők vétlenek, csak a hátérhatalom használja őket.Vagy csak azért mert biztos vannak közöttük jó törökök vagy jó osztrákok?
      Az ország megítélésbe nem megyek bele,mert te mit dolgok mögé látó,látszik hogy a csak a média által terjesztett szemszögből látod.Szerinted a környező országokban élő emberek nem látják mi történik?Próbálj beszélni néhány igazi osztrákkal vagy bajor némettel,de akár egy német törökkel,hogy mit gondolnak.Lehet meglepődnél.










      Törlés
    20. Mazsola
      Ne is haragudj de amiket itt össze írtál...
      Akkor miért olvasod ezt az oldalt?Szerinted ezen oldal honnan szedi információit???Buddha minden témának a helyszínén személyesen tájékozódik??Vagy az ő infói tuti biztosak?
      Na a akkor például a kuruc infó.Te olvastad már egyáltalán?Mert úgy tűnik nem nagyon.Ha olvasnád láthatod mindig a hírek végén oda van írva honnan vette át.Akkor is mikor hazai index,origó,blikk,stb.Nem véletlenül írják oda!Nehogy azt mond hogy a hazai híreket is a reuters meg az ap adja?Főleg amikor helyi eseményekről írnak.Azért te már rendesen meg lehetsz zavarva ha már a valóságot sem hiszed el.Persze lehet és kell is kétkedni,de a jelen helyzetben most nem ez a lényeg.Mert azért csak te is kilépsz az utcára és csak látsz valamit abból ami közvetlen környezetedben történik.A kuruc infó a Jobbik vagy a gárda,stb nélkül is a helyzet egyértelmű.
      A rócsildok meg a sorosok a rokefelerek,stb csak azért mondják magukat zsidóknak mert akkor utálni fogja mindenki a zséket?Ekkora hülyeséget.Érdekes, sosem halottam egy zsidót sem tiltakozni ez ellen,sőt sokan még büszkék is hogy saját fajtájuk.Na meg a kazár meg szemita.Én ebbe nem mélyednék bele.Mert te honnan tudod,hogy ezeket nem az illuminati terjeszti?Az sem véletlen hogy több ezer éve mindenhonnan kiutálják őket és elűzik.Hiába kreáltak maguknak országot,nem csak az a gond hogy már lelakták,hanem hogy a világzsidói nem akarnak oda menni.Mert zsicó a zsicón élősködni nem tud.
      Ajánlom, olvasgass 1939 előtti magyar újságokat miket írnak az akkori zsidó helyzetről.Akkor még hírre hamva sem volt holokának.A kuruc infó is sokszor közöl.Persze mondhatnád hogy biztos szemezgetnek.Akkor olvasgass korabeli zsidó újságokat,de akár zsidó vicc lapokat.Érdekes dolgokat találnál.
      Persze vannak közöttük jó emberek is,bár ez az éles határ egyre haloványabb.És igen ha kell beáldozzák egymást is.És egymásnak is esnek a hatalomért.Lásd az aktuális:feldmájer vs.elize
      Te is itt az antiszemitizmus maszlagot(amit a cionisták találtak ki) erőltetted a helyett látnád a helyzetet. Nem tudom mit mondasz itt össze...Régen is voltak nemzetek közötti keveredések és betelepítések.Lásd:sváb,tót,szlovén...És mégis Magyarok lettek és magyarnak mondják magukat,mert elfogadták és beilleszkedtek. Mert úgy lenne illendő hogy amelyik országba letelepedni kívánsz,annak tanuld meg a nyelvét és kultúráját, fogad el szokásait. Az általad emlegetett "hátrébb" járó embertársaid nem akarnak és nem fognak veled azonosulni és téged elfogadni.Arról nem is beszélve hogy többszáz évük volt rá. Hiába tekintesz rájuk isten teremtményeiként,nézel el nekik mindent és küldöd nekik a pozitív energiádat hogy felemeld őket.Ők elszívják te meg mész a levesbe.Főleg ha közben egyfolytában az azonosságot keresed bennük.
      Írod:"Befogadni, de nem engedni élősködni. Elfogadni a másik valláság, világnézetét, de tanítani ha engedi."Akkor ez most hogyan?És ha élősködni jött ide és nem akar tőled tanulni és szarik a négyzetedre? Amíg te keresed az arany közép utat addig szépen rátelepednek a fejedre.Próbálj meg a nagy elfogadó demokratikus izraelben magyarkodni,hát nem garantálom,hogy épségben hazaérnél.Te fordítva ülted meg a lovat ember.Talán nem a betelepedőnek kellene tiszteletben tartani az adott ország szokásait és alkalmazkodni.
      Úgy látom te már rendesen bekajáltad a cionista propagandát.Annyira hogy már tünetei vannak.

      Törlés
    21. Greeneyes.
      Látom, Te már értesz mindent.:)
      Akkor egy kis hard ezo, csak neked:
      Főnök, főnök, találkoztunk az ellenséggel, és képzeld, mi voltunk azok...

      Törlés
    22. Nem rossz, de az igazi hard ezo itt kezdődik: A gurut kérdezi a tanítvány. Mi az élet értelme ? Válasz - fogalmam sincs. /Minden tudás tudatlanság (avijja), a nemtudás megvilágosodás/ :D

      Nevetséges, de igaz - emberi fogalmaink nélkül persze :D

      Törlés
    23. Szul than
      A jelen állapot szerint egy kicsit módosítva, ha nem haragszol.
      Valamikor a 22.században:
      Khon droid rohan Grün fél-cyborg parancsnokához.
      Parancsnok,parancsnok,találkoztunk az antiszemitákkal,és képzelje,mi voltunk azok...

      Törlés
    24. Írod: " Remélem porig rombolják fosraelt, mert már itt az ideje." - lollol 2013. május 9. 1:16- kori h.sz-odban.

      Csapda - az agresszor szintjére süllyedés.
      A "fejétől bűzlik a hal" - ezért B. Netanjahu-t kellett volna már rég leválasztani a gazdatörzsről...
      - hogy ne élő-s-köd-hessen tovább...

      Törlés
  10. pléhbános: nem kellene vádaskodnod, hiszen Te ugyanazt csinálod, mint azok, akikre fújsz... Nem látom az érvrendszeredben azt, hogy Te mit TETTÉL annak érdekében, hogy a MI szerepünk mi legyen a világ forgószinpadán (sajnos a hangzatos "lelki felkészülés" nem igazán meggyőző számomra)! Például kint voltál e április 21-én a Kásler Árpád féle tüntetésen, mely a Szent Korona Alkotmányának visszaállitását követelte? Ennek az alkotmánynak a visszaállitása ugyanis lehetővé tenné a jelenlegi rendszer felszámolását, a jelenlegi politikai bértollnokok elzavarását és az általuk hozott döntések felülvizsgálatát! Más szemében a szálkát, a magadéban a gerendát sem... Gondolkodj, mielőtt kritizálsz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves GorcsevIvan!

      "Ennek az alkotmánynak a visszaállitása ugyanis lehetővé tenné a jelenlegi rendszer felszámolását, a jelenlegi politikai bértollnokok elzavarását és az általuk hozott döntések felülvizsgálatát!"

      Csak annyi lenne a kérdésem,- pénz, paripa, fegyver rendelkezésetekre áll-e?

      Törlés
    2. Bizony. Felkészültünk-e arra, hogy a Történelmi Alkotmány érvénybe lépése után 24 órával amerikai és izraeli drónok vadásznák le útközben és otthonaikban a karizmatikus vezetőket (mint a világ legveszedelmesebb terroristáit)? Egy héten belül 200 ezres katonai erő szállná meg az országot. EU: "Nem tűrhetjük, hogy Európában fasiszta állam jöjjön létre", Obama: "Magyarországot akár katonai erővel is vissza kell vezetni a békeszerető, demokratikus nemzetek sorába", Robert Fico: "Fínsko-maďarský fašistický barbari" Ne legyenek kétségeink: így reagálnának. Nézzétek meg, fogy az (ál)forradalmi kormány (ál)intézkedései mit váltottak ki Európában. Pedig ezek hol vannak a Szent Korona eszmeiségétől....

      Törlés
    3. Na igen! A "pénz, paripa, fegyver" csak a hatalom átvételéhez lenne (talán) elég, nem a megtartásához...

      Törlés
    4. viator teljesen egyetértek a véleményeddel, ez az, amivel minden magyarnak tisztában kellene lennie, hogy megtalálhassuk a megoldást! (ha van egyáltalán...)

      Törlés
  11. Kásler menjen politikusnak legalább lenne egy halvány remény sugár kire is szavazzak.

    VálaszTörlés
  12. D.N.S Káslert a politikába küldeni annyit tenne, mint Téged a diliházba (és itt nem bántani akarlak). Ugyanis a jelenlegi politikai rendszer úgy van kitalálva, hogy a hozzá hasonló igaz emberek teljesen ellenséges közegbe kerülnének, ha egyáltalán be tudnának kerülni (például a Jobbik is csak azért került be, mert a liberálisok által futtatott párt, melynek feladata a megfelelő szintű antiszemitizmus biztositása).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gorcsevlvan
      Az írásod elejével egyetértek,de a zárójeles utolsó mondatod...
      Miféle megfelelő szintű antiszemitizmusról beszélsz?Na ne.
      Szerinted a Jobbik provokálja az embereket?A Jobbik szervezi a holokauszt emléknapokat?A Jobbik vezetné be a kötelező iskolai holoka kirándulást?A Jobbik szavazta meg a holoka kárpótlást?A Jobbik újíttatja és épít új zsinagógákat milliárdokból jövőre?A Jobbik az aki minden nap térdre esik a zsidók előtt?A Jobbik szervezi minden évben az élősködök menetét?Én már előtte is tudtam,meg mások is, hogy a parlament tele van zsidókkal még mielőtt Gyöngyösi Márton szóba hozta volna.

      Bocs de kijavítanám amit írtál:például az mszp vagy a fidesz csak azért van bent,mert a liberálisok által futtatott párt, melynek feladata a megfelelő szintű antiszemitizmus biztosítása.
      Nem kell Jobbik ahhoz, hogy lássák a Magyar emberek, mit művelnek a zsidók és eszközeik a cigók az országunkban.
      Én nem védem a Jobbikot,mert van sejtésem nekem is hogy hogyan kerülhetett a parlamentbe.De azt nem értem te miért bennük látod a problémát.Talán ők adták el az elmúlt 23 évben az országot?
      Ahogy látom a sok illuminati maszlagtól már vannak aki nem látják a valós problémákat.Ez a hátérhatalmasdi és illuminati csak arra van kiokoskodva hogy elterelje a figyelmet a lényegről.Nekem most már ez az egész egy tragikomédiának tűnik.Mindig bedobnak valamit:hogy na, ki találja meg a filmben,reklámban,hírekben,plakáton,stb a szemet,a háromszöget,a felíratott,jelet...mintha direkt szórakoznak.
      Nem kritizálni akarom ezzel ezen oldalt és szerkesztőjét,mert nem baj hogy sok embernek más szemszögből mutatja be a dolgokat.Csak ez a véleményem.

      Törlés
  13. Akkor szavazz a MIÉP-re mert ök mernek kérdezni a haarprol meg a chemtrailröl.

    VálaszTörlés
  14. A Jobbik nem antiszemita párt ez baromság, a Jobbik az egyetlen párt a parlamentben akiknek van valós programjuk, és akik még soha se szavazták meg a hazaáruló törvényeket, amit az összes többi "párt" megszavazott. Egyáltalán ismeri itt valaki a Jobbik programját, vagy csak annyit tud róla amit a tévében mondanak??? Ha valakire lehet szavazni akkor egyértelműen 1 párt van és ez pedig a Jobbik. Természetesen nem tudjuk hogy a szabadkőművesek mekkora befolyást gyakorolnak rájuk is, hiszen mindenhol ott vannak, mindenhova beépülnek, de azt se feledjük hogy akik azt terjesztik hogy a Jobbik is egy kamu párt, azok csak megbomlasztják a nemzeti ellenállást, pedig a jelenlegi helyzetben összefogásra van szükségünk. Mi MAGYAROK sokkal rosszabb helyzetből is talpra álltunk már, gondoljunk csak a mohácsi vészre. Nem fognak holmi jött ment cionista szarkupacok megtörni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Díjazandó a lelkesedésed, de szerintem is kamu a jobbik. Arról nem is beszélve, hogy a parlamenti küszöb elérése egyet jelent a behódolással. A tisztelt házba, csak az jut be aki lepaktált velük. A fideszből is kiölnek/kiöltek minden hazafias keydeményezést, a jobbikra sem vár más sors ha kormányközelbe kerül.

      Törlés
  15. Greeneyes, Lollol: bár "a hazug embert valóban könnyebb utolérni, mint a sánta kutyát", a hazug cionistákkal már merőben más a helyzet ezen a téren. Csak hogy illusztráljam: a Jobbik programja nevéhez méltóan jobb, mint a libsiké meg a fideszé, DE csak addig, mig meg nem nézzük a Kásler Árpád követeléseit. Árpád ugyanis tudatában van annak, hogy a jelenlegi magyar politikai rendszert alapjaiban kell megváltoztatni a régi alkotmányos rend helyreállitásával. Nem hibáztatlak benneteket, mert az Illuminati által kontrollált oktatási rendszerből származó hiányos történelmi ismereteitek okán valószinűleg nem is tudjátok miről beszélek. Ti már ahhoz vagytok "idomitva", hogy különféle részproblémákra (gázáremelés, nyugdijjemelés, tandijjcsökkentés és még sorolhatnám) szajkózott látszatmegoldások mögé álljatok sorba, miközben észre sem veszitek a napnál is nyilvánvalóbbat: hogy mivel ezeket a részproblémákat csodálatos módon sohasem ugyanaz a párt képviseli, ezért ezek a programok mindig megosztó jellegűek. Például a nyugdijjakkal kapcsolatos programok mindig is az MSZP hatáskörébe tartoztak, hiszen a kommunizmust passzivan (hallgatással), vagy urambocsá aktivan (besugóként, rendőrként, katonaként, politikusként, bürokrataként, stb.) kiszolgáló nyugdijjas nemzedék "lelkesen" állt be a kommunisták hallgatólagos jogutódjaként tetszelgő MSZP mögé (elvégre melyik nyugdijjas venné a bátorságot, hogy bevallja: egész életét egy hamis úgy szolgálatába állitotta). Ugyanúgy vannak más programok, amelyek a FIDESZ, megint mások amelyek az SZDSZ, és igen vannak olyanok is amelyek a JOBBIK hatáskörébe tartoznak. Ez a rendszer ugyanis biztositja, hogy a nagy többség soha ne álljon be egyetlen párt mögé, mert egy elsörő többségű párt akár lényeges változásokat is végrehajthatna, nemcsak részprogramokat. És akkor itt jön egy baromi nehéz tesztkérdés: mivel magyarázható, hogy a "feladatok" ilyen módszeresen vannak "delegálva" a különböző pártok felé??? A gyengébbek kedvéért megsúgom a választ: minden párt feje (a JOBBIKOT is beleértve) tagja az ILLUMINATI-nak és vagy megélhetési politikusként, vagy pedig magas rangú szabadkőművesként parancsot hajt végre. Bizonyiték: amikor Kásler Árpád, aki nemrég szűnt meg pártvezető lenni, egy olyan követeléssel állt elő, amely révén az összes fent emlitett részprobléma egyszerre megoldható hosszú távon, a média bértollnokai csodák csodája "elfelejtettek" beszámolni az eseményről, hiszen olyan nagy nemzeti események mint a zsidó Élet Menete vagy a bringás felvonulás, vagy éppen a futóverseny előnyt élveztek. Szerintetek ez minek tudható be??? Azok számára pedig, akik Kásler tüntetéseit elitélve azt követelik, hogy induljon a választásokon, ott van Jörg Haider intő példája: Ő a politikai utat választotta, DE amikor kidolgozott egy olyan átfogó programot, amely nem volt megosztó jellegű és amely megfelelő tömeges támogatottságot kezdett élvezni, csodák csodája, autóbalesetben meghalt! Természetesen kivégeztette a háttérhatalom és tehette mindezt azért, mert miközben családos emberek (Kásler, Haider, Louis Farrakhan) életüket kockáztatva kiállnak mindenkiért, mindenki nem áll azonnal mögéjük, ezáltal időt adva a háttérhatalomnak a közbelépésre. Hát igy látom én komplexen a jelenlegi helyzetet...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudjuk hogy a Jobbik mögött mennyire vannak jelen a szabadkőművesek, de az tény hogy a Jobbik már tett le valamit az asztalra ezért nem szabad csak úgy elítélni, még ha a vezetésben rejtőzködhetnek is szabadkőművesek. De ennyi erővel Kásler Árpád is lehet egy szabadkőműves ügynök, aki nincs beavatva az ezt nem tudja biztosan állítani. "Nem hibáztatlak benneteket, mert az Illuminati által kontrollált oktatási rendszerből származó hiányos történelmi ismereteitek okán valószinűleg nem is tudjátok miről beszélek." de sajnos tudom miről beszélsz, de Kásler Árpád attól hogy maga mellé tud állítani néhány ezer bedőlt devizahitelest még nem fogja megmenteni az országot az Új Világrendtől, ehhez nem elég terjeszteni az igazságot, ehhez fel kell venni a harcot a cionistákkal. Nem feltétlen arra gondolok hogy magyar gárda, vagy betyársereg, egyáltalán nem, itt a saját honvédjeinket és rendőrjeinket kéne felébreszteni és Magyarország mellé állítani, egy egész ország népességét kéne felébreszteni és cselekvőképessé tenni a haza érdekében, ehhez először is kéne egy normális média, mert amíg ordas eszméket és demokratikus ellenzéket, valamint gonosz alkadiát hallanak a tv-ben addig agymosottak maradnak.

      Törlés
    2. Még annyit hozzátennék hogy a Jobbik volt az egyetlen párt aki kifejezte együttérzését a devizahitelesekkel, és több Jobbikos KÉPVISELŐ is ott volt Kásler Árpád rendezvényén, ezek nem mind szabadkőművesek, szerintem Vona Gábor se az, esetleg klein csanádról tudom elképzelni hiszen róla kiderült hogy zsidó de szerencsére kizárták a pártból.

      Törlés
  16. Greeneyes: a Te naivitásod pedig külön "megér egy misét". Azt irod, "hogy a háttérhatalmasdi meg illuminati arra van kitalálva hogy..." Nos ebből itélve valószinűleg már a kommunista korszak után születhettél, vagy azt még nagyon fiatalon élted meg. Azonban az, hogy Te a kommunizmust nem élted meg, vagy nem emlékszel rá, NEM azt jelenti, hogy az nem történt meg. Képzeld, a KOMMUNIZMUS az NEM egy ÖSSZEESKÜVÉS ELMÉLET volt, hanem szintén szabadkőműves indittatású, agyament ideológiákon alapuló VALÓSÁG. A kommunizmus idején is létezett egy szűk társadalmi elit, aki jól élt, rendszeresen külföldre járt vagy a televizióban a pleb előtt ágállt, miközben a tömegek élték? standardizált, droid kis életüket. És képzeld, ha egyszer ez már megtörtént, a történelem axiómája szerint ismét meg fog történni, ha hagyjuk. Azonban az Illuminati annyira nem hülye, hogy nem csomagolná át a dolgot: az Új Világrendnek nevezett utópisztikus jövő egy technokrata globális diktatura lesz, a jobb közérthetőség kedvéért nevezhetjük KOMMUNIZMUS 2.0 -nak is...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gorcsevlvan
      Nos.A kommunizmus alatt születem.A kommunizmusos misédet ki is hagyom.És akkor én is találgathatok rólad. Te még mikor azt hiheted ha egyáltalán hallottál róla,hogy a szabadkőműves egy szakma ,vagy az összeesküvés-elmélet csak egy matematikai egyenlet,én már akkor több írást,cikket olvastam ezzel kapcsolatban.Már gyerekként:)Ezzel nem a tájékozottságom szeretném bizonygatni.
      Rengeteg ellentmondás van a válaszodban.
      Te hol és mikor jártál iskolába hogy nem az illuminati kontrollálta az oktatási rendszert amiből tanultál?
      Te hol olvastál az írásomban a gázáremelésről,rezsicsökkentésről...?Rengeteg tévedéssel van tele az írásod.A pártok között kivannak osztva a részproblémák?Ez már hülyeség.A fidesz is ugyanúgy ígérgetett mindig mindenre ahogy a nyugdíjakra is, ráadásul pont az mszp vette el a 13. havit.Több nyugdíjasa van a fidesznek mint a mszp-nek. Mindegyik ígérgetésre hajt,de ezt hülyeség boncolgatni.Mert teljesen más szempont alapján ment eddig a (játék). Úgyhogy ez az állításod már bukott is.Főleg ha meg arra utaltál amiket felsoroltam és ezek csak rész problémák szerinted akkor meg finoman szólva nem mondok minősítést.Sajnos az a gond hogy ezek nem rész problémák hanem valaminek a konkrét kezdete amit most már közvetlenül fog tapasztalni mindenki az is aki nem is halott és nem is érdekelt a cionizmus vagy zsido.Még az itt mindent átlátó fényben járó lelki munkások is.
      Ok, mondjuk Vona is illuminati tag.És te honnan tud hogy Kásler Árpád nem az?Vagy hogy Haider nem volt az?Mitől vagy annyira biztos benne?Csak azért nem az mert nem párt?De csak egy hajszál választ el egy szervezettet hogy párttá alakuljon,ráadásul már 1%-ot is gyűjt. Kásler Árpád lehet csak tudja hogy mit akar hallani a nép és azt mondja amit te is hallani szeretnél.A kilakoltatásokat ő sem tudja meg akadályozni csak hátráltatni.Félre értés elkerülése véget én nem támadni akarom Kásler Árpádot mert jó hogy van aki kiáll a károsultak mellett.
      Na de akkor most 2014-ben mi lesz?Mert ha a Jobbik is illuminati akkor kire szavazzanak az emberek?Mert Kásler-re nem lehet.Attól meg ha nem mész el,mert így akarod megmutatni az illuminatinak hogy szarsz a játékára,még sok agymosot fideszes és néhány mszp-s fanatikus elmegy és tuti hogy minden megy tovább.
      Szerintem te is és itt még néhányan átestek a ló túl oldalára illuminati ügyben.

      Törlés
  17. Ha én egyszer kormányra kerülnék valamilyen csoda folytán, a legelső dolgom lenne a média lecserélése ahol egész nap különböző tényfeltáró dokumentumfilmek mennének, a rendszer ellenségeit pedig munkatáborokba küldeném, nem faji alapon, de mivel a politikai bűnözők 99%-a zsidó, a börtönben lévő 25 ezer rabnak pedig legalább 90%-a cigány, ezért elég egyszerű lenne a helyzet. Rögtön helyre lehetne pofozni a gazdaságot, ezeknek a bűnözőknek el kéne kobozni az összes vagyonát, a segélyeket pedig egyszerűen megvonni. Miután talpra álltunk, az európai unióból mindenképpen ki kell lépni, és inkább kelet felé nyitni, hiszen Kína felajánlotta hogy kifizeti nekünk az államadósságot, csupán néhány turistát küldenének pestre, ami még jól is jönne hiszen a turisták költekeznek is.
    A hadsereg fejlesztésével és a sorkatonaság bevezetésével létrehoznánk egy olyan erős és gyakorlatilag független országot, amit már nem fenyegethet gazrael. A multik mennének innen, nem lenne több mcdonalds, a külföldi bankokra pedig olyan büntetéseket szabnánk ki, hogy rögtön csődbe mennének, és csak 1 független MAGYAR nemzeti bank lenne. Ha sikerülne kellő támogatást szerezni, és felnyitni a népesség szemét akkor a dolgok maguktól mennének a helyes úton.

    VálaszTörlés