RENDKÍVÜLI HÍREK: Szerda 22:57
* Az egyiptomi hadsereg elfoglalja a városokat !
Az egyiptomi hadsereg az ország honvédelmi miniszterének néphez intézett várható bejelentésének a küszöbén nagy számban helyezi ki csapatait és páncélozott járműveit az ország területén, a kormányzati hivatalok és az infrastruktúra közelében.
Az elmúlt órában több száz páncélozott jármű és katonákat szállító teherautó vonult be Kairóba, Alexandriába és más városokba, lezárták a Kairó és Alexandria közötti autópályát. Egyes híresztelések szerint a kairói repülőteret lezárták az egyiptomiak számára.
* A hadsereg átvette az irányítást az egyiptomi állami televízió felett!
Az egyiptomi hadsereg egységei az irányításuk alá vették a Kairó központjában található állami televízió épületét. Az állami televízió feletti ellenőrzést egy órával a hadsereg által az egyiptomi politikusokkal szemben felállított ultimátum lejárta előtt vezették be.
Essam Haddad, az egyiptomi elnök tanácsadója katonai puccsnak nevezte ma az Egyiptomban zajló eseményeket.
„Nevezzük nevén az eseményeket: az országban katonai puccs zajlik”, - tartalmazza a Facebook-on közzétett bejegyzése. Haddad szerint nem lehet elkerülni a ”hatalmas vérontást”.
A mai nap során arról jelent meg hivatalosan meg nem erősített információ, hogy Mohamed Murszit házi őrizetbe vették. A helyi sajtó szerint az elnök nem veheti fel a kapcsolatot a külvilággal.
Ezen kívül a Muszlim Testvériség szellemi mentora, Mohamed Badie nem hagyhatja el az országot. Hasonló korlátozásokat vezettek be további 270 iszlamista vezetővel szemben.
Mi zajlik Egyiptomban ? Valójában...
Ugyanaz, mint a világon máshol.....Destabilizálás...
Az egyiptomi kísérlet szétesőben van. A mai tömeges tiltakozások, melyek jelzik az iszlamista Mohamed Morsi kormányzásának első évét, egy olyan krízis felé taszítják a 80 millió lakossal rendelkező országot, melynek következményei az egész térségre nézve beláthatatlanok. Egy szétesés lassított felvételét látjuk már a kezdetektől fogva. Elképzelhető, hogy polgárháborúba torkollik hamarosan ez a hullám...
Az USA által is támogatott és hergelt liberális egyiptomiak 2011-ben elfoglalták a Tahrir-teret, hogy távozásra bírják Hosni Mubarak elnököt. Sikerük azt eredményezte, hogy a Muzulmán Testvériség és a hadsereg kezébe került a hatalom az azóta eltelt időszakban.
Az amerikai kormányzati előrejelzésekkel ellentétben sem a szabadság, sem a demokrácia nem tört utat magának a gazdasági fejlődés és társadalmi összhang irányába.
A történelem arra tanít bennünket ( a valódi és nem, amit elhitettek velünk), hogy a forradalmak egyáltalán nem olyan egyszerű bináris módon (a rosszat elzavarják, majd a jó lép a helyébe) történnek, hanem sokszor (lásd. a francia és európai forradalmak esetében is) külső erők, sőt titkos paktumok (páholyok) segítségével.
Az egyiptomi gazdaság, melynek a turizmus a húzóágazata a zavargások és összecsapások óta szabadesésben van, főleg azért, mert egyáltalán nem hozta el a várva várt gazdasági növekedést, amiben reménykedtek az elnököt elzavaró tömegek.
Miért támogatta az Egyesült államok akkor mind a két szemben álló felet ? A Mubarak-féle kormányt és az ellenzéket is (April 6 Mozgalom, Kifaya, stb...) ?
Nos, ez egyáltalán nem olyan szokatlan, mint elsőre tűnik. Bevett gyakorlat a háttérhatalom részéről, hogy mindkét oldalt egyaránt támogatják és a szálakat mozgatják, hogy amikor oda kerül a sor, szükség esetén egyikkel kiolthassák a másikat. Mindezt úgy, hogy közben egy percre sem engedik ki kezükből az irányítást és a dolgok mindig olyan irányt vegyenek, amik a terveikkel összhangban vannak.
A beteg Mubarak ideje lejárt, az egyiptomi lakosság fiatal és ugyanakkor frusztrált tömegekkel van tele. A népesség fele 35 évnél fiatalabb! Bár az USA nem feltétlenül akarta az addigi jó kapcsolatot az egykori diktátorral feladni, a gyengélkedő elnök miatt mégis sürgetővé vált egy váltás megszervezése a CIA jól bejáratott gépezete alapján. Mindezt úgy, hogy Mubarak helyébe lépő mozgalom irányítását egy percre sem szerette volna kiadni a kezéből.
Az USA komoly erőfeszítéseket tesz ezen korosztály szociális médián keresztüli feltüzelésére és a szokásos Gene Sharp általi CIA-eszközök rezsim-váltó technikáival ezt a szikrát sikerült is lángra lobbantani.
Hosni Mubarak:
"A védelmi miniszter Abu Ghazleh bejött egyszer hozzám és mondta, hogy az amerikaiak kérvényezték, hogy bázist építhessenek nálunk és Ő egyet értett. Erre azt válaszoltam neki: Nincs felhatalmazásod sem arra, hogy ezt engedélyezd, sem arra, hogy megtagadd. Ahogy nekem sincs. Nem birtokoljuk Egyiptomot, és senki nem is teheti."
"Amikor később egy hivatalos látogatás során találkoztam az Egyesült Államokban az USA védelmi miniszterével, Ő azt mondta, hogy Abu Ghazleh jóváhagyta a katonai támaszpont létesítését. Neki is megválaszoltam, hogy az egyiptomi alkotmány nem teszi lehetővé sem a védelmi miniszteremnek, sem nekem, hogy ezt engedélyezhessem.
De ők minden áron bázisokat akartak."
Mubarak azt is elmondta, hogy az USA kísérletet tett az Egyiptom feletti kommunikációs rendszer irányításának átvételére.
"Aztán megpróbáltak létrehozni egy elektronikus hálózatot a 'fegyveres erők' számára. Ez utóbbi fogalom természetesen kizárólag az amerikai és izraeli erőket tartalmazza és az ő érdekeiket szolgálta volna. Közöltem a védelmi miniszterrel, mondja meg nekik, hogy felejtsék ezt el!"
Hozzátette még, hogy értesült az a amerikai fegyveres erők tervéről és nyilvánvalóvá vált számára, hogy ha ezt keresztülviszik, akkor ez lehetővé teszi az USA számára, hogy a teljes kommunikációt megbéníthatja Egyiptomban.
Az idegen katonai erők telepítése az országba természetesen mindig kecsegtető lehet az aktuálisan hatalomra juttatott uralkodók számára bármikori társadalmi nyugtalansággal szemben.
A fenyegetés és a nyugtalanság most viszont elérte a krízis-pontot és a szakadék szélét. A klerikusok is a polgárháborúra figyelmeztetnek. Az egyre nagyobb erőszak és a megölt amerikai állampolgár miatt Obama elnök is kifejezte aggodalmait a Kairóban lévő konzulátust illetően.
Amikor Egyiptom teljesen szétesik, annak valószínű eredménye még több káosz, gazdasági összeomlás és vérontás lesz. A szégyen és a felelősség ezért megoszlik majd, az uralkodó réteg, az ellenzék, a Mubarak-rezsim, a hatalomra juttatott Morsi-féle Muzulmán Testvériség között.
Természetesen a gazdaság és a lakosság rossz állapota egy tűzfészek, amibe elég csak bedobni a gyutacsot a felforgató háttérhatalom részéről és az egész háborúba torkolhat.
A geopolitikai sakkjátszmából soha nem lehet kihagyni a cionista érdekeket maximálisan megtestesítő Izrael hosszútávú érdekeit sem, amiben egy meggyengített Egyiptom bármikor a Közel-Kelet arab erejének csökkenését és lehetőségként egy a Sinai-félsziget irányába tett katonai megszállás és területbővítés távlati célját is szolgálhatja.
Biztosak lehetünk benne, hogy a felsorolt megannyi szempont mindegyike szerepet játszik.
Ezt láttuk a múlt századtól napjainkig Latin-Amerikától a Közel-Keletig mindenhol !
Az utcákon természetesen mindezt a kisemberek szintjén "forradalomnak" és "demokráciának" nevezik, de mindezek a szlogenek csak ugyanannak a forgatókönyvnek a jól hangzó elcsépelt csatakiáltásai.....
Az elkeseredett és szétesőben lévő társadalmat a saját maga által keltett hullám viszi előre, amit a háttérből láthatatlan erők lovagolják majd meg. És egész biztosan megint a kis embert, az egymással szembeállított rabszolgákat fogják maguk alá temetni ezek a hullámok.....
Az USA és a cionizmus erőinek beavatkozása és tevékeny része ezekben a folyamatokban természetesen nem fog felvetni hivatalosan kérdéseket. Sem a médiában, sem a politikusok szintjén.... aki jót akar magának távol marad a kényes kérdésektől és este megnézi 20 másodpercben, hogy tíz, száz vagy ezer halottról érkeznek majd a hírek.
És a destabilizálás után nyilvánvalóan kell majd egy stabilizáló erő és szükségesek lesznek a felépített amerikai bázisok az országban, természetesen csak "rendfenntartó" és "béketeremtő" célzattal és NATO-színekben.
Aztán Izrael "sem lesz szomorú", hogy délről ismét biztosítékot láthat a közös tervek valóra váltásához.... (SBG Buddha)
Festői kép - Alexandria - 2013. Július 1.
Az egyiptomi hadsereg egységei az irányításuk alá vették a Kairó központjában található állami televízió épületét. Az állami televízió feletti ellenőrzést egy órával a hadsereg által az egyiptomi politikusokkal szemben felállított ultimátum lejárta előtt vezették be.
Essam Haddad, az egyiptomi elnök tanácsadója katonai puccsnak nevezte ma az Egyiptomban zajló eseményeket.
„Nevezzük nevén az eseményeket: az országban katonai puccs zajlik”, - tartalmazza a Facebook-on közzétett bejegyzése. Haddad szerint nem lehet elkerülni a ”hatalmas vérontást”.
A mai nap során arról jelent meg hivatalosan meg nem erősített információ, hogy Mohamed Murszit házi őrizetbe vették. A helyi sajtó szerint az elnök nem veheti fel a kapcsolatot a külvilággal.
Ezen kívül a Muszlim Testvériség szellemi mentora, Mohamed Badie nem hagyhatja el az országot. Hasonló korlátozásokat vezettek be további 270 iszlamista vezetővel szemben.
Egyiptom robbanás előtti pillanatban van. 8 halott, rengeteg sebesült, 6 miniszter már lemondott félve a hadsereg ultimátumától, milliók tüntetnek egyszerre pro és kontra. Rabszolgák, kiszolgáltatott és évtizedek óta kihasznált emberek dühe és elégedetlensége fog hamarosan összecsapni, ha nem történik valami..... Mondjuk CSODA.....
Mi zajlik Egyiptomban ? Valójában...
Ugyanaz, mint a világon máshol.....Destabilizálás...
Az egyiptomi kísérlet szétesőben van. A mai tömeges tiltakozások, melyek jelzik az iszlamista Mohamed Morsi kormányzásának első évét, egy olyan krízis felé taszítják a 80 millió lakossal rendelkező országot, melynek következményei az egész térségre nézve beláthatatlanok. Egy szétesés lassított felvételét látjuk már a kezdetektől fogva. Elképzelhető, hogy polgárháborúba torkollik hamarosan ez a hullám...
Az amerikai kormányzati előrejelzésekkel ellentétben sem a szabadság, sem a demokrácia nem tört utat magának a gazdasági fejlődés és társadalmi összhang irányába.
A történelem arra tanít bennünket ( a valódi és nem, amit elhitettek velünk), hogy a forradalmak egyáltalán nem olyan egyszerű bináris módon (a rosszat elzavarják, majd a jó lép a helyébe) történnek, hanem sokszor (lásd. a francia és európai forradalmak esetében is) külső erők, sőt titkos paktumok (páholyok) segítségével.
Miért támogatta az Egyesült államok akkor mind a két szemben álló felet ? A Mubarak-féle kormányt és az ellenzéket is (April 6 Mozgalom, Kifaya, stb...) ?
A beteg Mubarak ideje lejárt, az egyiptomi lakosság fiatal és ugyanakkor frusztrált tömegekkel van tele. A népesség fele 35 évnél fiatalabb! Bár az USA nem feltétlenül akarta az addigi jó kapcsolatot az egykori diktátorral feladni, a gyengélkedő elnök miatt mégis sürgetővé vált egy váltás megszervezése a CIA jól bejáratott gépezete alapján. Mindezt úgy, hogy Mubarak helyébe lépő mozgalom irányítását egy percre sem szerette volna kiadni a kezéből.
Az USA komoly erőfeszítéseket tesz ezen korosztály szociális médián keresztüli feltüzelésére és a szokásos Gene Sharp általi CIA-eszközök rezsim-váltó technikáival ezt a szikrát sikerült is lángra lobbantani.
Ebben a hónapban Mubarak egy interjúban elmondta: azzal, hogy elutasította többször is állandó amerikai katonai támaszpontok létesítését az országban, ezzel irritálta a nyugati hatalmakat.
Hosni Mubarak:
"A védelmi miniszter Abu Ghazleh bejött egyszer hozzám és mondta, hogy az amerikaiak kérvényezték, hogy bázist építhessenek nálunk és Ő egyet értett. Erre azt válaszoltam neki: Nincs felhatalmazásod sem arra, hogy ezt engedélyezd, sem arra, hogy megtagadd. Ahogy nekem sincs. Nem birtokoljuk Egyiptomot, és senki nem is teheti."
"Amikor később egy hivatalos látogatás során találkoztam az Egyesült Államokban az USA védelmi miniszterével, Ő azt mondta, hogy Abu Ghazleh jóváhagyta a katonai támaszpont létesítését. Neki is megválaszoltam, hogy az egyiptomi alkotmány nem teszi lehetővé sem a védelmi miniszteremnek, sem nekem, hogy ezt engedélyezhessem.
De ők minden áron bázisokat akartak."
Mubarak azt is elmondta, hogy az USA kísérletet tett az Egyiptom feletti kommunikációs rendszer irányításának átvételére.
"Aztán megpróbáltak létrehozni egy elektronikus hálózatot a 'fegyveres erők' számára. Ez utóbbi fogalom természetesen kizárólag az amerikai és izraeli erőket tartalmazza és az ő érdekeiket szolgálta volna. Közöltem a védelmi miniszterrel, mondja meg nekik, hogy felejtsék ezt el!"
Hozzátette még, hogy értesült az a amerikai fegyveres erők tervéről és nyilvánvalóvá vált számára, hogy ha ezt keresztülviszik, akkor ez lehetővé teszi az USA számára, hogy a teljes kommunikációt megbéníthatja Egyiptomban.
Könnyen utasíthatjuk el persze ezt az egészet azzal, hogy egy leváltott elnök kétségbeesett kísérletei, hogy magát tisztára mossa.
Viszont figyelembe véve, hogyan robbannak és derülnek ki sorban az USA/UK kémkedéseiről, lehallgatásairól szóló eddig összeesküvés-elméletnek titulált tevékenységek, akár Európa szívében is , a fentieket és az Egyiptomban, Szíriában, Észak-Afrikában zajló felforgató tevékenységeket látva sejtésünk lehet az egész világot játszótérnek és sakktáblának tekintő háttérhatalom szervezkedéséről és működéséről.
Az idegen katonai erők telepítése az országba természetesen mindig kecsegtető lehet az aktuálisan hatalomra juttatott uralkodók számára bármikori társadalmi nyugtalansággal szemben.
A fenyegetés és a nyugtalanság most viszont elérte a krízis-pontot és a szakadék szélét. A klerikusok is a polgárháborúra figyelmeztetnek. Az egyre nagyobb erőszak és a megölt amerikai állampolgár miatt Obama elnök is kifejezte aggodalmait a Kairóban lévő konzulátust illetően.
Amikor Egyiptom teljesen szétesik, annak valószínű eredménye még több káosz, gazdasági összeomlás és vérontás lesz. A szégyen és a felelősség ezért megoszlik majd, az uralkodó réteg, az ellenzék, a Mubarak-rezsim, a hatalomra juttatott Morsi-féle Muzulmán Testvériség között.
Természetesen a gazdaság és a lakosság rossz állapota egy tűzfészek, amibe elég csak bedobni a gyutacsot a felforgató háttérhatalom részéről és az egész háborúba torkolhat.
A geopolitikai sakkjátszmából soha nem lehet kihagyni a cionista érdekeket maximálisan megtestesítő Izrael hosszútávú érdekeit sem, amiben egy meggyengített Egyiptom bármikor a Közel-Kelet arab erejének csökkenését és lehetőségként egy a Sinai-félsziget irányába tett katonai megszállás és területbővítés távlati célját is szolgálhatja.
Biztosak lehetünk benne, hogy a felsorolt megannyi szempont mindegyike szerepet játszik.
Egy dolgot viszont soha nem fogunk hallani a főáramú médiában és hivatalos politikai nyilatkozatokban:
a beismerését annak, hogy évtizedeken keresztül egy tévesen és rosszul vezetett amerikai külpolitika végzetesen veszélyessé tette a térség politikai stabilitását azzal, hogy mindig rendszert lebontó specialistákat pénzelve egy gombnyomással (merénylettel vagy pénzzel) diktatórikus, korrupt vezetést juttat hatalomra, mely a nép kárára ugyan, de megtűréséért cserébe hűen szolgálja a háttérhatalom érdekeit. Ezt láttuk a múlt századtól napjainkig Latin-Amerikától a Közel-Keletig mindenhol !
Az utcákon természetesen mindezt a kisemberek szintjén "forradalomnak" és "demokráciának" nevezik, de mindezek a szlogenek csak ugyanannak a forgatókönyvnek a jól hangzó elcsépelt csatakiáltásai.....
Az elkeseredett és szétesőben lévő társadalmat a saját maga által keltett hullám viszi előre, amit a háttérből láthatatlan erők lovagolják majd meg. És egész biztosan megint a kis embert, az egymással szembeállított rabszolgákat fogják maguk alá temetni ezek a hullámok.....
Az USA és a cionizmus erőinek beavatkozása és tevékeny része ezekben a folyamatokban természetesen nem fog felvetni hivatalosan kérdéseket. Sem a médiában, sem a politikusok szintjén.... aki jót akar magának távol marad a kényes kérdésektől és este megnézi 20 másodpercben, hogy tíz, száz vagy ezer halottról érkeznek majd a hírek.
És a destabilizálás után nyilvánvalóan kell majd egy stabilizáló erő és szükségesek lesznek a felépített amerikai bázisok az országban, természetesen csak "rendfenntartó" és "béketeremtő" célzattal és NATO-színekben.
Aztán Izrael "sem lesz szomorú", hogy délről ismét biztosítékot láthat a közös tervek valóra váltásához.... (SBG Buddha)
Festői kép - Alexandria - 2013. Július 1.
Nekik legalább van olyan hadseregük, amitől a miniszterek okkal foshatnak. Nekünk lakosságunk van, a jó értelemben vett Nemzet (nem csak dohánybolti nemzet, meg fidesz nemzette handabanda), ami nagyon jó, csak irtó nehéz összefogni ebben a dezinformációs zűrzavarban. ELég pontosan tudjuk-érezzük, hogy ki(ke)t kéne vagyonfosztani és a becsukni kényszermunkára, de ki adja meg a jelet? Ki tartja a legőszintébb igaz zászlót? Én részemről bizalmat adok Kásler Árpádnak, és remélem sokan ti is velem együtt, és remélem, hogy nem fogunk csalódni... G.
VálaszTörlésbrian
TörlésKásler Árpádról jut eszembe , minap találkoztam egy ismerősömmel aki a házát és autóját és még pár dolgot vett hitelre .Panaszkodott hogy nehéz fizetni.
Megkérdeztem tőle hogy de minek vettél új autót ?
Erre azt válaszolta azért mert használtra sem volt pénzem , és ezt komolyan mondta .Érdekes mentalitásokkal találkozom .
És örülhetünk hogy ilyen miniszterünk van aki kiáll az országáért . Nem úgy mint a rabló gyurcsány bajnai haverod .
Hát azt én másképpen ítélem meg ami a HADSEREGET illeti, mert ezek a KATONAI vezetök az Amerika iskolákban , usrael szájízre lettek kiképezve !!! ìgy a nép nem sok jót várhat a hadseregtöl...........!!
TörlésKhm... bocsánat, beleugatok a pártoskodásba.
TörlésDe... időnként meglepődöm, vannak még ebben a kicsinykis honban olyan arcok, akik beveszik a öltönykék hülyeségeit. Meghogy... a Mink Tökéletes és Megismételhetetlen Urunk kiáll értünk, és... Aha. Biztos.
Persze... a politikás jáccódás nem eccerű móka. Úgyértem, azon kívül, hogy sokat kell magunkra gondolni, meg arra, hogy legalább a láccat olyan legyen, amilyet a támogatók, savazók, párttársak, meg a ellenzék is elvárnak.
Jó. Oké. Kellhet hozzá bizonyos értelmi színvonal, meg mentalitás, meg... Csak az a rohadt gerinc! Az. Na az valahogy mindég kimarad a felsorolásból.
Éshát... ezér vannak nekünk politikusaink, meg főnökeink. ÉS nem vezéreink, vezetőink. Sajnos.
Persze, ez megin némiképp off vót, de... tán globálisan is ez a gond. Pontosabban. Ez is.
leo te menj takarítsd a trafikod, egy igazi senkiházi vagy.
Törlésnekem is egyből ezzel ha nem sz@pod a viktor faszát akkor a gyurcsány a haverod szöveggel jöttél.
miért van az, hogy a fideszesek csak azt tudják mondani, hogy az előző kormány is ezt csinálta, meg azt csinálta. ha te szarul végzed a mukád kirúgnak és nem fogadják el érvnek, hogy a korábbi kolléga is szarul csinálta.
orbán tényleg kiáll az ország mellett, úgy ugrál, ahogy izrael fütyül... lásd felvonulások betiltása, Szaniszló, stb, stb...
ya és itt van még, hogy mennyire áll ki az ország mellett:
http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/q71/s720x720/1005088_495445937200838_1467736241_n.jpg
ne azt nézzék amit mondok, hanem amit csinálok... ezt talán a vezéred mondta. a földtörvény bizonyítja, hogy pont másról szól, mint amit mond.
na, de befejezem az offolást, mert nem a témához kapcsolódik.
exr (janesz elek )
TörlésA trafikosok legalább magyarok . akiket meg ti védetek külföldi bankok meg nagytőkések . Te pedig menj és szopogasd a gyurcsányod bajnaid f.szát . Jobb lenne eltakarodnál ebből az országból . Ne szívd a nép vérét .
Leo-nak üzenem: 2004. körül olyan munkát kaptam, amihez saját autó kellet. Nagyon kedves ismerősöm Édesapja akkor adta el az Astráját. Imádtam azt a kocsit, de nem volt 250ezer forint önerőm, új autót meg elhozhattam nulla forinttal, kedvezőbb kamatra. Ennyi. Hajrá Buddha, hajrá Árpád! YOU ROCK!!
TörlésIstván Kulcsár
TörlésÉn csak arra akarok rávilágítani hogy a legtöbb hitelfelvevő nem tudta hogy hol a határ . A környezetemben is ismerek személyesen olyanokat akik minden alap nélkül kacsalábonforgó palotákat építettek amit kifűteni se tudnak , vagy új drága autókat vásároltak amit fenntartani sem tudtak .De nyilván ez az egyik oldal , vannak akik önhibájukon kívül estek adósság csapdába , akiket sajnálok is .
De az nem igaz hogy nem lehetett használt autót vásárolni 0 forint előleggel .
Attól függetlenül ha Kásler Árpád győz annak örülni fogok , annál is inkább mert rühellem a bankokat
leo, én veled többet nem fogok leállni, mert úgysem látsz a sorok között.
Törlésfelvilágosult, felébredt emberneke tartod magad, - bár nem mondtad, de szerintem ezt gondolod - és még mindig csak ott tartsz, hogy az van, amit orbán mond, ő irányít magyarországon.
szerinted aki nem fideszes, az csak baloldali lehet, olyan helyzetet elképzelni sem tudsz, hogy valaki egyik oldallal sem ért egyet, illetve tudja, hogy lényegtelen ki van hatalmon, úgyis az történik, amit a "nagyok" mondanak és nem az, amit a kormányzó párt szeretne.
szerinted aki orbán ellen van, az magyarország ellen van. pont az ilyen emberekkel, mint te, lehet látszat forradalmakat kirobbantani és megosztani egy ország lakosságát. neked nem az számít, hogy jobb legyen, hanem az, hogy az istenképed szavait szajkózhasd egyfolytában és támadhass mindenkit, aki nem ért egyet veled, vagy tovább lát mint te. te egy olyan személy vagy, akit nagyon könnyű manipulálni, akinek szüksége van egy "vezérre", akire felnézhet és akit követhet. neked nem kell szabadság vagy önálló gondolatok, neked az kell, hogy valaki megmondja mit kell tenned.
"A trafikosok legalább magyarok ."
azért mert valaminek nemzeti a neve, nem jelenti azt, hogy magyar. csak egy példát mutatok neked, mert látom te soha nem nézel utána semminek, neked bőven elég az, amit a kormány mond. ha ők azt mondják, akkor az úgy is van. persze, meg amit a tv-ben látsz az is 100%-ban igaz, mert a tv bemondta. ez ugyan az, hogy az magyar mert az orbán azt mondta.
szóval a példa: "A XII. kerületben a Böszörményi út két oldalán mindössze 50 méteren belül három Nemzeti Dohánybolt is lesz júliustól. Utóbbit az a vietnami-magyar kettős állampolgár, Vu Quy Duong és felesége működtetheti majd (ezeken kívül további hat trafikjuk lesz városszerte), aki tavaly októberben Szijjártó Péter külgazdasági államtitkár társaságában utazott Vietnamba."
most ezt lefordítom neked, hogy értsd, de sajnos így sem fogod felfogni. Vu Quy Duong (igazi magyar ember, hiszen az orbán azt mondta) 7 trafikot is kapott. ennyit a legalább magyarok állításodról.
én szívom a nép vérét? melyikét? bárcsak tudnám mivel. ha nem fizetnék adód, vagy lopnék, csalnék, hazudnék, akkor igaz is lenne, de ez nem így van. ha az, aki nem ért egyet azzal, hogy behódoljunk izraelnek vagy usanak vagy az eunak a magyarok vérét szívja, akkor elismerem, szívom a magyarok vérét. persze nem tudjuk te melyik népre gondoltál...
nem kell külföldre mennem, mert pár év múlva már nem lesz magyar föld, szóval itthon is külföldön leszek, köszönhetően a földtörvénynek...
a jansz elek megjegyzésed meg megint csak azt mutatja, hogy te csak azokat a hozzászólásokat veszed észre, amikben nem értenek egyet a királyoddal. ha látnál is és nem csak néznél, akkor észrevetted volna, hogy ritkán szólok hozzá, és a legelső hozzászólásom lehet már 1 éves is van. persze ezek nem sértették az orbán rendszert, ezért ezeken átsiklottál. ebből pedig az következik, hogy téged a valóség egyáltalán nem érdekel...
Kálmán Beszteri.
TörlésEgyiptomnak megbízható katonai hadereje van, aki a nép mellett áll. Mivel az év nagy részét Cairo-ban töltöm, látom mi történik. A rendőrségnek nincs becsülete, a katonaságot tisztelik, és bíznak benne. Ha át akarták volna venni a hatalmat. már régen megtehették volna. Az arab világban egyiptomnak van a legerősebb hadereje . Betartatják a törvényt- a forradalom után a kijárási tilalom ideje alatt, ők vigyázták a népet. Ellenőriztek, de nem agresszíven. Mindenhol jelen voltak ez évben is, de nem avatkoztak be, a jelenlét elég arra , hogy az emberek érezzék, vigyáznak rájuk, az idegenekre, az országra. Persze soha semmi nem 100% biztos.
exr
TörlésElőször is olyan nincs hogy közép út . Mindenkinek vannak elvei , valakinek kormányozni is kell az országot , és igenis nem mindegy ki kormányozza , én letojom melyik magyar kapja meg a trafikot ,tőlem a cigit is betilthatnák , még jó hogy evvel az egy dologgal tudtok dobálózni , véletlenül találtál egy vietnámi magyart .
Engem az érdekel hogy 2006 -ban 300%-kal emelkedett az energia , a fidesz idejében meg nem emelkedett egy forintal sem , s ha te nem veszed észre a különbséget akkor vak vagy , vagy direkt csinálod .És igen is azt akarom hogy jobb legyen az országnak .
Én 2002 ben azt mondtam hogy nem baj ha a baloldal nyeri a választást , ök is csak az ország érdekeit nézik ,ök is csak magyarok de nagyot tévedtem , külföldi töke érdekeit nézik .S nagyon tévedsz ha azt hiszed hogy nekem elég amit orbán mond , nekem az számi amit érzek a bőrömön .
Egy kis adalék a vitához :)
Törléshttp://www.hidfo.net/2013/07/03/kelet-es-nyugat-kozott
Moltez.M
TörlésEgy álhírkreáló portál nem alkalmas vitatémának .
Ez aztán az érv! :)
TörlésÁt kéne már látni végre a hamis, hazug dolgokon, gyorsan telik az idő...
Moltez.M
Törlés"Át kéne már látni végre a hamis, hazug dolgokon, gyorsan telik az idő..."
Evvel egyet értek , csak én ezt a politikai kérdést másképp látom .
Vitatkozhatunk , de azért ez nem úgy működik hogy te írsz egy mondatot meg adsz egy linket . Én pedig oldalakon keresztül fejtsem ki a csúsztatásokról hazugságokról a véleményemet .
"Ez aztán az érv! :)" Amennyi energiát fordítottál az írásoddal , annyit kaptál tőlem vissza . :)
Eszemben sincs vitatkozni, teljesen értelmetlen lenne. Csak mutattam egy linket mindenkinek, aki ezt az oldalt olvassa, talán szélesítheti a látókört. Elfogadom, hogy ahányan vagyunk, annyiféleképpen látjuk a dolgokat, semmi esetre sem akarnám ráerőltetni a saját - szubjektív - meglátásaimat másokra. Ami a politikát illeti, számomra már nyilvánvaló, hogy egyik "párttól" sem várhatjuk a megoldást, mert eleve a rendszer züllött. Azok, akik a parlamentbe kerültek, csak külső anyagi segítséggel tehették, mind a pénzhatalom emberei. Sajnos...
TörlésMoltez.M
TörlésAmit írtál avval egyetértek , de amíg a pártok rendszere van addig se mindegy ki irányít , mert összehasonlíthatatlan különbségeket érzek kormányzás és kormányzás között .
Azé... ennek a Obama gyereknek se lehet eccerű élete mostanság. Hisz hőn szeretett országja mostanában nemzetközies porondon (mégha van rája esély, hogy láccatra) kapja azé minden irányból a taslikat. Mintahogy a Jahve-hívő állam vezéreinek is rákoppintottak mostanában páran a orrocskájukra.
VálaszTörlésMindemellett érdekes, hogy még mindég van erejük/bátorságuk/lehetőségük a régi, jól bevált móccerekkel hülyére venni mindenkit.
Ámbátor... mintahogy okos bácsik anno megaszonták, sokkal többet el lehet érni pár lopaksráccal, mint több ezres hadseregekkel. (Igaz a nagy létszámú hadseregnek is megvan a haszna. Ugyebár.)
Igen nagytudású Quedra barátom! Nagyon szereted te is a féligazságokat.
TörlésDE! Akiket te Jahve-hívőknek mondasz, azok sem nem Jahve - se nem HÍVŐK.
Te max. találtál magadnak valakiket, akiket jobb híján leszólogatsz, mert attól kiadod a MÉRGED - legalábbis te azt hiszed. De magadnak ártasz vele - de nagyon! Mert az igazság gyógyít, de a féligazság csak beteggé tesz. Most még könnyen vagy, még erőd teljében vagy. De mi lesz később, ha már kifogytál az erődből? Rájössz, hogy elfecséreltél egy életet az értelmetlen dolgaidra????
erdekes hogy az egyiptomi tortentekbol!!! micsoda vita alakult ki!!
VálaszTörlésHi!Ha mar úgy is eltértünk a témától,szeretném megemlíti, hogy ma du. a Balatont és környékét,szét Permetezték ezek a mocskos buzik!!!Chemtrails!!!
VálaszTörlésSzégyellem magam miattatok, civódni a politikai úgymond "demokratikus" pártokon?
VálaszTörlésNem hiszem hogy észnél vagytok, vagy már nem tudatosan cselekedtek az altatás miatt.
Ez a "pártos" rendszer és legyen az bármilyen, megbukott, mint annak idején a komcsi párt, persze ez így lett elrendezve.
Leírom nektek a tutit, aztán majd mehettek szavazni akire csak akartok elvégre "demokrácia" van.
Akármilyen párt érdeke hogy győzzön a választáson, persze előtte ígér hetet-havat, Ti birkák, a Nemzet jó birkái pedig el is mennek szavazni.
Hát értsétek meg hogy mindegy ki győz és ki kerül a disznó vályúhoz, nem a karám miatt törekednek a hatalomra, vagyis az istenadta elbirkásított nép miatt, hanem hogy szépen terelhessenek a vágóhídra, kifosszanak és közben tömik a zsebüket a Ti keservesen megteremtett értékeitekkel.
Hát mikor veszitek már észre hogy lopják az országot és bele együtt titeket is?
Vegyétek már végre észre, hogy azzal hogy elmentek választani legalizáltátok a rablókat és ti egyre szegényebbek és nyomorultabbak lesztek, még azért bégethettek a vágóhídon egyet az utolsót.
Meg van a megoldás az Apostoli Magyar Királyság és Kásler Árpád, de ti ahelyett hogy ezt támogatnátok és minden segítséget megadnátok e két mozgalom segítésére, mit tesztek újra meg újra, szabadon megválasztjátok a rabszolga tartóitokat.
Persze az aki rabszolga akar maradni hát maradjon rabszolga, minek neki a szabadság.
Őrült együgyű emberek vagyok és teljes szívemből csak sajnálni tudlak benneteket, lehet az bármilyen rabló párt szekértolója.
Emberek hát álljatok meg egy kicsit, gondolkozzatok el azon hogy a tolvajoktól függetlenül szeretnétek biztonságban és anyagi gondok nélkül élni vagy maradtok a rabláncon.
Előttetek van a megoldás, mikor nyissátok már ki a csipás, álmos szemeiteket?
Akkor ha már rongyos gatyában fogtok élelmet kéregetni és nem lesz lakásod se munkád?
Akkor már késő lesz, most ébredjetek és nem holnap mert holnap már késő lehet.
epsion:
VálaszTörlésVan egy kis bibi. Az említett mozgalmak talán más anyagból vannak gyúrva?
CsA, vedd a fáradságot és nézz utána, ne várd a sült galambot hogy szádba röptesse valaki:
Törléshttp://apostolimagyarkiralysag.hu/
Pihentetőnek,
A betyár és a bankár balladája:
http://www.youtube.com/watch?v=oewYTb-29nU
Majd akkor megyek el szavazni ha lesz olyan cédula, hogy egyik pártot sem szeretném.:)
VálaszTörlés"KÁOSZBAN ! Egyiptom a robbanás és az összeomlás küszöbén! "
VálaszTörlésItthon meg gyönyörűen süt a Nap. Kirándulás, biciklizés, csajozás-pasizás, fagyizás, (a sor tetszés szerint folytatható) tevékenység javallott. Vagy amit akartok.
Én már várom a káoszt, akkor megyek fagyizni. Sőt biciklizni is lesz alkalmam... elég sok. :P
VálaszTörlésÉn biciklizés után beállok illuminati-katonának. Nem kell sokat gondolkozni, biztos a bér, nem baszogatnak felvilágosult hülyeségekkel, szerintem tiszta nyerő az egész :)
TörlésDe amúgy tényleg. A tököm halmozgat itt konzerveket meg feszül neki a bankoknak. Bwahhahha
Akkor egy beáldozható, csereszabatos célszerszám leszel :)
Törléshttp://www.youtube.com/watch?v=FJt7gNi3Nr4
A mai hírekhez Kairóból:
VálaszTörlésBár már Budapesten látnám a ünneplést, Orbán és a kedvenc zsiványait meg a rácsok mögött. De nem csak "őkegyelmét" mert minden párt rablói is kivették a részüket a fosztogatásból a "demokrácia" zászlaja alatt és egy pár bankárnak, a főügyésznek, rendőrfőnöknek, hamis vállalkozónak is lehetne szorítani helyet.
Megnézném a rémült vastagbőrű képüket a tömlöcben várva az ítéletükre.
Rudolf Steiner 1917. október 28-án egy előadásában Dornachban (GA177) ezt mondta:
VálaszTörlés“A nagytőkének sikerült elérnie, hogy a demokrácia a legcsodálatosabb és a leghatékonyabb eszközzé váljon az emberiség egészének kizsákmányolására.
Általában azt képzeljük, hogy a tőkések, a hatalom ellene van a demokráciának és szemben állnak azzal.
De ez egy tévedés. Ugyanis a éppen ellenkezőleg a nagytőke és a pénzemberek irányítják és tudatosan támogatják azt, mert ez a demokrácia adja a felszínt, ami mögé el tudják rejteni a valóságot, az emberek kizsákmányolását.
Ebben egyben megtalálják az önvédelem legjobb eszközeit is a társadalom és a tömegek ellenállásával szemben.”
„Ma az emberek egy olyan csoportja a hangadó, amely uralni akarja a Földet a mozgékony kapitalista gazdaság
eszközeivel.
E csoport a tőle függő embercsoportokat a gazdasági eszközök révén kapcsolja össze és szervezi meg. …
Mivel az említett csoportot az anglo-amerikai világon belül találni, a jelenlegi hatalmi konstelláció csak alárendelt pillanat, amely minden valódi szembenállást és érdeket elfed. …
Csak az alábbi alternatíva lehetséges.
Vagy leleplezi az ember a hazugságot, amellyel a Nyugatnak dolgoznia kell, ha boldogulni akar, és azt mondja: az anglo-amerikai machinátorok egy áramlat hordozói, amelynek gyökerei a francia forradalmat megelőző impulzusban rejlenek, amely a kapitalizmus eszközeivel világuralmat akar megvalósítani, s amely számára a forradalmi impulzusok csupán jelszóul szolgálnak, ami mögé elbújnak;
vagy átengedi az ember a világuralmat az anglo-amerikai világon belüli okkult csoportnak.”
A Szabad Gondolat antropozófiai folyóirat egyik számában olvastam, hogy Steiner már 100 évvel ezelőtt tisztában volt azzal, a pénzügyi folyamatok hová vezetnek, és hogy a pénz csupán egy hatalmi eszköz.
VálaszTörlésSteiner szerint, mindabból, amit az ember úgy szerez meg, hogy azt a munkájáért szociális összefüggésben kapja, baj lesz. "Szociális összefüggésben csak az lehet jótékony hatású, ha az ember nem a munkájából, hanem a közösségi lét más forrásaiból tud megélni...", vagyis külön kell választani a munkát a létfenntartási javak megszerzésétől.Az ellen a visszaélés ellen, amelyet a puszta pénzzel űznek, nincs már eszköz, mint az, hogy a szociális struktúra eleve úgy kerül kialakításra, hogy a munka nem a létfenntartási javak megszerzését célozza (annak megszerzése egy egészen más oldalról bonyolódna) hanem jobban inkább a kreativitás kifejezője lesz.
Vagyis a pénz a jövőben nem szabad, hogy az emberi munka megfelelője legyen.
Jah és mikor gondolkodunk el azon, hogy amilyen a nép olyan a vezetője?
VálaszTörlésMert olyan van, amilyet érdemel!
Tizenx éve még a jobbodali "érzelmű" barátaink fröcsögtek - ma meg a baloldaliak fröcsögnek veszettül.
SŐŐŐŐT vannak olyanok, akik annyira elvakultak a torz gőgjüktől, hogy olyanokat mondanak, hogy "ez egy birka nép; ez a nép pusztuljon; meg égjen; stb."
Aztán megint mások a köcsög bankokról fröcsögnek.
De van itt valaki, aki rátapintott a lényegre:
Kellett kocsi pénz nélkül? Kellett!
Kellett színes TV a foci VB-re? Kellett!
Kellett kacsalábonforgó , hogy a szomszéd jobban sárguljon? Kellett!
MINDENNEK meg van az ára! Teccik értni?
pléhbános
TörlésÉn is azt látom a környezetemben hogy felelőtlenül vették fel a hiteleket , rengetegen vannak az ismerőseim között is , pl olyan aki életében egy biciklire nem tudott összespórolni , de 0 százalékra kapott egy négy millás autót . A hibát abban látom hogy az akkori kormány megengedte , sőt biztatta az embereket a hitelfelvételre , nagyon is tudták a bankok és az akkori kormány hogy mi lesz a vége , ez meg volt tervezve . De annak ellenére szurkolok hogy semmisítsék meg a hitel szerződéseket .
Az jó gondolat, hogy szurkolsz leo, de addig nem várhat senki enyhülést se gondjainkban se kínjainkban, amíg MI magunk egyenként nem adtunk valami JÓT a környezetünkben élő embereknek, vagy állatoknak, vagy növényeknek.
TörlésTudod ELSZOKTUNK a jótettekről. - Számos egyéb rossz szokásunk mellett.
Szóval lehet dumálni a dohányzásról, meg a piálásról, meg a füvezésről, illetve ezen rossz szokások elhagyásáról.
De eközben kimarad a leglényegesebb: Mikor tett valaki jót ÖNZETLENÜL?
Megaztán: az igazságot NEM LEHET a jólinformáltság illúziójában megtalálni.
Keresztény körökben a "lelkiismeret" fogalmát használják ha jó megoldásról beszélnek.
De sajna nem jut eszembe annak a neve, aki azt mondta: Jól csak a SZÍVÉVEL lát az ember.
Upsz! Lehet hogy az a Dalai Láma volt, akitől vörösben kezdik látni egyesek a világot a neve hallatán???
Szerénység, csöndes gondolatvilág, HIGGADT gondolkodás, minden rosszindulattól kiűrített fej.
Ezek kellenek az igazság megtalálásához. Ezek nélkül csak eltévedni lehet a féligazságok erdejében.
pléhbános
VálaszTörlésSzerintem nem szoktunk el a jó tettektől .Aki jót tesz az általában nem mondja be a hangosbemondóba , ezért lehet keveset hallani róla .
Nem egyszer vásároltam be rászorulóknak , vagy hozattam 3 köbméter fát télen három gyerekes családnak hogy ne fagyjanak meg , mégse gondolják rólam még a közeli hozzátartózóim se hogy adakozó lennék .
Pléhbános ! Ne izgulj, az emberek sokkal jobbak annál, mint amilyennek látszanak. Mert a SZELLEM ott lakik bennük, és ezért van az, vagy ők sincsenek tisztában vele, hogy "Nem tudja a jobb kéz, mit csinál a bal". Ezért izgulnak a ria-félék itt, mi lesz velünk, hátha pokolra jutunk, és nem tudnak lazák lenni, ráhagyatkozni a Stream-re.
VálaszTörlésPéldául Ria egy animus-megszállott, amit most nem elemzek ki, mert ehhez komoly mélylélektani ismeretekre lenne szükség, de annyit elárulok, az ÉLET sokkal több annál, mint amit az ő szűk agya, vagy a hülye biblikus keresztények hite felfogni képes.
www.kontrollblog.com
VálaszTörléswww.kontrollblog.com
www.kontrollblog.com
www.kontrollblog.com
www.kontrollblog.com
www.kontrollblog.com
www.kontrollblog.com
www.kontrollblog.com
www.kontrollblog.com
www.kontrollblog.com
www.kontrollblog.com
www.kontrollblog.com
www.kontrollblog.com
www.kontrollblog.com