Mint egy jelenet a 'harmadik világból'. Bevándorlók ezrei, tízezrei próbálják elkapni az utolsó vonatokat a bezáruló Európa irányába.
Megdöbbentő képeket készítettek a Macedóniában várakozó és Magyarország felé tartó bevándorlók tömegéről !
A Közel-Keletről és Afrikából Görögországba, majd onnan Macedóniába érkezve megpihennek, majd mindannyian Magyarországon keresztül szeretnének bejutni az Európai Unió területére !
"Egy utolsó vonatra" próbálnak mindannyian feljutni....
Tragikus, megdöbbentő, aggasztó és félelmetes jövőkép is egyszerre, mert ahogy számtalanszor leírtam már, ez még mindig csak a folyamat előszobája......
Kimerülve: Bevándorlók várnak vonatra, hogy folytathassák útjukat Szerbián keresztül Magyarország felé a jólétben élő nyugat-európai államokba
Családok: menekültekről készült fotó a macedón város, Gevgelija pályaudvarán, a görög-macedón határon
Magukat szórakoztatva: valamilyen dallamot játszik az egyik menekült vonatokra várakozás közben a dél-macedóniai állomáson
Borzalmas körülmények: Vagonokba próbálnak felkapaszkodni családok, emberek tömegei, kevés csomagjukkal, hogy tovább utazzanak Szerbián keresztül Magyarországra
Több tízezer, a Közel-Keletről és Afrikából elindult népvándorló használja a balkáni útvonalakat, hogy eljusson az Európai Unióba
Klausztrofóbia: Migránsok kapaszkodnak fel egy már eleve túlzsúfolt vonatra Gevgelija pályaudvarán
Várakozás: Elkeseredett Közel-Keletről és Afrikából menekülő emberek tömegeit lehet látni Macedóniában a sínek mentén ülve - Ők is Magyarországra tartanak
Menekültek érkeznek Görögországból a Gevgelijában található vasútállomásra. Miután sikerül keresztüljutniuk a határon Görögországból Macedóniába, a macedón kisvárosban már egy eleve túlzsúfolt vasútállomásra érkeznek meg a hatalmas nyári hőségben
Kelet-Európa szívében elhelyezkedő Macedónia számos különböző helyről érkező bevándorlókkal kell szembesüljön:
- a többség szárazföldön érkezik Bulgáriából és Törökországból, sokszor szír és afgán háború-sújtotta városokból elmenekülve.
- Ezalatt Afrikából is érkeznek migránsok Macedóniába, azután, hogy már eleve szembesülniük kellett a Földközi-tengeren való átkelés borzalmaival.
Mint tudjuk Líbiából lélekvesztő hajókon, embercsempész bandáknak és szervezőiknek kiszolgáltatva indulnak el naponta ezrek a NATO által lebombázott és káoszba taszított országból....
Ahol az USA által exportált demokrácia egyet jelent a fegyveres terrorista csoportok támogatásával, az államszervezet és a törvényes rend megdöntésével....
Miután ezek a bevándorlók - népvándorlás részeseivé vált menekültek - megérkeznek Görögországba, Olaszországba, szeretnének nagyon gyorsan eljutni az Európai Unió országaiba... Ebből az egyik fontos útvonal a Balkánon keresztül vezet Magyarországra és onnan az Unió fejlettebb nyugati országaiba....
Az Európa felé tartó népvándorlás útvonalai
További útra készen : Kelet-Európa szívében megannyi különböző helyről érkező migránsok várakoznak a továbbindulásra
Arcát kezeibe temetve: Egy menekült férfi korán reggel pihen Gevgelija vasútállomásán a görög-macedón határon
Reménytelenül: fiatal nőket és gyerekeket látunk ma megérkezni Gevgelija állomására
Helyzetkép: Egy menekült gyermek ad át egy cigarettát a vonat ablakán hozzátartozójának, aki már nem fért fel a telezsúfolt vonatra
Tikkasztó hőségben ülnek bevándorlók a vonaton Gevgelija állomáson ma reggel
Ez már tényleg klausztrofóbia: Menekültek állnak egy túlzsúfolt vonaton, amint elhagyja végre Gevgelija állomását
Veszély: De ott legalább van levegő.... Egy menekült alszik a nyitott vasúti kocsi ajtajában, miközben keresztül száguld a macedón vidéken...
Eközben Magyarországon épül a déli határt védő kerítés, melynek remélt célja az lenne, hogy a menedékjogot kérők a menekültstátuszt ne illegálisan, hanem a törvényes határátlépéskor kérjék és ki lehessen szűrni a valóban menekülő rászorulókat a gazdasági vagy esetleg terrorista bevándorlóktól.....
Tudjuk, hogy a valóság és az élet majd átírja a végeredményt, mindegy ki mit szeretne....
Tudjuk, hogy a valóság és az élet majd átírja a végeredményt, mindegy ki mit szeretne....
Több mint 100.000 bevándorló érkezett 2015-ben Magyarországra a statisztikai adatok szerint is. A 2013-as 18.900, de még a tavalyi 43.000 menedékjogot kérőhöz képest is drasztikusan megnőtt a szám és még csak az év második felébe nem rég léptünk át...
Utolsó remény: Tömött sorok várakoznak az állomás pénztárában, ahol a bevándorlók elhasználják azt a néhány macedón dínárt és eurót jegyet vásárolva a túlzsúfolt vonatokra.
Bárhonnan is jöttek, néhány menekült elmondása szerint megpróbál Macedóniában maradni. A többiek tovább folytatják az utat Magyarország felé.
A jövőbe tekintve: Bevándorló fiú néz kifelé a vonat ablakán a macedón tájon keresztül suhanva egy jobb élet reményében talán.....
Szinte egymáson taposva a túlzsúfolt vonaton miközben Macedónia fővárosán Szkopjén haladnak át Magyarország irányába
Bár többségében férfiak érkeznek, azért nők is vannak a bevándorlók között
Talán egy biztonságosabb és élhetőbb világról álmodoznak közben
Szíriai menekültek próbálnak meg pihenni utazás közben a tikkasztó hőségben mialatt keresztülszáguldanak Macedónián Magyarország felé tartva
Síró 1 hónapos csecsemőt tart kezében ez az Aleppoból érkező apa a zsúfolásig megtelt vonaton
A Gevgelijából indult vonat megérkezik Szerbiába, majd tovább folytatja menekültekkel zsúfolásig megtelt kocsijaival az utat Magyarország felé... Onnan pedig Németország, Franciaország, Anglia az álmokban szereplő úticél...
Szíriai menekültek pihennek a vonaton
Mindent kockára téve: Egy gyermekét tartó menekült asszony a macedón állomáson
Elveszve: Egy menekült kisfiú téblábol hátizsákjával a sínek között Macedóniában...
Mert az élet nem áll meg: Egy muzulmán nő mossa kislánya arcát a pályaudvaron lévő csap segítségével
Migránsok várakoznak a macedón állomáson, hogy egyszer elinduljon végre a vonat és közelebb kerüljenek az Európai Unió, azaz Magyarország határához.
Egy muszlim lány a macedón pályaudvaron talán arra vár, hogy egyszer valamikor Ő is abban a kivételes helyzetben élhet, melyben az elbeszélésekben hallott és TV-ben régen látott európaiak élnek...
És itt jön végre: Felsorakoznak a bevándorlók, mert érkezik a következő vonat, melyre újra megpróbálnak minél többen felzsúfolódni a menekültek közül
Ártatlan: Aki semmiről nem tehet és szerencsére nem is sejt semmit. Talán boldog élete lesz majd valahol a szülőföldjétől távol.
Ennyi a komfort: barátja lábán alszik egy bevándorló Gevgelija pályaudvarán
Soha nem fér fel mindenki, így óriási a zsúfoltság a vonatokon és állomásokon egyaránt, de a menekültek újabb és újabb áradata érkezik, így kifogyhatatlannak tűnik a folyamat....
Közel-keleti bevándorlók örökítik meg utazásukat, miközben a zsúfolt vonaton tartanak Magyarország és az Európai Unió felé
Vajon hol fog véget érni ez az utazás: A megérkezés után a menekültek gyalog próbálnak majd bejutni Szerbiába - egy újabb bizonytalan állomás egy biztosnak hitt végcél irányába
Macedónián túljutva most a bevándorlók megpróbálnak elnavigálni Szerbia irányába
Az éjszaka sötétjében világítva próbálják a bevándorlók megtalálni az irányt át a zöld határon Szerbia felé.... - aztán jöhet Magyarország, mert az már Európai Unió !
Forrás: DailyMail - Fordította: SBG Buddha - VilagHelyzete
nem kicsit antiszociálisak, ezek minden évben ezer milliárdos károkat fognak okozni az európai országoknak, kevesebb munkahely, alacsonyabb szintű gazdaság, még több adó, még több szemét, még több bűnözés, még több korrupció, ez a jövő európában
VálaszTörlésez egy rossz hozzaallas es ha igy gondolkodna mindenki, akkor valoban megtortenne a it ide leirtal. Osztrak es nemet peldat kell alapul venni es felvenni egy megoldas kozpontu gondolkodas modot.
Törlésegyebkent pedig a nevedben van a sorsod, amit ezzel a gondolkodassal ami szerint most elsz, megtagadsz... Barat- Alejkum...
Törlésszerintem minden vallásos ember hosszútávon kártékony az országoknak, kizárólag a az ateista hazafiak hasznosak hosszutávon
TörlésCsaba barátom,....nálad mit jelent a hosszútávon hasznosnak lenni?
TörlésVagy ezzel azt akarod mondani, hogy az ateisták hosszútávon hasznosak az ateistáknak?
Aztán mitől a fenétől válna hasznosabbá egy ateista társadalom, azzal, hogy vallások nélkül megszűnik egy vagy több probléma a számtalan emberi probléma közül? Te kis naiv.......ateista :D
a vallásos embereket nagyon könnyű befolyásolni, a vallásos embereket rálehet venni arra is hogy a szeretet nevében elpusztítsák önmagukat és segítsenek az ellenségeiknek
TörlésEz igaz, ezért ne vagyok vallásos. De én nem erről kérdeztelek, hanem arról, hogy mitől jobbak az ateisták. Úgy tűnik nem tudod megválaszolni a kérdést.
Törlésha nem vagy fejlett hazafias ateista akkor úgy se leszel képes felfogni
TörlésErre megy ki a játék:
VálaszTörléshttps://www.youtube.com/watch?v=2zMzeKBEvaQ
Ez az igazság! Pike-Mazzini levelezés " véletlenül" pont minden úgy történik ahogy ez a két ko(h)nteos elböffögte! https://www.youtube.com/watch?v=02FE0j0RSCQ
TörlésSzerintem semmi gond nem lesz itt - volt ehhez hasonló a történelem során, pl. az a kb. 200 000 jász és kun befogadása akik az akkori - tatárok elöl menekülő - szintén délnyugat-ázsiai - közel-kelet - iráni népséghez tartoztak, akik új hazát kerestek - csak korán kell lépni. Pl. az osztrákok jó érzékkel átnevelő táborokat csinálnak.
VálaszTörlésAkik Magyarországon akarnak maradni, feltételrendszer elé kell állítani. Én bevonnám lekötném velük a Jobbikot, hogy segítsék őket az itteni új identitástudatuk megszerzésében, a régivel már úgy sem mennek semmire. Sok a félig kihalt falu, üresen álló ház, a szociális hálón élősködő cigányaink meg hátha nemesbednek tőlük :)
Ez volt eddig a legnormálisabb hozzászólás az összes közül! Elnézve ezeket a szerencsétleneket, csak belegondolok, mit érezhetnek, hogy el kell hagyniuk az otthonaikat, a jobb élet reményében. Akiben nincs irányukban együttérzés, az nem jól értelmezte Jézus tanításait!
Törlésfolyamatosan gond van, 30 éve folyamatosan veszteséget hoznak létre európa számára, csak ez egy lassu folyamat ezért sokan nem fogják fel mekkora pusztítás zajlik folyamatosan
Törléshulival ertek egyet. Nemetorszag gazdasaga a torok bevandorloknak koszonheti hogy nem ment tonkre mert ok munkahelyeket teremtenek es adot fizetnek. nem ingyenelni jonnek ezek az emberek hanem uj eletet kezdeni es ebben benne van a munka is. az iszlamban szegyen ha a ferfi nem dolgozik. ok biztosan meg fognak tenni mindent azert h dolgozhassanak es eltartsak a csaladjukat.
TörlésHuli, Sachi, Süle, ... látom nem néztétek a @ 2015 és az általam ajánlott videót! :(
TörlésAzt nem értem, hogy miért nem jártok jó példával elöl? Arról szívesen látnék és hallanék, hogy hány "bünözöt" (értsd: többszörös határsértöt, fizetett terroristát, stb.!) fogadtatok be és integráltatok a keresztényi európai és MAGyar értékrendre??? Ha, majd erröl látunk hitelt érdemlö eredményeket személyesen töletek, akkor ..., de csak is akkor nyissátok ki! Értve???
Megjegyzés!
Ha, ennyire együttérzöek vagytok, akkor lehet menni önkéntesnek segítönek pl. palesztin menekült táborba!
Franciaország, Svédország vagy Anglia a közel-keleti és afrikai bevándorlóinak köszönheti a No-Go zónákat. Az ott élő bevándorlók mindent megtettek, hogy ezekben a zónákban az ő törvényeik uralkodjanak. Beilleszkedés és munka helyett.
TörlésNem 200 000 jönnek hanem milliók és milliók !!!
TörlésLeegyszerusitenem a kerdest: Amelyik fiatal ferfi csaladdal erkezik, _ATMENETILEG_ maradhat. Amelyik nem, irany vissza, es vedje a sajat hazajat!
VálaszTörléshülyeséget írtál le, mivel pont azoknak szabadna csak katonának menni akinek már van utódja, mert ha azokat küldik akiknek még nincs utódja akkor egyrészt nincsen utánpótlás, másrészt pedig az a vérvonal kihal
TörlésEddig a tulnepesedes miatt aggodtal, most meg az utanpotlasert, a vervonalak kihalasaert aggodsz.
Törlésa túlnépesedés ellen az egyetlen jó módszer az egy globális születés szabályozás törvény, 1 nő max 2 gyerek, minden más módszer kártékony
TörlésOlyan nincs, hogy túlnépesedés. Ha úgy érzed, hogy sokat vannak körülötted...költözz egy lakatlan területre,...jó sok van belőle. Majd ott hamar rájössz, hogy milyen előnyei vannak a nagy családnak,...te, kis naiv ateista-darwinista, te.
Törléshttps://overpopulationisamyth.com/
redneck a túlnépesedés nem azon múlik hogy mennyi szabad területet látsz, hanem hogy mennyit bír a természet, a mostani ember létszám már sokkal több annál mint amennyit a természet képes kitermelni, brutális túlhalászás van, brutális erdő irtás van, brutális nyersanyag kitermelés van stb., a bogarak és az állatok tömegesen fogyatkoznak, ha ezt nem vagy képes felfogni akkor súlyosan fogyatékos vagy
Törlés"a mostani ember létszám már sokkal több annál mint amennyit a természet képes kitermelni"
TörlésEnnek ellenére egyre többen vagyunk. Ez meg hogy lehet?
Egyébként kik a forrásaid, a Discovery meg a NatGeo?
Hello Redneck, Csaba Barát sokszor mond hülyeséget, de speciel az hogy túlnépesedés van ez szerintem nem kérdés.
TörlésMenj be egy nagy élelmiszer áruházba, és nézz körül mit árulnak élelmiszer gyanánt, és akkor mi még itt szerencsések vagyunk, egy Kínai városban vagy az USA-ban (GMO) sokkal rosszabb (lehet) a helyzet. Képtelenség ennyi embert egészséges valóban tápláló természetes élelmiszerrel ellátni. Az áruházakban található „élelmiszer 60 % ipari szemét. (ezt a számot hasra ütésszerűen mondom) de szerintem még így is jó szívű vagyok : (az összes magas cukortartalmú, egyszerű szénhidrátban fulladozó édességektől kezdve a szénsavas üdítő italokon, csipszeken a húsmentes felvágottakon- virsliken keresztül, a gyér minőségű lisztből készült pékárukon át, a tápérték mentes élő táptalajt sose látott agyon nemesített zöldség/gyümölcsökig és a többi gyorsfagyasztott félkész ételt, zacskós levest még meg se említetm. A maradék 40 % fele is kényszer megoldás: eleve a tejtermékek (sajnos én is szeretem és néha eszem) sem alkalmasak minden embernek (tejcukor érzékenység) illetve maga a tej feldolgozása még a részben ehhez adoptálódott emberek számára is a túlélést jelentette anno de nem ideális, azaz nem erre lett az emberi emésztő szervrendszer ”tervezve”. Ahogy a legtöbb gluténtartalmú agyonnemesített gabona sem a legideálisabb, persze a 18 naposan már vágásérett baromfikat és a többi húsukért tartott állatokat nem is említem.
És mi itt Magyarországon –még- a szerencsésebbek közé tartozunk élelmiszer ügyében minőség-mennyiség tekintetében.
Az hogy növekszik az emberiség létszáma meg nem azt jelenti hogy nincs túlnépesedés (növekszik de milyen áron? és kinek jó ez?). Pont a legszegényebb, legalacsonyabb sorban élő népek szaporodnak ez mint földrajzilag (India, Afrika) mind lokális szinten (társadalom periférián élők, romák) megfigyelhető. Ők a puszta túlélésért küzdenek és/vagy nem nézik egy étel minőségét, csak legyenek jól lakva, ami legtöbbjüknek maga a Kánaán és számukra ez a jólét. Nem ismerik nem látják át azt ami e mögött van, és még az ő gyerekeik sem fogják. És alacsony iskolázottságuk, társadalmi rögzültségük révén már most kódolva van a baj. Ezt most nem részletezem, szerintem tudjuk … látjuk
De ha ma mindenkit valódi természetes élelmiszerekkel, amit a természetben, természetes úton a természettel/környezettel szimbiózisban (mind növény mind állat tartás-feldolgozás) és nem kizsigerelve állítunk elő az emberiség ~80 % a éhen halna.
Viszont egy éhező kiszolgáltatott tömeget sokkal könnyebb befolyásolni, irányítani, még egy karakán szülő is megszavaz, megtesz bármit csak ne lássa éhezni a gyerekét. Gondolj bele: csak legyen 5-10 napig áramszünet (logisztika, közlekedés, hűtés termelés leáll). Neked hány napi élelmiszer tartalék van otthon? (Vízről nem is beszélek és arról hogy egy „modern” lakásban nincs se spájz se pince”). Kb a jelenlegi társadalom végét jelentené. Legalábbis egy nyugati civilizált –értsd- : önellátásra teljesen alkalmatlan kiszolgáltatott nagyvárosban nem lennék.
Folyamatos pengeélen táncolunk
Civilizáltságunk egy önámítás: nem lett az emberiség se bölcsebb, se érettebb. Hiába fedezünk fel új dolgokat és növekszik az ismeretünk csak katalizátorként használjuk ön és bolygónk pusztításához, és hajtjuk észrevétlen fejünket egy egyre„kényelmesebb” rabigába.
Csak azért írok ilyen hosszan mert pont erről beszélgettünk családban hétvégén nagyszülőkkel, alig 50-60 éve –vidéken- még mindent megtermeltek maguknak az emberek a boltba a gyereket max sóért, cukorért, élesztőért küldték. A padláson sorakoztak zsákokban a lisztek, füstölt húsok, pincében a zöldség, befőttek, zsír (zsírban a sült húsok). Sokkal stabilabb (mentálisan) lábakon állhatott így a család/falu/ország.
Szia MrQ. Szerinte sok mindent nem jól látsz. Megpróbálom ezt is megmagyarázni :)
TörlésElőször is, mi itt a mennyiségről vitázunk, legalább is én, és nem a minőségről. Az a sok sok millió élelmiszer gyártó, picik és nagyok, nem azért nyúlnak például a GMO alapanyagokhoz, mert nincs elég természetes, hanem azért mert olcsóbb, sokkal olcsóbb, így nagyobb profitra tehetnek szert. az is nyilvánvaló, hogyha néhány gyártó, illetve termelő is, hozzá nyúl ezekhez, előbb utóbb a többi versenyző is kénytelen lesz felvenni a ritmust. A másik dolog, hogy a GMO növényeket nem extra területeken termesztik, hanem valamilyen módon, ezzel-azzal, rábeszélik a mezőgazdasági termelőket, hogy álljanak át a természetes vetőmagoktól a GMO-kra. Szóval, a mezőgazdasági területek többnyire, nagyjából ugyanaz, csak a termesztett növények cserélődnek fel részben. Ismerem az ugyanehhez a történethez lobbis, korrupciós, maffiás történeteket is és tisztában vagyok azzal, hogy helytelen, de ez már egy másik történet. A többi, vegyi élelmiszer adalékkal is hasonló a helyzet. Olcsóbb és gyorsabban beszerezhető. Nem tagadom, hogy egyre többen vagyunk és így a termékek iránti igény is növekszik, de szerintem alapvetően nem ez jelenti a problémát, hanem a gyártók profit orientált politikája. Hogy ez így nincs jól? Egyetértek, de erről elsősorban azok tehetnek, akik ezeken a területeken a felügyeleti, jóváhagyási, ellenőrzési szerepeket töltötték be. Itt az állambácsira gondolok. Állambácsi, azaz sok bácsi meg néni, akiknek mind titkos álmaik, vágyaik vannak és a legtöbbjük azokat meg is szeretnék valósítani,......majdnem, hogy minden áron. Ezt gondolom nem kell külön elmagyaráznom neked.
Ami a bevetendő területeket illeti, mint már mondtam van még bőven, csak egy kicsit messzibbre kellene menni a lakott, a begyűjtő, feldolgozó területektől. A jelenlegi felállásban egy ilyen szituáció valszeg, hogy megnövelné a termelési illetve a szállítási költségeket. De mindent meglehetne szervezni, megoldani csak akarni kellene,...és hagyni, hogy a piac, a termelés önmagát szabályozza. Sajnos pont a központosítás az, ami a fentebb már leírt problémák miatt, lassan de biztosan szisztematikusan tönkre teszi, nem csak a termelést, hanem a gazdaságokat is.
Dióhéjban ez itt a baj:
1. Timóteus 6:9 Akik pedig meg akarnak gazdagodni, kísértésbe meg csapdába, sok esztelen és káros kívánságba esnek, amelyek az embereket pusztulásba és romlásba döntik.
1. Timóteus 6:10 Mert minden rossznak gyökere a pénz szerelme, amely után sóvárogva egyesek eltévelyedtek a hittől, és sok fájdalmat okoztak önmaguknak.
Az tény, hogy sokat lehetne mér írni erről.
és sose mondok ezekben a dolgokban hülyeséget, csak én milliószor előrébb vagyok ezekben a dolgokban mint bárki
TörlésMrQ!
Törlés"Viszont egy éhező kiszolgáltatott tömeget sokkal könnyebb befolyásolni, irányítani, még egy karakán szülő is megszavaz, megtesz bármit csak ne lássa éhezni a gyerekét. Gondolj bele: csak legyen 5-10 napig áramszünet (logisztika, közlekedés, hűtés termelés leáll). Neked hány napi élelmiszer tartalék van otthon? (Vízről nem is beszélek és arról hogy egy „modern” lakásban nincs se spájz se pince”). Kb a jelenlegi társadalom végét jelentené. Legalábbis egy nyugati civilizált –értsd- : önellátásra teljesen alkalmatlan kiszolgáltatott nagyvárosban nem lennék.
Folyamatos pengeélen táncolunk
Civilizáltságunk egy önámítás: nem lett az emberiség se bölcsebb, se érettebb. Hiába fedezünk fel új dolgokat és növekszik az ismeretünk csak katalizátorként használjuk ön és bolygónk pusztításához, és hajtjuk észrevétlen fejünket egy egyre„kényelmesebb” rabigába."
Ezzel már egyet tudok érteni, nagyon is. Már évekkel ezelőtt is mondogattam, akiknek tudtam, hogy a tömegeket tudatosan csalták be a városokba, hogy ezzel szép lassan és észrevétlenül megszüntessék a sok kis önellátó egymással kereskedő közösséget. Egyértelmű volt számomra, hogy a cél a tömegek kiszolgáltatottsága a titokban épülő rendszer iránt, azaz egy totálisan kontrollált társadalom létrehozása. És amikor kiszolgáltatottság van, akkor kompromisszum is. Erről is sokat lehetne beszélni, mert tulajdonképen a világon minden mindennel összefügg.
Raimund. Te hogy veded a hazadat ekezetes betuk nelkul?
VálaszTörlésCsaba. Kikrol beszelsz konkretan, kik okoznak veszteseget?
a rossz gének azokat nem zavarja a szemét, a butaság, a korrupció, munka helyett pedig lopással szeretnének előbbre jutni, európába egyre jobban jönnek be a rossz gének, ezért tisztaság, rend és jólét helyet európa folyamatosan afrikához fog közelíteni, ahol az emberek képtelenek egy működőképes országot létrehozni, mert bármit a kezükbe kapnak azt lerombolják, a gének rendkívül sokat számítanak
TörlésCsaba szerintem te egy mind-controll aldozat vagy, annyi hulyeseget hordtal itt ossze... szerencsed h megtalaltad ezt az oldalt igy van eselyed h felebredj a csipkerozsika almodbol...
Törlésnem csoda hogy sokan így reagálnak erre mint te, mivel te a rendszer agy mosott áldozata vagy, a rendszer semmit sem mond a génekről és a genetikai különbségekről, pedig több ezer kutatás és teszt pontosan rámutat arra mekkora különbség van a négerek és az európai gének között és persze naponta megmutatja a gyakorlat is, a mostani rendszer mindenkit arra tanít hogy nem számítanak as különbségek, bele beszélik az emberekbe azt hazugságot hogy csak kultúra, neveltetés és pénz kérdése minden, de ez nem igaz, bele programozzák az emberekbe hogy mindenkit egyenlőnek lássanak, azért hogy az embereknek ne működjön az ellenség felismerő rendszere, a nagy legyünk egymással toleránsak baromság csak arra hogy hogy szép lassan tönkre menjen minden
Törlésnem kotelezo a keveredes de ha segitesz masokon azt sokszorosan visszaadja neked az elet.
Törlésha az ellenségnek segítesz akkor azzal kiirtod a saját fajtádat, a mindenkinek segítesz az egyszerűen egyenlő az önpusztítással
TörlésVannak elkerülhetetlen dolgok, melyekkel szemben kár harcolni, így is úgy is bekövetkeznek.Aki mégis küzd, az általában attól a kudarctól tart, mely életének számára láthatatlan és állandó kísérője.
TörlésSüle Ildikó!
TörlésÉn saját hazámban üldözött magyar vagyok. Te milyen kisebbséghez/felekezethez/kiválasztottakhoz tartozó vagy??? ... mert, azt látom, hogy nem vagy/voltál magyar.
Ez egy egyszerü és világos kérdés!
Szerinted a bevándorlók az ellenség?
VálaszTörlés@Atlantis753!
TörlésMilyen "bevándorlókról" beszélsz??? Ezek többszörösen illegális határsértö, fizetett bünözök!
Még mindig nem világos, hogy a több ezer euro(ez már köztudott és bizonyított!) ami ezeknek a sáskáknak a zsebében van a közel kelet "egyetlen demokráciájától" és Szaud arábiából származik! (Ez ma már dokumentált tény!) Nézd meg a fenti videókat és álmodd meg az igazságot magadnak is!
Igaz is: Miért nem mennek arab tesóikhoz, hisz vannak igen gazdag rokonaik! Quatar, Kuvait, Szaud arábia, Arab emirátusok stb. ...még nyelvi problémáik se lennének!
S még valami! Mi európai fehérek miért nem akarunk MINDEN áron közel keletre menni/menekülni???
És akkor mi van, ha azok? Attól a helyzet még nem változik, hogy te itt ezen tényeket megállapítod róluk. Amíg az emberek országokban, népekben, bőrszínekben gondolkodnak, nem lesz béke, igazság és harmónia ezen a bolygón.
TörlésVeled és sok emberrel ellentétben nem európai fehérnek tekintem magam. Hanem csupán egy emberi lénynek, ki ezen a planétán él. Akármilyen viszantagságos, bonyolult és katasztrofális a helyzet, amíg csak beszélnek róla az emberek, addig nem változik semmi. Ha valamit nem akarsz, gondolj az ellenkezőjére. Gondolataiddal teremted a jövődet... De ha csupán a jelenlegi helyzetre gondolsz, amit Laci is felvázolt, azzal azt fogod bevonzani. Ha az embereknek ez kell, akkor meg kell tanulniuk előbb a leckét ezek szerint... Ahogy szokták mondani: a baj után a bolond is okos már.
@Atlantisz753!
TörlésMár-már megható a naívságod! :) Sajnos, Téged is felülfertözött a liberális álhumanizmus! :(
" Veled és sok emberrel ellentétben nem európai fehérnek tekintem magam " - tudom, hogy Te egy földre szállt angyal vagy :).
Ezzel nincs is gondom, de azért engedd meg, nekem, hogy definiáljam az ember fogalmát!
Elöször is az ember " Isten képére" teremtetett. Vagyis alkotó készséggel és erkölcsi érzékkel! Ezek az EMBEREK! ...és vannak a sáskák, paraziták akik egy teljesen más entitás!
Szóval kíváncsi lennék Rád, hogy ha szemtöl-szembe találkoznál ilyen véglényekkel mivel tudnál hatni rájuk?
Egyébként osztom a gondolat hatalmában vetett hitedet! :) ..., de szigorúan kvantum fizika alapján. https://www.youtube.com/watch?v=K_MPxnRENsg
Az csak úgyis az adott helyzetben dőlne el, hogy miként sikerül hatnom rájuk. Előre nem tudok nyilatkozni. De ha össze akarnának verni, vagy netalántán meg akarnának ölni, és én nem tudnék eléggé védekezni, vagy nem jönne senki a segítségemre, akkor annak úgy kellett történnie. Ha ők azt látják jónak, hogy embereket öljenek vagy garázdálkodjanak... Ezért miért tekintenék rájuk sáskaként? Csak azt teszik, amit tudnak, s amit parancsoltak nekik.
TörlésHa a reptiliánokkal elbírok, lehet velük is, de ahogy mondtam, csak éles helyzetben derülne ki, hogy milyen hatással lennék rájuk. Ezért nem személyesen megyek eléjük, hanem gondolati szinten igyekszem változtatni ezen a káoszon, amit a háttér produkál.
Köszönöm a videót, meg fogom nézni :)
Üdv,
Atlantis
Júj, de nagy a baj.. Aki a valódi ellenségét sem ismeri, annak úgyis hiába magyarázol.. Hagyjad, aki nem látja a humanitárius problémát a katasztrofális jelenség mögött, az nem fog neked olyan megoldást sem javasolni, ami nem a félelmen->gyűlöleten alapul.
VálaszTörlésEni! +1 :)
Törlés?....... Öööö... Mért Magyarországon át jönnek? A térképet megnézve ez a legkevésbé logikus útvonal!
VálaszTörlés" Megdöbbentő képeket közöltek a Magyarország felé tartó menekültek ezreiről "
Törlés- Kik? Milyen médiában?
"Megdöbbentő képeket készítettek a Macedóniában várakozó és Magyarország felé tartó bevándorlók tömegéről !"
- Kik?
"A Közel-Keletről és Afrikából Görögországba, majd onnan Macedóniába érkezve megpihennek, majd mindannyian Magyarországon keresztül szeretnének bejutni az Európai Unió területére ! "
- Ennek a mondatnak akkor lenne értelme, ha sem Magyarország, sem Görögország nem volna uniós állam. Így viszont nem lelem a mondat jelentését.
"Az éjszaka sötétjében világítva próbálják a bevándorlók megtalálni az irányt át a zöld határon Szerbia felé.... - aztán jöhet Magyarország, mert az már Európai Unió ! "
- Fentebb azt írtad, átjöttek Görögországon - és az már Európai Unió. Akkor most: WTF???!
... és az EU térképe se maradjon le: http://www.logsped.hu/eutls.htm .
TörlésSzóval a Közel-keletről jövőknek is egészen pontosan 5 EU-tagállam esik az útjába, mielőtt Magyarországra érnek (Ciprus, Görögország, Bulgária, Románia, Horvátország). Mért Magyarországot emlegeted akkor a "belépési pont"-ként? Nem is tudnak idáig eljönni úgy, hogy legalább 2 EU-államon át ne jönnének. a logikus útvonal pedig - ha már Görögországban vannak - Albénián-szlovénián-Ausztrián át vezet Németországba. Angliába pedig Olaszországpn át.
TörlésTehát 15-20 fokos szöggel nyugatabbra, mint ahol mi lakunk... miért indul északra, aki északnyugat felé halad??
Szer Elem! Ez az út a legsimább, erre a legkisebb és a leggyengébb az ellenállás, pl. az Index már instrukciókat ad, hogyan lehet simán átbújni a díszkerítés alatt :))
Törléshttp://index.hu/belfold/2015/08/07/kerites_atmaszas-teszt/
"A legfontosabb, hogy lassan, hirtelen mozdulatok nélkül haladjunk, ha ruhánk beakad a pengébe, akkor ne rángassuk, hanem türelmesen mozduljunk el visszafelé!"
Úgyhogy elindultam.
Ha a menekült nem túl testes, akkor a drótok résein kis óvatossággal viszonylag egyszerű bejutni az első hengerbe. Ha alacsony is, még könnyebb dolga van: a hengeren belül hosszában lényegében akadálytalanul közlekedhet a megfelelő pontig, ahol keresztbe tovább mászhat...
És ez kerül nekünk miliárdokba...
@Szer Elem2015. augusztus 9. 2:35
TörlésJók a meglátásaid, gratti! :)
Én is ezeket kérdeztem/kérdezem a sok vízfejütöl!
Csak tudnám miért kell megmagyarázni minden egyes fényképet? Komolyan mondom, pont mint a mainstream-ben. Majd mi megmondjuk a birkáknak, hogy mit lássanak és értsenek belőle.
VálaszTörlésKöszi SBG Buddha Laci, köszi REUTERS, szép munka.
Ez volt az egyik kedvencem:
"Elveszve: Egy menekült kisfiú téblábol hátizsákjával a sínek között Macedóniában..."
@rednek
TörlésNa, most ebben 1-et értünk.( De, azért ne bízd el magad!)
Nekem se megy amikor "belerágják" a számba ami napnál világosabb!
Intermezzo!
Erröl a stílusról a 80`-as évek másolt, egyszinkronos(hangalámondásos! :) videói jutnak eszembe! :)
Köszönöm tanár úr.....
Törléstobb hatar, tobb ellenorzes. ezert (is) M. o a transzfer orszag.
VálaszTörlésIldikó! ILdikó! ...
TörlésTudod, hogy miröl beszélsz?
A szerb rendörök vigyáznak rájuk és politikai hátszéllel finanszírozott buszokon vonatokon hozzák a Magyar Állam határához/a gúnykerítéshez! Szerb bankokban veszik fel az apanázsukat is! Ezt is dokumentálták már!
Tehát az EU-ba igyekeznek halált megvető bátorsággal, de NEM VETTÉK ÉSZRE, hogy már 5 országgal ezelőtt beléptek az EU-ba. Világos, mint a vakablak.
TörlésEz csak egy médiahumbug hogy miért, honnan és hová mennek, a legtöbbje titkolja azt is, kire vár a téren, és mi az úticélja. Sokan taxival mennek országokon át, annyian, hogy ez egy külön fekete iparág lett. Különb okostelefonokkal hadonásznak, mint amilyeneket nálunk a reklámokban látni. Itt rengeteg dolog nem tiszta. A falut lebombázták, de az okostelefon nem sérült meg? A lebombázott falvaikban a bankok kiadták a több évtizedes megtakarításaikat még?
@ Szer Elem2015. augusztus 10. 1:40
TörlésCsak ámulok és bámulok! :) ...elállt a szavam!
Félelmetesen jól gondolkodsz, ... mint ha csak magam hallanám! :) Gratti, ...ismét! + 1 tettszik-elés!
a számok nem hazudnak európának vége van, a következő 1000 évben folyamatosan lefog süllyedni egyre mélyebb szintekre, és ezt főleg a faji árulóknak köszönhető, beleértve azokat is akik "szeressünk mindenkit" hülyeséget írogatják
VálaszTörlésÉs Te hol leszel 1000 év múlva?
TörlésNa ezek már alternatív hírek, itt összegyűjtve alul a hozzászólásokban
VálaszTörléshttp://2012felemelkedes.blog.hu/2013/05/24/cobra_a_portal_kapu_kinyilasa_esemenyhorizont#comment-form
Semmi sem az aminek látszik. És tök mindegy hogy a háttér6alom, a masonic-illuminati, usrael, az eu meg a többiek miben is sántikálnak. Egyáltalán nem úgy fognak alakulni az események ahogyan gondolták, eltervezték. Kőkeményen érvényesül most a mondás: "ember? tervez Isten végez", mivel már "végidő" van. Ilyenkor pedig meg vannak számlálva a másoknak mindig rosszat akaró, gyűlölködő "fenevad" napjai. Ezért is szűköl és tombol, próbálkozik mindennel - a farkas Bárány-okat akar/na/ vacsorázni még utoljára. Nem sok sikerrel.
VálaszTörlésHiába állítják szembe Európában az un. migránsokat a bennszülöttekkel. Mindkét kategóriában vannak szeretetelvűek akik megértik egymást és vannak gyűlöletelvűek akik harcolni akarnak. Ezek rövid úton rájönnek hogy már minden materiális szajré a 6alom kezében van. Ezért aztán a "kiválasztott" 6alom ellen mennek és nem a nincstelen migráns és bennszülött ellen. Egyszerűen azért mert tőlük már nincs mit elvenni. Vagyis nem ott fog a választó-vonal húzódni ahol a gonosz szeretné. És ez máris egy vereség ami után jön a többi.
Mindez fokozottan igaz a magyarországi viszonyokra. Félniük tehát csak a jobbára idegen "valaki" Csányiknak, Várszegiknek, Vajnáknak, mindenféle politikussoknak, bankároknak, multiknak, pozicionált média-celebeknek stb. kell nem pedig a végidőre már "senki" magyarnak. A Teremtés - bármilyen hihetetlennek tűnő is - megvédi azokat akik kilépve a mókus-kerékből már a szeretetelvű "senkiség" útján járnak. A valódi magyar már egyértelműen ilyen - ezért is nincs "6alomban" semmilyen tekintetben sem. A színpadi káoszt figyelve nincs miért aggódni a nézőtéren. Csupán JÓ-nak kell lenni és maradni.
@ Kerion " A színpadi káoszt figyelve nincs miért aggódni a nézőtéren. Csupán JÓ-nak kell lenni és maradni."
TörlésNa, ja! "jónak lenni és maradni"! Ha, ezt megtudja a sok parazita sáska, akkor már nem is kell "csibeháló" kerítés a gúnyhatáron és a fekák rendezett sorokban, porban és hamuban egy szó nélkül visszamennek hazájukat, családjukat jövöjüket védeni az utolsó csepp vérük árán is! Ugye?
Ezüst hajú Kerion!
A "jó" egy egészséges önvédelmi reflex, mind az egyén, mind a társadalom részéröl. Aki másként gondolja (lásd, az aberrált liberálisokat) az menjen az arab/palesztin menekülttáborokba önkéntesnek! Ott kiélheti cociális érzékenységét és tenni akarását!
Akinek meg van vér a pucájában/tökös legény - így pestiesen :) - az pedig tegyen határozott lépéseket ami töle telik!
Az egész-séges szervezet is védekezik! Igaz?
Ez az a "JÒ!" amire gondoltál?
Hogy kik is a "fekák" ? Hát még nem a mostani idevezényelt "migránsok" az biztos, hisz még nem tartják rabszolga-sorban a magyart - ők csak az "elfedést" szolgálják, lásd 56/Szuez. Hanem azok az élősködő paraziták akik mára már maradék-Magyarországon, a Kárpát medencében minden téren 6almaskodnak és persze mostanság a jumbo-jeteken Tel-Aviv-ból/vivA-léT-ből "legálisan" is naponta beáramlanak. Azok az idegenek akik jó 500 éve - de már azelőtt is - vérszívó piócaként rátelepedtek mindenhol a magyarra. Magyarország már régóta csak de jure létezik, de facto már réges régen nem. Minden materiális/illuzórikus dolog a nem most betelepült országfoglalóké. Ha valaki ezt még mindig nem látja - menthetetlen VAK.
TörlésDE ez természetesen nem véletlenül alakult így. Egyszerűen azért mert - tetszik vagy nem tetszik tudni - végidő van. Egy un. 13 eter éves precessziós fél-ciklus lezárul, ilyenkor pedig úgymond "tabula rasa/aratás" van. Van tehát - nem Ott-Hon hanem Itt-Hon - a végidei zsidó-cigány-idegen/kisantant "valakiság", 6alomban-lévőség és van a végidei bennszülött magyar "senkiség". Hogy melyik az "üdvözítő" a hamarosan beköszöntő új korszak, az un. aranykor szempontjából - nem kérdés. TEhát aki a levesbe akar menni - szabad akarat van - az csak menjen. A magyar/madar/madár/ aki Tu/l/rul jött a Te/l/j/es/út-ról, a BirKa/Ká-t BÍRó. Tehát Kígyótartó - akiből mindenkor a Bárány/Jézus-i minőség születik. Ha ezt egy ember - magyar lélekminőségű, szeretetelvű bárki - érzi és tudja nincs miért aggódnia. Hiszen övé a minden s ÉG. A "levesbe menők"/jelenlegi 6almasok egyetlen célja az hogy a saját primitív ellen-menetelő szintjükre lehúzzák a jobb sorsra érdemes embereket. Hogy velük együtt pusztuljanak, szűnjön meg a létezésük - a lélek szintjén is.
Az ÉGés/z/ÉGes égből jött/gólya hozta MAGyar/Madár skorpió-lényegű nyilas/kentaur/centaur/10-es úr/nőt a SZER VEZETi és a SZER ETET elvűséggel védekezik - sikeresen - SZER ELMÉSEN a gonosz ellen. És persze megy tovább örök-életűen, míg a gonosz meg hamvába hull. A "feka valakik" meg most jó ha keresnek egy mini-tevét meg egy kib@szott nagylyukú tűt. Van aki tudja mindezt és van aki nem.
Vicc :)
VálaszTörlésKét lomizó cigány nézi fejcsóválva a déli határon a hézagos kerítést. Megszólal az egyik.
- Nyugi, jut belőle mindegyikőnknek.
:)
Szíszoritó jképsor a fenti, DE!
VálaszTörlésEzt az egész rajcsurt és háborus övezeteket nem MO hozta létre, ugyan akkor rajtunk csattan az ostor.
Ennyi embert meg a többi más utvonalakon igyekvőt anglia már most nem tud és nem is akar fogadni! Ez az usrael és más hozzájuk hazonlóak finanszirozásának müve 1x másszor a sok kizsigerelt afrikai szir pakisztáni stb országból tulajdonképpen usa csinált romhalmazt a feketén tartott zsoldosaival.
Már verekedések vannak MO-n a különböző nemzetiségek vallási fanatikusok között.
Van nekünk elég integrálni való feladatunk.
Sőt jó lesz ha a cigányok észbe kapnak mielőtt ez a bevándorló társaság felülírja őket! na nem a bünőzésre gondolok hanem a területek védelmére - hiszen amíg itt él félti félteni fogja ő is amije van és akije van!
Nem gondolom mind bünöző de hogy az usa velük akarja a MO majdant megoldani vagy európát térdre kényszeriteni az biztos. Remélem azok akik tudnak angolul magyarul tájékozódnak majd ki a közös ellenség - nem éppen mi attól hogy nem örülünk nekik hanem azok bizony itt is lapulnak akik érdekében beleeggyezésükkel szétverték az otthonaikat egzisztenciájukat!
Jut eszembe usa anglia gyarmata mint bejegyzett vállalat, igazán tehetett volna az ellen a magatartás ellen amit képvisel.Na tudom kik irányitják angliát euval és a föld államaival egyetembe de ennyi móhóság undoritó.
VálaszTörlésA gyarmatositók egy jóadag frászt érdemelnek ezekért a tettükért.
európában már nincsenek értelmes emberek, az egyik féle a totális, ne érdekeljen a világ bajai, lédi gaga, robi viliemsz koncertekre járó idióták, a másik fele a szeressünk mindenkit, segítsünk mindenkin, ne harcoljunk semmi ellen és hasonló dumákot nyomó, teljesen elhülyült, keresztény, ezoterikus idióták, 1 millió emberből talán 1 van aki józan, hazafi és nem követ semmilyen hülyeséget
VálaszTörlésA globális hatalom alig várja hogy a magyar - mielőtt még "feltámadt" - meggondolatlanul, úgymond "hazafi" módra ellene menjen. Hiszen csak a testi-lelki feltámadásra/megtáltosodásra képes magyar az akitől egyes-egyedül fél. Ezen un. "casus-bellit" kihasználva rögtön be is vetne örömmel mindent a magyar kiirtására. Az 56-os vérfürdő semmiségnek tűnne, olyan mészárlást rendeznének egyesek a Kárpát medencében. A 6alom a jósaival jó előre meg is jósoltatta a magyar-irtást - lásd a nyirkai jóslatot vagy a "Teknőkaparó"-félét. Arról nem beszélve hogy e eleve kilátástalan harc közben a magyar meg lesüllyedne arra a primitív, minduntalan ellen-menetelő szintre amelyen a hatalom, annak siserehada és a még mindig megvezetettek léteznek. A sehová sem - hacsak nem a nem-létezéshez - vezető fegyveres adok-kapok ördögi szintjére.
TörlésA magyar semmi mást nem tehet és nem is kell tennie mást minthogy kizökkenthetetlenül szeretettel viszonyul a dolgokhoz, a többi emberhez, a természethez. Ezzel felül-emelkedik a 6almon és követőin, mert azok legfeljebb csak a mindenféle érdektől fűtött "libsi" ál-szeretetet ismerik. A magyar jellemzően meghaladja a mókuskereket tovább taposókat, hiszen lehetőség szerint már nem bankol, nem biztosítózik, nem autózik, nem tévézik, ellenben például kert-ész-kedik. Semmit sem pénzért ad hanem ajándékba - így aztán ő is ajándékba kap mindent. A szeretetelvűségének köszönhetően egyfajta belső testi-lelki átalakuláson, újjászületésen is átmegy - immár az új időre készülve. Egyre inkább védve van a Teremtés által - az önmagukból kivetkőzött nem-emberek már nem tudnak neki ártani. Ilyen magyar ember azért nem csak 1 van...
a nem harcolás az konkrétan azt jelenti hogy mások, akik harcolnak elpusztítanak téged, szóval amit írsz az egy rendkívül nagy baromság
TörlésAkik harcolnak nem pusztítanak el mert eleve nincs rá felhatalmazásuk, késztetésük. Arról nem is beszélve hogy ezen a mátrix-téridősíkon ilyen szituáció eleve nem is adódik az öldöklők számára - egy tőlük teljesen különböző "védett" ember esetében. Ki hallott már olyat hogy a főnix-madarként megtáltosodó/megtáltosodott - ugyanabban a testben meghalt és újjászületett - magyart el lehet pusztítani ? Egyébként sincs értelme mert újra és újra feltámad, hiszen skorpió lényegű/elpusztíthatatlan/ nyilas-kentaur/nő/. Kentaur=Centaur/10-es úr/nő aki 1/EGY. Aki tud olyan konkrét esetet hogy AZ 1/EGY elpusztít6ó csak szóljon. A gonosz a végidőben mindig csak azt pusztítja el aki hozzá hasonló vagy akit egyébként elpusztíthat. A Teremtés már időtlen idők óta így - "védőhálóval" - működik az un. végső nagy "halászat" idején. Éppen az a "poén" hogy ilyenkor a magas belső rezgésű szeretetelvű "senkik" újjászületnek és tovább me7nek, míg az alacsony belső rezgésű gyűlöletelvű "valakik"-nek meg itt a vég. Úgy hogy most igen csak fel kell kötnie a gatyaszárat - sürgősen észre kell térnie - az ítélkezőnek-gyűlölködőnek. Amúgy meg van a nyugis és türelmes TUDÁS és van - még mindig sajnos - a minduntalan csak fröcskölődő, egzaltált, tükröt sosem látott "kivagyi" nem-tudás - a mérhetetlen belső sötétség és vakság.
Törléshttps://szabadriport.wordpress.com/2011/03/14/es-jon-a-hodito-hadsereg-az-europai-csendorseg/
VálaszTörlésKerion szavaira ime itt van az ugrás kész hadtest aki mindent vérbefolytana....sőt ha valaki végigolvassa főleg a piros kiemelést egyértelmü még a területhez és azon lévő javakhoz sem lehet közünk. Egyértelmü az üzenet...
Ugyan akkor ahogy Jézus mondta ne állj elent a gonosznak - hajolj el előle....nem gyáva a fü sem mikor rálépsz csak elhajol ahogy tovahaladsz ujból kiegyenesedik.
Ebben a végső harcban a lélek számit minden más alma.
Szóval "JÖN A HÓDÍTÓ HADSEREG…AZ EURÓPAI CSENDŐRSÉG",....."mely már viszonylag régóta létezik, de csak kevesen tudnak róla." :D :D :D
TörlésEddigi EUROGENDFOR bevetések:
2007-ben az EUFOR égisze alatt, Bosnia-Herzegovina.
2009-ben a NATO/ISAF égisze alatt, Afghanistan.
2010-ben ENSZ égisze alatt, Haiti.
"sőt ha valaki végigolvassa főleg a piros kiemelést egyértelmű még a területhez és azon lévő javakhoz sem lehet közünk"
Hiszi a piszi ezeket a piros kiemeléses baromságokat. Hol van a hivatkozásuk, hol van az eredeti dokumentum másolata? Elszeretném olvasni. Várj, mindjárt utánanézek.
Ez lenne az Hegel Mucika?
http://www.statewatch.org/news/2007/oct/eu-gendarmerie-treaty-sept-2007.pdf
Hát én nem találok semmi ilyesmit benne.
Miért van az, hogy egy olyas valamit terjesztesz Mucika, ami nem több egy szedett-vedett hazugságnál? Miért vagytok ennyire könnyelműek és lusták, hogy még a terjesztés előtt először utána nézzetek a dolgoknak egy kicsit?
Ezzel csak saját magatokkal csesztek ki jóemberek,...hát mikor veszitek már végre észre?
Ne is csodálkozzatok, ha rajtatok röhög az egész világ és összeesküvős elméleteseknek neveznek benneteket, meg az ilyen oldalakat. Buddha Laci, te is szólhatnál két szót ez ügyben, mert ezek a dolgok téged és az oldaladat is érintik.
És még ti oktatjátok másoknak a kritikus gondolkodást.Te jó Ég, megáll az eszem,...komolyan mondom.
Az un. európai csendőrség valóban molyfing a magyarság ellen való esetleges bevetés tekintetében, hiszen ott vannak még az egyes atom6almak is Izraeltől Pakisztánig. Ha fikcióként feltesszük hogy a magyar felkel a folyamatos "szegfűs-narancsos-jóbikos?" idegen érdekű 6almaskodás ellen - mondván hogy nem rabszolgál tovább és lerázza a reá rakott bilincseket - azonnal jönne a démonkratikus ajvékolás mindenki felé, tudjuk hogy kiknek a részéről. Hogy ugyan verjék már le végleg ezt az "antiszemét-tenorista-lázadó bandát" - mármint a valódi magyart. Ez persze nem történik meg mert a magyar immár nem ellen-menetelő hanem felül-emelkedő, meghaladó.
TörlésA fenti idegen reagálás-feltevés nem összeesküvés elmélet hiszen vannak előzményei - a múltban is már többször megtörtént > 1697-1711, 1848-49, 1920, 1945, 1956, 2006?. Ott van például 1920/trianon ahol szinte példátlan globális összefogás volt a magyar ellen. Aláírásával - a kis és nagy antant mellett - még Sziám/Thaiföld/, Nicaragua, Panama, Kuba, Japán, Kína, Portugália, Görögország. Lengyelország és Belgium is "szavatolta" Magyarország megcsonkítását. Egészen kritikusan és komolyan mondva.......utána lehet nézni.
http://www.info-direkt.at/insider-die-usa-bezahlen-die-schlepper-nach-europa/
VálaszTörléshttp://medzicas.sk/sialene-obvinenie-rakuskych-spionov-imigraciu-do-europy-platia-americania/
Bing forditóval egész érthető!
Usa pénzeli az európába a migrációt. Nem csodálkoznék ha Manhattan és New York lakói akik oabamakit is irányitják azzal hogy nem szavaznak ha nem az Ő érdekük kerül előtérbe! Amolyan cukros bácsik akik álca alatt maga a sátán.
http://www.info-direkt.at/
VálaszTörlésRothschild és a menedékjog-ipar
Egy pillanatra tegyük félre az összeesküvéselméleteket, és tekintsünk egy magasabb nézőpontból erre a helyzetre:
VálaszTörléshttp://www.origo.hu/itthon/20150814-menekult-eletmentes-budapest-sebesult-afgan.html
u bazdmeg, csak egy aranyos hír kell neked és máris boldogan beengeded az új ország foglalókat akik kitesznek a házadból, akkor is szopás lenne ha mindegyik nagyon kedves orovos és mérnök lenne
Törléshúsz év múlva nem lesz min vitatkozni mert nem lesz magyar sem.
VálaszTörlésEgy kis plusz ezeket a bevándorlókat simán átverték. Azt ígérték itt kész házak + munka várja őket.Ha nem kapják meg szerintetek mit fognak csinálni. mosolyogva éhen fognak halni vagy erőszakosan megfogja próbálni elvenni másoktól. Harc lesz vagy simán minden odaadunk és mi fogunk éhen halni.
VálaszTörlésAkkoris usa akata lesz mert megakarja roggyantani európát...igy erőből nem nehéz...viszont ha amennyit nyekeg hogy csödközeli állapotban van miért bombákra költ? Meg migráció előidézésére...mit gondol ami lé euban van megmenti? Vagy MO már a segge kilóg mit akar még tőlünk?
VálaszTörlésEurópa régen halott, megérdemli, hogy friss vér áramoljon belé. Nekünk, magyaroknak meg aztán végképp semmi közünk a migrációhoz, mert itt ember legyen a talpán, aki meg tud élni, ez az életszínvonal a migránsoknak nulla.
VálaszTörlésEgyébként tessék már megnézni, milyen ruhákban utaznak: a magyarok többsége szakadtabb az utcán!!!
Csak az a gusztustalan a történetben, h megint mi dolgozunk, rengeteg pénzt költünk az ellátásokra, eljárásokra és nem számlázzuk tovább az EU-nak, holott ezt az első EU tagországnak kellett volna megtennie: megszűrni az áradatot. Ehelyett undorító, h szemet hunyva, nyerészkedve segítik őket át Magyarországra.
Akkor szedjünk mi is tranzitdíjat és ne foglalkozzunk velük, úgyse mi vagyunk a célország.
A jövendölés sáskajárásról beszélt, de azoknak már nem jut semmi. :-/ Mi lesz, amikor ezek az emberek rájönnek, hogy nagyon átvágták őket? Kin vezetik le majd a dühüket? Ha megtalálják a "propagandistájukat", kibelezik... de ha nem találják meg?!
VálaszTörlésEgy tegnapi hír. Szergej Lavrov:
VálaszTörlés"A Nyugat történelmi dominanciájának korszaka véget ért. Nem akarják ezt tudomásul venni, és mindenféle szankciókkal igyekeznek ezt a dominanciát még fenntartani, de már egy új központ jött létre az ázsiai, csendes-óceáni térségben. Megpróbálják a dominanciát csellel, káosz szításával, fegyveres terrorizmus táplálásával fenntartani, de ez már nem működik!"
A migrációról:
"Elegendő eszközünk van arra, hogy megakadályozzuk a hátrányos következményeket" - mondta Lavrov. Ennek kapcsán tette hozzá, hogy Moszkva kész együttműködni az európai országokkal a migrációs problémák kezelésében. Mint mondta,"európai kollégáik" megkeresték az orosz diplomatákat egy határozati javaslattal, amelyet az ENSZ Biztonsági Tanácsában akarnak elfogadtatni "az afrikai illegális migránsok Európába utazásának átfogó kezelésével" kapcsolatban. "Nyitottak vagyunk az együttműködésre" - hangsúlyozta."
A hír arról nem beszél, hogy kik ezek az "európai kollégák". Hogy nem az EU külügyi bizottságának emberei a holt sicher. Azok ugyanis lapítanak, mint sz@r a fűben. "Valamit kellene tenni"-n kívül ugyanis tőlük többre nem telik. Ha nagyon cinikus akarok lenni, akkor azt is mondhatnám, hogy ezzel a passzivitással a tagországok biztonságát veszélyeztetik. A rendvédelmi szerveknél van egy jogi kategória: elöljárói intézkedés elmulasztása ....
Nem tudhatjuk, de lehet, hogy Merkel emberi egyezkednek Putyinnal, persze a szokásos amerikai ballaszt nélkül (lengyel külügy). Nem tudom elképzelni, hogy Merkel, mint egykori FDJ-s funkci (az NDK-s KISZ) és a NDK-ban ügyködő KGB-s Putyin között ne lenne egy "különutas" kapcsolat. Nem véletlenül tapadt rá az NSA ennyire a német vezetésre. Persze az oroszoknak jól jön a népvándorlás első fázisa, mivel az lassan, de biztosan szétzilálja az EU-t, az oroszok pedig egyébként is ketté akarják szelni Európát, Kelet és dél az eurázsiai befolyás alá, angolok, franciák pedig maradnak euroatlanti fenékben. Németország marad a két befolyási övezet között a kapcsolat. Nagy egyezkedések folyhatnak a háttérben.
Egy mai hír, hehehehe http://index.hu/belfold/2015/09/02/es_eljott_a_nap_gyurcsany_ferenc_menekulteket_fogad_be_a_hazaba/
VálaszTörlésEzzel azt is üzenheti: "Nézzétek büdös fasiszták! Itt vannak a leendő szavazóim. Az Orbán rezsim napjai meg vannak számlálva..." Ez a megjegyzésem természetesen a politikai szatíra (a fekete humor pervertált verziója) kategóriájába tartozik.
TörlésÉdes Istenem! Forró hír az indexen: "Az autópályán gyalogolnak Ausztria felé a Keletiből indult menekültek. Egy féllábú szír vezeti a menetet (nyakában Angela Merkel képével), a rendőrök szakszerűen irányítják a forgalmat, addig engedik őket, amíg mennek."
VálaszTörléshttp://kep.cdn.index.hu/1/0/980/9806/98067/9806731_282171_fa4d950862d0f6ee34a3cfe4178facbc_wm.jpg
Nem Monty Python cirkuszában vagyunk?
Nem tudom, de van egy olyan érzésem, hogy igazából a "menekültek" azért lettek feltartoztatva, mert jövő héten(hétfőn?) dől el, hogy mekkora támogatást ad az EU, azaz mennyi pénzt adnak Mo-nak a helyzet kezelésre.
VálaszTörlésNyilván ezzel a cirkusszal akarták, szeretnék befolyásolni az ezzel kapcsolatos anyagi javaslatokat és egyben a szavazók hozzáállását is,...hogy "Magyarországra" számára, egy minél kedvezőbb döntés szülessen. Minél több pénz pénz üti a "magyarok" markát, annál jobb :)
Egy jó "magyar" kormánynak meg kell tudnia lovagolni azokat a migráns hullámokat is. Én úgy érzem, hogy sikerült nekik. Az egész világ mirólunk beszél. Vittorio, meg egyenesen a "keresztények" megmentőjévé avanzsált. Nincs igazam?